Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ati_RS Creative Commons License 2006.05.21 0 0 69901
Húúú de ismerős az a fekete RST! :))
Előzmény: Törölt nick (69895)
kettőötegy Creative Commons License 2006.05.21 0 0 69900
THX:-)
Előzmény: kivi (69898)
Hantaboj Creative Commons License 2006.05.21 0 0 69899

Nekem. :)

Gyűlik a pénz a Mondeora.

Előzmény: kivi (69897)
kivi Creative Commons License 2006.05.21 0 0 69898
#69833 hozzászólás.
Előzmény: kettőötegy (69896)
kivi Creative Commons License 2006.05.21 0 0 69897
Nekem is 96-is van. A kulcson van piros jelzés, de én úgy tudom, hogy az az immobilizer chipjét takarja.
Az én bajom az, hogy a csomagtérajtó már egyik kulccsal sem nyílik. Vélhetően a zár kopott, nem a kulcs, mivel az összes többi zár jól működik.

Más. Régen nagy élet volt itt a fórumon, úgy 2000-től 2004-ig, de aztán jól eltűnt a társaság. Kiváncsi lennék kinek van még mindig Fordja... :-)
Előzmény: PushyG (69894)
kettőötegy Creative Commons License 2006.05.21 0 0 69896

 Sziasztok

 

 Nemrég vettünk egy 97-es 1.4-es Escortot. Van benne egy gyári 3000 rédiómagnó. Na, ezt szeretném kicserélni egy alap SONY CD-s gépre + új hangszórókra. Kis segítséget kérnék ezzel kapcsolatban, hogyan, mi módon lehet kibombázni a 3000-rest, illetve kompatibilis hangszorókat lehet-e kapni, vagy csak átalakításokkal megy-e a dolog?

Törölt nick Creative Commons License 2006.05.21 0 0 69895

Szép volt, jó volt :)

 

PushyG Creative Commons License 2006.05.20 0 0 69894

Úgy tudom korábbi évjáratknál nem lehet ilyen felújító kitet alkalmazni, csak a zárcsere lehetséges. Rendszeresen meg szokták kérdezni tőlem, hogy van e piros jelzés a kulcson. Gondolom ez valamilyen kizáró ok lehet.

Nekem 96-os Escortom van, itt nincs semmilyen probléma.

Az autóvillamossági szerelő tartott tőle, hogy az egész kormály alatti részt le kell bontani, de nem kellett, könnyen hozzá lehetett férni a reteszhez. Feltételezem, korábbi/más típusoknál más a helyzet (rosszabb).

 

Csomagtér ajtónál ilyen probléma nem hiszem, hogy van. Vagy csavarral, vagy zárólemezzel van rögzítve a zárbetét. Ha meg van a jó betét, akkor könnyen lehet szerintem cserélni.

 

PushyG

Előzmény: kivi (69892)
vikiviki Creative Commons License 2006.05.20 0 0 69893
Fűtőszálas szélvédő? Enyémben van, és amíg el nem kaptam egy méretes kavicsot, tökéletesen működött, jobban, mint hátul. Párásodást meg 5 másodperc alatt levitte. Mióta nem jó, azóta tök hamar bepárásodott, de ki kellett cserélni az utastérlevegő-szűrőt, azóta sokkal jobb. Mondjuk még mindig nem az igazi, nekem spec a párásodás miatt hiányzik inkább a fűtőszálas szélvédő, majd lehet, hogy szerzek eggyet, de mostanában ugye úgyis kevesebbet megyek majd:)
Előzmény: gefin (69886)
kivi Creative Commons License 2006.05.20 0 0 69892
Szerinted ugyanez igaz a csomagtérajtó zárjára is? Mert nekem azt már egyik kulcs sem nyitja, mindig belülről kell, ami elég macerás.
Előzmény: PushyG (69891)
PushyG Creative Commons License 2006.05.20 0 0 69891

Kis esetleírás:

 

Ford betegség, a zárak kopnak. Nekem már kellett a vezetőoldali ajtón nemrég cserélni. Akkor nem ajánlották a lamellázást, mert kopott kulcshoz nem érdemes.

