Sziasztok! Nekem van egy Reanult Traficom, amibe 190000 km volt. A valtojaban enyhen hallhato volt a csapagyak hangja, a sebessegeket viszont tokeletesen vette, felhivtam tobb szerelot is, vegul Szekszardi "szakembert" valasztottam. Majd levittem a regi valtot es adott egy masikat, beszereltuk az autoba es mindjart a kiprobalasnal az 1-est es a hatra meneti fokozatott nagyon nehezen vette, illetve a tobbi fokozat az jo volt. Menet kozbe nagyobb zakatolo hangja volt mint a leadottnak. 3-szor beszeltem vele telefonon, folyamatosan lerazott azzal a mondattal, hogy ez a valto tokeletes, semmi baja nem lehet mert o rakta ossze, azt mondta hogy a kuplunggal van a baj amit termeszetesen ujat tettunk bele. Megnezettem utana egy szerelovel aki azt mondta, hogy a valto szinkron gyurujevel van a baj, es a csapagyakkal. Ezert senkinek nem ajanlom.
Hello! Azt szeretném kérdezni, hogy van kint ausztriába egy 2004 es évjáratú 2.5 99kw vivaro, a tulaj azt mondja hogy elszakadt a vezérműszíj, vajon ilyenkor mit vagy miket tehetett tönkre, előre is köszönöm a válaszokat.
A kormányzással szenvedek még egy ideje. a tegnapi nap a kormányszervó tartályában lévő szűrőt kitakarítottam mert a fele felületén apró kosz darabok voltak. Szerintem így jobb lett a kormányzás kanyarban, nem billen meg. De már annyira elfogult vagyok, hogy ha egy csavar fejet lefestettem volna akkor is jobbnak érezném. Nem tudjátok rá a választ, miért veszem be a kanyart több kormánymozdulattal? A másik bosszantó dolog ami szintén előjön, hogy az első ablakmosó mintha mindig eldugulna (téli ablakmosó). Kiszoktam tisztítani levegővel és a csöveket is, de utána egy két napig jó és semmi. Már túl vagyok pici drót , vízkőoldó, levegő és 2 nap megáll. (A hátsót nem is használom.)
Üdv mindenkinek. Srácok szükségem volna a képeken látható motortartókra ,ha van valakinek vagy tudja hol lehet jó árban kapni(bontottat)az kérem szóljon. Köszi.
Pár napja vittem kis teljesítményoptimalizálásra egy 90Le-s kb 1 tonna szerszámmal szerellt Vivarot. Meglehetősen gyenge volt ekkora súly alatt, viszont a beavatkozás után... :) Kicsit jobb lett mint egy 115lovas, pedig benne volt az 1 tonna szerszám.
Kicsit olcsóbb, "kicsit" korosabb, viszont allig van benne km. Nem kell rákölteni semmit, csak egy magyar műszaki vizsga + rendszám, és használhatod egészséggel.
Hát nem is tudom, de 3.6 M ,200K KM és gatya a váltó. Bár szerencsére a kílóméter még pont belefér se nem sok,se nem kevés. Úgy is mindenki 200 előtt adja el kicsivel
"Gyerekek" leszedtem az olajteknőt(milyen egyszerű ezt leírni) megnéztem az összes csapágyat,dugókat is ,oszt semmi bajuk... Ami végül is jó de egyben azt is jelenti,hogy romlott a hallásom(és- vagy) a megérzésem rossz volt.
Aki az olajszűrőt odatervezte,na azt a mérnök urat úgy orrba vágnám fentről a csövek vannak útban ,lentről is...
Mindegy, a hagyományos éi. csavarhúzó - kalapács módszerrel kilazítottam.
A vivaro/trafikét még nem kelett szétszednem, de meganét igen.
Talán ez is hasonlóan űködik.
Ott a motor forgásiránya határozza meg, hogy az elsőre vagy hátra nyomja a vizet.
A két kivezető cső között van egy úszó henger amit a vízníomás hol jobbra, hol balra tol.
Ezzel együtt zárja vagy az első vagy a hátsó ablakmosó kivezetést.
De a benne lévő rugalmas gumi elveszíti a rugalmasságát és kosz hatására pedig be is szorulhat, így előfordul, hogy hátra spriccelsz és ott nem jön semmi, csak elöl valami kevés.
Ez úgy "javítottam", hogy a hengert átmozgattam és a gumiból kicsit levágtam. Nem lett tökéletes, de működik.