Keresés

Részletes keresés

akóR Creative Commons License 2011.02.27 0 0 37058

Az utolsó mondatod nem igaz .

Előzmény: Kököjszi-Bobojsza (37057)
Kököjszi-Bobojsza Creative Commons License 2011.02.27 0 0 37057

Nézd, lehet hogy én túl kevés embert ismerek, de ismerettségi körömben akinek van autója, annak a busz egy nehezen megelőzhető forgalmi akadály, a vonat meg az idegesíő izé ami miatt meg kell állni néha  a sorompónál, ezen járműveket belülről csak akkor látták amikor még nem volt autó/jogosítvány. Tömegközlekedéssel csak az jár aki nem engedheti meg magának az autót.

Előzmény: zsitvica (37056)
zsitvica Creative Commons License 2011.02.27 0 0 37056

Az örömködésben a következményekkel is számolni kell.

Nem lehet hanem kötelező.

 

Az ott ahol vasút van csak vasút járjon  című gondolatkísérlet egyik nem helyes de törvényszerű következménye, hogy az adott helyen (mondjuk kistérségben),  a közösségi közlekedést választók számának vagy erőteljes, vagy a közepesnél erősebb csökkenése, az adott kistérségben az egyéni közlekedési eszközök használati arányának növekedése.

 

Ez nem baj ha tudjuk előre, hogy kényszerből, gazdasági kényszerből cselekedtünk így, saját akaratunkból.

 

 

Előzmény: Kököjszi-Bobojsza (37053)
Kököjszi-Bobojsza Creative Commons License 2011.02.27 0 0 37055

Onnan kezdve jöhet Völner apa :....."...Ahol vonat jár oda nem rendelünk meg buszt".....című óóópuszának végrehajtása.

 

Szép az élet!

Előzmény: zsitvica (37054)
zsitvica Creative Commons License 2011.02.27 0 0 37054

Ezeket az intézkedéseket hívják/hívták szükség megoldásoknak.

 

Most egyelőre azt kell eldönteni, hogy tényleg sz@ban van haza (mondja az egyik csapat) vagy nincs is sz@ban a haza csak kicsit büdös van (mondja a másik csapat) ?

Mindkét csapat azonos táborból, zászló alól jött.

 

Ha tényleg sz@ban a haza, akkor helyük van a szükség vagy válság intézkedéseknek.

A szükség vagy válság intézkedéseknek nincs felső határa.

 

------------------------

 

Pont úgy mint háborús helyzetben, amikor felfüggeszted az F-es utasításokat és Vmax 30 km/h-val LÁTRA követést írsz elő.

 

Aki (politikai) vezető szerepet vállalt mondja meg (talán kedden megüzeni??) mennyire van sz@ban a haza?

 

Onnan kezdve jöhet Völner apa :....."...Ahol vonat jár oda nem rendelünk meg buszt".....című óóópuszának végrehajtása.

 

 

 

 

Előzmény: Carpy (37052)
Kököjszi-Bobojsza Creative Commons License 2011.02.27 0 0 37053

vagy egyik vagy másik alágazat járjon egy helyen.

 

Tökéletesen egyetértek. Ott ahol van vasút, ott csak a vonat.

Előzmény: zsitvica (37047)
Carpy Creative Commons License 2011.02.27 0 0 37052

"Ha már sz@ban a haza akkor következetesen vagy egyik vagy másik alágazat járjon egy helyen."

 

Ha már sz@rban a haza akkor következetesen vagy IC vagy gyorsvonat járjon egy helyen. Pl Bp-Nyíregyháza között. (És természetesen vagy csak Debrecen, vagy csak Miskolc felé, hiszen sz@rban a haza.)

Ha már sz@rban a haza akkor következetesen vagy helyi vonat, vagy zónázó járjon egy helyen. Pl Bp-Monor között.

Ha már sz@rban Budapest akkor következetesen vagy metró, vagy villamos, vagy busz járjon egy helyen. Például a Déli pu-Moszkva tér között. Vagy a Rákóczi úton.

Ha már sz@rban a közlekedésszervezési szakma akkor következetesen vagy BKV, vagy vonat járjon ki a 17. kerületbe.

Folytassam még?

A nem-szakmának szíve joga szamárságokat felvetni a döntéshozóknak, és nekik is szivük joga kitalálni ilyesmiket. De aki szakmabeli, az lehetőleg ne tegye alájuk a bolondlovat.

Aki szakmabéli, az inkább magyarázza el a döntéshozóknak, hogy mi a különbség az egyes alágazatok funkcióiban, utaskörében, lefedettségében, hálózati kapcsolataiban, szolgáltatási színvonalában.

Előzmény: zsitvica (37047)
akóR Creative Commons License 2011.02.27 0 0 37051

De csak azért, mert legel Kfházán, meg Kecsón...

Az ottani utasnak ott a vonat!!

Amaz meg porójjon jó drágán a pályán, oszt nincs ok panaszra, aki meg nem siet / annyira/ mennyen olcsóbban vonattal .

