Nekem pár napja azt csinálja, hogy bármekkora összeget fizetek, kétszer kér ujjlenyomatot. Fel van oldva a telefon, odatartom a terminálhoz, szól, hogy oldjam fel a telefont, és a második próbálkozásra elég sokára sikerül felismernie a rendszernek mire átmegy a fizetés.
"a funkció elromlott. Cserélni csak pénzért cserélték volna" - ezt sosem ertettem, a kartya a bank tulajdona, az o dolguk "karbantartani" (konnyen beszelek nekem mukodnek az erstes kartyaim)
Még Citis időben volt olyan, hogy ez a funkció elromlott. Cserélni csak pénzért cserélték volna, de már csak pár hónap volt hátra, így kivártam az újat.
Illetve pár hete az egyik helyen a Curve kártyánál nem ment, de előtte, utána minden OK volt.
Ha a kártya romlott el, még ott van a mobiltelefonos nfc-s opció is.
Nekem sem megy egy ideje. Most végre föl is hívtam az üfsz-t. Azt mondja, központi hiba, sok kártyát érint. Ha nagyon zavar, ingyen adnak új kártyát, az menni fog, ha kevésbé zavar, akkor megvárhatjuk a hibaelhárítást, és minden jó lesz.
Tudja esetleg valaki tutira, hogy az Euronics-os vásárlások beleesnek-e a Max 4%-os 'Elektronikai áruházak' kategóriájába? Vagy MCC-t tud vki az Euronics-hoz? Nem emlékszem, hogy valaha vettem volna ott bármit is, de most esetleg megtenném, ha... Előre is köszönöm!
ha régi telefon, nem telt meg az sms memória? vagy ha sim kártyán tárolja az sms-eket, a sim memória? azért belenéznék annak a butatelefonnak a menüjébe, nem-e villog valahol valami
én most utaltam nem sablonban rögzített partnernek, minden sima volt
(mondjuk belépni mobil applikációs jóváhegyással szoktam, nem hagyományos sms-sel
nekem volt már ilyen korábban a céges Erste belépésemmel (ott nincs applikációs belépés) és a telefonom újraindításával minden megoldódott, addig nem jött meg az sms
Nem tudtam elutalni, mert ahhoz kellene az sms-ben megküldött jóváhagyó kód. De a Netbankba sem tudok belépni, éppen a jóváhagyó kód miatt. Azt olvastam a honlapon, hogy 22-én 00-óráig tart a karbantartás, de ez végül is éjfélig tart akkor?
hát, használni elvileg lehet, mert pozitív zárolásba kerül az összeg
de én egyszer belefutottam olyanba rendes számlánál, hogy befizettem x-et, utaltam aznap x+akármennyit, és így a rendszer úgy értelmezte, hogy mínuszba ment a számla, és kamatot is felszámított rá. reklamáltam, jóváírták, és elmagyarázták, hogy a pozitív zárolás csak technikailag pozitív egyenleg a könyvelésig
de ha befizetsz, és normálisan vásárolsz, szerintem nem lehet gond. nekem befizetés után egyből sms is jönni szokott (még a régi ingyenes kártyaőr) az új megnövelt egyenleggel
Szerintetek, ha most fizetek be pénzt atm-n keresztül hk számlára azt egyből lehet használni, vagy csak hétfőn? Hülye fejjel megfeledkeztem a rendszer "fejlesztésről" :(