Menet közben üresbe téve a kocsit a motor fordulata nem esik le alapjáratra, hanem valahol 1800-2000 körül pöröghet. Ezek után mindegy, hogy 50 métert vagy 500 métert gurul az autó, csak akkor áll be az alapjárat, amikor már kb. 1 km/h-val, lépésben halad. Tehát nem idő, nem távolság, hanem sebességfüggő a dolog. Mintha egy sebesség-érzékelő szenzor lenne benne, ami elég meglepő lenne egy 1997-es fapados kis KA-tól.
Mi lehet a jelenség hátterében?
Az alapjárati motorban kb. 2000 km van.
A km óra spiráljának végén van egy kis fekete valami, állítólag km óra jeladó. Annak mi a feladata, okozhat-e ilyet?
Üdv.: Seítséget szeretnék kérni. Van egy ford ka autom ami karosszéria javítást és müszakira való felkészítést igényel. de nem nagyon találok olcsó és megbízható szerelőt aki el vállalná. valaaki tudna segíteni mihez kezdjek?
2.2 dizelről tudok csak nyilatkozni 6-os kézi váltóval.
Átlagfogyasztás 10 liter, de még senki nem számolt utána, mert céges kocsi...
Autópályán 12 litert biztos megeszi, ott megugrik a fogyasztása, de ha csak jórészt csak országúton haladsz, akkor 10 körül, városban is 10 környéke.
Van az utcánkban egy WildTrak narancssárga színű ilyen autó, de még nem figyeltem, hogy a motorja hány köbcentis... csak új vagyok a környéken és nem ismerem a szomszédokat, különben megkérdezném neked :)
9.1-et fogyaszt országúton, de ebben épphogy van egy pici elővárosi forgalom és 90-es tempóval nyugiban haladva.
Pályán a Salgótarján-Miskolc-Starján távon egy majdnem teli tankot képes kiüríteni. (~250km autópálya és 120km országút, amiben a 21-es úton azért elég sok 110-es szakasz van).
Akikkel beszéltem, többen is mondták, hogy furcsa amikor váltásnál gázfröccsöt ad, biztos az EU6 miatt lehet...
Közülük páran mondták, ha terepjárót vennének nem ez jutna először az eszükbe.
Hú, ez überkirályság! Mondjuk nekem a 3.2 a szimpi, vagy inkább úgy mondom, hogy a Wildtrak-hez az jár. Fogyasztás a nagy kérdés. Néztem német Spritmonitort és bizony valami 11-re írják az átlagot, de a fószer a kereskedésben is azt mondja, hogy 10 a nagyon óvatos becslés. Tudom, hogy mivel teherautó, így ÁFÁ-zható a tankolás, de ha a 10.5-öt "nettósítom", akkor 8,3 jön ki - végül is ez annyira nem is rossz, most így belegondolva. :)
Naszóval tényleg az érdekelne, hogy mennyivel járnak. Én nagyon-nagyon sokat autóutazom, közutazom, város szinte semmi (10%) és autópálya ésszel, de azért nem szeretnék 100-120-al cammogni, azért 130-140-et csak mennék. Ennél többet nem, kinőttem már belőle.
Most olvastam egy tesztet este, hogy a pályát "nem szereti", mert a nagy légellenállás miatt exponenciálisan nő a fogyasztás a tempóval minden teherautónál - hát ez én eddig nem tudom, mert soha nem volt.
Csatlakoznék Jhonyka 2016. 04. 20.-i kérdéséhez, felvetéséhez, annyi csavarral, hogy nekem 2001-es 1.3-as benzines Fiestám van. Szintúgy ezeket a tüneteket produkálja. MAXX MOTIONT 95-öst tankolok bele, 3000 kilométer óta, biztosan nem a benzintől van! Előre is köszönöm a tippeket!
Az autó szerelő kollegaktol kérdeznék. Van a családban egy 2008 körüli 1,6tdci focus. Azt produkálja hogy intenzív gyorsításnál kb 2200-3000 között húz rendesen de érezni pici rangatózást mintha szorakozna a gázpedállal. Ha megnézem neki forscan programmal mit allitsak be mit nézzünk? Van valakinek ötlete hogy ez mi lehet? Esetleg ott is van vagy lehet porlasztó csúcs korrekció? Nem ismerem a fordokat ezért érdeklődtem. ..
