A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Oké hogy két külön csapat dolgozik a busz ap-s és mp-s részének dizájnján, de nem árt ha közben is egyeztetnek és nem a leadási határidőnél mutatják meg az elképzeléseiket.
Ha lenne 200 egyforma kocsi, pár mrd finanszírozás, akkor nyugodt ütemben elvileg, szakmai felfejlődés mellett mehetne. De kb semelyik feltétel nem adott.
1. Legyünk önkritikusak, részben félreértés miatt nem mennek a 200-asok most. A nosztalgiát (N), ami ugye kb. az Ikarus 60T, illetve a ZIU trolik, rendben megrendelte a BKK. De a retró (R) járatokat (a 200-asok), azokat nem és most ez pénzügyi kérdéseket vet fel, próbáljuk kezelni. Szándékunkban van a nyári időszakra egy járat pest-buda kelet-nyugat tengelyen.
2. A tavalyi kritikák nagy része szóbeli volt, az hogy én vagy ti nem értetek egyet az egy dolog, sokaknak (azonban) azonban fájó a 200-as máig (büdös, magaspadlós, bármi), forgalmi számba egyelőre nem lehet tenni.
3. Volt sok szó a magántulaj/magántőke vs. BKV dologról. Szerintem ezt sokkal jobban lehetne kezelni (talán nekünk is) és sokkal több fantázia van benne. Azt azért egyszerűsítőleg el tudom mondani, hogy a BKV fafejűsége/túladmisztrációja mellett a hazai magántulajok -kivételtől eltekintve- tőkehiánya illetve szintén mondjuk fafejűsége/rugalmatlansága nem segít egyelőre...
4. A grillpistire külön kitérek. Nekem semmi bajom velük, utasaink, elkötelezett közlekedésbarátok. Csak akkor zavarnak ha más érdeklődődőt, utast gátolnak.
5. És persze idén tavaszra a május 11-i kelenföldi és a május 25-i óbudai rendezvény, az azokon való közelekdések lesznek a gyógyírok.
Én azt se értem, hogy miért mindig az ilyen budai, hegyvidéki nyápicok kedvében akarnak járni: raknák be akkor valami pesti vonalra, legalább az utazás is feelingesebb lenne és panaszlevél se születne, errefelé nem ilyen finnyás sznob ficsúrok laknak... :D
Te mi a túróról beszélsz? Kifejezetten szeretném látni a BKV-s nosztalgiaflottát IS az utcán, és NEM a roncstelepen- főleg a 200-asokat- csak lesújtó a cég és a főváros hozzáállása a témához.
A lentebbi hszekkel azt akartam irni, hogy a jelenlegi helyzetben mázli, hogy magánszervezésben is vannak Ikarusos menetek.
És ettől függetlenül baromi jó lenne, ha a BKK/BKV is megcsinálná ezt buszos fronton, rendes keretek között.
Ezt olvasva annyit mondok, hogy te és a hozzád hasonlók megérdemelnék, hogy az egész nosztalgiaflottának "taka legyen" a vastelepre - csak, hogy meglegyen az örömötök.