Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
Igen, milyen klassz a belső tér is. Amúgy nekem az ST 185 ( remélem jó a szám ) is közel áll a szívemhez a békalámpájával. Manapság már ilyen sportkocsikat nem gyártanak a japók. Celica, Nissan 200SX, 300ZX stb..... Ezek a régi vágású turbós sportkocsik.
Igen, már az idejét sem tudom mikor láttam mellékletest a vaterán, vagy bárhol. Meg is kérték az árát. De ilyen volt pl. a Markku Alen-féle 83'-as TDC Lancia 037. Bár' azt egyet nemrég láttam. Most van fent a vaterán egy Cossie, az 1000 Lakes verzió. Valami 4500...
De szépek! Nincsen sajnos Celica-m, egy Corolla WRC-m van. Az IXO Altaya Celica-k ára az valahogy mindig magasan maradt idehaza, és 5-6 ropit nem adok egy butított verzióért. Kintről persze lehet venni akár 2500-ért is, csak ugye a posta.....
Ááááááááá fantasztikus kis méregzsák. Mintha egy utcai Metro beszedett volna egy rakás szteroidot. :-) Valamelyik könyvemben olvastam anno, hogy amikor Colin McRae eelőször próbál ki egy Metro 6R4-et, miután kiszállt belőle azt mondta hogy vezethetetlen. Erre a faterja, Jimmy McRae csak ennyit mondott: Nem vezethetetlen csak egy Metro. :-) Volt egy trükkje ahogy menni kellett vele, de alattomos egy jószág hírében állt. Tony Pond is bírálta.
Sokak ennyi ugrik be a B csoportról.Pedig voltak érdekes gépek homologizálva......még a VFTS is!Jaja,Mcrae papa még a halála elött egy versenyen rajthoz is állt az MG-vel,találtam is képet róla.
Kúrva nagy gép!! Érdekes hogy ez is Gr.B, de valahogy ezt a csoportot mindenki azonnal a Sport Quattro-val, meg 205T16-al azonosítja be. Pedig mik mentek még ott.......... Ez is pl. F1 technika volt abban a V8-as Rover motorban. De mekkora elmebaj kis gép volt. Fogtak egy jellemtelen kisautót, és egy B-s szörnyet varázsoltak belőle. Mondjuk az már más kérdés hogy nem volt nagy durranás. Panaszkodtak rá a gyáriversenyzők is tán. Colin-nak volt egy ilyen sárkány privátban azt tudtad gondolom. Meg asszem Didier Auriol-nak is van egy.
A múltkorába néztem szét egy oldalon,ezer féle festék meg lakk,de egyikhez ilyen kell,a másikhoz olyan,csövek,kábelek,kompresszorok,kiegészítők,pisztolyok,fotómaratások......
Az biztos hogy nem kis pénz egy Tamiya makett. Na és a másik, hogy kell legyen egy valamirevaló festékszóród is, meg millió féle kis bizgentyű. Na meg sok idő. Nekem a fater repülőgépmakettezik, most már rá is ér, aztán szoktam látni hogy medig készül egy-egy darab. Összecsapni azt nem érdemes.
Ja, nézd meg, még MG Metro 6R4 is van makettban, meg ki tudja még mi. Azért kíváncsi vagyok hogy 6R4 mikor lesz 1/18-ban............ Bár' ha lesz is, nem Sunstar áron. Szerintem a Kyosho az ami elkövethetné, elvégre van nekik a Mini, akkor az Austin Healey 3000, tipikus angol rallygépek. Meg mennyi szűz téma van még ajajj...............
Bazzz!!!! Meg nem mondtam volna! :-) Mondjuk kíváncsi lennék rá hogy milyen tartós egy ilyen. Szerintem elég kényesek lehetnek nem? Tehát ennek a minimum egy pormentes vitrin. Én még mindig a fííímre szavazok, mint Báró Orsós Márkusz Álehándró. Azért az mégis időtálló. A műanyag makettezés is szép hobbi, elvégre te építed össze a gépedet, főleg ha valami jó részletes Tamiya makett vagy ilyesmi. De sok rosszat hallottam az időtállóságról.
Ja, és talán Jean-Pierre Jabouille ül benne.... Fúúú de más volt minden te jó ég. Az autó már olyan csúnya hogy szép. Tetszik hogy szabadon figyel a V6.
Most lehet hogy hülyeséget írok, de a Lotus -Renault egy makett igaz? :-)
Igen, ha megnézzük anno volt több utcai verseny, főleg az USA-ban. Long Beach, Detroit, Las Vegas stb..... De valamelyik futam 1 alkalmat élt meg. :-) Mindenestre még mindig jobb volt mint Bahrein meg a többi számítógéppel tervezett Tilke pálya.
Bizony, én is hallottam az 1400 lovas legendát. Állítólag azzal a sor4-es BMW Turboval ( a papagáj színű géppel ) nem tudom ki, de olyan időt ment a régebbi sikános Monzában, hogy nem tudták megdönteni. De én úgy tudom hogy az ennyire bikára felcsavart motorokat csak kvalifikáción használták, futamon nem. Ott 1000 lóerő körüliek voltak. :-) De semmi biztos adatot nem tudok, van ezer féle legenda.
Az új turbós motorok miatt aggódnak többen, mármint hogy hangra sem lesznek olyanok mint a mostani V8, pedig már ezek sem nagy durranások. Ha más nem lehet, én kiegyeznék a V10-esekben, azok is tudták a 950-1000 lovat, meg legalább mentek is. Más volt....... Szajkózzák itt a költségcsökkentést, errefel mekkora idióta fejlesztéseket meg szabályokat hoznak.