Akkor az a Trend volt, ez van nekem is. Szerintem akkor az a Honda motyi nem 110 LE-s vagy az a kocsi nem volt annyi. Mondjuk ez a Ford motyi nem egy sport kivitel, az majd az ST lesz (170LE változó szelepvezérlés) vagy az RS 220LE+ (ez mán turbos) vagy a Cossi ami 300LE+ lesz és négykerék hajtásos (ha egyszer végre kihozzák).
De ettől függetlenül is nagyon mehet az a Honda, szívesen kiprószálnám, ebbe az új kivitelbe legalább már bele is férnék.:))))))
"Egyébként egy kérdés: melyik 2 lityis Focus-szal hasontították össze? A Trend esetében nehezen tudom a dolgot elhinni, persze minden lehet.:)))"
Jó kérdés. Az Evo-ban volt ez is. 3ajtós, jól felszerelt Focus volt sportfutóművel. Ennyit tudok. :))) A 9 sec -a látottak alapján- reális adatnak tűnik (1200kg / "110Le" ide vagy oda).
"Szerintem ők se vezették, csak copy paste és fordítás - Ahogy szokták! :))"
Mostanában egy kicsit mintha javult volna az újság szinvonala. Persze lehet, hogy ezt csak azért gondolom így, mert mostanában többek dícsérik a Hondákat :))))?
"Aztán ManU (50éves gyermekorvos) faterja vett egyet és mindig garázdálkodunk vele egy kicsit. :)"
Most ki 50 éves gyermekorvos? a Manu vagy a faterja :))?
deric!
Kérdezd meg a Zsola-t, az ő Prelude-je ki sem látszik a föld alól, ő a kis vakond!
Na most meg egy újságban mást találtam. 3 ajtós 1.6 VTEC II motorral 9.8s. Ez már reálisabb és amikor mérték a nagy összehasonlító (Golf, Astra, Focus, 307, Civic) tesztben az 5 ajtósat akkor is valami hasonló adat jött ki. Nem hiszem, hogy ua. a motyi egy rövidebb váltóval annyival jobban gyorsulna.
Egyébként egy kérdés: melyik 2 lityis Focus-szal hasontították össze? A Trend esetében nehezen tudom a dolgot elhinni, persze minden lehet.:)))
"Van azért előnye annak, ha az ember Hondaklubbos, mert így azért több esélye van CTR-t vezetni, mint más földi halandóknak. A legtöbb persze akkor van, ha van 7 milkája és vesz egyet:))))). "
"Mind" ezen dolgozunk. Biztos lesz rá flottakedvezmény. :))))
Szvsz. is. :))) 9-9,2 körül lehet. Pont mint az Asztmám (legalábbis 100ig), ugye ManU?!
"A Civic TypeR tesztvezetését pedig én is várom. Érdekes, hogy az autós lapokban még nem volt tesztvezetés a CTR-ről (kivéve az automagazint, de ők csaltak:)), mert külföldön vezették)."
Szerintem ők se vezették, csak copy paste és fordítás - Ahogy szokták! :))
"A földi halandóknak eszerint még várni kell egy kicsit."
Ha éveket kell várni, akkor éveket kell várni. Ráérünk. Anno nem hittem volna, hogy valaha ülni fogok ITR-ben. :))) Aztán ManU (50éves gyermekorvos) faterja vett egyet és mindig garázdálkodunk vele egy kicsit. :)
Amikor én ott voltam nem mondták pedig van ott spanom, biztos féltette tőlem a kocsit:-))
A P-rendszámost én is láttam, a heverom meg nem akart hinni nekem(ott állt mellettem, csak éjszaka volt), aszonta biztos csak a spoilerek,erre én: meg a felnik, meg a piros Rbetű...
Van azért előnye annak, ha az ember Hondaklubbos, mert így azért több esélye van CTR-t vezetni, mint más földi halandóknak. A legtöbb persze akkor van, ha van 7 milkája és vesz egyet:))))). Ha tényleg akartok CTR-t vezetni, akkor majd érdeklődök és ha lesz esély rá, akkor szólok. Jó lenne megfelelő terepen tesztelni (pl. Pannónia ring), de azért ennek már tényleg nulla az esélye.
Tesztvezetés nov. közepén, a szalonon kellett rá jelentkezni. Persze nem keveset kellett érte könyörögni...
VISZONT
Múlt szerdán a haverom kocsijával mentünk a Hűvösvölgyin (21.00 óra körül), mikor mit látunk az egyik mellékutcában? Na mit? AZ ÚJ CIVIC TYPE R-t. Mi a fehér ITR-el lehúzódunk, félreállunk, hogy megvárjuk, esetleg vmi. Erre mikor mellénkért, láttuk, hogy egy 45 év körüli nőci vezeti, akinek kb olyan érzés volt a kocsi, mint egy 1.4es Golf. Ok kicsit talán kényelmetlenebb. Hát a fene vigye el, hiába integettünk, dudáltunk...Ja, és P-s rendszámmal volt. Tutti, hogy az autószalonról való!