Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jocó72 Creative Commons License 2012.02.07 0 0 569

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Van egy Ford Maverick 2,7-esem. Lehet, hogy nagyon amatőr a kérdésem, de nézzétek el, nem vagyok autószerelő. Sőt, akiket kérdeztem, ők sem tudtak eddig válaszolni. Szóval. Azt már tudom, hogy 4 kerék meghajtásba 40 km/h-ig menet közben is kapcsolható. Ehhez kell a kuplungot nyomni, vagy anélkül is kapcsolható? Eddig mindig nyomtam, nem mertem kipróbálni anélkül. Ehhez kapcsolódik a felező használata. Ezt is lehet menet közben kapcsolni, vagy csak álló helyzetben? Itt is kell a kuplung használata? Kivenni felezőből szintén álló helyzetben, vagy lehet menet közben is? Még egy kérdés. Ha 4 kerék meghajtásban van az autó, akkor mekkora maximális sebességgel lehet közlekedni?

Nem szeretném tönkretenni, ezért kérnék hozzáértő segítséget.

Köszönöm.

elband1i Creative Commons License 2012.02.06 0 0 568

Üdv mindenkinek!

Nissan patrol 3000di 2001-2003közötti évjárat vásárlásán gondolkodom nem ismerem az autót.Szeretném a véleményeteket kérni az autóról pozitív,negatív dolgok minden érdekel,fogyasztás,hibái mire kell odafigyelni vásárláskor.Elöre is köszönöm a segítséget !

PathosVerdesIII Creative Commons License 2012.02.03 0 0 567

Köszi, legközelebb kipróbálom. Nekem eddig úgy oldódott meg, hogy lehúztam a negatív sarut és visszatettem. Gondolkozom hogy veszek gyorskioldós sarut, hogy asszony is meg tudja csinálni ha egyedül van :P Újra kell indítani mint a számítógépet.

Előzmény: tesznye (565)
PathosVerdesIII Creative Commons License 2012.02.03 0 0 566

Igen sajnos az is olyan hogy 3-400e egy normális komplett szerelés, kell üzemanyag vezetéket húzni neki, stb. Webasto-t lehet bontottat mondjuk Passatból, de az sem olcsó. Ezért (is) döntöttem az elektromos mellett, mert az autó már nem ér annyit, hogy az ára harmadát ráköltse az ember, ha eladnád az autót akkor az állófűtésért nem kapsz semmit.

Előzmény: vectra12 (564)
tesznye Creative Commons License 2012.02.03 0 0 565

Nem tudom, hogy hasonló-e a hiba, de az enyém mikor indítanék és teljesen végigviszem ütközésig a kulcsot akkor csak kattan egy nagyot valami és nem csinál semmit az autó. Mikor indítani akarom akkor csak szép óvatosan fordítom a kulcsot és kb 1 mm után indul a motor. Tehát nem fordítom ütközésig. Nálam így működik.

Előzmény: PathosVerdesIII (553)
vectra12 Creative Commons License 2012.02.03 0 0 564

mostanság én is gondolkodtam ilyen fűtés cuccon, illetve olyanon ami gázolajat éget, azt bárhol lehet használni

Előzmény: Pityulee67 (562)
PathosVerdesIII Creative Commons License 2012.02.02 0 0 563

Nincs mit. Ha veszel Defa fűtőt: a fagydugó helye a TD27 blokkon NEM a betét leírásában megadott hely! Vácon vagyok, ha a közelben vagy és kell infó nálam megnézheted vagy kérdezz :P Fotózni sajnos lehetetlen mert nem látszik jól és nem fér be jobban a kezem.

Vannak más előmelegítők is! Én nem mertem megvenni a magyart, valahogy jobban bízok a skandinávokban, maguknak csak nem csinálnak szemetet :)

 

Jön a hó!! végre mehetünk kicsit összkerékben! :)

Előzmény: Pityulee67 (562)
Pityulee67 Creative Commons License 2012.02.02 0 0 562

Helló skacok!

 

  Köszi az infókat, szóval tutira tolatok,ezt az "áramfaló rémet"meg azért ilyen takarék módban lehet hogy megjátszom.

 

  üdv mindenkinek:Pityu

PathosVerdesIII Creative Commons License 2012.02.02 0 0 561

262-es hozzászólásban vannak képeka a Defa rendszerről.