Esetleg lehet hogy korom rakodott le valahova és emiatt a tömés miatt visszatartja a kipufogó gáz áramlását? Csak ötletelés. ..
Adott egy 2007-es gyártású 1,3-as DURATEC OHC FordKA
Az autó 2008 Októberétől!! A mai napig (ma kitoltuk) állt a garázsban télen-nyáron, letakarva.
Szeretnénk az autót üzembe helyezni, két autószerelőt is megkérdeztünk, azt mondtak, jó minőségű benzin bele, aztán lehet indítani!
Ma kitoltuk, hogy lássam mivel van dolgunk. Fékek fogtak, nem állt be semmi. Semmiféle olajfolyás nem volt az autó alatt.
A gyári! (Igen kb 8éve ott volt a kocsiban perxe lekötve) akksit töltöttem ugy adtam rá gyújtást, hogy mit mutat. Vizhőfok, olajvisszajelző villogott, meg sipolt amennyire bírt. Ha levettem a töltőről, akkor halványan pislákoltak. Fordultaszámmérő, tankjelző, múködött. A benzin szivattyú, a gyujtás ráadását követően, csak ha lámpátkapcsoltam, akkor ment. Kb 2hét mulva egy jó akksival és 20lityi fasza benzinnel megszeretnénk próbálni beindítani, aztán ha minden ok. Műszaki...
Véleményeket kérnék erről amotorról, és a fenn álló "problémáról"
Sziasztok! Van a páromnak egy 2001-es 1.3 cm3 Ford Ká-ja, érdeklődnék hogy a képen amit pirossal bekarikáztam az milyen alkatrész mi a hivatalos neve...Előre is köszi a válaszokat...
Sziasztok! Van a páromnak egy 2001-es 1.3 cm3 Ford Ká-ja, érdeklődnék hogy a képen amit pirossal bekarikáztam az milyen alkatrész mi a hivatalos neve...Előre is köszi a válaszokat...
A bajom az vele, ha "R"-be veszek(autómata) rant egyet az auto.Persze nem mindig ez ugymond kedvfuggo nala.Ma mikor munkabol jottem haza, nem csinalta, de reggel igen, Tegnap este is.Nem tudom mi lehet a baja, de ha le kene irjam, " erezni" h a fogaskerekek kapnak.Tipp mi okozhatja ezt?Amcsi Ford nem az europai, ha ez segit.Van egy ZX2 escortom is, azon is hasonlo gond volt, de 2 honapja magatol megszunt es a szerelo azt mondja semmi baja nincs.Jaratom, melegitem a mogott, de egyszeruen nem jovok ra, h mi lehet vele, szerelohoz meg ugy szandekozom menni, h ha kell alkatresszel, mert itt eleg borsos arat(+45%) s,amolbak fel, ha ok vasaroljak meg a hozzavalot.
Tanacstalanul allok.Remelem tudok segiteni benne.Elore is koszonom
Jó állapotú bontott motort keresnék sógromnak, mert eltört a motorjának az egyik hajtórúdja. Érdemesebb bontottat venni, mint a hibásat felújítani? 1300ccm és 44kW-os benzines, egy 1997 évjáratú Ford KA motorja volt. Miskolc környékén ha valaki tudna ilyet, kérem írjon. Köszönöm.
Egy kérdéssel fordulnék a hozzáértőkhöz. Megtudtam, hogy sajnos van kettőstömegű lendkerék az 1.8 125 lóerős mk3 Mondeoban. Hogy miért rakták bele, azt nem értem, mert ez az egyik fő oka, hogy nem akartam dízelt venni (kollégám mk3 tddi Mondeójában kellett már, kb. 200 000 Ft volt), erre benzinesbe is belerakták. Autó cserén gondolkodok és a Mondeo mk3 jött szóba, de a kettőstömegű miatt elbizonytalanodtam. Érdeklődnék, hogy az 1.8 benzines Mondeoban mennyire kötelező, illetve mennyire fordul elő a kéttömegű cseréje? Ha olyan érzékeny mint a dízelben, akkor inkább hagyom ezt a típust, nincs kedvem 200 ezret rákölteni egy alkatrészre. Válaszokat előre is köszönöm.