Üdv mindenkinek,új vagyok,most vettem egy 97-es A4-est 1.6 motorral.300 ezerért vettem,azért volt ennyi mert behajtásból származik,a gazdája kibaszásból elvágta a vezetékeket az ajtónál.Se elektromos ablak se centrál zár se tükör semmi. vannak hibái,de mindíg többet veszek észre rajta.Pl:hazafele a kereskedésből jött az első.Felforrt a víz ,a termosztát alatt hideg a cső.Mindíg félreálltam kb 15 kilóméterenként ha jelzett a lámpa.Ha 50-60 között jöttem akkor nem volt baj 90 fokon megállt.Szakaszosan hazajöttem vele,másnap kiszedtem a termosztátot de csilli villi semmi nincs rajta be tudtam nyomni.Mi lehet a hiba?A második:amikor megvettem és kipróbáltuk szépen járt a motor,nem is füstölt.Ma elindítottam és olyan mintha nem menne valamelyik henger és ha odalépek neki bazinagy fehér füstöt nyom.Elmentem egy próbakörre hogy hátha beindul az a bizonyos henger de semmi javulás.Mitől füstöl ennyire?Harmadik:ha elindítom fél perc mulva egy durranó hang hallatszik.A tank durran mert vákuumot szív rá a motor és behorpad.Gondolom a szellőztető cső van eldugulva de nemtudom hol találom.
Ha valaki megfejtené a rejtélyeket annak nagyon megköszönném.
Ja azt benéztem :) valamiért a B5 volt előttem... Egy 2.0-ás jó választás lehet, de az szerintem városban 10-11 -et benyeli.... Nekem dízelem van ezek a 7 liter feletti számok nagyon csúnyának tűnnek :)
A sokat fogyaszt az mit jelent?turbo benyasat nem szivesen vennek,a szivo csak egyszerubb konstrukcio...
Jaja azt thdom h hivatalosan hogylehet xenont:-S de ha ,sufniba, akarom akkor eleg lesz egy gyari xenon lampat,trafot venni?a gyarilag xenonos lamptest az vmivel masabb mint a sima?
Hogyha mar xenont tennek bele akkor mar ugy h jo legyen..:-)
Azt honnan tudom h van e benne komfortelektronika?
1.6 benya, meg a 2.0-ás szerintem sokat fogyaszt.. Ha hivatalos xenont akarsz akkor lámpacsere, lámpamosó a lökösbe , plusz a két futóműbe előre hátra szintszabályzó.... Ha utólagos xenon, akkor meg egy H7-es szettet kell venned , otthon beszerelhető, de azzal esélyes hogy a rendőr meg sexuál.... Felniben meg az ET 42-45 körülit keress az nem fog beleérni... DE előtte azért próba!!!
Tempómat kar csak abban az esetben elég, ha van az autóban komfortelektronika... Burkolat meg evidens, hogy másik kell...
A4 B6os vásárlás előtt állok.évi kb 15ezret megyek,ezért szerintem jobb lenne a benzines,amelyikből az 1.6 és 2.0 sima benzines érdekel.utóbbival kapcsolatban mik a tapasztalatok?
Továbbá az előttem hozzászólóktól kérdezném akik cseréltek már gyári lámpát xenonra hogy a mezei lámpásba beszerelhető e,vagy ahhoz az egész lámpatestet is cserélni kell?
másik kérdés: 17es felnit szeretnék 7,5-8 col széleset,225ös gumikkal.ehhez a felnihez melyik a megfelelő ET szám amivel még nem koppan a kerék a sárvédő ívekbe?
és még egy kérdés: ha utólag akarok tempomatot,ahhoz mi szükséges?elég egy használt tempo kar meg egy másik kormányburkolat?
aha értem! nagyon köszönöm a segítségeteket. és ezeket a benzines 1,6 lehet tuningolni? már mint ugy gondolom hogy a motoron húzni hogy menjen mint az ökör? mert a barvámat is csak azért cserélném le mert 1,4 es és pont ezt a típust nem lehet chippelni. nincs vele gond elmegy a világból is átlagban 5,5 a fogyasztása pedig taposom neki. és akartam hogy egy kis + legyen de mindenhol azt mondják ne is próbálkozzak vele inkább vegyek vagy egy 1,2 est vagy nagyobbat 1,6 vagy felette. az 1,4 es 80 loval bőségesen elég nem tudok belőle többet kihozni. volt már valakinek 1,6 os audi a4 es ami 100 paripáról mondjuk 150 ig fel lett volna tuningolva? és ha igen akkor bírta? dízelt nem akarok mert a munkahelyemen nehogy az legyen azért vettem dízelt mert tocsogunk a gázolajban.