Előzmény: PathosVerdesIII (560)
PathosVerdesIII Creative Commons License 2012.02.02 0 0 560

Nekem van előmelegítőm, egy DEFA rendszer. Néhány szóban: melegíti a blokkban a hűtőközeget, egy merülőforralóhoz hasonló betétet kell az egyik fagydugó helyére szerelni. Előnyök: látványosan könnyebb az indítás a nagy hidegben, nem szenved, az akku mindig csontra feltöltve, az utasteret is tudja fűteni. Hátrányok: iszonyatos sokat fogyaszt, készülj fel meglepetésre áramszámlán. Amikor nem figyeltem oda, hirtelen majdnem 20e-rel lett több a fogyasztásunk, azóta odafigyelek. A rendszernek több része van: motor fűtőbetét, vezérlő, akkutöltő, időzítő, utastérfűtő. Nekem mind megvan, a vaterán vettem töredék áron. A villany ára miatt most már minimum fokozaton, utastér fűtés nélkül használom, amíg nagyon hideg van. Egyébként csak az akku töltés megy éjszakánként, nyáron egyáltalán nem dugom be.

Előzmény: Pityulee67 (558)
Boarhunter. Creative Commons License 2012.02.01 0 0 559

A visszajelződ a terepváltón van, de neked az első agyakat kell szétkapcsolni. Ahhoz nem árt 5-6 métert tolatni.

Előzmény: Pityulee67 (558)
Pityulee67 Creative Commons License 2012.02.01 0 0 558

Hello!

 

  Köszi az infókat!

  Szóval akkor az kamu, hogy 4L-ben ne kanyarodjak,vagy ne tolassak,mondván hogy itt-ott befeszülnek dolgok?!

  Kikapcsoláskor nekem kb.0,5-1m tolatás után elalszik a visszajelző. Elég ennyi,vagy kell az a 4-5-6m?

  Mindenesetre,én is inkább álló h.ben kapcsolom ha kell,biztos ami tuti.(mármint a 4H-t is)

 

  Még valami:hallottam valami előmelegítő cuccról.Lécci erről írj pár sort:hogy működik,mibe fáj,stb.

 

  Köszi:üdv.Pityu

 

 

Előzmény: vectra12 (557)
vectra12 Creative Commons License 2012.02.01 0 0 557

2H- alapeset, nincs mit magyarázni

4H- 4kerékhajtás, max 40km/h-ig lehet kapcsolni menet közben. én álló helyzetben szoktam

mivel a terranoban nincsen középső differenciálmű és az első/hátsó kardán mindig azonos sebességgel forog csak hóban sárban szabad használni, a lényeg h a "különbséget ki tudja forgni a kerék", ne feszüljön be

4L- 4 kerékhajtás felezővel, csak álló helyzetben szabad kapcsolni és max 40km/h a megengedett, szakadékból kiálláskor, kamion vontatásakor ajánlott

 

kikapcsoláskor tolass vagy 4-5-6 métert h rendesen oldjanak az első agyak

Előzmény: Pityulee67 (556)
Pityulee67 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 556

Hali skacok!

 

  Mivel soha nem volt még kapcsolható összkerekes autóm, és midőn sok hozzáértő eskü alatt ígéri a nagy havazást, pár sorban vázoljátok nekem hogy miként célszerű használni ezt a "2H-4H-4L" című kart? Mit lehet, mit nem, menet közben, álló helyben, mennyivel mehetek, kanyarodás, hátramenet, stb.?

  Nem szeretnék ugyanis nagy pusztítást végezni a hajtásláncban!

  Tudom bugyuta a kérdés de bevállalom, minthogy kátr okozzak magamnak.

 

  Előre is köszi:üdv.Pityu

vectra12 Creative Commons License 2012.01.30 0 0 555

szóval kontakt hiba is lehet

Előzmény: vectra12 (554)
vectra12 Creative Commons License 2012.01.30 0 0 554

én hanyag módon csak rátettem a sarut nem húztam meg, elsőre indított másodjára vmi letiltott, nem csinált semmit saru le, saru vissza meghúz és minden faszs, ez 2x történt meg velem, ennél többet nem tudok elmondani kérem kapcsolja ki

PathosVerdesIII Creative Commons License 2012.01.30 0 0 553

nem fejeztem be a mondatot... Kontakthiba vagy a motorvezérlés valami biztonsági része tilthatja le az önindítót? Annyira véletlenszerűen jött elő hogy nem tudom mi lehet az oka. Nem ez volt az első indítás, sőt kb 20 perccel előtte teljesen rendben volt, melegen járt. Parkolás, gyógyszertár, utána se kép se hang a parkolóban.

Biztosítéktáblát végignéztem, minden rendben.

Előzmény: PathosVerdesIII (552)
PathosVerdesIII Creative Commons License 2012.01.30 0 0 552

Sziasztok, következő történt. Ma a második alkalom, előző novemberben volt. Gyújtás ok, ráfordítom és nem indít, cserébe mindent áramtalanít és elötétedik, mintha reset gombot nyomnék. Riasztó szólna (szerintem, nincs bekötve a sziréna), a visszajelző LED villog. Ezután semmi nem történik, mintha halott akku lenne benne. Bikázókábellel rákötöttem másik autóra, akkor izzított de - máshogy nem tudom megfogalmazni - nem adott áramot az önindítónak, csak hallottam kattant a relé de semmi.