Ha emléxel, Kókány regnálása előtt, már 15 %-al olcsóbb volt a vonat :-(((

/ no van dóógom, folyt.köv. /

Előzmény: koller andor (37050)
koller andor Creative Commons License 2011.02.27 0 0 37050

Busszal is.:-))

Egy  kivételével.:-))

Előzmény: akóR (37049)
akóR Creative Commons License 2011.02.27 0 0 37049

Csak annyiból gondoltam amúgy a dolgot, hogy ne kényszerítsünk egy orosházi családot batyukkal átszállásra sehol, ha tudunk a számára gyors eljutást biztosítani közvetlen Pestre.

S ismersz.., ez nem vasút ellenesség, csak továbbra is fenntartom: közösségi közlekedés !!

Szentesről, meg Pest, min. három óra vonaton:-(((

Előzmény: zsitvica (37047)
koller andor Creative Commons License 2011.02.27 0 0 37048

Inkább a Hódmezővásárhely-Szentes-Kiskunfélegyháza illetve az Orosháza-Szentes viszonylatú vonatokat kellene egész nap ütemesen járatni- szentesi egyesítéssel- és akkor valóban nem lenne szükség ezekre a buszokra.

 

Csak ugye a közelmúlt egyik böszmesége , a 147-s vonalon történt állomás megszüntetés ezt igen nehézzé teszi.

Előzmény: zsitvica (37047)
zsitvica Creative Commons License 2011.02.27 0 0 37047

Máshogy látom.

 

Ha már sz@ban a haza akkor következetesen vagy egyik vagy másik alágazat járjon egy helyen.

 

A Vásárhelyhelyről, Orosházáról messzebről jövő távolsági buszok vasútállomásig közlekedjenek.

Mondjuk Szentes vasútállomásig.

Onnan vonat Bp-re.

 

Ha első lépcsőben a START ezt kapacitáshiány mist nem tudja felvállalni akkor Félegyháza vasútállomásig.

Onnan meg ott van az öszvér Zicé.

 

 

Előzmény: akóR (37046)
akóR Creative Commons License 2011.02.27 0 0 37046

Talán egy magánvélemény:

Azt meg kellene hagyni, ami Szavasról, Hmvhelyről közvetlen Bp.

De ezeket ne engedjük be Kecsóra, ill. Szegedre, legyen abszolút közvetlen járat !!

Az onnan Pestre utazók igy nyernek 20 - 30 percet .

S akkor ezekből napi három pár elég .

/ ha már közösségi közl.-ről írogatunk /

Előzmény: zsitvica (37045)
zsitvica Creative Commons License 2011.02.27 0 0 37045

Ez esetben a Kecskemétet is érintő M5-s autópályán továbbmenő buszokat meg lehetne szüntetni.

 

-----------------------

 

Az M5-ös autópályát használó távolsági buszok mindegyikét célszerű megszüntetni.

 

 

Előzmény: koller andor (37043)
akóR Creative Commons License 2011.02.27 0 0 37044

Csatlakozom az Úr hozzászólásához !!

 

Kecsóról mindkét irányba mindig van utas..., csúcs időben több buszra való is !!

Ráadásul meg merem kockáztatni, hogy az " öszvér " IC., innen van legjobban kihasználva !

/értsd: vannak sokan a helyjegyes részre, s  a hagyományosra is /

Előzmény: koller andor (37043)
koller andor Creative Commons License 2011.02.27 0 0 37043

Kedves Péter!

 

Szeretnék érdeklődni, hogy mikor jártál Kecsleméten? Akárt vonattal, akár busszal?

Ugyanis, amit írtál, az arról tanúskodik, hogy nem vagy arrafelé ismerős.

 

Kecskeméten a hosszabb távolság és a virtuális díjszámítás hiánya ellenére , a vonatokon bőségesen van utas. Ha azt szeretnéd, hogy még többen használják a vonatot, ahhoz a jelenlegi órás ütemet bizony sűríteni kellene, legalább félórásra, de inkább 20 percesre.

Ez esetben a Kecskemétet is érintő M5-s autópályán továbbmenő buszokat meg lehetne szüntetni.

Előzmény: v_peti (37041)
Carpy Creative Commons License 2011.02.27 0 0 37042

A kormány pont annyira az "én" kormányom, mint másoké.

A megtakarítás mértéke pedig 4 szinten és 3 idősíkon mérhető.

Előzmény: tvsc (37034)
v_peti Creative Commons License 2011.02.27 0 0 37041

Ugyanez igaz a Kecskemétiekre is! Mindkét városból inkább féllábon állva utaznak busszal, mint vonattal. Egerben még lehet magyarázat az átszállás, de Kecskeméten már nem. Sőt ott a buszállomás helyzete sem magyarázat, mert egymás közelében vannak. A kilomértertávolság? Még az sem túlzottan, mert KöKin leszállva már olcsóbb a jegy, onnan meg ugyanaz a metró megy, mint a Népligetből. Egerre visszatérve meg onnan is rémlik virtuális tarifa.

