Én is megkaptam a Porsche Hungáriatól a behívómat szoftver cserére (2012-es 2.0 CR TDI 103kW kézi váltó). Más fórumokon olvastam, igaz az 1.6 CR TDI Passat B7-re írták, hogy a szoftvercsere után, bár tényleg nem változott a fogyasztás és a menetdinamika, de 1000km-en belül EGR hiba, stop-start funkció hiba. Az autóban csak 136e km volt, és új kora óta egy gazdánál.
Állítólag a nemzetközi fórumon is nagyon sokan írtak ilyen hibákról a szoftvercsere után.
Hallottatok már erről a 2.0 CR TDI esetében is?
Az én autómban 230e km van és fogyasztásban, dinamikában remek, és most nagyon elgondolkodtam, hogy elvigyem-e erre a szoftvercserére.
Sziasztok, új VW PDTDI tulaj lettem, Polo IV-be, 1,4 PDTDI -ben akarok olajat cserélni, 2001-es évjárat, 75LE, 220000Km-t futott. Ha jól olvasgattam 505.01-es specifikációjú olajat kell beletenni, de ebből van 5W30 és 5W40-es. Jól gondolom, hogy egy ilyen sokat futott motorba inkább a nagyobb viszkozitású azaz 5W40 a jobb választás? Egyébként tudnátok ajánlani márkát/típust?
Sziasztok! 3c passat a következő hibát írja ki:oldalsó légzsák gyújtó az utasoldali oldalon. Azután érdeklődöm hol található a gyújtó elektronika mert ki akarom cserélni.
Megkaptam a behívómat a szoftware frissítésre. Régebben olvastam itt tapasztalatokat (persze most hiába keresem nem találom),és ha jól emlékszem fogyasztás növekedésről számoltatok be, és talán a dinamika javulásáról. Légyszives erősítsetek meg hogy jól emlékszem-e illetve ha valaki leírná a tapasztalatát azt megköszönném.
Jár valamilyen következménnyel ha nem frissíttetem a softwaret?
Találtam egy cikket ahol fogyasztás csökkenéséről számolnak be a nyomaték és LE változása nélkül, de eléggé skeptikus vagyok, a tapasztalatban jobban bízom.
2007.11. havi B6-os Passatra szeretnék alufelnit venni 17'-es méretben. Van egy garnitúra Oxigin felnim 18-as méretben, Vredestein nyári gumikkal (idén lettek felújítva, homokszórva, egyik görgőzve, feketére fújva), ami majd eladó lenne később. A téli szettem 16'-os gyári VW alufelnin van szintén Vredestein (Snowtrack) gumikkal. A MOMO Corse fantázianevű, fekete/ezüst felnije tetszik nagyon. Gondoltam váltok egy méretet lefelé, jobb a békesség. Arra persze kell majd egy garnitúra új nyári gumi is. Mire kell figyelnem, osztókör, ET ilyenekre gondolok. 5x112-es a lyukosztás a B6-on, ha jól tudom. Köszönöm előre is a segítséget.
Adott egy 2012-es Vw Passat B7 Variant 2.0 CR TDI és egy olyan problémám volna, hogy a gyújtás ráadásakor az ablaktörlő lapátok "ugranak" egyet, illetve a helyzetjelző is felvillan egy pillanatra. Szerintetek mi lehet a probléma, mi okozhatja ezt a jelenséget? Hibakód nincsen.
Bővül a család és kinéztem magunknak egy 1.9 pdtdi 105 LE B6 passatot. Annyi kérdésem lenne, hogy vásárlás előtt mi az amit feltétlenül nézzek meg rajta? Részecske szűrő van az 1.9-es változatban is? Ez az 1.9 motor megbizhatóbb mint a 2.0 társai? Vagy ez csak a Bosch-ról és a Siemens-ről szól? Fsi motorról is szívesen fogadok véleményeket...vagy felejtsem el az fsi-ket?
Sziasztok olyan problémával küzdök már pár éve, hogy inditás után hideg motornál mig fel nem megy a viz legalább 80fokra addig nagyon durván fehéret füstöl.Szerelönek mutattam nem tudod rá konkrétan mit mondani.
Viz nem fogy olaj viszont a 15000km alatt kb 1,5L-t elfogyasztja viszont úgy hallotam ha autópályázol akkor olaj fagyasztás megnöl én a 15ezerböl 12ezret pályázom.
Kocsi adatai : VW Passat 1.9tdi, 77kw, 2007év, BLS motorkód
Ezt a füstölgetést kb260000km-nél kezte el csinálni és most tartok 350000ezernél.Szerintetek mi lehet a probléma okozója?
Igen, közben ez már kiderült egy hozzáértő segítségével. Köszönöm. Most kaptam 2 cikkszámot az újabb típusú modulhoz és próbálok találni egyet. Ha esetleg valakinek van épp eladó ne tartsa magában! :)
Pár B6 kérdés - telefon: odaáig jutok el, hogy párosítás, megadom a kódot amit kiír, majd ennyi, a kijelző marad a szám és connecting. A telefon engedélyt kér az üzenetekhez, megadom, és semmi. Se a cell audio, se a media audio-hez nem kér engedélyt, és vége, soha nem párosítja. Illetve a telefonon ott van (de nem, mint kihagonsító, hanem mint "valamilyen" eszköz, amihez nem lehet csatlakozni), az autó pedig connecting a végtelenségig.
Aztán, ahogy olvasgattam ez elég tipikus, de hátha, mit érdemes, merre indulni, stb. Klíma, az folyamatosan serceg, kattog - ezt nem hallani alapesetben, már kb. a szellőzés elnyomja, de ahogy próbáltam a telefont párosítani, és közben nem ment a szellőzés de nem is volt kikapcsolva, ezt hallgattam, már néztem, hogy esik az eső, vagy minek a hangja lehet... Ezzel mit lehet csinálni, normális?
Ez csak egy mellékes, egyszerűbb itt kérdezni, mint a könyvben keresni, hogy lehet a memóriát beállítani az ülésen?:)