Azóta a küldő fél elküldte a hozzá visszaérkező csomag fényképét. Látható a postabélyegzőn, hogy járt a kisvárosunk postáján, állítólag nem reagáltunk az értesítőre. Nem tud a család értesítőről. Most a kutyát kérdezzem meg? Hátha megette? :)Vagy amire gondolok...
Főmérnök úr! Tegnap voltam a melóhelyemen. (jövő héten megyek dolgozni.) 2 db Motorrevüt hoztam haza, 95 96-t. Térjünk csak vissza a műhelyrovatra! Mit keressek bennük?
ez szivás, sajnos elég gyakran hallani ilyeneket. A cimbi rendelt e-bayen keresztül gyújtógyertyákat, megjött neki egy lapos boriték az alján egy lyukkal. reklamált de "rendkivül sajnáljuk"-on kivül mást nem kapott.
Eljutottunk odáig, hogy az ebayos partnerrel leleveleztük (tolmáccsal), hogy rég feladta, és a nyomon követési rendszerben azt látja, már hozzá visszafelé utazik a kuplungdeknim. Címzett át nem vette, jelzéssel. Megöl a méreg. Megpróbáljuk a Bécsben élő hugomnak postáztatni, ő meg húsvétra jön haza...
Javaslat amúgy is elfogadva, hisz magam is gondoltam súlyokra, csak egyenlőre azt kértem apától, használja így. Az alapján életszerű körülményekhez lesz választható a megfelelő súlyozás. PL Lehet, kicsit kisebb súly is elég lesz, cserében előre nyúlóan, a tengelyvonaltól előréb lesz a súlyvonala. Ezzel kompenzálhatok a csatlakozónál lefelé ható erőből, egyfajta libikóka elvvel. Cserébe kevesebb összterhelés akadályozza a kerekek elforgását.
nem, én az a Mecsi vagyok akinek a motorja a nappalijában van szétszedve, lefóliázva a a feleségem hatalmas örömére (bútor még úgysem nagyon van benne, :-)). A motorgarázsnak még csak a pillérei vannak meg. Egyébként Dunaszerdahely mellett lakom (SK)
Már bocs hogy így kérdezem, de Te az a Mecsi vagy aki a Római felé lakott, és ismerted a Babós Zsuzsát?...és a hálószobádbn egy chopper volt elemeire szedve? Mert volt egy ilyen ismerősöm még 85' felé. üdv: Danny
azon gondolkodám, hogy mi lenne ha nem keresztváltót használnék, mert annak kiáll egyoldalra a difije, ha azt rajtahagyom akkor ugyan nem kell a váltóházat faragni de bazi szöghajtás kell hátra. Ha lecsapnám a difit akkor meg ferde fogazású fogaskereket kell gyártatni, agyat csinálni neki és felcsipni a váltóházra, igaz elég lenne gyengébb szöghajtás. helyette ha hosszváltót használnék, csak egy viszonylag kicsi láncos vagy fogaskerekes független áttétel kelene, és elég volna a kisebb szöghajtás.
Jelzem a nagy csend azért csendben mégis zajosabb a látszatnál. Most az ebayon vásárolt kuplung deknire várunk, már 2-3 hete. Közben azért olyanok vannak, mint mondjuk itt apunak egy kapálógép megerősítés, utánfutó csatlakoztató adapter ráépítése.
ami neked elsősorban hiányzik az a saját tapasztalat! szerintem szerezz egy roncs biciklit. tegyél be a lábad közé egy zsák kukoricát, gurulj le a töltésoldalon és próbálj pár éles kanyart venni. ezt ismételd meg 10 db taknyolásig. ekkor már lesz elég használható saját tapasztalatod motoros balesettel. miután megvan kötözd magad hozzá gumikötéllel a bringához és durrants bele vele egy fűzfabokorba. ezt ismételd meg legalább 3x. utána megint beszéljünk. ui azért kell kukorica vagy homok vagy hasonló mert az nem pattan vissza ütközéskor. protektoros motorosruhát és sisakot vegyél fel.
tisztel motorostárs olvasd el megint hogy miket irtunk. mindahányan csak voltunk mind a hozzákötözéstől intett óvva téged. Ha megnézed a honda sem akar hozzákötözni a bringához. Egy lufit raknak az ember elé, hogy több eséllyel élje túl. (volt ugyan egy képsor amikor szépen melécsúszott a baba, egyébként meggyőző) megjegyzem ezt per pillanat egy 600as CBR-en nem tudnám elképzelni hatékonyan működni, mert egyszerűen kicsi a gép hozzá. csakúgy mint az átlagos motorok nagyrésze. A VFR nem olyan kicsi mégis hogyha ráhasalok a tankra majd beverem a fejem a szélvédőbe a 186 cm-mel. aki meg ilyen majd féltonnás csillagrombolókkal közlekedik eleve jobb helyzetben van. Létezik valami bekeretezett városi robogó amibe sisak sem kell igaz abban van biztiöv. örülnék ha valaki betenné ide.
Valami olyat válassz ami kvázi roncsolásmentesen oldható a későbbiekben, pl x hőmérsékleten, hogy a későbbi szerelésnél ne kelljen a csapágyat keresztül húzni rajta :-)
Az nem! fordulat és áttételt elméletben már kitárgyaltuk(tam) az elején. Olvass vissza. Amúgy a füled elég jó, gépkönyve szerint 3600-nál erősen levág. Egy röpsúly végzi a szabályzást az adagolóban/környékén, azon lehet esetleg kicsit piszkálni, de talán nem is érdemes.
Jók az áttétel viszonyok, lehet mégsem fog 60-nál többet menni erőhiány miatt. Kit érdekel? Nem napi autópálya használatra készül. :)
hézagolás nekem a végső megoldást a másik kuplung jelentette.próbáltam vasdróttal hézagolni de nem jött be mert a rángás szétlapitotta a vasat. igaz nekem nem a bordák magasságával volt a gond hanem a szélessége fogyott el. Nem volt gond az alkatrészt beszerezni. igy acéllal nem próbáltam mert olyan vastag acéldrótom nem volt amiből tudtam volna nyesni.