 

 

Előzmény: v_peti (37040)
v_peti Creative Commons License 2011.02.27 0 0 37040

Nem jó, de azért nem annyira szörnyű dolog. Nagyatádra is át kell szállni, mégis tele a vonat. Egerbe meg a korábbi nem átszállós IC-n is alig volt utas. Régen több IC is volt Egerbe, de valahogy elkoptak. Ergó, az Egri utasok a vonatot nem szeretik, nem az átszállást! Pedig a város alsó részéről amúgy a vasútállomás még közelebb is lenne, mint a buszállomás.

Ha nem így van, akkor miért szűnt meg a közvetlen IC?

 

 

 

Előzmény: DJ. Bakter (37033)
papifan Creative Commons License 2011.02.26 0 0 37039

Értem én, hogy gőzgép, de mivel megy? :D

 

Amit írtál, aláírom.

Utolsó 2 mondatod... hogy ismondjam... igen találó megfogalmazással bír. :))

Előzmény: manhattani (37036)
manhattani Creative Commons License 2011.02.26 0 0 37038

>... mert hogy az alap téma is megszünik.

 

Megszűnik a MÁV???   :-))

(V.ö. : "Főnök! Megszűnik az APEH! Azt írják, hog Utolsó figyelmeztetés!!")

 

Előzmény: szelektor (37035)
manhattani Creative Commons License 2011.02.26 0 0 37037

>És _miért_ jó hogy átszáll?

 

Ez a kérdés így túl laza. Kinek jó vagy nem jó hogy átszáll?

 

Az utasnak nyilván nem jó, mert neki nem az átszállás a vágya, hanem hogy eljusson, és inkább átszállás nélkül.

Az átszállás a MÁVnak sem jó, mert akkor utazik az utas vele is, a MÁVnak meg úgy kell az utas, mint a púp a hátára. Neki csak a támogatás kell.

Megfejtettem: az, hogy átszáll az utas, v_petinek jó! :-))

 

Előzmény: DJ. Bakter (37033)
manhattani Creative Commons License 2011.02.26 0 0 37036

Felvehetem a listára azt a vasutast, akit nyugdíja előtt néhány hónappal kirúgtak, hogy adhassanak neki húsz millió végkielégítést?

 

Mennyi pénzt kap csak a MÁVtól Gaskó és a másik kettő?

 

(Most mondhatod, hogy te vasutas dolgozókról kérdeztél. De biztos, hogy akik a te listádon vannak, mind dolgozók? :-)

 

Előzmény: papifan (37031)
szelektor Creative Commons License 2011.02.26 0 0 37035

Kedden Matolcsy úr megmondja a tutit, aztán néhány topic meg is szünhet mert hogy az alap téma is megszünik.

Előzmény: tvsc (37034)
tvsc Creative Commons License 2011.02.26 0 0 37034

Nem akarlak megbántani, de sok mindent mondott a kormányod a bezáráskor a megtakarítások mértékéről, amiből aztán semmi nem lett.

Előzmény: Carpy (37029)
DJ. Bakter Creative Commons License 2011.02.26 0 0 37033

És _miért_ jó hogy átszáll? Pont az átszállások okoznak egy csomó kényelmetlenséget.

Előzmény: v_peti (37032)
v_peti Creative Commons License 2011.02.26 0 0 37032

Autóra  nincs pénze, eddig is átszállt, ezután is átszállna.

 

Előzmény: manhattani (37024)
papifan Creative Commons License 2011.02.26 0 0 37031

http://www.koziranytu.hu/index.php?command=delegates_prices

 

Várok egy ehhez hasonló listát a vasutas dolgozókról. Igaz, ez tavalyi lista, sajnos nem találtam frissebbet.

 

 

Előzmény: manhattani (37026)
golaz11 Creative Commons License 2011.02.26 0 0 37030

Igen, ezt írtam. Csak a "be" után nem pont van, hanem vessző.

 

 

olvasni + olvasni + olvasni = tudni

Előzmény: zsitvica (37027)
Carpy Creative Commons License 2011.02.26 0 0 37029

"Ha valaki az utcáról ír (idéz?) ilyen pongyolaságot, akkor elnézem neki: nem szakember.

De egy Carpy ilyet nem engedhet meg magának."

 

Bocs, de idézni csak azt tudom, ami elhangzott. Azt ugye még megengedhetem magamnak?

Szerintem egyébként pénzügyminiszter-szinten egy nyilatkozatban ez epp elég szakszerű.

 

"bezárásával" alatt mit értünk?

"egymilliárdot lehetett volna spórolni" de mennyi idő alatt? Száz év alatt?"

 

Szerintem ezek elég egyértelmű dolgok, ha emlékszel a volt kormányzat kommunikációjára. A megtakarítást nyilván egy évre számolják, a bezárást pedig úgy, ahogy tették.

Előzmény: Törölt nick (37013)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!