Lehet, hogy nem jól írtam le a hibát, de nem az a baja, hogy nem indul be néha, hanem az, hogy nehezen. Mindig beindul, csak néha ahelyett, hogy az indítókulcs elfordítása után, az önindító kb. két fordulattal indítaná, tekeri-tekeri és kb. a tizedik-tizenkettedik fordulatra indul csak be. Az aksin nem hallom, hogy gyenge lenne, inkább mintha üzemanyagot nem kapna olyankor. Megpróbáltam már legalább tízszer telefonnal levideózni a rossz indítást, de szívat egy kicsit az autó, mert olyankor mindig rendesen indult. Sajnos még az sem jellemző, hogy mikor csinálja, lehet ez reggeli első vagy napközben a sokadik indítás. Most például két napig mindig pöccre indult, tegnap este egyszer nehezen.
Nagy valószínűséggel ki tudják. létezik több márkaszervíz is. Viszont akár máshol is ki tudod olvastatni. egy közepesen jó szervízben is ki tudják olvasni. kb. 3000 ft-ért utána az eredménnyel is mehetsz a márkaszervízbbe, hogy az a gyanúd, hogy az "izé" lehet a hibás.
A kocsi computere eltárolja a hibát. Leírásod alapján lehet, hogy az immobiliser a bűnös. Meg tudja zavarni időnként pl. okos telefon, számítógép, wifi. stb. Ezzel viszont nem tunak mit kezdeni a szervízben. Azt tudod csinálni, ha 2 indításra se akar beindulni, hogy kiszállsz az autóbol , bezárod a távirányítóval, majd ujra kinyitod és indítod. ilyenkor a computer előröl kezdi a kommunikációt. A kulcs házában van az immo. Az auto computere kommunikál vele és mivel ugró kódos, nem mindig sikerül egymásra találniuk, ha valami megzavarja őket. Ilyenkor működik az indítás gátló. Mindig záráskor kapja az immo a következő kódot. Ez azért lehetséges, mert a nyitógomb és az indítás gátló különböző, egymástól független.
Az ilyen néha bekövetkező hibát is ki tudják mutatni műszerrel? Nem volt esetleg még valakinek hasonló jelensége? Mivel új az autó, nem akartam márkafüggetlen szervizbe vinni, de lehet megteszem, ha tovább bosszant.
Nekem egy 2015-ös multispace-em van 1,6-os benzines 65 lovas kiadásban. Imádja a család, egy jó kis autó lenne, ha apró kis stiklijei nem lennének. A kényelmi és menettulajdonságai kiválóak, motorikusan is jónak mondanám. A vastag A oszlop miatt roppantul oda kell vele figyelni, mert egy teljes biciklist el tud takarni. A legnagyobb bajom vele az, hogy néha nehezen indul be. Hosszan kell indítani mire elindul, pedig máskor a második tekerésre elkapja. Egy hónap után jeleztem a szalonnak, ahonnan azt a választ kaptam, hogy csak akkor foglalkoznak vele, ha a náluk a műhelyben is produkálja ezt. Tudom, hogy ez a legrosszabb eset amikor nem folyamatos egy hiba, de most mit csináljak vele? Van, hogy napokig szépen indul, azután meg naponta többször sem. Most hagyjam a 70 km-re lévő szalonban addig, amíg nekik sem indul rendesen? Bosszantó! Légy szíves adjatok már valami tanácsot benne.
A lampak kontrolalodnak ahogy irod. Ez az uj olajcsere es normalis olajszuro csere bennem is felmerult. Regen valaki az olajszurot mar mondta de kinevettem aztan lehet ott a problema. Mikor a motor jar semmi kontrollampa nem jelez semmi ha rendellenesseg lenne.
Koszonom, hogy probalsz mint lehetosegeket feltarni. Kozelebb kerulok remelem a megoldashoz.
