Feleségem ultimátumot adott nekem, hogyha most már nem építek azonnal-de-rögtön egy terepasztalt mert nagyon óhajtana villanyvasutazni (amiért mellesleg egy jó ideje nyúz már) akkor rettenetes dolgok fognak történni, amiket én nem óhajtottam megtudni, hogy micsodák, inkább építettem egyet.:-) Szeretném ha ez egy olyan topik lenne, ahol képes beszámolókkal, építési leírásokkal, ötletekkel, trükkökkel ismertetnénk meg egymást és jómagam szívesen olvasnék, néznék meg hasonló építési leírásokat mint amibe én fogtam.
Üdv! Szeretnék becsatlakozni a topikba! H0 kisvasút lejt és emelkedő kiegyenlítésben tudnátok segíteni? Valamint R1,R2 ív töredezettség mentesítésében?(lehet hogy kisebb v. nagyobb az ív)
Szerintettek újban menyi lehet egy ilyen kis iskolabusz szerü mozdony?
Én letöltöttem egy panoráma képet a netről és kinyomtattam 4 db A4-es fektetett lapra. Minél szélesebb a panoráma kép annál több A4-es lapra fér rá. A 4 db lap cirka 1,2 m lett.
Az oldalt Te emlitetted, de úgy tűnik, hogy csak a képeket nézegeted. Kb. ettől a bejegyzéstől indul az tervezés, epítés. A szövegből számomra kiderül, hogy ez nem lesz egy vérprofi asztal, inkább csak játszos, amin a gyerekek jókat játszhatnak.
Régebben vitatkoztunk azon,hogy ki a vasútmodellező.
Van egy blog: the train modeller's blog-ennek a gazdája épített most egy új asztalt,és ha jól tudom már volt egy terepasztala amit eladott-vagy csinált vele valamit.Azon minden gyári volt,viszont a mortanin már vannak házi dolgok is!pl.:alagútbejárat-és ezen láttszik is,hogy ki a vasútmodellező,hiszen nem volt türelme szépen kirajzolni a köveket a gipszbe.A vasútmodellezéshez,terepasztal építéséhez türelem kell!Ezt ne feleggye senki aki bele akar vágni!
Ez egy jó megoldás, alkalmazni is fogom, de szerintem a széleket nem kellene az út vonalának megfelelően átlósan levágni. Az eredeti strail elemek egyenesek a talpfákra párhuzamos a végük.