Keresés

Részletes keresés

lbence Creative Commons License 2006.09.09 0 0 949
Hát szerintem azért a megfutamodások ellen ez igenis véd. Jobb lenne terelő csonkavágányokkal megoldani, valamint a jelenlegi rendszert is ki lehet játszani, de én nem értem azt a megállapítást, hogy ez SEMMI plusztg nem nyújt.
Előzmény: HáBé (948)
HáBé Creative Commons License 2006.09.09 0 0 948

Számolj utána, egy picit!

(a várakozás a bizber átalakítása miatt van - a biztonság felé ez a megoldás egy jottányit sem közelített, sőt, de erről itt, nyilvános fórumon nem kívánok többet mondani)

 

Pl.

Hegymenet

 

V 0,20,40

O 3,23,43

E 6,26,46

Gy 9,29,49 - kereszt, ráhagyással

S 12,32,52

Sz 15,35,55

 

Völgymenet

 

Sz 19,39,59

S 2,22,42

Gy 5-9,25-29,45-49, várakozással

E 11,31,51

O 14,34,54

V 17,37,57

 

És ekkor már papíron is csak 3 perce maradna körönként Vmajorban a járművezetőnek és a vonatnak, nem csak gyakorlatilag...

Előzmény: Hungaroplan (942)
lbence Creative Commons License 2006.09.09 0 0 947
Igen, csak tudod a fogasnál ez nem így működik, ugyanis egy állomásköz-áthaladási időt minimálisan várnia kell az egyik vonatnak, a gyakorlatban ennél mindig több lesz persze.
Előzmény: Hungaroplan (946)
Hungaroplan Creative Commons License 2006.09.09 0 0 946
Nem kellene várnia, ugyanis kb. ugyanakkorra érkezne a két szerelvény az Erdeihez.
Előzmény: lbence (945)
lbence Creative Commons License 2006.09.09 0 0 945
Ha viszont így gondoltad, akkor meg a lefele közlekedő szerelvénynek kellene keresztre várni, így az később érne le és ugyanaz a menetrend maradna 5 perc csúszással.
Előzmény: Hungaroplan (943)
lbence Creative Commons License 2006.09.09 0 0 944
Az valóban nagyon könnyen megjegyezhető menetrendet eredményezne.
Előzmény: Hungaroplan (942)
Hungaroplan Creative Commons License 2006.09.09 0 0 943
Mármint nem 25 percenként indulnának, hanem 20 percenként, de 5 perccel később. (05, 25, 45)
Előzmény: Hungaroplan (942)
Hungaroplan Creative Commons License 2006.09.09 0 0 942
És arra még nem gondoltak, hogy a Városmajorból elegendő lenne, ha 25 percenként indulnának munkanapokon a szerelvények? Jóval több utas tudná elérni a Majorból a fogast, és nem kellene várnia az Erdeinél 5 percet, valamint a járművezetőknek is több pihenőjük lenne.
HáBé Creative Commons License 2006.09.09 0 0 941

Ha lenne kinn menetrend, azzal se mennének sokra az utasok, ugyanis nincs két hétvégi nap, nyáron, amikor ugyanaz lenne a gyakorlati menetrend... :-(

 

Pár éve, amikor még "akitivabban készitettem" a Fogas honlapját, javasoltam, hogy részletes menetrendet közöljünk rajta. Picit el lettem utasítva, mondván, hogy a gyakori keresztáthelyezések miatt félretájékoztatnánk az Utasokat. Erre azzal hivatkoztam, hogy pl. munkanapokon a keresztáthelyezések száma általában nem éri el a napi egyet. Ezzel ellentétben minden munkanap 5:20 és 21:00 között minden járatnál félre van tájékoztatva az Utas hegymenetben. 3 perccel.

 

S a hétvégi káoszról nem is beszélve. Nyári hétvégéken jobb lenne, ha egyszerűen csak annyit irnának ki, hogy 10-18 percenként, és tájékoztató jelleggel Városmajorból 0,15,30,45, vagy 0,12,24,36,48 percekben indul, Széchenyiről pedig 4,19,34,49, vagy 10,25,40,55, vagy 6,18,30,42,54.

A többi megállóhelyen való átfutás esetleges, ahogy esik, úgy puff...

Előzmény: Hungaroplan (937)
DLala Creative Commons License 2006.09.09 0 0 940
Az alkoholisták szerint az úgy jó, minek ugatsz bele.
Előzmény: Hungaroplan (939)
Hungaroplan Creative Commons License 2006.09.09 0 0 939
És az normális, hogy az Eszénél mozognak a talpfák?
Előzmény: HáBé (938)
HáBé Creative Commons License 2006.09.09 0 0 938

Okoska, mielőtt megszólalnál, járd végig a Fogas pályáját gyalogosan, legalább egyszer! A többi váltó és a vágányzat sincs jobb állapotban, hidd el!

