Ma akartam telefonálni, hogy talpas kardánvilla van-e nekik D19/46-os kereszthez, mivel katalógusukban nincsen. Ha netalán nincs, akkor előveszem a következő méretet, és 4db villa, 2db kereszt rendel. Csúszkát, pedig majd valahonnan leakasztok. A csatlakozó bordáshüvelyt pedig úgy is le kell gyártatni. Ma rágtam az egyik mérnököcskének a fülét, hogy rontson rá a catiára, és rajzoljuk meg az alkatrészt.
Köszönöm az elismerő szavaidat! Szóval... ...ilyet tudok csinálni... Többek szerint még hasonlít is! :DDDD
Személyautó motor volt,és eredetileg 38 Le-s.Csináltam rá kissebb keresztmetszetű szívótorkot,visszaállítottam az üzemanyagmennyiséget a kevesebb levegőhöz,hogy ne füstöljön,a max. fordulatot pedig majdnem a felére kb. 2500-ra állítottam.Ezzel a beállítással kb.25 Le. volt 2500-as fordulat mellett.A lendkereket megdupláztam,összeházasítottam a gyárit egy peugeot 405-éval.Igy nagyobb lett a lendítő tömeg,nagyon nehezen lehetett megfullasztani.
Volt hozzá egy kettes eke 60cm fogásszélességgel,egy kétleveles fogas,egy 1,1m-es rotáció,egy kúpos fahasító,egy 1 tengelyes pótkocsi.
Ez kistraktor, vagy személyautó motor akar lenni eredendően? Mennyi volt a max. fordulata?
Meghajtott eszközeid voltak hozzá?
Nekem gyakorlatilag csak egy traktorom van, ami a képen is látszik, két lovas borona (fogas más vidéken) és kész. A trakin van egy vonófej legalább. :D
Igen a kormányhoz való gömbfejek.Én csak kettőt használtam fel ami a két kereket összeköti.A többinek meg kell lenni.Már nem emlékszek mennyi volt rajta összesen.Az árban megegyezünk.Az email címemet visszább leírtam.
Nem csak egy motorcserét csináltam hanem valójában az egész traktort átépítettem.Annak idején még a megvétel előtt elterveztem,hogy átépítem.Mégpedig azért,hogy használhatóbb legyen.Ezzel arra gondolok,hogy nagyobb szerszámokat tudjak vele húzni azzaz,hogy erősebb,strapabíróbb legyen.Egyrészt szeretek barkácsolni másrészt nem volt pénzem egy 20-25 Le-s traktorra.Munka pedig van bőven a falunkban,az eredeti verzió nem bírta volna.Egyébként jól van kitalálva eredetileg is de úgy nagyon hobbi kategória.
Egy Daihatsu 1000 ccm-es,3 hengeres japán diesel motort építettem bele.
Az alkatrészek Bosodban,Nemesbikken vannak. Az árban biztosan megegyezünk.Az email címem:bodogbelakukacgmailpontcom
Milyen motort építettél a kisgépbe? Miért nem volt jó az eredeti? Én egy mérnöki munkának tartom az UD motorokat, csak egy kicsit a mai kornak megfelelően fel kellene tupírozni őket.
És a pótalkatrészek merre találhatók az országban? Na persze, és mit kóstálnak?
Jó,hogy elindítottátok ezt a fórumot.Szeretem az ilyen traktoros fórumokat olvasgatni,sokat lehet egymástól tanulni.Nekem is volt egy ilyen kistrakim,igaz tavaly eladtam.Én átalakítottam diesel motorosra és szervókormányosra és úgy használtam 5 évig.
Ha valakit érdekel a gyári motor,nem nagy pénzért megválnék tőle.Van még egy kormánymű +gömbfejek és egy önindító is.
Lki1 az egy kínai quad karburátor 125-150 ccm-es motorokra.