Feltéve, ha gyujtáskor látszanak (kontrollálódnak) a lámpák a műszerfalon. Nincs néha úgy, hogy elmegy az olajnyomás? Előfordul, hogy az olajszűrőházban leszakad valami pöcök és az esetenként eldugítja kicsit az olaj járatot. De akkor felgyullad a "motor stop" piros lámpa és elkezd ketyegni a motor. újra indításkor, vagy kis gázadásra elmúlik, de egy idő után visszajön a hiba.
Amikor kotyoraszik, kattog leallitom majd ujrainditom semmi jelenseg nincs. Nagyon erdekes. .olajnyomassal fuggne ossze akkor azert normal esetben csak jelezne a muszerfalon nem?!
Mivel nem halljuk a jelenséget, mi is csak ötletelni tudunk. ?) Nekem is volt zörgés időnként a motortérben. Sikerült rájönni, hogy a kipufogó leömlő burkolat rögzitő hagyta el magát és az zörgött időnként. Volt, hogy akkor zörgött, ha bekapcsolt a hűtő ventilátor.:)
Hidegen nem csinalja csak uzemmeleg motornal. ..ezert a hidrotoket kizarnam. ..A csapagy mindig adna a hangot ha azzal van gond. Nem vagyok autoszerelo de ezeket allapitottam meg.
Vagy valami valamibe beleer vagy tenyleg egyeb logikusnak tuno otletem nincs.
Mar akik igy ismeretlenben tettek otletet a hsjtokarcsapagytol kezdve mindent felvetettek de az megint mindig adna a hangot.
Mar elvesztem minden bizalmam megtalalom a kattogas forrasat.
még nem próbáltam. De nem hinném hogy befolyásolná a -8 fokos levegő érzékelését. Kapok egy Map szenzort próbára aztán a pakliba a gyertya is benn van és a trafó is (egybe van az egész)
Mivel a hibakód p1327 integrált gyújtásfázis regisztrálása sok helyen interferenciát irtak.
Koszi az infokat! Nalam most alapjaraton kotyoraszik valami uzemmeleg motornal minden 3.pitoslampanal csinalja zavaro es idegesito nem tudom mi lehet ez. Vezerles, vizpumpa szijjak zsir ujjak. Az olaj is bele valo. Neked hasonlo sosem volt?
örülök hogy sikerült ... természetesen ki lehet cserélni csak le kell venni hozzá a tankot ... de előtte átnézném a elektromos vezetékeit, csatlakozót ...
Helló, Megint van egy kis gondom, a toló ajtókat sikerült rendbe hozni, köszi a jó tanácsot! Az üzemanyag szintjelzőt azt ki lehet valahogy cserélni,mert mindig telit mutat? :D
2004-es, 1.6 16V Citroen. Hátsó futómű felújítás 120-130 ezernél volt. Még bítra volna, de már száraz időben kicsit nyikorgott. most 240 van benne, de nincs baja a hátuljának. Kopó alkatrészek cseréje normális elhasználódás miatt. Ezeket se kell sűrübben cserélni, mint más autónál (többféle autóm van). Meg vagyok vele elégedve, sose hagyott cserben.
Tudom, hogy nem érdekel, de nálam a fogyasztás vegyes használatnál, klímával, 130-140 autópályával, 8-9 liter 95-ös.
Valakinek innen tapasztalata 1,6 16v benzines 109 Le van? Tobb tipusba is szereltek Peugeot, Citroen ..
Most itt, hogy mennyit fogyaszt pont nem az erdekel mert autopalya szakaszon 120-130 nal kattanastol kattanasig merve 6-6,5 amit benzinbol fogyasztott.
Technikai resze megbizhatosag ki mit tapasztalt?
Mar azt Pl tudom, hogy a 98as benzintol sokkal szebb az alapjarat es nyomatekosabb ami erezheto.
Ok teljesen finom kis művelet lesz... Volt már benne részünk. :) Persze ezt is egyszer a szervízben kivették "tankipucolás címszóval" és azóta ilyen szar. Nem kértük tőlük nem is tudták megmagyarázni miért csinálták, de 15 rugó volt csak az a számla alapján. Mink ők előttük pár ével vettük ki és mikor összeraktuk semmi baja sen volt még szóval szervízbe ezt is elintézték szépen sajnos...