 

De most a gyújtáskapcsoló is elkezdett vacakolni. Gondoltam ezt meglamelláztatom a szinte új kulcshoz.

 

Árajánlatok:

- Ford Márkaszerviz (Csepel): Alkatrész (felújító kit) 8200, munkadíj 15000(!)

- Ford Márkaszerviz (Üllői út): Alkatrész (felújító kit) 8200, munkadíj 8000

- Cromax: Alkatrész (eredeti Ford) 4700, munkadíj 5000

 

Mikor megvettem a Cromaxnál az alkatrészt, beszélgetés közben kiderült (számomra), hogy szó sincsen itt beköszörülésről. A gyári kit tartalmazza a számozott lamellákat, abból össze kell rakni a kulcs számának megfelelően, majd csere. Na ekkor dobta le a szíjjat az agyam emlékezve a 15000Ft-os munkadíjra.

 

Otthon átnéztem a kitet, és megpróbáltam összerakni a nekem megfelelő kulcsra. Mechanikai műszerész vagyok, de ez még a 1,5 éves kislányomnak is ment volna. Mint a LEGO, olyan egyszerű. Mivel először csináltam ilyet, és nem volt normális zeger-fogóm, kb 2-3 óráig tartott (elfelejtettem a betétet lekorcolni, ezért szétesett, újra szét kellett kapni). A következő fél óra múlva kész lenne...

 

Most már csak be kell rakni. Egy ismerős autóvillamossági szerelőhöz vittem.

Hát a csere sem volt bonyásabb. Burkolat le, kulcs félig elfordít, speciális mechanikus retesz old, zárbetét kihúz, új bedug, burkolat felszerel, ennyi. Majdnem több ideig tartott a duda biztijét kicserélnie (érintkező pálya kenése közben kicsapta a biztit), mint a betét csere. 1,5 + 0,5 ezerből megvolt ez is. Legközelebb már erre is képes leszek magamtól is.

 

Hogy zár miatt szerelőhöz többet nem viszem a verdát az biztos!!!

 

Ha jól számolom legrosszabb esetben is 6000Ft-ot spóroltam, de a pofátlan 15000Ft-os munkadíjas árajánlathoz képest 16000Ft-ot.

 

Még most sem térek magamhoz igazából a csepeli szerviz pofátlan árajánlata miatt...

 

PushyG

PushyG Creative Commons License 2006.05.20 0 0 69890

Üdv!

 

'96-os Escort kombi, alapmodell, 1,3-as. Klíma nincs, de a leírás stimmel. Általában a téli jég körbekaparás után még hosszú percekig fúvatnom kell a szélvédőt, mire el tudok indulni. Nem egyszer szenvedtem a belülre fagyott pára miatt, egyszerűen alig akarja leolvasztani.

Szerintem elszúrták a befúvást, mintha visszapattana a meleg levegő a szélvédőről. Idönként azzal próbálkoztam, hogy a rongyomat fellógattam a napellenzőkre, mint egy függönyt, akkor hatékonyabb volt.

Általam sokat szídott Opel Astránál ilyen problémám nem volt.

 

PushyG

Előzmény: gefin (69886)
Danthe Creative Commons License 2006.05.19 0 0 69889
Akinek ismerősnek tűnik a probléma, talán segíthetne nekem:

Mikor erősebb gázadással, kicsit gyorsabban és dinamikusabban váltok:

- A hirtelen fordulatszám-váltásoknál először rákormányzódik, majd ellenkező irányban is elrántja valami az autót...
- Általában gázra: a bekormányzás irányára pluszban, fordulatszám-esésnél, ellentétes irányban ránt...
- A probléma fokozatosan jelent meg, és lassan de érezhetően tovább súlyosbodik...
- Fékezésnél semmilyen probléma nincs.
- Kisebb fordulatszám-eltéréseknél szintén szépen, egyenesen halad az autó.

