Mégse Mazda Xedos 6 lett, hanem Vectra 1.6 16V GL Plus. Szeretem, bár elég "tucat" autó, de van benne légkondi, ködfény, meg az összes szükséges alap. Szóval jó, bár nem egy versenyautó, de azért autópályán simán viszi a 160-at. A csomagtartója a kategóriában az egyik legnagyobb és nagyon jó áron vettem, 2 évesen, 38e Km-rel csak 3 milla volt.
Emberi mérete van, parkolni még épp lehet vele, de azért elég nagy hosszabb utakra is. Ajánlom mindenkinek, aki nem szereti a feltűnést.
Halálig tartó szerelem. Citroen 2CV.
5.5 liter százon városban. Le a tetőr oszt lobogjon a haj. Csak azon imátkozom, hogy ne jöjjön velem szembe Császár Előd. Még gyalog se. Mert nincs olyan baleseti helyzet, amiből élve jöhetnék ki. Dehát valamit valamiért.
Előnyök: Nem idegeskedem az előttem tökölődő mazsolák miatt (nincs előzési kényszer) és parkolni is könnyebb, mint egy átlagos kocsival.
jaj bocs a durva megnyilvanulasert, en sem szeretem ha a ladat fikazzak.
nade a kis twingora meg azt sem lehet mondani, hogy noies... noies viszont egy tuzpiros toyota mr-2 peldaul.
na ne!
Scorpiobol atulni egy Twingoba? Azt hogy lehet kibirni pszichiateri segitseg nelkul? Szep nagy impozans eros kocsibol egy gusztustalan ronda kis bekaba? (ez persze szubjektiv). Nekem volt Granadam, ami ugye a Scorpio elodje ha lehet igy mondani, na azota nekem minden auto kicsi. Es az a kenyelem! Gondolom azert ult(el) at, mint en: anyagiak. Nade egy twingo..
Kedves Jack!
Ha egy kicsit figyelmesebben elolvasod Zölduborka akkori hozzászólását, láthatod, hogy azt tavaly nyáron írta! Ő sajnos mostanában nem lehet net közelben, ezért én írom meg neked, hogy az a Scorpio, már nem "mostani", azóta már beszerzett egy Toyota Lexust (ami igaz nem ázik be, de zörög a szélvédő), viszont már ezt is eladta és vett egy Twingót! Arról bővebb információkat még nem tudok! :o)
lemy: nem típushibája a Scorpio-nak a beázás, csak Zölduborka panaszkodott kicsit lejjebb, hogy az övé beázik...gomboltam hátha le akarja cserélni...:)) Ja, meg az is a bánata volt, hogy minden autója eddig törött volt és a mostani Scorpio-ja is az...
En is gondoltam, hogy eloitelet, amig kozelebbi kapcsolatba nem kerultem az olaszokkal. Kesobb volt egy olyan idoszak, amikor a draga joszag eppen sorozatosan rakoncatlankodott, erre kijelentettem, ez az emblema meg egyszer nem jon az udvarba. Aztan megis jott, igaz, fiatalabb kiadasban. 5-6 eves koruk utan elkezd logni fuluk-farkuk, foleg a diesel-eke. Gyorsabban kopo motorok lehetnek. Elektronikailag meg ne is beszeljunk roluk, kezdve a kontakt hibakkal, folytatva a komplett segedberendezesek hibaival.
Mara mar nem ellenseg, sot, jol viseljuk egymast, de tobb odafigyelest igenyel, mint egy nemet vagy francia szerintem. Talan ezek az ujak mar jobban fogjak viselni az eveket.
Citroen ZX 1.9D Entreprise half-vállalati gépsárkány, épp szervizben, el voltam varázsolva mikor PillaPalack ismerősömmel :) mentünk jól a Margit hídon :) Osztrák barom megállt előttem, pedig nem kellett volna nekije.
Az autó eszik 5.2 körül városban, azt is gázolajból, ami elég gazdaságos nekem :)
Bravo 1,6 SX, négy hónapos és nagyon szeretjük egymást. Ő volt az első szűz az életemben. ;- )))
Az olasz autókat sokan lenézik, szerintem ok nélkül. Az innyencek szívét igazán megdobogtató autö mind olasz és i-re végződik: Lamborgini, Ferrari, Mazeratti, Bugatti (a helyesírásért nem kezeskedem). Na jó, mielőtt még kitörne a vita, van még a Jaguár, MG, Porsche...(ide gondolja mindenki a kedvenc márkáját).
Bázel, összeofftopikoltam a terepet. Akkor inkább már ontopikolok: AUDI 5000S, 2.3 literes, öthengeres injektoros fullextrás, és 12 éves. De nagyon szépen muködik. Tartok tole, hogy soha az életben nem lesz mégegyszer ilyen jó autóm.
No, mégsem leszek ilyen dög: tudd meg, hogy én is éppen az USA-ban gürcölök, és nekem meg a magyar lányok hiányoznak.
