Túrtam egyet a dobozaimban és ezeket találtam hátha tudsz velük kezdeni valamit. Esetleg leviszem Akaliba és megnézed közelebbről is. Szerintem még egy kis polírpasztával lehet egy kicsit javítani rajtuk.
Kis segítségre van szükségem. Szükségem lenne egy repedt üvegű, törött házú, vagy nem működő, viszont "aranygombos" közepű kilométer órára. Egy feltétel van: az üveg mögött levő plexi, amin a skálabeosztás van, legyen átlátható, látsszon mögötte a számláló henger. Amit beszereztem Púpost, annak az órájában ezt a plexi korongot homályosra csiszolták, és nem látszik a számláló. Most már vizsgán rögzíteni kell az állást, de ha nem látszik ... ? Ugyanitt érdekelne szintén "aranygombos" közepű kombinált műszer. Állapota másodlagos, donornak kell, hogy egy 12V-os kombiműszert alkosson belőle a Haudek műhely egy 353-as műszer belsejének felhasználásával. Árban rugalmas vagyok, de azért a vesémet ne kelljen eladni miatta. ;-)
Mélem publikus, meg hát néhányan tudjátok itt a telefonszámomat is ... :o)
1964-es vagy 1965-ös, mert akkortól volt fém tolótető. '64-ben 1395, 1965-ben 567 darabot gyártottak. Elkeserítő állapotát figyelembe véve ez a tolótetős mivolta az igazi értéke, de mire hazakerül, meg rendbe rakod, alsó hangon 1-1,5 millió forinttal számolj, és ez a legalja. Másképpen meg sosem lesz magyar papírja, csak ha kulcsra indul, és a Mozaik utcában átmegy. Egy átlagos lakatolás-fényezés simán megvan 500 ezer forint, kárpitozás, elektromosság, ki tudja mennyire hiányos a motortér, rugószilentek, függőcsapok, fékcuccok ... az Isten pénzét rá lehet költeni, mire talpra áll. 6 Voltos cuccok ma már elég ritkák, bár nem reménytelen, de ki kell fogni, és sokat kell netezni hozzá. 5 gumi Bogár-méretben (pl. Vredestein Classic 155 R15, ez egy elég klasszikus mintázat, mondhatni korhű) bolttól függően 18-25 ezer forint, és kell 5 db ...mert ugye pótkerék is van benne, plusz az 5 gumi felszerelés, a legalábbis fényezett, de inkább szinterezett (egyik sem olcsó, 4-5 ezer forint darabonként) felnire. Még csak az 5 kerekénél járunk, és már 150 ezer forintról beszélgetünk. 1500 eurónál többet ne adj érte, de a realitás inkább az 1000.
Nem lebeszélni akarlak, csak számoltam. Ja, és nem deLuxe. 311-8 típusjelzésnek kell lennie a típustáblájában, ha még megvan egyáltalán, a jobb sárvédőn belül a motortérben.
Szerintem nem DE LUXE ,nincs kétszínű fényezés díszléccel,nincs széles lámpakarika,a kárpit se olyan a párkányok is simák,mondjuk nem jól látszik de szerintem hátsó könyöklő sincs.
most találtam ezt a járgányt németbe...szerintek mit ér? papirja sztem nincs csoda ha kulcscsa van..... én deluxe nak nézem de várom a hozzáértő hozzászólásokat
lehet már unalmas, de még egyszer meghirdetem( most már tűrhető a vasára)egy hátsó futóművétől megfosztott kiskerekű alváz motorral ,váltóval,2garnitúra korrodált ajtó,géptető, üvegek,csomagtér ajtó valamint 13" peremes felnik diagonál gumikkal kb 8 db
kereken 20 000 Ft- ért nem sokkal kapok érte kevesebbet a méh telepen ,szóval ezeket lehet megmenteni szombat reggelig
Ha az segítség lehet, akkor fel tudom ajánlani hogy a cégnél beszkennelem az oldalait.
Bagor! a telefonszámodat el tudnád küldeni a nagy.koppany@freemail-os cimre, mert a telefonom megevett egy csomó számot, közöttük a tieddel, és kellene néhány alkatrész.
Próbáltam visszakeresni de nem jártam sikerrel. Újranyomtatott vagy PDF alkatrészalógust keresnék a '62 es 311.0 Wartburgomhoz. 222€-ért nem venném meg az eredetit :S
Kérem, ha van valakinek infója honnan szerezhető be legyen szíves jelezze.
Már végigtelefonáltam a bérlős cégeket de nem jártam sikerrel, ezért fordulok hozzátok.
Édesapám 60-ik szülinapjára azzal a meglepetéssel készülnék, hogy kibérelek neki egy vagy két napra egy 311-es (312-es) Wartburgot, mivel ez a kedvenc szoci autója.
Nem fontos, hogy 100%-osra restaurált példány legyen, a cél inkább az eredetiség, a hangulat, az élmény, a nosztalgia, hogy kocsikázunk ebben az autóban néhány órát.
Tudtok ebben segíteni? Valamelyikőtök nem adná bérbe féltett kincsét? Tudom, hogy nagy kérés, de minden megoldás érdekel (sofőrrel és anélkül) és megnyugtatásul mondom, hogy autókkal foglalkozunk mindketten, veterán is van a családban, tehát tudunk vigyázni a kincsre.
A nevemre kattintva tudtok emailt küldeni nekem, a többit megbeszéljük ott.
Előre is nagyon köszönöm, ha valaki szivesen segítene!
Kösz mindenkinek, egy német ismerősön keresztül üzentem az adminnak. Az az érdekes, hogy vannak olyan külföldi szerverek, ahonnan mindig betölthető (holland, izraeli, stb.), és van olyan német is, ahonnan viszont nem. És olyan helyeken is betöltődik, ahol baromi lassú.