Keresés

Részletes keresés

korrekt-orr Creative Commons License 2009.10.10 0 0 10499
Ne reménykedj.......
Előzmény: tutus1 (10496)
nati69 Creative Commons License 2009.10.10 0 0 10498
Azt nem tudom hogy szabvány e, de a megszaporodott zebrás balesetek miatt kezdték el Bp-en a XII. ker-ben az iskolák környékén először ezeket a feltűnő felfestéseket használni. Úgy látszik bevált, mert egyre több ilyen figyelemfelhívó zebrát látni!
Előzmény: vz55 (10497)
vz55 Creative Commons License 2009.10.10 0 0 10497
Egyre több városban látok piros-fehér zebrát felfestve. Pl. Törökszentmiklós. Tegnap Aszódon is láttam. Új szabvány lenne? Érden is lesz? Jó, mert feltünő...... sziasztok
tutus1 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 10496
Gratulálok a tervezőknek és engedélyeztetőknek! Mármint azoknak, akik ezt követték el az új CBA üzlet rakodási területével. Naponta többször, már bekanyarodni sem lehet az Enikő utcáról az üzletsor mögé, mert a rakodó-rakodásra váró gépkocsik elzárják az utat. A rakodási helyre egyébként is csak 3,5 t. alatti járművek tudnak rendesen beállni,az ezeknél nagyobbak kilógnak az úttestre. Nem tudom, hogy a fent említett urak-hölgyek láttak-e már reggeli csúcsot a beszállítóktól, mert néha 4-5 kocsi is ott rakodik, ahol épen megtudott állni. Talán még valami módon rendezhető lenne a káosz, ha van erre akarat!
hederg Creative Commons License 2009.10.08 0 0 10495

Ez már valami féle előrelépés.

 

Csinálják a Kadarka u.hiányzó aszfaltburkolatát,ráadásul ennek már út kinézése is lesz.

 

Már csak egy kérdés van,mi van a Bikavér u.Tárnoki út felőli szakaszával, állitólag papiron már elkészült.

 

Kiváncsi lennék valóban igy van,mert akkor valaki eltulajdonitotta a burkolatot.

 

Remélem  valamelyik tettes kocsija fogja bánni.

 

...

 

Ha ez igaz akkor állitsák vissza mert vizmosta földes út van jelenleg a helyén.

Törölt nick Creative Commons License 2009.10.05 0 0 10494

A Karolina utcát szépen rendbetették. Új járda is épült. Szép hullámos, hogy a telkekre könnyű legyen autóval beállni.

Nomármost agyagagyú honpolgárok innentől a járdán parkolnak. Személy és kisteher, gánce egál. Van aki csak félkerékkel, van aki totál blokkolva a járdát.

Mert ha beállna a telkére, leszakadna a kis keze a szervókormány kétszeri tekerésétől bizonyára. Vagy álljon meg az úttesten. Ahol az autók helye van.

Fricy Creative Commons License 2009.10.05 0 0 10493
Alább olvasható, hogy többet nem tudok, mint Ti.
Előzmény: Törölt nick (10492)
vz55 Creative Commons License 2009.10.05 0 0 10491
Előzmény: vz55 (10490)
vz55 Creative Commons License 2009.10.05 0 0 10490
Fricy Creative Commons License 2009.10.05 0 0 10489

Hm. Nem hallottam róla, de mondjuk ráférne.

 

A NIF-es doksikban lévő vágányrajzok alapján nekem úgy tűnik, hogy nem marad Érd alsón kitérő. Tárnok és Nagytétény maard állomás, így ott maradnak a kitérők is.

Előzmény: Rooger Preed (10488)
Rooger Preed Creative Commons License 2009.10.03 0 0 10488
Szerintem nézz el oda. Tele van az állomás betonaljakkal és most már sínekkel. Gondolom a fehérvári felújításból kinyert példányok.
A "Dunántúli fővonalak" topicban vki korábban írta, hogy használt anyagokból kap egy ideiglenes felújítást.

A megálló ugye nem jelenti a váltók kiszedését?
Előzmény: Fricy (10486)
Fricy Creative Commons License 2009.10.02 0 0 10487
Kár, hogy pont Érd alsón nem lesz 55 cm-es peron a vonalon...
Előzmény: Rooger Preed (10482)
Fricy Creative Commons License 2009.10.02 0 0 10486
Csak annyit tudok, hogy jelenleg tárgyalás folyik a város és a MÁV között, hogyan is nézzen ki majd az állomás. Szerintem 2013 előtt nem esedékes.
Előzmény: Rooger Preed (10481)
Fricy Creative Commons License 2009.10.02 0 0 10485
Megállóhely az, ahol csak annyi vágány van, amennyi a vasútvonalon is. Ha már eggyel több van, az állomás.
Ezek alapján most Érd alsó megálló, Érd felső pedig megállóhely. A kétvágányúsítás után tehát Érd alsó is megállóhely lesz.
Előzmény: coleng (10484)
coleng Creative Commons License 2009.10.02 0 0 10484
"Budafok-Albertfalva és Érd-alsó állomások átépítése megállóhellyé,"

Miért kell a nemrégiben elkészült (úgy, ahogy) Érd-alsó állomást átépíteni megállóhellyé?
Előzmény: Rooger Preed (10482)
vincelléri Creative Commons License 2009.10.02 0 0 10483

Köszönjük.

