Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Laliiii Creative Commons License 2009.09.06 0 0 8255
Grr Grrr.. még mindig nem megy nekem ez a kép beszúrás :)) Itt a link a képről.

Köszönöm...

http://kepfeltoltes.hu/090906/V6_Szervodob_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előzmény: Laliiii (8254)
AAAAAAAAAAAAAAA
Laliiii Creative Commons License 2009.09.06 0 0 8254
Na V6 tulajok akkor tudnátok nekem segíteni? A képen látható X hosszúságra volna nekem szükségem.

Köszönöm.

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/090906/V6_Szervodob_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/090906/V6_Szervodob_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]
djkoxi Creative Commons License 2009.09.06 0 0 8253

Üdv!

 

Van egy kis gondom. Nem alszik el az ABS visszajelzőm, vagyis nincs ABS-em. Már régebben is csinált ilyet, de egy-egy ujrainditásnál magától megjavult. Most már nem javul meg.....

Nem alszik el a motordiag ikonja sem, eddig az is elaludt gyujtás állásban  2-3 mp mulva. Mikor beindul az autó az  csak az ABS marad égve.

 

Érdemes szétszedni az ABS egységet és átforrasztani a panelt?

 

Biztik jók, csatlakozót levettem, visszatettem.

mumtaz Creative Commons License 2009.09.06 0 0 8252
Nincs mit. Ha nem így kell, szólj.Ha működik, akkor is.
Vagy lehet, hogy addig más beírja a frankót. De, ha nem mond senki semmit és nem működik, akkor majd megnézem a kocsiban, mert a kocsi kezelési utasításában úgy emlékszem, hogy benne van.
Előzmény: Theofilius (8251)
Theofilius Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8251
Megpróbálom holnap és értesítelek, mi volt.
Nagyon köszönöm a segítséget!

Üdv: Theo
Előzmény: mumtaz (8250)
mumtaz Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8250
Azt hiszem, hogy az AS gombot kell nyomva tartani, amíg át nem vált a négy darab - jelre (- - - -) és akkor lehet beadni. De az is lehet, hogy kikapcsolt állapotban kell benyomni az AS-t és nyomva tartani, miközben bekapcsolod a rádiót.
Előzmény: Theofilius (8249)
Theofilius Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8249
Valóban 4 jegyű a kód. 7587. De hogy tüntetem el a SAFE feliratot, hoga be tudjam ütni a kódot?
Előzmény: mumtaz (8248)
mumtaz Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8248
Mert nem is úgy kell. Emlékeim szerint négyjegyű a kód. A kód egyes számjegyeit pedig 1-4 számgombokkal lehet beadni. Tehát az első számjegyet az 1-es gombbal, a másodikat a 2-es gombbal, stb... Az egyes gombokat addig kell nyomkodni, amíg a megfelelő szám meg nem jelenik.

Legalábbis VW-knál így van.
Előzmény: Theofilius (8246)
lukhazi Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8247
Laliii: Mindíg más, ha visszaolvasol látod...
Előzmény: Laliiii (8232)
Theofilius Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8246
Szevasztok!

Pár napja sikerült vennem egy B Vedtrát. Eddíg nagyon tetszik, jobb mint az előző...fényévekkel, remélem nem is lesz vele gond csak ritkán és kicsi. :)

Viszont a gyári CDR 500 as cd-s rádió aztat írja ki, h "SAFE". Gondolom az előző tulaj, vagy a kereskedő, vagy vki más igazából mind1, elírta a kódot és nem megy. Van kódóm hozzá, csak 1.-6. ig lévő számokon nehéz pl 7-est meg 8 ast ütni.

Tudtok segíteni ezt hogy tudom megoldani?

Előre is köszönöm.

Üdv: Theofilius
joci-01 Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8245
Valami japán gépet szereztél???????????
Előzmény: veciv6 (8238)
AAAAAAAAAAAAAAA
mumtaz Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8244
Mondanám, hogy nézz be a 'B' vekiklub fórumára, mert ott volt szó erről a problémáról, de a fórum már 1 hete nem elérhető.
Előzmény: Zoli1787 (8243)
Zoli1787 Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8243
Helló nekem a ventilátor motort kéne kivennem a B vectrámból mert nem tudom szabályozni a sebességét Digit klima van benne de nem szabályozz ki tudd segbiteni
SzJoco_ Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8242
Hát, azt már nem tudom, hol találtam meg. Egy éve kerestem ilyen adatokat. Bár, az is lehet, h ez a külső átmérő, de 0,81 mm-es falvastagság az kicsi lenne.
Előzmény: Laliiii (8230)
veciv6 Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8241
Nem igazánennyit mutat-inkább 300k felé,de hidd el 1 jó v6-nak az semmi......
Tegnap vett a haver 1 vr6 golfot majdnem 500k van benne,de még 3.-ban is megkapar pedig a mocijához nem nyultak még-tehát nem kopog-füstöl stb.... ;-)
Előzmény: Vlad19 (8233)
veciv6 Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8240
Csak 1 csillagos országuti romboló..... ;-)
Előzmény: Nick_X14XE (8228)
veciv6 Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8239
Az már inkább,de a Jag kilőve-túl sok hibája van-azt odakint is vehettem volna a C-s veki árán.....
Előzmény: SzJoco_ (8226)
veciv6 Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8238

A C-s veki.... ;-)

 

Áááá,azzal a mocival passatot soha......