Ennyit tudok hirtelen a dologról... és mivel Angliában vagyok, elég sansztalannak tűnik az autó itteni szervízelése... Pedig ezzel (még egyben) haza kellene jutnom.

Mivel totál stupid vagyok ezekhez a dolgokhoz, csak gyanítani merem, hogy a kormányszervó csinálja ezeket a tüneteket...

A Vas: Egy 1994 -es FORD Escort Bonus D (Pick Up)

Mi LENNE A TANÁCSOTOK?
MIHEZ ÉS HOGYAN NYÚLJAK?
LEHET E ÁLLÍTANI A SZERVÓ, EREJÉN? ...ESETLEG KIIKTATNI?

Nagy segítség lenne.

Előre is köszönöm

---Danthe---
tomabear Creative Commons License 2006.05.19 0 0 69888

Sziasztok!

 

Valaki segitsen. '87-es Ford Orionom van. 1,3 benzin; kézi szivatós. Bontott karburátort keresek!Please olcsót)

 

tomabear@freemail.hu

 

előre is köszi

husky610 Creative Commons License 2006.05.18 0 0 69887
szevasztok
van 4db eladó 14 es gyári ford lemezfelnim, ha vkit esetleg érdekel.
3000/db kikiáltási áron.
érd: 30/-55-22-358 vagy a kishapsi@vipmail.hu-n
gefin Creative Commons License 2006.05.18 0 0 69886

Hi,

 

nekem 97-es kombi td Escortom van, klímás. A problémám, hogy hidegben nagyon hamar párásodik minden ablak, a ventillátor nem is bír megbírkózni vele. Csak ha bekapcsolom a klímát, akkor javul a helyzet valamelyest a száraz levegő befúvás miatt, de egész télen nem akarok klímával járni. A klímát tavaly habbal fertőtlenítették, de nem javult a helyzet. Olyan, minha el lenne dugulva a pollenszűrő, de nincs is benne.

Másnak is van hasonló problémája, vagy ez valami egyedi hiba?

 

Mr.Incredible Creative Commons License 2006.05.18 0 0 69885
Télleg kifurták a dugót??
Az lehet a baj.... :)))
Na jó ez csak vicc volt
Előzmény: edmondD (69877)
sgabo Creative Commons License 2006.05.17 0 0 69884

Sziasztok!

 

Először is kívánok mindenkinek jó Fordmajálist, sajna mi nem tudunk menni, mert múlt héten kimerültünk már a Mondeo találkozón...

 

Amiért ide írok az a következő lenne:

Keresek megvételre egy darab Ford Fiesta típusú gépjárművet. kb. 2000-2001 körüli, tehát az egyel régebbi verziók jöhetnek szóba, az ár pedig 1 millától 1,3-1,4 milláig. Előnyt jelent a Ghia felszereltség, de nem alapfeltétel.
Ha esetleg tud valaki ajánlani, netán el akar adni annak jelentkezését szívesen veszem.

 

 

üdv: SGabo

Don Jani Creative Commons License 2006.05.17 0 0 69883
Ha gondolod vegyél bele levegőszűrőt , de ettől nem fog megjavulni, 100% hogy valami a motoron belül nem jó. Egy frissen felújított motornak gyakorlatilag nincsen olajfogyasztása, akármilyen olajat raksz bele (de ettől még olyan kell bele, ami elő van írva hozzá), és főleg nincsen akkora kartelgáza, hogy azt a levegőszűrőhöz le tudja szívni.
Előzmény: edmondD (69882)
edmondD Creative Commons License 2006.05.17 0 0 69882

Az a gáz,hogy mindenből új alkatrészt raktak bele,szimeringet is(én rendeltem meg,a régit vissza is adták).

Nagyobbra fúrták ki a motort, dugattyúkat és gyűrűket valahol magyarországon gyártották megrendelésre (olcsóbb is volt mint egy Tirabisu pl.).

