Keresés

Részletes keresés

Econell99 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10415

Ezt biztos, vagy olyan hiteles pletyka, mint amit a nyíregyházi CNG buszokról írtak?

Előzmény: LMG-140 (10411)
ARC187V Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10414

Járat összevonásokkal,ritkitásokkal tudnak buszt felszabaditani.amugy meg mint mindig majd az új járatokkal /menetrendel lesznek majd nyertes és vesztes utassok.☺☺☺☺

marky-511 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10413

Szerintem a 12 évet (2021-ig) simán teljesíteni fogják, annyira azért nem rosszak. Hogy utána mi lesz, jó kérdés. A nemrégiben bemutatott debreceni gyártású buszt nehezen képzelem el pl. 30-ason.

Előzmény: ARC187V (10410)
marky-511 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10412

A 15-15Y nem is, a 28-asra értettem. De a DKV-nak nem lesz akkora felesleges kapacitása, hogy egy troliviszonylat helyett is busz közlekedjen. Sokkal inkább azért akarják a 15-15Y-re átterelni a józsai buszokról leszállókat, hogy a pótláshoz elegendő busz maradjon.

Előzmény: Econell99 (10409)
LMG-140 Creative Commons License 2018.01.04 0 1 10411

Azok a buszok mennek végül Pestre :)

Előzmény: marky-511 (10407)
ARC187V Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10410

Amugy mennyi időt jósoltok a világ legjobb autóbuszának (alfa civis 12.nek).illetve a itk. Saját gyártásu busza fog e járni debrecenbe vagy netán a budapesti itk.s vonalon.

Econell99 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10409

Ez a 15-15Y nem nyírná ki a 4-est. Én arra gondoltam, hogy a Böszörményi-Belváros újra össze lenne kötve.

Előzmény: marky-511 (10407)
marky-511 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10408

Elég nagy kerülő lenne. Ha megint lenne egyetemi troli, nem a Csapón kellene visszamenjen, ez a 3E-nél is elég nagy hiba volt.

Előzmény: ARC187V (10405)
marky-511 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10407

Még eszembe jutott az is, hogy ezzel a lépéssel a 41Y megszűnése borítékolható.

Tényleg benne van, a Széchenyi utcától kb 90%-ban azonos útvonalon közlekedik.

 

Mármint a 28-as útvonalát.

A 28-as pedig a 4-es trolit nyírja ki, nem hiszem hogy plusz buszokat tennének be troli helyett; így is szükség van a fiumei buszokra. Sokkal esélyesebb, hogy csúcsidőn kívül közlekednének a józsai buszok a Doberdóig.

 

 

 

Előzmény: Econell99 (10403)
Econell99 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10406

Szerintem csak bosszúságot okozna az általad említett járatok Dobozis betérése.

A régi 3E meg egyáltalán nem elégíti ki az Egyetem igényeit. Erre már sokan javasoltunk egy módosított 16-os buszt, ami érinti a Dobozit, a Főépületet, a Klinikát, a TEVÁ-t és az Augusztát is.

Előzmény: ARC187V (10405)
ARC187V Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10405

Én a dobozi ltp.n ugy képzelném el hogy (4)1,5,25.ös járatokat befele a városba meg kifele a városból,betériteném a dobozira és igy a 4.es solarisai mehetnének 3/E .nek.ammi a klinika után a temetőhöz menne és utána a 3/a utvonalán visza a segnere.

Econell99 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10404

Mármint a 28-as útvonalát.

Előzmény: marky-511 (10402)
Econell99 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10403

Még eszembe jutott az is, hogy ezzel a lépéssel a 41Y megszűnése borítékolható. Most 20-20 percenként jár (összesen 10 percenként) a 41-41Y, ha helyette mondjuk 15 percenként járna 41, azzal is spórolnak néhány járművet.

Előzmény: marky-511 (10402)
marky-511 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10402

Ideje volt (részben) visszaállítani a 28-ast (márha tényleg így lesz). Csak a Dobozin is kellene valahogy javítani.

A másik megoldás az, hogy "csak" csúcsidőn kívül lesz visszavágva a Doberdó utcáig, így nincs szükség 28-asra.

Ez azért lenne "vicces", mert amikor a Volán ugyanezt meglépte, a város azonnal visszavonatta, és büszkén döngette a mellét. Most a város ugyanazt meglépi - már ha tényleg úgy lesz.

 

Ennek is ideje volt már.

És holnaptól az új Kandia utcai megálló is használható lesz. Kíváncsi leszek, lesz-e új menetrend nyomtatva az érintett viszonylatoknak, vagy majd csak a korrekció után.

 

Lehet azért vágnák vissza a józsaiakat, hogy szólósíthatók legyenek.

Nem hiszem, van ott is bőven forgalom napközben.

Szerintem ez egy vészmegoldás, amíg a Nagyállomás át nem épül, így tudnak pár buszt spórolni.

Előzmény: Econell99 (10401)
Econell99 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10401

Lehet azért vágnák vissza a józsaiakat, hogy szólósíthatók legyenek.

Előzmény: marky-511 (10398)
Econell99 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10400

Ennek is ideje volt már.

