Valószínűleg az óracsoport kontakthibás, eléggé típusjellemző volt anno, ahogy emlékszem. Bp-en az Alig utcában volt egy műszerjavító vállalkozás, nem tudom létezik-e még.
Üdv! Nissan Primera P11 1999.-es 1,6B légzsák visszajelzője az óracsoportban nem alszik el, néha elhalványul, hunyorog, illetve rendesen elalszik, de menet közben újra világít. Valaki tudna segíteni, hogy lehetne megjavítani? Továbbá az üzemanyagszint viszzajelző is hasonlóképpen működik vagy nem.
Adott egy Nissan Almera N16 1.8 benzin 2000 -es évjárítú. Valamelyik nap elromlott a kuplungom, nem tudtam sebességbe tenni az autót. Alsó és felső munkahenger cserélve lett, de nem tudjuk normálisan kilégteleníteni, nem keményedik fel a kuplung eléggé és nem tart ki annyira hogy sebességbe tegyük. A felső munkahenger bontott volt, valószínüleg cseréljük újra. Légtelenítést előírás szerűen csináltunk de mikor kinyitjuk a légtelenítő csavart a kuplung azonnal beesik.
Amennyiben valaki tapasztalt már ilyen problémát kérem írjatok nekem!
adott egy 2005-ös almera sx n16 1.5b, aminek a tolatóradarja random működik, feltételezhetően csak kontakt problémája van, lenne valakinek ötlete / tapasztalata, merre érdemes keresgélni?
ill. "check engine" kijelző hasonlóképp.. jelzett, 3 hét után 1 hétig nem, most újra világít, érezhető / látható változást nem tapasztaltam. lehet olyan hiba, ami előjön, aztán magától "megoldódik", majd újra?
Vettem egy Nissan Almerát 2000 évjárat n16 1.5 benzines...
300xx km-ről hoztam el 3 napig tudtam használni, majd egyik napról a másikra nem indult be. Ki lett cserélve 3 gyújtótrafó mert egyszerre ment tönkre. Ki lett cserélve a főtengelyjeladó és vezérműtengely jeladó is mert ezeket dobta ki hibakódnak. Hibakód törölve lett,Még sem indult az autó kivéve azt a kemény 6mp-et. Szelepdekni leszedése után vezérműlánc ellenőrzés volt, ami nagyon feszes. Hibakód nincs az autó még mindig csak arra a 6mp-re indul be majd leáll. Levegőszűrőn levettük és hidegindítót nyomtuk bele, amíg kapta a hidegindítót addig szépen jár a motor. Ha 2 percig nyomtuk, akkor 2 percig járt. 194. 000km óra állás
Le kell húzni a benzincsövet és meg lehet nézni, hogy pisál. Vagyis mennyit nyom a szivattyú.
A szervizdoksiban benne van, milyen fordulaton mennyit kell mutatni a MAF szenzornak. Ezt a kínai OBD olvasók is tudják. Az oxigénszenzor jele is könnyen megnézhető, egy multiméter elég hozzá.
Levegő szűrőben 7 ezer km van. Gumik épek, telefújtuk fék tisztítóval a motor teret, nem emelkedett meg a fordulatszám. Szaki azt mondja cseréljünk először benzin szűrőt. Aztán meglátjuk mi lesz a következő lépés, van még mit megnézni.
Első körben tisztíttasd meg a légtömegmérőt, és ha nem cseréltél mostanában légszűrőt, akkor azt is tedd meg. Töröltesd a hibakódot, és használd az autót.
Üdvözletem! Megkérdezhetem hogy milyen az a (lehetőleg gyári) vezérműlánc ami egy 2003-as Almerába (1,5-ös motor, 98 LE, acenta plus kivitel) való? Márka, típus, cikkszám, valami? Mindenhol az van hogy utángyártottat ne, ezért érdekelne hogy milyet rendeljek konkrétan? Sajnos nagyon úgy néz ki hogy megérett a cseréje. Mondjuk, 215000 km benne van már. A választ előre is köszönöm.