Nemcsak a magyar lányoknak nincs párjuk a világon, jelenleg nekem sincs :(
Oh, autok.
Egyszer mar jartam itt, csak ugy alakult az eletem, hogy sosem volt idom visszajonni. Akkor Kati neven futottam. Imadom az autokat, meg a szaguldast. Szeretnek bemutatkozni, de itt nek kell, vagy csak en nem talalalom, hogy hogyan.
Tehat "kurbli" husz felett, szoke, csinosnak mondott, no. Egyszer a nagynenemhez kijottem Denverebe, de ittragadtam. Nem volt mindig vidam. Most mar elfogadhato. Most maradok egy darabig, de hianyzik a magyar szo, meg a magyar fiuk. (Talan.)
Most rohanok.
Szervusztok.
kurbli
Mogorva:
Bocs, nem válaszoltam! Nem jártam Kecskeméten még a Landyval.
90-es sötétkék van egy 10 év körüli, és egy három év körüli, de az metálkék, valamelyik e kettő közül lehetett.
jpmaster:
A Csörgő amióta átadta az autót nézegeti a Michelin gumijaimat és ajánlgatja, hogy lecseréli Avon Rangemasterre. Kéne neki a szervízautóra...
Ami a keresztstabilizátort illeti, ha gyors terepjárót akartam volna, lett volna lehetőség az új Patrol GR-t már tavaly, a bemutatásakor megvennem, de én Landyt akartam.
Na én pont ezért nem adom el!Négy éve van meg ,de az a barom akitől vettem ELADÁSRA rakta csak össze.Minden szép volt 1 hónapig aztán teljes motorgenerál ami 210000 huf-ba került és utána is csak 7 hónapig üzemelt mert 3 darabba tört szét a főtengely ,ami egyértelmüen a szerelő hibálya volt ,erre vettem egy bontott motort amit most csapágyaztam ujra .Azt nem tudom ,hogy most milyen ,mert mióta beleraktam nem mentem vele ,mert az egész autót felujítom .Márcsak lekell fényezni ,aztán vizsga és kész.Ha az egész autó csak rozsdából állna ,akkor sem adnám el ,annyira a szívemhez nőtt!
Nekem olyan van, mint amit Gangster 'királyoz'. Vettem 95-ért és ráköltöttem majd' ugyanannyit. Így most kvázi új és valóban jól megy, esztétikailag aszondják gyönyörű, kb 7 litert zabál. (keverék, felváltva 98-as + oillal..) Ez sem ázik (már) be. De ezt miért kell megjegyezni egy Ford Scorpio esetén? Annak tán típushibája?
A topicnyitó kérdésre válaszolva: Subaru mikrobusz. (Az a nagyon pici és nagyon magas.)
A szélte-hossza kb. akkora, mint egy Trabantnak, viszont a kerekei (tengelyei) jóval közelebb vannak egymáshoz, így egészen kis fordulóköre van, jól lehet vele parkolni. Kb. 100 körüli sebesség a kényelmes neki hosszú távon, szóval inkább városi- és kirándulóautó. (Meg persze van, aki málház vele - én nem.)
1200-as motor, ötsebességes váltó, menet közben(!) kapcsolható összkerékhajtás. Havon, latyakon NAGYON király. 7 személyre van műszakiztatva, ha sok csomag van, akkor 4-5 ember fér bele normálisan. A hátsó két üléssorból pár mozdulattal lehet egy kétszemélyes ágyat csinálni, vagy pár mozdulattal össze is lehet "nullára" hajtogatni az üléssorokat.
Egyszer majd szeretnék nagyobbat, erősebbet, de jelenleg tökéletesen megfelel.
Alfi!
Defitől ritka az ilyen, de a spirál rugó.....
Megoldás: Landimex Kft. Bp. Baross u.110. Csörgő László úr - hivatkozz a JEEP-es pasira. :))
A Disco meg azért imbolyog, mert nincs stabilizátora és iszonyú hosszú a rugóutja. Van pár gyári videom a tesztekről, meglepő kanyarvételekkel.
Ja a Jeep: (ami nem egy fiatal jármű, 3 éve van személyije)
1,5 ton. + 750 kg terhelhetőség + vontatmány
1.85m magas
4.2l I6
107 Le (din)/3500 rpm
277nm / ??? rpm kb.1000-től
T5 man.trans.
18l/100km 91-es stabilan
120km/ó
31x10.50x15 gumi (~265/75x15 8" felnin)
command-track hajtás (kap. 4 kerék)
Hardtop/soft top&door
Sorrendben:
Peugeot 305
Audi 90
Ford Sierra 2.3D
Mazda 626 Coupe
Most éppen Ford Scorpio 2.0i DOHC - eladó ha érdekel valakit.
Ja, sérülésmentes és NEM ÁZIK BE!!!
+ Lauda bicaj...