Előzmény: marky-511 (10397)
Econell99 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10399

Ideje volt (részben) visszaállítani a 28-ast (márha tényleg így lesz). Csak a Dobozin is kellene valahogy javítani.

Előzmény: vanyi94 (10396)
marky-511 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10398

Akkor gyakorlatilag annyi lenne a különbség, hogy a Mester utca helyett a Pesti utca felé közlekedne. Utasokat biztos hozna. Pláne ha tényleg visszavágják a józsai buszokat, de akkor brutálisan be kell sűríteni a 15/15Y-t. Vagy kell mellé 28-as is. 

Így viszont a Klaipeda - Burgundia - Rákóczi - Hunyadi utcák elveszítik a leghasználhatóbb viszonylatot. Remélem, pótolják majd valamivel.

Előzmény: vanyi94 (10396)
marky-511 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10397

Veszett fejsze nyele :(

 

Új hír: megszűnik a Kossuth utcai megálló, a trolik is mennek az új (Sas utcai) megállóhoz. Kell a hely a kerékpárútnak. Arra kíváncsi leszek, hogy megnyitják-e kerékpáros forgalom előtt a megszüntetett Burgundia utcai átkelőt. A kerékpárosok talán át tudnak kelni annyi idő alatt, ami a gyalogosoknak kevés volt.

Előzmény: Econell99 (10395)
vanyi94 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10396

Egy buszsofőrtől hallottam, hogy olyan április körül akarják majd az újabb menetrend változást bevezetni. Ő annyit hallott, hogy a józsai járatokat visszavágják a Doberdó utcáig vagy csak csúcson kívül, vagy egész napra. A 15/15Y járat pedig nem a mostani útvonalon érné el a Belvárost, hanem a volt 28-as útvonalán át közlekedne a Belvárosba, majd a mai útvonalnak megfelelően folytatná az útvonalát a k-i végállomások felé.

Econell99 Creative Commons License 2018.01.03 0 0 10395

Igazából a Miklós-Piac-Kossuth lenne a legjobb útvonal oda-viszza, de ez ma már nem lehetséges. Valamennyire pótolná a régi 27-est, és a Tóciból is többen használnák, mert nem lenne olyan hasonló az útvonala a 25-ösével a Belvárosban.

Előzmény: marky-511 (10394)
marky-511 Creative Commons License 2018.01.03 0 0 10394

Valószínűleg úgy vannak vele, hogy a buszállomásnál úgyis megáll, a mentőállomásnál csak az idő telne, plusz pirosat is kaphat.

Előzmény: Econell99 (10393)
Econell99 Creative Commons License 2018.01.03 0 0 10393

Nekem se világos, hogy miért nem áll meg a 19-es a Mentőállomásnál.

Előzmény: marky-511 (10390)
marky-511 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 10392

Lehet, freudi elírás volt :D

Természetesen 2018-ra értettem, csak nehezen esik le, hogy megint eltelt egy év.

 

De tényleg érdekelne, mi lesz a Petőfi térrel, mert a elvileg idén már lesznek terelések, de még nem tudni, hogyan épül át az állomás.

Előzmény: ckg471 (10391)
ckg471 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 10391

Ezek szerint csak hozzákezdenek jövőre.

 

Mikor? 2019-ben?

Előzmény: marky-511 (10390)
marky-511 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 10390

Ez függ attól is, melyik józsai utcába kötnék bele, nem mindegyik bírná el a buszközlekedést.

 

Más: ebben a cikkben is van 1-2 érdekes mondat.

 

  • A belváros egyirányúsítása miatt a DKV több vonalon is menetrend-korrekciót hajt végre.

Ez tényleg hasznos, több perccel is rövidebb lehet néhány útvonal. 1-2 esetben lehet, nem csak a menetidőn kéne módosítani, de pl. a 19-es menetrendjébe már beleférne egy Mentőállomás előtti megállás is. Bár lehet, hogy a Külsővásártér előtti kanyarodó sáv átépítése miatt már felesleges.

 

  • Emellett a Főpályaudvar építése miatt is több változás lesz az év során a menetrendekben és az útvonalakban.

Ezek szerint csak hozzákezdenek jövőre. Azt is lehet tudni, hogy melyik terv valósul meg.

Előzmény: Econell99 (10389)
Econell99 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 10389

Akkor még egy Józsa-Pallag diákjárat is kivitelezhető lenne. A Debrecentől északra lévő települések diákjai biztos használnák.

Előzmény: marky-511 (10388)
marky-511 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 10388

A körforgalomnál elvileg épülni fog összekötő út. Az se lenne rossz, ha Pallag és (Alsó)Józsa között is lenne összeköttetés.

Előzmény: Econell99 (10387)
Econell99 Creative Commons License 2017.12.29 0 1 10387

Pedig Pallagon a városon átmenő forgalom csökkentésében is nagy szerepe lehetne. A pallagi kocsma mellett vezető út kiváló lenne az összekötéshez.

Előzmény: marky-511 (10386)
marky-511 Creative Commons License 2017.12.29 0 1 10386

Ahogy láttam, nincs összeköttetés, de ha Pallagnak nem jutott összekötő út, akkor Szepesnek se valószínű. Pláne, hogy Pallag lakossága legalább ötszöröse Szepesének.

Előzmény: Econell99 (10385)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!