Megpróbálok még egy tiszta légszűrőt belerakni,megnézem nincs-e eltömődve vmi cső a légszűrőnél...,állítólag az is okozhat olajfolyást,ha nem megfelelő sűrűségű olajat töltöttek bele.

Előzmény: Don Jani (69881)
Don Jani Creative Commons License 2006.05.17 0 0 69881

Hello,

 

Azonnal vidd vissza az autót a szerelőhöz aki a motorfelújítást csinálta, és addig üsd őket amíg meg nem csinálják rendesen (gondolom egyébként sem volt olcsó). Ha jó lenne a motor akkor nem szabadna ott olajat szívnia. Valószínűleg a hengerfejben rossz valamelyik szelepszár-szimering, ezt meg kell csinálniuk garanciába ingyen. A szabadba ne vezesd ki az olajat, mert attól ugyanúgy erőteljesen fog fogyni az olaj az autóból (maximum nem fog annyira füstölni), meg másrészt ne szennyezd a környezetet.

 

Üdv,

 

Jani

Előzmény: edmondD (69877)
DAVIDMOLNAR Creative Commons License 2006.05.17 0 0 69880
izzítógyertya és vezérlése, előtöltés, csúcsok, adagoló, kb ebben a sorrendben.
Előzmény: hary-g (69879)
hary-g Creative Commons License 2006.05.16 0 0 69879
sziasztok nekem van egy mondeom 1.8tdi 96-os vágott szeműindítási problémámvan vele reggelente de napközben
meg indúl normálisan

vikiviki Creative Commons License 2006.05.16 0 0 69878
Elvileg van benne vmi szűrő, nem? De olyan sok olajat nem kaphatna...
Előzmény: edmondD (69877)
edmondD Creative Commons License 2006.05.16 0 0 69877

Üdv!

1.4-es 92 Escortom van,probléma hogy a kartercsövön keresztül a légszűrő kapja az olajat,majd ráfolyik a meleg motorral,majd füstöl.

Januárban volt motorfelújításon a szekér,dugattyúfúrás,dugattyú,gyűrű csere meg minden,nem tudom mitől jöhet még mindig az olaj,bár nem annyira nagyon mint a rossz motorral tavaly.

Állítólag létezik rá megoldás:kivezetni a kartercsövet a kocsi alá,elvezetni az olajat ezáltal a szabadba,vagy pedig kartergáz szuszogót szerelni a kartercsőre,csak gondolom az eltömődés miatt ezt sűrűn kell cserélni.:(

 

Hasonló probléma vkinek?

 

 

easycash Creative Commons License 2006.05.16 0 0 69876
Beszéltem már vele, de sajna szeptember előtt nem tudja elvállalni, a héten meg már kész a kaszni munka.  :((((
Előzmény: DAVIDMOLNAR (69875)
DAVIDMOLNAR Creative Commons License 2006.05.16 0 0 69875
Fényezés->www.lakkcipo.hu
Előzmény: easycash (69874)
easycash Creative Commons License 2006.05.16 0 0 69874

URAK! 

 

Segítséget kérnék!

 

ford scorpióhoz keresnék fényezőt kasznizás után, egy teljes külső fényezéshez, sporttársi, baráti áron!

DAVIDMOLNAR Creative Commons License 2006.05.15 0 0 69873
Ja! Néztem, vagy 40000 a 3 bak. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen drága.
Előzmény: L4Me (69872)
L4Me Creative Commons License 2006.05.14 0 0 69872

Köszi!

Ha jól tudom, 3 motortartó bak van...

..ezekből valamelyik (vagy talán több is) vált nálam csereéretté, mivel nagyobb fékezésnél egy koppanással figyelmeztet... ki lehet szűrni, hogy melyik cserés, vagy ajánlott mindent cserélni? (elég húzós az ára, ahogyan néztem....)

 

Előzmény: DAVIDMOLNAR (69871)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!