Lesz itt további fejlődés.

Rooger Preed Creative Commons License 2009.10.02 0 0 10482
Más:

Kiírásra került a Kelenföld-Tárnok vasútvonal átépítésének a tendere:

"Bp-Kelenföld - Tárnok vonalszakasz:
— Bp.-Kelenföld - Tárnok között a meglevő vasúti pálya átépítése 60 kg/fm sínrendszerrel,
— Bp.-Kelenföld - Tárnok között új második vágány építése 60 kg/fm sínrendszerrel,
— Tárnok - Érd-elágazás között az egyvágányú vasúti pálya átépítése 54 kg/fm sínrendszerrel,
— Nagytétény és Tárnok állomások átépítése,
— Budafok-Albertfalva és Érd-alsó állomások átépítése megállóhellyé,
— Budafok-Belváros megállóhely átépítése,
— Rózsakert (Növény utca) és Nagytétény-Érdliget megállóhelyek tervezése, engedélyeztetése és megépítése,
— Új Vágány átépítése 60 rendszerű sínnel, előfeszített vasbeton aljjal: 38330 vm,
— Vágány átépítése 54 rendszerű sínnel, előfeszített vasbeton aljjal: 7690 vm,
— Budafok-Albertfalva, Budafok-Belváros, Rózsakert (Növény utca), Nagytétény, Nagytétény-Érdliget, Tárnok megállóhelyek és állomások peronépítési munkái: 14405 m2,
— Az állomások átépítése során 7 csoport új B60-800, 18 csoport új B60-XI. és 1 csoport új B54-XIII. rendszerű kitérő beépítésére kerül sor,
— 25 kV 50 Hz rendszerű villamos felsővezeték átépítése, illetve kiépítése 2. vágány felett: 62 km,
— Jelzőhíd építése a 30 és 40 vonalak felett: 2 db,
— Gyalogos aluljáró építése: 12 db,
— Gyalogos felüljáró építése: 1 db,
— Közúti műtárgy építése: 6 db,
— Műtárgyépítés vízfolyások felett: 7 db,
— Szögtámfal építése: 341,5 m hosszban,
— Gabion fal építése: 1975 m hosszban,
— Zajárnyékoló fal építése: 52665 m2,
— A jelenlegi biztosítóberendezés átalakítása az építési fázisoknak megfelelően: 1 csoport (Tárnok állomás),
— Villamos váltófűtés kiépítése: 27 csoport váltón,
— Térvilágítás kiépítése, illetve átalakítása 6 állomáson illetve megállóhelyen,
— P+R parkoló kiépítése (Kelenföld - Tárnok és Tárnok - Székesfehérvár szakaszon): Budapest XXII. kerület Rózsakert (Növény utca), Nagytétény, Tárnok, Martonvásár, Baracska, és Pettend megállóhelynél, illetve állomásnál, összesen 642 db parkolóhely,
— B+R parkoló kiépítése: Tárnok, Baracska, és Pettend megállóhelynél, illetve állomásnál, összesen 80 db parkolóhely,
— Buszforduló, illetve buszmegálló kiépítése, illetve átalakítása: Tárnok, Velence, Gárdony állomáson, illetve megállóhelyen,
— Pályaépítési fázisok követését szolgáló biztosítóberendezés, távközlés, kábelkiváltás elő- és kiviteli terveinek elkészítése, váltófűtés kiviteli terveinek elkészítése, pályaépítési fázisokhoz tervek elkészítése, P+R, és B+R parkolók illetve buszfordulók engedélyezési és kiviteli tervei elkészítése (kivétel Tárnok állomás), Növény utca és Nagytétény-Érdliget megállóhely engedélyezési és kiviteli terv készítése, Érd összekötő vágány engedélyezési terve elkészítése. "
Rooger Preed Creative Commons License 2009.10.02 0 0 10481
Fricy!

