Nekem nem a motort nem csak a zárszerkezetet kellett cserélni, értelemszerűen csak a kombié volt jó mert a sedane kb 1,5 cm-el rövidebb, és nem zárt be az ajtó.A motor viszont lehet h stimmel ha lesz végre egy kis időm, na meg persze világos lesz, és még aktuális a kérdés meg tudom neked nézni a kombiba milyen van.
Sajnos darabokra tört a hűtő klíma felőli oldalán lévő hőmérséklet jeladó csatlakozója. Vettem egy másikat és szeretném megkérdezni, hogy milyen sorrendben kell bekötni. Ez egy T alakú csati és három vezeték megy bele: egy barna, egy barna-fehér és egy barna-sárga. A barna sárga és a másik kettő között 12V van.
(1997 kombi X20XEV)
Kipróbáltam mind a három lehtséges módon. De két esetben mutatta a műszerfalon a vízhőfokot és a ventillátor is bakapcsolt, amikor kellett, szóval nemtom....
Akkor mégse látszik beigazolódni megérzésem...... Mind1,ha esetleg nem találnál v. drágálanád jelezd és a havert is megkérdezheted v. megkérdezem neked.....
jah még annyit ehhez a témához, hogy szerintetek megegyezik a 4 ajtós szedáné az 5 ajtós hatchbackéval, vagy netán még a kombival is? esetleg további egyezés pl astra...?
Próbalámpával megnéztem már reggel, és a csatiig eljut az áram, legalábbis világitott nyitás-záráskor. tuti a motor ment tönkre :( már voltam itt sopron közelében délelőtt 1 bontóba, de ezeknél sosincs semmi... lehet írok a sümegi bontónak, meg megérdeklődöm miskolcon is még hogy mennyi, csak lesz valahol...
Nálam a felújítás annyiból állt hogy a belső forgó részét cakk-pakk cserélték. ez azthiszem 25-30ezer körül volt + a ki-beszerelés (új generátor úgy 70ezertől kezdődik, már ami jó is valamire...). de olvastam már például népitéleten hogy valaki 30ezer km-t is elment ezzel a generátor kattogással probléma nélkül. no de ezzel nem arra ösztönözlek hogy te is próbáld meg. az ördög mint tudjuk sosem alszik...
Tegnap behalt valószinűleg a csamgtartó záram motorja. az irónia az egészben: WD40el befújtam a zárat, majd megjárattam benne a kulcsot. azóta a kp-zár nem működteti a motort... aztán persze az is lehet hogy már jó ideje nem tette megfelelően a dolgát, csak tegnap vettem észre... na nem is ez a lényeg, mivel a pótkerekemet még nem lopta ki senki. mennyibe kerülhet egy új (gondolom utángyártott) motor, nem tudja valaki? neten nem nagyon találom...
Az enyém is csinált hasonló hangot, bár nem hiszem hogy ennyire hangos volt. de lehet idővel elérte volna ezt a hangerőt is. nálam úgy jelentkezett hogy először csak nagyon halk kattogást hallottam menet közben, alig észrevehető, és sokszor nem is hallottam csak pl este mikor már nem volt forgalom és csend volt. aztán egyre erősebb lett és már idegesitett. generátor felújítás lett belőle... ami nem volt olcsó :-(
Hali mindenkinek! De látom csak mumtaz te vagy ilyen korán kelő!:) No tudnál nekem segíteni hogy B Veci 1.7-be milyen izzó való szégyen nem szégyen de ezt nem tudtam megállapítani hogy H4 v H7? Hála ...........még nem kellett izzot cserélnem mióta megvan! Ja és az izzos készletben is van mindkét fajta ugyhogy még onnan sem tudtam puskázni!:)
Ott a generátor van. Elég fura hang és nem egyezik a motor fordulatával, inkább az "ékszíj" körbefordulásával. Bár az 'A' vekimnek is hasonló hangja van, de ott a vízpumpa van kipurcanva.
Sziasztok! Mostanában egyre erösebb a motortérböl jövö zaj, ugyhogy most már gondoltam megkérdezlek titeket hátha tudtok valamit mondani. Linkelek egy videot, amelyen hallhato egy ilyen furcsa darabolos kattogos hang a járó motornál, én olyan csapágyhangnak mondanám, és a videon jól láccik hogy én honnan hallom a legintenzivebben. Mi van ott, ami ilyen hangot adhat? Tényleg valami csapágy? video
Igen, ahogy Ottó írta, a kézifékkar alatt van. felpattintod a bőrszoknyát, és látni fogod. egy 8as vagy 10es anyacsavarral tudod állítani, de azt ajánlom ne feszitsd nagyon túl, én anno beállítottam hogy 4 kattanás legyen a max, rá 2 hétre elszakadt a kézifékkar...
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy tudja e valaki ,nálam okosabb , hogy a rákba lehet b vecinél a kéziféken húzni, mert nem fog semmit, és ma alámentem és nem láttam semmi olyan lehetöséget, ahol lehetett volna feszíteni rajta. Ja, a kocsi 96os 1.7td. Elöre is köszönöm
Nagyon köszönöm, érdeklődök egy kicsit az ismerős opelosoknál, meg bontósoknál.... ha tudok árakat, és esetleg sikerül azonnal írom mi volt. Még 1x köszi az infót
igen, ez lenne a nyerő úgy néz ki... Már egyszer feküdtem alatta, és próbáltam kivenni, viszont bal oldalinál erősen megakadtam. 2 csavart sikerült kicsavarni, de a 3.hoz egyáltalán nem tudtam hozzáférni hála az ablakmosó tartálynak.A jobb oldalit ezután meg se néztem, lehet ott könnyebb lenne hozzáférni, de ha már lúd, legyen kövér (azaz tudjam kivenni mindkettőt)
Én amikor izzót cseréletem benne alulról fértem hozzá a legkönnyebben szerintem onnan próbáld meg ankáról vagy megemelve! Lehet hogy onnan még ki is lehet szedni!
Megoldani meglehet nem (motor függő)-mind1 benyás v. dízel autód van....
Viszont költséges....bontottan 1 fedélzeti(multifunkciós)20.000Ft-ról indul+jeladók-kábelek,munkadíj,ha nem tudod magadnak berakni.....-szal nem filléres tétel....
Gps....van a B-s vekikben is gyárilag-bár ritka,mint a fehér holló .....Phillips gyártotta és lent van a helye a hamuzónál a középkonzolon....monocróm kijelző és nincs magyar térkép hozzá.....
Ami szebb és jobb megoldás-még anno 1 gyönyörű német B-s vekiben láttam....
A srác belerakta a faceliftes omegáét(hívják rosszul C-s omegának is sokan)Na az színes kijelző-pontosan passzol a veki fedélzetijének a helyére-és akkor így megvenni a jeladókat és minden egyéb mást-én,ha nagyon akarnám és meglenne a pénzem rá-így tennék.....bár m.o-i térképszoftver nem tudom,hogy ahhoz már van-e....