Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pomaztrafic Creative Commons License 2014.12.27 0 0 8207

Sziasztok! Nekem van egy Reanult Traficom, amibe 190000 km volt. A valtojaban enyhen hallhato volt a csapagyak hangja, a sebessegeket viszont tokeletesen vette, felhivtam tobb szerelot is, vegul Szekszardi "szakembert" valasztottam. Majd levittem a regi valtot es adott egy masikat, beszereltuk az autoba es mindjart a kiprobalasnal az 1-est es a hatra meneti fokozatott nagyon nehezen vette, illetve a tobbi fokozat az jo volt. Menet kozbe nagyobb zakatolo hangja volt mint a leadottnak. 3-szor beszeltem vele telefonon, folyamatosan lerazott azzal a mondattal, hogy ez a valto tokeletes, semmi baja nem lehet mert o rakta ossze, azt mondta hogy a kuplunggal van a baj amit termeszetesen ujat tettunk bele. Megnezettem utana egy szerelovel aki azt mondta, hogy a valto szinkron gyurujevel van a baj, es a csapagyakkal. Ezert senkinek nem ajanlom.

multitomi Creative Commons License 2014.12.27 0 0 8206

Hello! Azt szeretném kérdezni, hogy van kint ausztriába egy 2004 es évjáratú 2.5 99kw vivaro, a tulaj azt mondja hogy elszakadt a vezérműszíj, vajon ilyenkor mit vagy miket tehetett tönkre, előre is köszönöm a válaszokat.

Zavo Creative Commons License 2014.12.27 0 0 8205

Nissan Primastar (2002-től) szervízkönyv: http://data.hu/get/8339494/Nissan_Primastar_x83_szervizkonyv.rar

Most tettem fel...

CARLOSZ85 Creative Commons License 2014.12.27 0 0 8204

Hello Mindenkinek!

 

A kormányzással szenvedek még egy ideje. a tegnapi nap a kormányszervó tartályában lévő szűrőt kitakarítottam mert a fele felületén apró kosz darabok voltak. Szerintem így jobb lett a kormányzás kanyarban, nem billen meg. De már annyira elfogult vagyok, hogy ha egy csavar fejet lefestettem volna akkor is jobbnak érezném. Nem tudjátok rá a választ, miért veszem be a kanyart több kormánymozdulattal? A másik bosszantó dolog ami szintén előjön, hogy az első ablakmosó mintha mindig eldugulna (téli ablakmosó). Kiszoktam tisztítani levegővel és a csöveket is, de utána egy két napig jó és semmi. Már túl vagyok pici drót , vízkőoldó, levegő és 2 nap megáll. (A hátsót nem is használom.)

 

Válaszokat előre is köszönöm!

ÜDV:

YURA ua Creative Commons License 2014.12.27 0 0 8203

Üdv mindenkinek.  Srácok szükségem volna a képeken látható motortartókra ,ha van valakinek vagy tudja hol lehet jó árban kapni(bontottat)az kérem szóljon. Köszi.

vanyek82 Creative Commons License 2014.12.27 0 0 8202

50 ezer ft

Előzmény: Haresz új (8198)
Haresz új Creative Commons License 2014.12.27 0 0 8201

Egy érdekesség:

 

Kicsit vicces a kinézete, de 14 vagy 15 kis japán belefér.

 

http://ww3.autoscout24.nl/classified/262807052?asrc=st|as

 

Nézzétek az üléses képet :)

 

Turzul Creative Commons License 2014.12.26 0 0 8200

Küldtem egy mailt a céges címedre! Köszi előre is!

Előzmény: fvcc (8193)
Haresz új Creative Commons License 2014.12.26 0 0 8199

Újra megosztanám a témát, hátha kapok még pár jó tanácsot.

Előre is köszi.

 

 

A véleményeitekre lennék kíváncsi, hogy segítsetek józanul gondolkodni és dönteni.

 

A dilemmám a következő:

 

Régóta keresgélek egy hosszított kivitelű Trafic-ot vagy Vivaro-t.

Most megtaláltam az igényeimnek megfelelőt.

( utaslégzsák, fedélzeti computer, új kinézetű 2011-es kormány, tolatóradar, tempomat, kartámaszok, sötétítés, ködlámpa, stb.

Meg is néztem az autót.

2010 év végi 2011-es modell, 90 lovas, Hollandiából behozott, közel 200 000-et futott.

A második próbakörnél kiderült, hogy 3-ból 2-be kapcsolásnál számolgatja néha a fogakat.