Akkusarut lehúztam, vártam kb 30 másodpercig és visszaraktam, erre szépen elindult, mintha "újraindult" volna és minden rendben. Ezután a Defa rendszerem nem kapott áramot, újra le kellett húznom a sarut és most minden ok.

Lehet a hideg miatt? Kontakthiba,

tesznye Creative Commons License 2012.01.28 0 0 551

Sziasztok!

 

Szívesen venném, ha ismételten feltennétek valahova az R20 leírást!

 

Előre is köszi!

vectra12 Creative Commons License 2012.01.23 0 0 550

eladó 4db bridgestone dueler/at 694 gumi 4db, kb 2002/3 gyártású lehet, kopottak, 31*10,5R15 méretben 6000/4 db

vectra12 Creative Commons License 2012.01.12 0 0 549

Hozd vissza a ballonokat, légy szíves! Kellenének

Előzmény: Niss27 (485)
vectra12 Creative Commons License 2012.01.08 0 0 548

szerintetek milyen kerékcsapágyat érdemes venni? már tele a tököm az ilyen "német/japán nevű de tájföldön pekingben gyártott szarokkal"

Jager74 Creative Commons License 2012.01.08 0 0 547

Valaki legyen oly' kedves megmérni:

Terrano II. 2,7 Tdi,3 ajtós rövidnél a hátsó kardán

-első kereszt közepének távolsága a (vízszintes) padlótól

-hátsó kereszt (diffinél) közepének távolsága a padlótól

Fáradozásotokat köszönöm!

PathosVerdesIII Creative Commons License 2012.01.08 0 0 546

Én tudom és részemről ok, de a feleségemet zavarja a magasabb fordulat és felvált 4esbe, akkor meg jön a remegés.

Előzmény: Jager74 (545)
Jager74 Creative Commons License 2012.01.07 0 0 545

Miért magas az az 1200-1300/min. fordulat? Szerintem egyáltalán nem az.Akkor még a turbó sem megy...az is csak olyan 1800-2000 körül kezd dolgozni.

Előzmény: PathosVerdesIII (542)
PathosVerdesIII Creative Commons License 2012.01.06 0 0 544

köszi, elég szar hogy pont a 3as és 4es fokozat határán van az 50-es tempó, folyton fel-le kell váltani ahogy a forgalom ritmusa adja, 45-nél már vissza kell 3asba mert rezonál, 53-nál már asszony vált fel 4esbe mert zavarja a magas fordulat.

Előzmény: vectra12 (543)
vectra12 Creative Commons License 2012.01.06 0 0 543

ez teljesen normális az enyém is ilyen, mivel soros 4es motor és 1000-1200 fordulaton nincs használható nyomaték főleg 4 esben ne csodálkozz, ha V8 lenne benne 600NM-el akkor poroszkálhatnál 5ösben is 1000rpm-en:)

Előzmény: PathosVerdesIII (542)
PathosVerdesIII Creative Commons License 2012.01.05 0 0 542

Sziasztok, mit lehet tenni a következő ellen: 1996-os Ford Maverick GLX, vagyis első generációs Terrano 2 , 2.7td téglalámpás autónk van, normál városi forgalomban használjuk. 3-asban elég magas fordulat (1200-1300 körül talán) kell az 50-es tempóhoz, ez a hangja miatt picit zavaró. 4-es fokozatban viszont annyira leesik a fordulat hogy elkezd a kardán környékén rezonálni és csörömpölni, majdnem a fulladás határán van a motor. Engem nem zavarna ha 3asban kéne menni, mert a rezonálás jobban idegesít, de a feleségemet sehogy sem tudom rávenni, hogy ne váltson tovább 4-esbe :( Alapjárat a kéziköny szerinti 720-730 amikor bemelegszik. Kétlem hogy ez lenne a váltó gyári áttételezése, akkor mindenki szívna ezzel nem? Nektek hogy megy a városban?

Jager74 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 541

Pedig nagyon bíztam benne,hogy ez lesz a hiba,mert alapjáraton üresben a váltókart jobbra vagy balra szélsőhelyzetbe kitolva úgy remeg,mint a húsvéti kocsonya.

Előzmény: Jager74 (539)
Jager74 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 540

Ja...ismerős a történet.Unixnál a GOM103,Bárdinál a JRU103  7 Ft-ért majdnem stimmel.Csak a furat és a csavar van picit máshol,meg szűkebb is.Azonban a Sasic 9002579 az pont megegyezik a gyárival és 54 helyett "csak" 20 Ft volt.De,hiába......lsd.:előző hsz.-om!

Előzmény: Boarhunter. (538)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!