Előzmény: Vlad19 (8225)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8237
nem árt valamennyi emelés, hogy leszedd az alján a néhány csavart, meg a kerékjáratnál is szét kell csavarozni, majd legvégül felülről. Aláfeküdni a klasszik módon nem kell. Vidd el egy lakótelep parkolóba, ott kényelmesen meg tudod csinálni ezt a műveletet. (pl Káposztás mellett vannak jó nagy kietlen parkolók...)
Előzmény: hvb (8236)
hvb Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8236

Köszi!

És ahhoz alá kell feküdni? Nekem az utcán áll a kocsi, meg lehet oldani így?

Vagy meg kell emelni mindenképpen?

Előzmény: Törölt nick (8235)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8235
Tudtommal igen, mert az első venti a klímáé(fúj), a hátsó pedig a motoré(szívó), és máskülönben nem férsz hozzá. és nem tudod feloldani a rögzítéseket, de az újat még nehezebb akkor berakni.
Előzmény: hvb (8234)
AAAAAAAAAAAAAAA
hvb Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8234

Szaisztok!

Szertném megkérdezni, hogy a klímaventillátort, hogyan kell kicserélni?

Le kell venni a lökhárítót?

 

Üdv

Zs.

Vlad19 Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8233
Basszus, reggel mikor felkeltem már leesett hogy az angol C-s vekidről beszéltél :D úgy látszik Mumtaz emlékezetkiesése megfertőzött engem is... :)
amúgy néztem a vekidet a használtautó hirdetésen és fennakadt a szemem hogy 138ezer km... ugye nem ennyi volt benn? :-)
Előzmény: veciv6 (8224)
Laliiii Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8232
Mi baja van?
Előzmény: lukhazi (8222)
Laliiii Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8231
No problem. Sor 6? Mit vettél? A Omegát? :)))
Előzmény: veciv6 (8224)
Laliiii Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8230
Hol nézted meg a gyári adatot? :)
Előzmény: SzJoco_ (8218)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8229
Sziatok Mindenki!

Van itt egy gond, ami SÓS megoldást kíván:

Vennék (mit vennék, megveszem) egy teljes garnitúra hátsó elektromos ablak szerkezetet motorral, vezetékekkel ill. hátsó ajtóba való gombokkal (aki látta már a szekeret, az tudja, a középkonzolt már régebben sikerült megvásárolni akkor 3,5K-ért)
és tudni szeretném, mi kellhet még hozzá, mert akkor egybe pakoltatom a többivel, mert Angliából jön, és még belefér a DHL-es csomiba. Illetve hát jó lenne, hogy akkor már működjön rendesen, ne csak ott díszelegjen, mint az ülésfűtés gombok, a 4 elektromos ablak vezérlő, vagy a ködlámpa gomb. Mindet be kéne kötni, de nincs ki betegye. (Mumtaz?) Ebből ami fontos most, az az elektromos ablak lesz, ha van valakinek valami infója, please email me...
Nick_X14XE Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8228

Ha nem vagy benne biztos, hogy sor6 vagy V6, akkor VR6, egy Phaeton, vagy Superbéla! :)

Előzmény: veciv6 (8224)
Zoli1787 Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8227
Helló nekem van egy 2001 B Vectrám amiben automata klima van és van egy olyan problémám hogy nem megy a levegő keringtetés csak kilences fokozaton tehát vagy maximum vagy semmi. Arra már rájöttem hogy a ventilátor motor elektronikájával lehet a gond és , hogy ott van a pollen szűrő alatt motor térbe a ventilátor motorra ráépítve csak még nem szereltem ki. valaki olyan segítsen nekem aki már szedet szét ilyet mert arra vagyok kíváncsi hogy mit kell leszerelni és mire kell figyelni hogy hozzá lehessen férni.

Köszi majd a választ
SzJoco_ Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8226
Lehet, h mégis Passat: Volkswagen Passat Variant Syncro 2.8 V6 High line
De szerintem egy Jaguar X-Type lett a szerencsés. (2,5 vagy 3,0 V6???)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!