Így otthagytam a tökéletesnek vélt autót.

http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/opel/vivaro/opel_vivaro_2.0_cdti_dc_l2h1_2.9t_5-fos_long-hosszu_kivitel.klim-8548772

 

Azóta sem találok hasonló küllemű és felszereltségű autót.

Azt gondoltam ki, hogy lealkudom a váltó javítás árát, de csak 150 000-et engednek max. Én szerintem 300 000 simán van egy korrekt felújítás.

Nagyon tetszik az autó, de félek hogy nem csak a váltó javítás lesz az egyetlen nagy költség.

Újra nincs pénzem és nem is akarok ilyen sok pénzt költeni, ez még az anyagi lehetőségem végső határa.

Fontolgatom a Mapfree nevű biztosítást megkötni a vásárolni kívánt autóra. Erről van valakinek tapasztalata?

 

A válaszokat előre is köszönöm.

Üdvözlettel: Haresz új

Haresz új Creative Commons License 2014.12.26 0 0 8198

És milyen költség egy ilyen beavatkozás?

vanyek82 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 8197

Pár napja vittem kis teljesítményoptimalizálásra egy 90Le-s kb 1 tonna szerszámmal szerellt Vivarot. Meglehetősen gyenge volt ekkora súly alatt, viszont a beavatkozás után... :) Kicsit jobb lett mint egy 115lovas, pedig benne volt az 1 tonna szerszám.

Haresz új Creative Commons License 2014.12.26 0 0 8196

Szerszámgépek, egyéb szerelési anyagok+ akik dolgoznak vele.

Többnyire ketten, néha hárman.

Viszont a három személyes inkább 2,5 személynek jó.

Az sem hátrány ha a család is befér hétvégén.

fvcc Creative Commons License 2014.12.26 0 0 8195

én meg azt hittem, hogy 200 - 400 kg-kat akarsz benne szállítani.

Előzmény: Haresz új (8194)
Haresz új Creative Commons License 2014.12.26 0 0 8194

Köszi, de minimum 5 személyes kellene.

 

fvcc Creative Commons License 2014.12.26 0 0 8193

2002 március 15. vétel, összesen futott 27.500 km-t, többnyire garázsban lakik.

(Márcsak tudom, mert az enyém azóta, hogy legördült a gyártó szalagról.)

1,9 turbodízel, 74 kW, raktér hossza 2,4m, teherbírás 1000 kg. Fogyasztás nálam 6,2 liter.

 

   Lehet röhögni, azt a rengeteg km-t egyedül "raktam bele". Évente 1x elmegyek vele almáért Szabolcsba, ahhoz luxus. (azelött pénzt keresett nekem)

 

Kell rá egy magyar rendszám (Miskolctól északra 80 km-re található), saját kerekein átvihető, regadó rá nem vonatkozik.

 

További képek, info mailban.

Előzmény: Haresz új (8192)
Haresz új Creative Commons License 2014.12.26 0 0 8192

Mire gondolsz kor tekintetében?

Amúgy azért a hosszút keresem, mert a helyből sosem elég.

Konkrét autót gondoltál javasolni?

Haresz új Creative Commons License 2014.12.26 0 0 8191

Azt gondolom, hogy ennyi idő alatt hosszútávú utakon rakták bele ezt a km-t.

Ráadásul nem a jó kis magyar utakon. Hollandiában talán sót sem látott.

Az aggodalmam inkább az, hogy még milyen meglepetésre kell számítanom az Opel jeles francia csodánál.

Azt sem tudom, hogy a 90LE elég-e? Kb. 200-400 kg terhet cipelnék vele. Versenyezni nem akarok vele. 

 

fvcc Creative Commons License 2014.12.26 0 0 8190

Rövid nem jó (a zárójeles részek nélkül)?

Kicsit olcsóbb, "kicsit" korosabb, viszont allig van benne km. Nem kell rákölteni semmit, csak egy magyar műszaki vizsga + rendszám, és használhatod egészséggel.

Előzmény: Haresz új (8184)
I-200TX Creative Commons License 2014.12.26 0 0 8189

Hát nem is tudom, de  3.6 M ,200K KM és gatya a váltó. Bár szerencsére a kílóméter még pont belefér se nem sok,se nem kevés. Úgy is mindenki 200 előtt adja el kicsivel

 

Előzmény: Haresz új (8184)
llaller Creative Commons License 2014.12.25 0 0 8187

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok "fiatalok", a műsorvezető

vanyek82 Creative Commons License 2014.12.24 0 0 8186

Most nézem csak az árát. 3.6milla egy 2010-es 5fős kintről behozott teherautó??? Ennyibe kerül egy 9fős szép is...