 

S amiféle talpfaszerű törmeléket termeltek ki Orgonás I. vágánya alól...

 

Szóval, Okoska, tanulj, láss és okosodj, majd írj és "eszmecserélj"!

(ha már lesznek eszméid...)

Előzmény: lbence (927)
Hungaroplan Creative Commons License 2006.09.09 0 0 937
Jó. Akkor üzenem nekik, hogy két megállóban már 1 hónapja nincs menetrend. Gyakorlatilag 0 ott az utastájékoztatás.
DLala Creative Commons License 2006.09.09 0 0 936
A Fogasnál uralkodó viszonyokhoz az ott dolgozók egy része jelentős mértékben hozzájárul...
Tisztelet azoknak akik kibírják ezt a légkört és tisztességesen dolgoznak!
Előzmény: Hungaroplan (932)
DLala Creative Commons License 2006.09.09 0 0 935
A láblevágós mikor volt? Tavaly...
Előzmény: lbence (933)
Hungaroplan Creative Commons License 2006.09.09 0 0 934
Mondjuk, ha nem a fogas lenne a legelhanyagoltabb vonal, akkor mindezek elkerülhetőek lennének!
Előzmény: lbence (933)
lbence Creative Commons License 2006.09.09 0 0 933
Hát tényleg hihetetlen... A közlekedésben történnek balesetek? Szörnyű... A járművezetős eset mikor is volt? 20 éve?
Előzmény: DLala (930)
Hungaroplan Creative Commons License 2006.09.09 0 0 932
Érdekes módon a HÉV-en állandóan folynak a felújítgatások, akkor miért ne lehetne a fogasra is pénzt szánni? Netán nincs meg a kellő utasforgalom nyáron?
Előzmény: DLala (930)
lbence Creative Commons License 2006.09.09 0 0 931
Nincs mit. De ezzel az aknamunkával hiteleteket vesztitek.
Előzmény: DLala (929)
DLala Creative Commons License 2006.09.09 0 0 930
Volt már ilyen, meghalt járművezető, levágta a lábát a Fogas valakinek stb.
Nem változott semmi.
Előzmény: Hungaroplan (928)
DLala Creative Commons License 2006.09.09 0 0 929
Ismét egy hiteles és építő megjegyzés, köszönjük.
Előzmény: lbence (927)
Hungaroplan Creative Commons License 2006.09.09 0 0 928
Az első nagy balesetnél fog szvsz megjönni az eszük...
Előzmény: DLala (926)
lbence Creative Commons License 2006.09.09 0 0 927
Lehet, hogy némely esetben igazatok van, de azért kicsit gyanús az, hogy mindig mindenben a BKV és a karbantartás a hibás.
Ha hülyegyerekek szögeket szórnának az útra és kidurranna a busz kereke, abba is belemagyaráznátok mindent...
Előzmény: DLala (926)
DLala Creative Commons License 2006.09.09 0 0 926
Tesznek rá magasról.
Előzmény: Hungaroplan (925)
Hungaroplan Creative Commons License 2006.09.09 0 0 925
Kíváncsi vagyok, hogy a városvezetésnek mikor fog szemet szúrni a fogas jelenlegi állapota, ugyanis nem ez volt az első eset, hogy a majornál lévő kitérőnél siklás történt.
DLala Creative Commons License 2006.09.08 0 0 924
Tudósítás és fotók az esetről a veke.hu-n.
Előzmény: Hungaroplan (923)
Hungaroplan Creative Commons License 2006.09.08 0 0 923
Kisiklott a fogaskerekű: Péntek délután negyed négykor kisiklott a fogaskerekű a "lenti" végállomásnál, a Budapest Szállónál. A baleset okait még vizsgálják, délutáni információk szerint nincs sérültje az esetnek.

http://index.hu/politika/bulvar/fogas636363/
HáBé Creative Commons License 2006.09.06 0 0 922

Pálinkásat!

 

J2-es javítás alatt áll, ha jól láttam, az 54-es üres dobozát már alapozzák.

Előzmény: Hungaroplan (921)
Hungaroplan Creative Commons License 2006.09.05 0 0 921
Üdv.
Van valami infó az 54-64-ről? Május óta nem láttam, hogy halad a felújítása (ha egyáltalán már elkezdték)?
bence0624 Creative Commons License 2006.07.16 0 0 920
Én meg 06.24-én születtem. Nem csoda, hogy szeretem:D
Előzmény: HáBé (908)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!