Tudsz valamit Nagyérd állomásfelújításáról?
Virágzó Kertváros Creative Commons License 2009.09.30 0 0 10479
Ja. Punnyadtak, meg kussoltak. Vissza kéne mindet zárni a börtönbe azt örülnének már megint annak is, amijük van.
Előzmény: Törölt nick (10475)
eightfive. Creative Commons License 2009.09.30 0 0 10477
Gratulálok! Sikerült felküzdened magadat az "ezek" közé!
Előzmény: FrankPoole (10473)
eightfive. Creative Commons License 2009.09.30 0 0 10476
Te már akkor is siker propagandát nyom(t)attál?
Előzmény: Törölt nick (10475)
FrankPoole Creative Commons License 2009.09.30 0 0 10473

Ez erősen populista válasz, nem az érvekre reagálsz. A korábbi rendszer rossz volt, valóban száguldoztak és a fel- és lehajtás a Kalotazsegiről, meg Szigetváriról finoman szólva is nem illett egy MJV-hoz (no meg balesetveszély, gázolások, stb.). Miért örüljünk, ha egy rosszat felváltottak egy rosszal? A változás önmagában nem öröm, csak akkor, ha az iránya is üdvözítő.

 

Kérdem, ha mindez nem minősül körforgalomnak, akkor mi alapján vannak kint a körforgalmat jelző KRESZ táblák...? 

 

Értékelem a jobbítási szándékot, és tisztelem, aki tenni akar a rendetlenség ellen, de sajnos az eredményt is értékelni kell, nem csak a szándékot, és az eredmény sajnos siralmas lett.

 

FP  

Előzmény: Virágzó Kertváros (10472)
Virágzó Kertváros Creative Commons License 2009.09.30 0 0 10472
Hagyd a csudába! Ezeknek semmi sem jó. Eddig az volt a bajuk, hogy száguldoznak az autók, meg nem lehet lefordulni. Most nem száguldoznak és le lehet fordulni, erre jönnek itt a világítás hiányával, meg zebra hiányával. A földön nincs annyi pénz, amiből olyat lehetne építeni, hogy jó legyen. Ennyire futotta, ennek kell örülni.
Előzmény: Törölt nick (10471)
vz55 Creative Commons License 2009.09.30 0 0 10470
Az érdi körülményeket ismerve: szerintem senki nem tervezte. Csak úgy csinálta valaki. Egy aranykezű mester....höhö..

Kérdés: miért 1 m szélesek a járdák szerte az országban, amikor egy személynek 60 cm kell, 2 személynek 1,20 m??

Elárulom: a kőműves collstokja 1 m-es. Ennyi.
sziasztok
Előzmény: Macimedve (10466)
Laci-62 Creative Commons License 2009.09.30 0 0 10469
Előzmény: vincelléri (10468)
vincelléri Creative Commons License 2009.09.30 0 0 10468
Majd elnevezik ezt a kereszteződéstípust a szakemberek. Ún. érdi típusú, ideiglenes útkereszteződés.
Macimedve Creative Commons License 2009.09.29 0 0 10466
A Lőcsein közben elkészült… Na, most van igazán balesetveszély. A körforgó előtt 3 méterrel van a tábla hogy körforgó, előtte meg 10-zel egy figyelmeztetés, hogy forgalmi rend változás. Felfestés semmi, csak már az egy hét után lekopott vonalak az út szélén. De még a középre beállított vizes bödönökre sem futotta egy fényvisszaverő csík. Percenkét vészfékeznek a szokásból autózók. A be- és kihajtók olyan szűkek, hogy nagyobb járművek csak a murvás padkára hajtva tudnak befordulni, a padka jó része az aszfaltra felverve, ezen csúszkálnak a beérkező fékező autók. Útszegély semmi. Borítékolható, hogy néhány héten belül elfogy a murva, letöredezik az útszegély, és iszonyatos kátyúknak nézünk elébe. Erre mondják azt, hogy erre kár volt egy fillért is kiadni… Van egy érzésem, hogy aki ezt az ívet tervezte erre az útra, az még életében nem látott erről szóló irodalmat. De minimális műszaki érzékkel is látszik, hogy nem jó. Vagy valami bizottság döntött, ami politikusokból állt. (Mottó: a teve egy olyan ló, amit egy bizottság tervezett.)
Előzmény: lala0210 (10455)
Fricy Creative Commons License 2009.09.25 0 0 10465
Nem, szerintem csak Martonvásárnál miost kötik be az új vágányokat a régi pályába. Október 4-től visszaáll a  rend, bár néhány Székesfehérváron át közlekedő vonat attól kezdve Pusztaszabolcson át fog járni.
Előzmény: lala0210 (10464)
lala0210 Creative Commons License 2009.09.24 0 0 10464
Ez már a 2. vágány építése miatt van?
Előzmény: Fricy (10462)
vz55 Creative Commons License 2009.09.24 0 0 10463
Bocsi. Egyik lap sem gonosz, csak a szemlélete más.
szia.
Előzmény: orpheline (10461)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!