Előzmény: Haresz új (8184)
vanyek82 Creative Commons License 2014.12.24 0 0 8185

150-ből megvan a felújítás...

Haresz új Creative Commons License 2014.12.24 0 0 8184

Sziasztok!

Én is kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek!

 

 

A véleményeitekre lennék kíváncsi, hogy segítsetek józanul gondolkodni és dönteni.

 

A dilemmám a következő:

 

Régóta keresgélek egy hosszított kivitelű Trafic-ot vagy Vivaro-t.

Most megtaláltam az igényeimnek megfelelőt.

( utaslégzsák, fedélzeti computer, új kinézetű 2011-es kormány, tolatóradar, tempomat, kartámaszok, sötétítés, ködlámpa, stb.

Meg is néztem az autót.

2010 év végi 2011-es modell, 90 lovas, Hollandiából behozott, közel 200 000-et futott.

A második próbakörnél kiderült, hogy 3-ból 2-be kapcsolásnál számolgatja néha a fogakat.

Így otthagytam a tökéletesnek vélt autót.

http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/opel/vivaro/opel_vivaro_2.0_cdti_dc_l2h1_2.9t_5-fos_long-hosszu_kivitel.klim-8548772

 

Azóta sem találok hasonló küllemű és felszereltségű autót.

Azt gondoltam ki, hogy lealkudom a váltó javítás árát, de csak 150 000-et engednek max. Én szerintem 300 000 simán van egy korrekt felújítás.

Nagyon tetszik az autó, de félek hogy nem csak a váltó javítás lesz az egyetlen nagy költség.

Újra nincs pénzem és nem is akarok ilyen sok pénzt költeni, ez még az anyagi lehetőségem végső határa.

Fontolgatom a Mapfree nevű biztosítást megkötni a vásárolni kívánt autóra. Erről van valakinek tapasztalata?

 

A válaszokat előre is köszönöm.

Üdvözlettel: Haresz új

 

vargamunka Creative Commons License 2014.12.23 0 0 8183

Szia 

Neked is és mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok !

http://indafoto.hu/vargamunka/image/19344641-ed6f0459/edit

Előzmény: Robijoe (8182)
Robijoe Creative Commons License 2014.12.23 0 0 8182

Kellemes ünnepeket mindenkinek,

 

"Gyerekek" leszedtem az olajteknőt(milyen egyszerű ezt leírni) megnéztem az összes csapágyat,dugókat is ,oszt semmi bajuk... Ami végül is jó de egyben azt is jelenti,hogy romlott a hallásom(és- vagy) a megérzésem rossz volt.

Aki az olajszűrőt odatervezte,na azt a mérnök urat úgy orrba vágnám fentről a csövek vannak útban ,lentről is...

Mindegy, a hagyományos éi. csavarhúzó - kalapács módszerrel kilazítottam.

A hiba még fennáll,folyt köv januárban.

Pedig olyan jó kis gép ez ,tényleg.

 

Üdv mindenkinek

biga 11 Creative Commons License 2014.12.22 0 0 8181

Köszi a segítségeteket!

Ma szivattyút cseréltem, minden ok. A régi előre nyomott hátra nem.

T_H Creative Commons License 2014.12.21 0 0 8180

A vivaro/trafikét még nem kelett szétszednem, de meganét igen.

Talán ez is hasonlóan űködik.

 

Ott a motor forgásiránya határozza meg, hogy az elsőre vagy hátra nyomja a vizet.

A két kivezető cső között van egy úszó henger amit a vízníomás hol jobbra, hol balra tol.

Ezzel együtt zárja vagy az első vagy a hátsó ablakmosó kivezetést.

 

De a benne lévő rugalmas gumi elveszíti a rugalmasságát és kosz hatására pedig be is szorulhat, így előfordul, hogy hátra spriccelsz és ott nem jön semmi, csak elöl valami kevés.

 

Ez úgy "javítottam", hogy a hengert átmozgattam és a gumiból kicsit levágtam. Nem lett tökéletes, de működik.

Előzmény: biga 11 (8176)
vargamunka Creative Commons License 2014.12.21 0 0 8179

nem kell kivenned a tartályt hozzá ... 

 

Előzmény: biga 11 (8176)
urobert Creative Commons License 2014.12.21 0 0 8178

Igen. köszi. Előbb írtam mint olvastam volna! :)

Előzmény: T_H (8177)
T_H Creative Commons License 2014.12.21 0 0 8177

Urobert,

Olvass vissza 5 hozzászoolást és megkapod a választ

Előzmény: urobert (8173)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!