Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
a régihez való platnit is utólag raktad fel a majrévassal egybeépített farkincára és az új is "gyári" ugyebár.
de látom hogy ahhoz konzolt is kell felrakni. remélhetőleg a lábtartókonzolhoz támaszkodik mert akkor közvetlen kapcsolata lesz a vázhoz. no majd kiderül hogy ezeken kevésbé fognak e törni a segédvázak.
Úgy van, hogy van kissebb topcase, talán ez a régi, ez a gyári platnira megy rá. Ha az új/nagyobb topcase-t szeretnéd, akkor a platnit is le kell cserélni egy nagyobb/erősebb-re.
Egyrészt városban tényleg nem FJR-ezünk, de a szélesség (hátul) nem csak a városban nő az oldaldobozokkal. Nem egészen úgy van, hogy ahol az eleje elmegy, ott elmegy a hátulja is, mert ugye mi is haladunk, más is halad. A topcase ugyan valóban emeli a súlypontot, de a vezetővel együtt 380 kilós motornál a + 10 kiló talán 1 mm-rel sem? De, mint írod, ízlés kérdése ....
Hát nem tudom, ez tényleg ízlés kérdése. Egyrészt városban nem FJR-ezünk (csak ha nincs elkerülő út vagy épp a belvárosban van a szállás), másrészt a doboz nem szélesebb a kormánynál (Ha jól mértem 96 cm). Tehát ahol az eleje elmegy, ott a hátulja is.
A hátsó doboz viszont instabillá teszi a gépet, súlypont megemelkedik, a szél cibálja (nem véletlenül írják a használati utasításban azta 160-at).
Persze minden megszokás kérdése.
Hátsó dobozom utoljára az 50ccm-es Scarabeomon volt (nem kértem, adták hozzá), beletettem a lezáró láncot és elrepedt az alja. Mondjuk komoly lánc volt (az is adták hozzá).
Kedves Q mester! Az egyik pánikrohamom éri a másikat""(első a magas fogyasztás, már igy ezer km után, számolás alapján 7liter), most meg a lezuhanó hátsó dobozok..."".fontos hogy meglegyen a gumicsík ami feszes kapcsolatot tart a doboz és az alaptartó között""" ezt irtad ez szerintem nekem nincs meg, vagy nem tudom mi ez. valami vizuális infót tudnál küldeni nekem?
Így néz ki. OLdaldobozt a szélességek miatt nem használok, nem tudnék nyugodtam elhúzni az autók között. Mindannyian láttuk a komát, akinek a tengerparton beakadt az oldaldoboza valami cölöpbe, és a végén fürdés lett belőle.
A 2006oson nekem is Givi volt, nem volt 1 szepseg de szerettem hasznallni. Az ujon a gyari van, abbol is a nagyobb. Ez szep is es nagy is. En szeretem hasznalni hosszabb turakon. Jo hogy zarhato, belerakom a bukot, kabatot, gerincvedot, etc, ha megallunk, nem kell kuzdeni a sok cuccal.
jó a gyári doboz, de nem szereti ha utas nélkül berázzák az áramlatok.
fontos hogy meglegyen a gumicsík ami feszes kapcsolatot tart a doboz és az alaptartó között.
én sosem figyeltem mekkora súlyt pakolok bele, simán ami belefért. kifejezetten tetszik hogy soká melegszik el a belsejében a hideg ital, az összes univerzális csoda csak szimpla falú hőszigetelés nélküli, de hát valakinek az a lényeg hogy befér e két sisak.
ezen kívül egyről tudok ami így kitört alul, tudtommal azt az utas erősen feszegette mint háttámlát
Még 1x sem használtam - és nem is fogok - oldaldobozt használni.
Ha szükséges, csak topcase-t használok, nekem Nonfango van, bevált. Attól eltekintve, hogy egyszer vettem egyet újonnan, Németországból, kereskedőtől, leértékelt áron, de az puhább anyagból volt, és azt elveszettem valahol, hazafelé az Osztrák pályán Bécs előtt. Persze, a 220-at a gyártó szerint nem kell elviselnie. De a kemény darabok azt is bírják. Németországba kifelé viszont vittem benne vagy 15 kilót, akkor eltört a hátsó segédváz. (talán emiatt vesztettem el a dobozt hazafelé, mert eléggé remgős volt úgy a doboztartó rész, amit csak itthon vettem észre).
Sosem vágytam hátsó dobozra. Alapból nem kell, ha nagyobb túrára megyünk ott a Mountex-ben vett vízhatlan hengerzsák. Olyan, mint a vizitúrázóké. Iszonyú mennyiségű cucc elfér benne. 3 hetes Nordkapp túrán meg két ilyen zsák volt egymáson. Kb. 10 hátsó doboznyi cucc elfért bennük 😀
Több túrán is volt, hogy a mögöttem jövő szólt, hogy nagyon mozog a hátsó dobozom. Átnéztem, minden a helyén volt. Ez sajnos ilyen. Nem sok mindenre jó a gyári doboz. 5kg az össz teherbírása. Az idei hosszabb túráimhoz inkább veszek egy 50literes hengertáskát (Kappa-é ár/érték arányban elég jónak tűnik), azt rendesen meg lehet tömni. Mondjuk nem néz ki olyan jól, mint a gyári doboz, de sztem sokkal praktikusabb
Valahogy kijött menet közben a hátsó reteszelésből ott ahol a nyelve beleakad a platniba és gyakorlatilag a zár mechanika körül több helyen eltört a alja :( szerencse hogy nem esett le. Givin gondolkozom, tudom hogy az a tökéletes megoldás de hááááát csak jobban néz ki gyáriban
Elmentunk ebedelni Selmecbanyara. FJR még szanatóriumban, így maradt a SYM. Átlagfogyasztás 4.0 liter és a kanyarsebesség gyakorlatilag megegyezik a 2 motornál 😀
Sziasztok!!! Tud valaki esetleg Fjr hátsó dobozt eladót. Az enyémnek sajnos kiszakadt az alja :( A műanyag hegesztő pedig úgy néz ki nem tudja megcsinálni :( 2003ás szerelme néz kellene. Ha valakinek csak az alsó része van meg a doboznak az még jobb úgyis a fedelet át szerelem. Koöszi előre is!!!
Öcsémnek van GSX 1400. Hát....elég izé...fura motor. Nem gyenge de nem is erős,nem kényelmes de nem is kényelmetlen....nem tudom hova tenni.És állandóan zizeg a kurva lánc.