Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
Viktor szép az új sárkány, jó kis Renault V10, Kyalami, pedig annyire nagyon régen még nem is volt, de mégis már visszakívánjuk ezt a korszakot. Az igazi ős Kyalami volt még nagyon fasza pálya.
Igen megnyitottam ezt a fórumot, de nem volt ilyen egyszerű minden. Ugyanis ezt én MotoGP modelleknek nyitottam, úgy voltunk vele hogy majd az SG-n csinálunk egy versenyautós topikot. Beregisztráltam, de kiderült hogy csak 1 hónap múlva nyithatok topikot friss tagként. Türelmesen kivártam, megnyitottam a topikot. Kiderült hogy szinte lófaszt sem alakíthatok a külcsínen, csak egy 1000 Ft-os SMS fejében. Kifizettem. ( ingyenes SG ) Erre már 3-4 kockafejű pöcsmanó beírt, hogy miért nem megyek az RC topkiba, meg hogy miért nem jó a sima autómodelles topik. Válaszoltam nekik, és próbáltam elmagyarázni hogy mi a különbség egy RC modell és egy diecast közt, vagy egy utcai és egy versenyautó közt. Jó, másnap nézem, lezárták a topikot, indoklás nuku. Írtam a kis számítógépbuzi pöcslóbáló segghuszároknak, hogy na ugyan magyarázzák már el mi volt a gond a topikkal, mikor van vagy 100 000 idiótábbnál-idiótább topik, de mégis az enyém szúrta a szemüket. Érdemi válasz megint nem jött. Némi ellenlobbit is sejtettem a háttérben. Az embernek olyan érzése van, hogy a sok kockafejű pöcs, aki ott éli az életét a net előtt, egyszerűen jön, töröl ezt-azt, mert a neten ő a császár, és megteheti. Mert a való életben egy szemüveges egérfejű kis csíra, a neten meg ő a betonkemény Chuck Norris moderátor, és azt hiszik hogy ez "munka"
:-))))
Ezután jött az ötlet, hogy bővítem itt a témát. Rendesek voltak az itteniek, kérdés nélkül átírták a topiknevet meg a leírást is.
Igen, én is úgy vagyok vele ahogy Ati leírta. De még a másik helyen is olvashattátok a véleményemet.
Mi nem elégszünk meg a kell, mert drága meg kúrva ritka szemlélettel, és mélyebben érdekel minket egy-egy modell, és a vele kapcsolatos dolgok. Továbbá képmutatás, sunyizás, hátunk mögött köcsögözés, ha őszintén írsz még te vagy a buzi stb....... Vegyünk Sz.Z-től olcsóbb Autoart-ot, aztán tegyük ki júdeai haszonnal, nehogy már egy kisebb pénzű gyűjtő is megvehesse...... Dereb bácsi mindenkire rászarhat, de ne bántsuk, ne szóljunk neki stb............... Meg még sorolhatnám, erről ennyit.
Itt nincs karó a seggbe.
Szóval ezért jöttünk ide, és engem az sem zavar ha majd csak páran leszünk. Sőt.......
Maga Ron Dennis is bevalotta, hogy élete legrosszabb döntése volt amikor igent mondott a Peugeot motorra. De a '93-as McLaren kaszni is egy rakat fos volt, egyértelműen utánozni próbálták a Williams-t. Az a Ford motor ami benne volt a következő évben VB címig röpítette Schumit. Persze nem mérhető az egész a McLaren-Honda pároshoz.
Én Senna 93-as szezonját nem minősíteném jónak sőt... Emlékszem a Hungaroringen annyira betegen szólt az első körtől kezdve a McLarenje, hogy minden körben meglepődtünk, hogy még jön. Nem véletlenül hagyta ott őket...
Andretti...a név nem minden.
De olyan nagy nevek utolsó éve volt mint Boutsen és Patrese, az újak közül meg akkor debütált Irvine és Barrichello.
Akkor gondolom most már eldölt a fal,ami az 1:18-asokat illetei:-)
Mi a véleményed?
Hát igen,itt a ringen jött össze neki az első,de ezt a pályát egyébként is érezte.Emlékszünk a 97-es Magyar futamra.
A 93 kyalami futamról meg beugrik néhány kocka,amint Hill pörög a pályán mint a búgócsiga,a másik meg hogy majd hanyatt estem mikor megláttam az F93-ast,a fehér csíkozásával.
Személy szerint egy darabig csak mosolyogtam a vitákon,de már az uróbbi időben undort váltott ki belőlem a stílus.
Az hogy ha esetleg más véleménye van valakinek,vagy mást szeret,és ezért nyílvánosan levan hülyézve,a mondatai kiforgatva,folyamatasoan bizonygatva hogy egy idióta... na köszi de ebből elég..,..de asszem érted.
Nocsak,hát mit vett maga!!!!!
Ajjajj!A nagy "nullás" gép,mintha tegnap lett volna.
Gondolom elvarázsolt a szerkezet:-))),megbecsült kezekbe került!
Akkoriban szinte kötelező volt. Ha sportkocsi, akkor "kacsintós" vagy békalámpa. Az már más kérdés hogy nem mindegyik autónak állt jól ez a divat. Pl. szerintem a Porsche 924 ritka egy etnikum trágya volt már akkor is. De a Celica az számomra nem volt Celica kacsintás nélkül. Pedig szép a 205 ST is az tény.
Svéd Rally?? Na nekem még ez is új, mert azt hittem hogy csak 1000 Lakes jelenik meg mellékletben. Ati nem tudom, szerintem nem ér annyit, bár a te dolgod. Szellőző? Jó kérdés............