Tegnaptól én is gyarapítanám a dci tulajok táborát.
Régóta keresgéltem már egy elfogadható állapotú hosszú magas teherautót.
Sikerült találni egy 2.0dci primastart.2007-es évjárat,Magyarországon vásárolt, első tulajos elvileg 142k kilométerrel.(de ezt ki tudja mennyi)
Sokat olvastam a dci motorokról és sok rémhírt is hallottam váltóról,injektorokról meg rángatásról.
Remélem ezeket én nem fogom megtapasztalni.....
Az üzemanyag szűrővel kapcsolatban viszont itthoni és kinti fórumokon is mindenki 1-2 mikronos,illetve dupla szűrőkről ír.
Mivel olaj és szűrőcserékkel kezdeném a használatot kérdezni szeretném hogy ilyen témában mi a tapasztalat,illetve milyen szűrőt ajánlanátok ami tudja ezeket az értékeket?
Ma önteni akartam ablakmosó folyadékot a gépsárkányba. Nem nyílik a gépháztető, hiába rángatom a kart. Valszeg elszakadt a bowden. Ki lehet nyitni okosba` ?
ha jó, akkor oszd meg a márkáját is, mert utángyártottból sajna vannak szarok is.
Mostanában másik autóimon megszívtam Meyle és Lefolder-erer is.És ugyanez vonatkozik a gyári, csak ki van flexelve a márka (azaz hibás, kikukázott) darabokkal.
Egyik esetben "márkabolt", másik esetben a szerelő mondta, hogy ezek teljesen jók aztán mikor panaszkodtam beszerelés után, hogy ennek azért nem kellene ennyire rázni, akkor a válasz az, hogy de hát ilyen és nem is ráz annyira.
Szerencsére pl a meyle magától tönkre is ment pár hét után, így garis cserénék már csak a gyárit fogadtam el. Beszerelés után érezhetően rendbe kerültek a dolgok.
Így eléggé szíven tud ütni a gyári cuccok ára, de kát mp gondolkodás után sokszor el tudom fogadni.
70/ 2531355 Zsebe Sándor, itt lakik Pécsváradon. És csak váltószereléssel foglalkozik, váltóleszerelés nélkül! Vagyis csak már leszerelt váltót fogad. Megbízható becsületes muki. 1-2 héttel előtte be kell jelentkezni kb, annyi melója van.
Elküldhetnéd a váltos elérhetőségét privátban.Későbbiekben még jol jöhet egy megbizható váltoszerelő.Inkább megyek egy hosszabb utat,de megbizható legyen.10 évig T4-sem volt ahhoz tudtam mit hova,kihez érdemes vinni,de közülük senki nem foglalkozik francia kocsival csak a szerelőm az is csak azért csinálja mert 25 éve hozzá viszem az összes négy kerekümet.
Sziasztok még új vagyok,tudnátok segiteni 2003 1.9dti vivarom van.A motor nem pörög fel 4000fölé menet közben 2000 ma a motor sterimózás útán fél percre magához tért de azóta sem.hibakód nincs jelen ,egr- vákumcsövek tiszta,turbónyomást méri,turbo kis zsaluja mozgatható,2-3porlasztón viszont eléggé jön a résolaj.Mindig indul és nem áll le.Előre is köszönöm!
sziasztok fórumozó társak nem tudom érdekelne e titeket lenne egy rövid vivaro vagy traficra KÜSZÖB SPOJLEREM AMI ÜVEG SZÁLAS ÉS ÚJ NEM HASZNÁLT . HA IGEN. HÍVJATOK FEL: 20.2651903 számon.
még annyi, az hogy egy kuplung új, még nem biztos hogy a rugók benne nem fognak táncolni, jártunk már úgy is, de a "vanyek titkos kuplungja csodát tett
kis fehér puttonyos", pedig nekem is ő csinálta, akkor egy szerelőről beszélünk szerintem, mondjuk tény, hogy "vanyekbácsi tett bele nekem "meseország kuplungot, és nem zakatol, előző kuplunggal zakatolt mint a gőzmozdony, egyébként én nfp-t tettem bele, mert kimondottan "gyári ajánlás állítólag
nekem volt 2,3-as td "99-es első kerék meghajtásos, 120km a teteje, 3000 ford, V class, hóban király volt, gyengéje a váltó, 5 seb. meg a kasztni, volt a 2-es (újabb kasztnis) hátsó kerék meghajtásos, döghalál ülések, előnye a jó futómű, hátránya nem tudsz vele télen autópályán haladni, hóban jégen, mert ki akar menni a hátulja(farkönnyű)
kevés vito van a pályán ausztria , németország, ami van az 4x4-es, ami bevált vivaro, trafic,T4, T5 volkswagen, öreg vito I-es,(kis buszok terén) nekem 1,9-es van, 10 éve ez a második darab, nemzetközi vizekre ez a legjobb szerintem
szevasz, nekem is egy szekszárdi váltós csinált hosszú váltót, hibátlan lett, milyen autója van, hol a műhelye, mert lehet hogy nem csak egy váltós van szekszárdon, de aki nekem csinálta, készséges volt, és korrekt, még azt is elmondta, hogy kimondottan milyen olajat tegyek a váltóba, te milyen olajat tettél bele?
Te atya ég!!! Nem semmi. Tied ha csak búgott akkor abba 6db gyári csapágy kellett volna 60E ft-ért + szerelés 35E ft hivatalos váltószerelővel számlával garanciával. Ezzel a váltószerelővel havi 2 váltót csináltatok. Szóval 100E ft-ból lett volna egy makulátlan váltód. Most a Szekszárdi emberke a 6db csapágyból kicserél 2-3db-ot ami nagyon szar és rakja is össze, (1 évig hangmentes lesz úgyis) 2 nap múlva kész is és adja el ugyan úgy ahogy Te megvetted. Keres 400E ft-okat egy váltón. Sajna van ilyen is...