Olvtárs P.Bandita leírta a választ.. 1.6-os motor, 100 ló környéke, relatív nehéz kasztni... Nézz inkább dízelt, a régi 1.9-es motor kimegy 100 x a világból. olcsó fenntartani van hozzá minden, megy is, keveset fogyaszt.. Vagy ha mindenáron benzinest szeretnél, akkor inkább egy sima 1.8 benya, vagy 1.8 turbó.. DE az már azért tud fogyasztani...
Szerintem azt érti a " nem egy erőgép" alatt hogy nem lámpától lámpáig tartó gyorsulásra van kitalálva.
Az árra vonatkozóan csak annyit mondok hogy hiába Audi de igencsak 17 éves, nem azért olcsó mert valami baja van. Persze minden autónak vannak típus betegségei...
A fogyasztása nem éppen gazdaságos az erejéhez képest... Én javasolnám hogy inkább dízelt vegyél...
Csak elmondom hogy nekem az A4 B6 előtt egy 99-es Seat Ibiza-m volt 1,0 ás motorral... Imádtam de a maga 52 LE -jével 7 litert evett városban ha nem nyomtam neki.
Most az A4 dízel 2,5szer annyi LE-vel nagylábbal keményen megeszi a 7litert városban...
Jelentem, tegnap beszereltem a Xenont az A4-be...( muszáj volt,rohadtul nem láttam semmit a gyárival) ma este meg is állítottak a rendőrök :D Kérdezték hogy gyári e? mondom hogy a fenébe ne lenne az... de hát nincs rajta lámpamosó, mondom 2003 ban mikor ezt gyártották még nem volt kötelező a lámpa mosó a xenonhoz , nyissam fel a motorház tetőt... kinyitom... keresik ám a trafókat mint az állat de nem találja.. aszongya ..hát jó elhiszem.... :D:D:D pedig ott volt az csak nem jó helyen keresték, mert beraktam xenon trafó gyári helyére a lámpa aljába... úgyhogy erről le van a gondom és legalább látok.
Ha nem volt törve akkor még az első 95 körülieken sem lehet rozsda....
a váltó és a felfüggesztései mennyire strapabírók?
Váltó bírja, nem szoktak gondok lenni vele, csak az automatával.. A futómű a kényes,mert sok az alumínium lengőkar, érdemes gyárit vagy jobb minőségűt rakni bele , ha cserélni kell.
az alkatrész ellátás?
Minden kapható hozzá... semmivel sem drágább mint más típusokhoz..
Ha eltűnik a víz annak valahol jelentkeznie kell, ha csak nem a motorba megy bele...
Egyszer én úgy jártam egy nissan vanette cargo val hogy szintén nem volt fűtés de az attól volt hogy elfolyt a hűtővíz és hengerfej repedés lett a vége.
Attól hogy a csövek melegek még koránt sem biztos hogy a víz melegíti át a csöveket. mert lehet hogy nincs is benne víz.
Én inkább ara tippelnék hogy a fűtő radiátorban van egy levegőzsák amit a víz pumpa nem hajt ki.
üdv mindenkinek. érdeklődnék tőletek hogy milyen autók ezek az audi A 4 -es egy 1997 es 1,6 os motorral szerelt. hibái? kaszni mennyire szokott rohadni? a váltó és a felfüggesztései mennyire strapabírók? az alkatrész ellátás? drágák az alkatrészek? fogyasztásuk? és miért ilyen olcsók ezek a típusú autók? én kinéztem egyet kívül belül makulátlan. és 350 ezer az ára. most egy fiat bravám van ezzel nagyon meg vagyok elégedve 7 éve van nálam 96 os kiadású de idáig a legnagyobb költés a vezérműtengely volt ami 17 ezerbe került. előre is köszönöm válaszotokat
Audi A4 B5 1.6.-os autónk van. Nincs fűtés! Termosztát kicserélve! Egyáltalán nem fúj meleg levegőt se! A motortérbe a fűtéshez kapcsolódó dolgok egytől-egyig melegek!
A vízhőfok mutató meg se mozdul!
Létezik, hogy a hőfok mutató gomba miatt lenne?
És már egy jó ideje, rángat és elkezdte zabálni a benzint!
A hűtővíz is rohamosan fogy(1 liter eltűnt)! De tócsát sehol nem találunk..