A vekire 54720 lett volna a mergára 81400 lesz......megoldjuk valahogy...
A fogyasztása olyan 10.4 körül volt állandó klímával-tempósan,de legalább 80-as tank van alatta....és még ami tetszett nem melegszik föl úgy mint a veki-tehát a ventinlátor még nem is dolgozott.....
Viszont a vekivel körbeautóznám(17 mázsa üresen)....1-2 előzés után az elején meggondoltam,mert a veki jobban kilőtt.... :-)
Fateromnak van egy 17tds isuzu astrája 300.000-km-el(180.000-et került bele nálunk) soha semmi gond nem volt a motorjával!Volt szerencsém a nyáron menni vele 800 km-t 4,6-ot eszik...Szerintem ennek örülj,mert az a kocsi ezért jó, nem pedig azért mert hú de megy....Annyi pénzt kéne rákölteni h valami érezhető változás legyen(ha lenne egyáltalán) hogy akkor már inkább tényleg egy másik autót......Egyébként hallottam már h 82-ről Chippel lehet 101-et csinálni, csak kérdem én h ennek van e értelme?
Veci V6: Csak nem Taxizni akarsz? Ezzel engem is megleptél csak kiváncsiságból Mercire mennyi lesz az adó?:)
Pedig nem...... Csaloka a kep-de majd eccer eloben eldontheted es geppel meg is nezheted.... Meg nehogymaa -ha igy latszott volna megvegyem-le volt ellenorizve rendesen.... :-)
1.7TD isuzu Veci Szeretnék egy kis teljesítmény növekedést,nagyobb nyomaték meg ilyenek mit lehet kezdeni egy 96-os évjáratú mocival? Persze nem akarom kinyírni az autót!
Nekem az omi ültettve volt és itt a C-s veki alatt is van(anélkül a V6 veki verte messziről)de nincs és nem is volt toronymerevítőm soha....mk3 momdeónál visz
Nem találtam bevállalható dízelt ill. ami volt az 3 m felett-hitelt pedig hanyagolom:amit fognék az üzemanyagon a dízelnél-elvinné a szervíz-így egyértelmű volt,hogy marad a benyás üzem.....
Toronymerevítő csak az ültetés után szükséges, mivel akkor a futóműből érkező erők előszlása, iránya megváltozik, és ez károsan hathat a rugóstag felfogatására. Ezen többleterőket (melyek az autó középvonala felé hatnak) hivatott felvenni a toronymerevítő. Gyári futóművel sztem nincs rá szükség, de Te tudod.... vagy lesz valami tunning? :D
Mivel eléggé körbe van építve, így sajnos nem sikerült tökéletesen pontos adatokat mérnem. Az általad kérdezett X távolságra csak kb-t tudok mondani:olyan 115-120 mm Remélem, hogy ezzel segítettem.
Egy Merga!!!!!! Na erre nem is gondoltam volna............!!!!!!!! Nagy szép kis vas gratula hozzá mégegyszer! Én a helyedben ki sem szállnék belőle:-)
Basszus-pont most mikor visszajottem..... :-( En elvinnem Berkeszre es Istvan rateszi neked gepre es azzal lehet jatszadozni-utanna okosabb lennel.....
Szóval a 2. verzió volt jó, vagyis bekapcsolás közben kellett nyomva tartani az AS gombot, és utánna az 1-4 gombbal bepötyögni a 4 jegyű kódot.
Még egy apró kérés, és esküszöm egy ideig ki sem szállok a kocsiból. :) Esetleg magyar nyelvű kezelési útmutatót a kocsihoz hol tudok szerezni, venni? Abból sajna nem jó a pdf, az van, de nem hiszem, h ki akarnám nyomtatni. :) Jobb lenne egy eredeti.
Megkaptam néhány hónapja pdf formátumban (már nem emlékszem, hogy itt, vagy az opel fórumon) a CDR 500 használati utasítását. Ha gondolod elküldöm méledre, de addig is másolom:
- kapcsolja be a gyújtást
- kapcsolja ki a rádiót
- tartsa nyomva az AS gombot, és kapcsolja be megint a rádiót. A displayen "CODE", 3 másodperc elteltével pedig "- - - -" jelenik meg.
- Adja be az 1 álomásgombbal a kódszám első számjegyét. A gombra kifejtett minden egyes nyomással eggyel növekszik a display által kijelzett szám. Nyomja meg annyiszor a gombot, mig meg nem jelenik a helyes szám a display első helyén.
- a 2 - 4 állomásgombbal adja be a kódszám következő három számjegyét.
- tartsa nyomva az AS gombot míg fel nem hangzik a nyugtázó hang. Utánna megszűnik a némára kapcsolás.
Tíz próbálkozás lehet, vagyis a kijelző azt hiszem így néz ki az "as" után: