pontos nevét add már meg légyszi, nehogy rosszat vegyek... Aztán ügyesen a csajokkal, és mond meg nekik ha tényleg szép Z-t akarnak látni akkor nézzék meg az enyémet...:-))))))
Steve Rosszul emlékeztem, motul a lánctisztító spray, de ez a naggyon fasza láncspray valvoline, ajánlom próbáld ki egyszer, tényleg nagyon jó, és az ára is baráti kb 1500 Ft volt, na megyek motorozni, két csaj is várja hogy elvigyem őket egy körre... :)
Egyébként nem kell oda alvázszám, mert tudsz anélkül is keresni... Egy dolog van ott ami értelmes a méregdrága kiegészítők meg 75dolláros service manual mellett az a specification lap amin rajta van minden műszako adat...
Köszönöm a gyors válasz. Felhívtak csak a vizsga állomáson nincs meg az a papir ami igazolja, hogy idén dec. 31-ig lehet forgalomba helyezni türelmi idővel. Most faxolják majd le nekik. Köszönöm mindenkinek. Remélem én is mihamarabb motorozhatok. Jó utat mindenkinek.
Nekem még egyszer nem pörgött el a hátsó, múltor még simán emelte az elejét, nem tudom hogy nézett ki a tiéd de az enyémen van még egy kis minta (tudod én a szélét is használom) :))
Nekem 2006 16.heti gumát adott. Kiváncsi vagyok te mennyire vagy benn a pixisben, úgyhogy majd írd már meg légyszi a dot számát. Nekem tehát "1606", pont egy éves:-(
Valamelyik ősöd biztos skót volt, de majd mindjárt meggyőzlek, hogy ezt felejtsd el. Történt ugyanis, hogy üldögéltem a kopott guma mellett aztán elkezdtem nyomkodni a körmömet bele és akkor vettem észre, hogy a kopott rész szinte kőkemény még a széle felé haladva ahol van minta jóval puhább. Tehát nem véletlen volt ősszel amikor írtam, hogy "a hidegebb aszfalt miatt azt hittem csúszik a kuplung, mert úgy elpörgött a kerék" Azért volt mert ott már nincs rendes futó réteg ami puha lenne tehát veszélyes vele így közlekedni!!! Próbáld ki a tiéden is, sőt kopogtasd végig akkor is érdekes hang különbség lesz a széle meg a közepe között...
Új tulaja lennék egy z750s-nek, de nagyon nem akar összejönni. Valaki idén vett még ilyen mocit, mert most nekem a műszakin megakadt, hogy nem felel meg a 2007 januári euro normának az emissioja.
Nem nyúltak bele semmibe, pedig első körben én is úgy szerettem volna a dolgot. Garanciára, ahány helyen megkérdeztem, annyi verziót mondtak, de legtöbben azt, hogy tegyem föl és ne foglalkozzak ilyesmivel, többen nem is értették miért akarnék én bármi elektronikába belenyúlni, hiszen csak dobot cserélek, nem komplett rendszert.
Ha pedig vmi probléma lesz visszateszem az eredetit és úgy megyek reklamálni.
Egyébként semmit nem változott sem a dinamika, sem a gázreakció, ugyanolyan készséges minden csuklómozdulatra mint előtte.
Régen az ilyeneket Amway L.O.C. metal cleanerrel tisztítottam, tudod ilyen tv-shoppos cucc, de ez nagyon klafa anyag az biztos. Bár spec titánon biztos egy próbát tartanák előtte vele valahol az alján, de az MZ küllöknek nem volt szépségben párjuk a világon anno...:-)))))
Koma, mondd már meg nekem, hogy a titán dobot Te mivel políroznád fel? rendes autóknál használatos polírkorong szerinted jó lehet?
Azért kérdezem mert a felfogatásnál kicsit kifényesedett a dob és nekem nem sikerült pontosan ugyanarra a pozícióra befogatni a dobot, így viszont kicsit kilátszik a kifényesedés, ha viszont fognám és az egészet felpolíroznám, nem lenne probléma..
lehet hogy mondtad, de télleg fasza, én kicsit mindig várok vele így nekem semmit nem dob le, mondjuk mielőtt ezzel elkezdtem fújni le is takarítottam a láncot, hogy ne a dzsuvára fújjam, lehet hogy azért tapad rá olyan jól.
Ezt Meki kollega hozza? mer nekem is beígérte, bár mondtam neki, az se baj ha áprilisban jön, x=4, de ez változó, 'aszongya.
kék szín + gyári dob, az már durván alázós... :)
Kíváncsian várom mit mondanak a szervízre, de erős a gyanúm, hogy reagálni sem fognak a legtöbb helyről..
8500km, és én ezt a motult használom már új kora óta és természetesen ajánlottam is már neked és persze összedobálja ez is, de lehet, hogy mondjuk ez csak enyhe fokú dobálásnak lehet nevezni. Pár pötty. Meg mondjuk ha várnék befújás után 30percet lehet ez sem lenne gond... Meg ugye a plussz Le, a szín miatt nálam nagyobb igénybevételnek van kitéve...:-)))) Láncfeszítés dettó 2db.
Jövőhéten jön a guma bt014!!!:-)))) 3x.000 lesz x<=5 :-)
Ahogy leírtam ezt a szervizes storyt úgy felbasztam magam, hogy szét is küldtem pár árajánlat kérő ímélt... Ha megjött az eredmény megosztom...
Neked hány km van benne? Enyém most jár 8100 körül. Gumi persze még mindig a gyári van fent...
Lánc, lánckerék még tökéletes, nem tudom a szervízkönyv mikorra irányozza elő ezek cseréjét, de nekem olyan mint az új, persze ez használattól függ, meg kenem is rendesen. Most találtam egy nagyon jó láncspray-t nem csapja össze se a felnit, se a farokidomot, úgy tapad a láncra mint a fene, ez motul, eddig castrol volt ugyanígy teflonos, de az összecsapta.