Ha valakit érdekel, meglett a megoldás. Az ajtó külső szigetelő gumi ragasztása olyan 10-15 centi hosszan elfáradt. Amikor rácsuktam az ajtót, pont úgy csípődött be a lifegő rész, hogy mint egy cső, bevezette a vizet a belső peremre, amin szépe lefolyt és a legalacsonyabb ponton pedig becsorgott.
Tudom 1Egon a klíma is jól páramenetesít csak egy probléma van, hogy arra a 2 üvegre pont nem is megy levegő, szóval biztos létezik ilyen fólia amit te írtál, de én nem találtam ilyet az interneten. Nem tudom, hogy lehetne megoldani amit Soryton írt a levegős rendszert "megcsapolás" és hátra vezetni, hogy pont oda fúja ahova kell. Csak igen hol lehetne megcsapolni? Meg mire hátraér lesz e még valami a csőbe vagy közbe kell iktatni egy ventilátort ami mozgatja a levegőt egy külön kapcsolóval és csak akkor beindítani mikor kell.
Egy kis infót szeretnék kérni hogy szerintetek hol érdemes a hátsó hidat felújíttatni(2001-es Berlingo 1.6 16v)!?Ami ár-érték arányban jó!Eddig egy veresegyházit néztem ki,meg a pesti teamtwork-ot,de persze mindkettőröl csak halvány-lila "tapasztalatom" van/nincs!
Valamint hogy lehet kiszedni a fűtőradiátort,mert szerintem kilyukadhatott,mert télen belülről nyomta az első ablakokra a fagyállót!Egy élmény volt úgy közlekedni(igaz,havonta 1-2szer használom csak az autót!
A válaszokat előre is köszönöm!
Nekem (2001, 1.4, van) is letört a vég (az újonnan vett már végig fém), de nem maradt bent a nívócsőben. Viszont utána ezen a teszten a olajleszívó simán felszívta a maradványt (el is dugult tőle a szippantócső, nem volt könnyű kibányászni belőle), nem ette meg semmi odalent.
Egy kis infót szeretnék hozzáfűzni. Valóban nincs gond vele, de nem a szűrők miatt, hanem mintha sejtették volna a gyártók, hogy az olaj és a hő "megeszi" a műanyag pálcát, úgy gyártották a csövet, hogy egy S alakon keresztül jut fel az olaj és, ha törik a pálca, nem jut le az olajteknőbe.
Viszont! Az új pálcát nem tudja a tulaj lenyomni a megfelelő mélységig, mert a régi darabkája benne marad a csőben és csak úgy lehet kiszedni, hogy az olajteknőt és a szűrőt, a nívópálca csövével együtt leszereljük.
Persze nem sűrű ez a hiba.
Amire érdemes figyelni, hogy amikor a nívópálca már nagyon elszíneződött, érdemes cserélni és akkor ez a mutatvány elkerülhető.
Egy 2001-es 1.6-os benzines Citroen Berlingom van, jelenleg 175/65 R14 -es téli gumik vannak rajta, szeretnék nagyobb kerekeket rátenni, de a 14"-os acélfelnit meghagynám, tapasztalatotok szerint mekkora 14"-os gumi megy rá maximum?
A klíma bekapcsolását komolyan mondtam. Tapasztalat, hogy jól páramentesít és egyébként is hasznos télen is néha bekapcsolni, megjáratni.
Volt régen, úgy 20-25 évvel ezelőtt, hogy lehetett kapni, utólag feltehető ablakfűtést és az egy átlátszó öntapadós fólián volt, szivargyújtóról üzemelt. Maszek autósboltban lehet, hogy még létezik talán. Vagy esetleg a Homasitánál.
ez csak egy hirtelen jött ötlet és a részleteket még ki kellene dolgozni ...még az is lehet hogy itt-ott ki sem vitelezhető ,,, de a lényeg hogy a megfelelő helyen "megcsapolni" a fűtés csatornát és 25-32-es gégecsővel hátra vinni az ablakhoz....
Az átlátszo fòlia jó lenne de èn meg nem láttam olyat. A befujos kèszülek hát már van egy de nem annyira jó. Mi lenne az elkèpzelès mèg?? Èrdekelne mire gondolsz.
valami ilyesmire ..csak ettől még nem fogsz kilátni , bár attól függ mekkorát teszel fel ,de ha valami kicsit az meg lehet hogy nem hozza a kívánt hatást ...
...valójában valami olyasmi rémlik mint ami a hátsó szélvédőn van ...átlátszó fólián ...
Nem fémből van? Nekem benzines, és az fém. Ha fémből van, akkor érdemes olajat leengedni és kiszedni, akár az olajteknö leszedésével+ elgondolkodni, hogy mitől törött le. Ha műanyagból van, akkor tényleg nem olyan vészes, de a főtengely felkaphatja és ledarálja, megsüti. A fém darabka viszont komoly károkat tud okozni, mivel a nívópálca közvetlenül az olajteknőbe lóg. Szerintem mindenképpen ki kellene szedni a darabkát.
Üdv mindenkinek!
Kaptam mindenféle tanácsot, de érdekelne ti mit mondtok.
1,6hdi
Olaj nívó pálca MAX jelzéstől letört.
Hallottam miközben húztam kifele.
Cső leszerelve, abban nincs, tehát bément.
Indítva nem volt, azóta áll.
Èn a oldalso üvegre gondoltam amit nyitni is lehet. A csomagtèr ajtó üvegen van ilyen fűtőszàl ami az első 2 tükörrel indul. Valami ilyen dolog kellene arra a 2 üvegre ha tolatni kell es pàrás nem látok ki a kocsibol.
Üdv mindenkinek! Egy kis segitsèget szeretnék kèrni. Citroen berlingonál a hátsó 2 üvegre valaki nem talalt meg ki valami fűtést? Ami a belső pàrát levinné az üvegről.