Bizos sikerrel indulhat a "ki eri el a legtobb frag-et" versenyen, akarmilyen palyan, es kornyezetben, szinte lehetetlen ellene erdemlegesen harcolni, ha meg ketten van meginkabb...:)
Gyakori jelenseg ellenfelei koreben az ideggyengeseg szindroma, nemritkan kulon verdij van a fejen.
Ki az?
Te Szöszi!
Beregre rohogtem magam a talalos kerdeseiden, sajnos a munkahelyemen a kollegak nem tudtak mire velni miert rohogok magamba "C programozas" kozben :)
Kisse fazis kesessel de megertettem a multkori poent.
:-)
Bye
Csaba
Messor: Semmi gond a stilusoddal. Gond akkor lenne ha valakinek nem lenne egyéni a stilusa :)
Apwar nyereménye: Jelenlétét gyakran csak egy gyors,éles puffanás jelzi. Az ellen pedig összeomlik a zászlórúd tövében. Töbnyire helyzetét homály fedi és csak találgatások irányulnak pontos poziciojára vonatkozóan. Ha keresésére indulsz köddé válik. Tipikus földi egység. Kire gondolok?
Hát sajnos ez a Nuke Zone sehogy sem akar működni, direkt megpróbáltam úgy, hogy {BastarList = list this; "setdammage 1" foreach BastarList}, de így se működik, úgyhogy egyenlőre lekerül a napirendről :((
Viszont a "not alive cel" működik, THX érte.
Most dolgozom a Briefing-en, úgyhogy estére meglesz, tuti.
Az alábbi URL letöltésekor: http://flashpoint1985.freeweb.hu/
a következő hiba lépett fel:
Sikertelen kapcsolatfelvétel
A rendszer válasza:
(61) Connection refused
A kiszolgáló szerver vagy az adott hálózat valószínűleg nem működik. Kérjük, ismételje meg kérését!
paradia:
Köszönet, máris nekiesek kipróbálni :)
Johnny_Smith:
Amit most csinálok, az egy 8 vs 8 küldetés, ahol az egyik csapat véd egy objektumot, a másik meg megpróbálja elpusztítani. A felvázolt dolgok arra kellenek, hogy a népség ne álljon neki a sziget másik oldalát felfedezni, hanem szigorúan azt tegye ami a dolga. Ez remélhetőleg ma estére már kész lesz.
Amúgy a LAN-ra inkább Co-Op missziók készülgetnek, ám ami ezekből készen van, azt azért nem rakom egyenlőre ki, mivel egyfelől tele van olyan Addon-okkal, ami nem szerepel a listán (SEB Nam Pack v2; Russian Weapon Pack; KSVK sniper; AWP sniper; PSG-1 Sniper; ASH Real MBT pack; ASH Real IFV pack; Winter Nogojev; Winter Everon; Jungle Everon). A másik fele meg az, hogy ezek a küldetések nem a netes sávszélességre készültek, az 50-60 ellenséges egység teljesen álltalános, de van, ahol a 100-at is eléri ez a szám - ennyi egységnek pedig aligha örülnének a lassabb kapcsolattal rendelkezők (mondjuk én a 64k-val sem igen merek OFP-zni :)).
Amúgy apróbb szépségek lesznek a missziókba, mint pl. kérhető légicsapás, minden küldetésnél ha meghalsz és Respawn-olsz, akkor ugyanazzal a felszereléssel éledsz újra, amivel eredetileg indultál, stb...
Látom Cifu nagyon benne vagy a misson készítésben. Azé azt nem gondoltam vólna hogy ennyire profi missönt csinálsz lanra :) Ja és mit lehet tudni róla, egy-két finomságot elmondhatnál, mert nagyon kiváncsi vagyok hogy mi lehet benne :)
itt csereld ki a "thislist"-et "list this"-re, ugyanis a thislist-et valtozokent fogja ertelmezni, es ures tombot ad vissza ra, mig a "list this" a triggerben levo egysegeket.
egyebkent, szerintem egyik triggernel sincs szukseg az Anybody beallitasra, mivel a trigger ettol a beallitastol fuggetlenul visszaadja az osszes benne levo egyseget, es a jelen peldaban csak ez kerul hasznalatra
hamis ertekkel is lehet triggert uzemeltetni, csak negalni kell a feltetelt (ahogy azt trigger10-es is teszi). pl: ! alive cel vagy not alive cel a masik megoldas megoldas a "szemlyreszabott" trigger not presents-el (vagy valami hasonlo). ezt alkalmazzak a mar emlitett bmp-s peldaban
itt az "info" menüpontra kattintva, majd továbbhaladva az "tutorial" felé, az "alapokon" át eljuthatsz egy olyan menüig,amelyben a "küldetés végét" választva leírják, hogyan kell megcsinálni azt, hogy egy BMP leZSÍRozásakor vége legyen a missziónak.
asszem tegnap kb 10x csináltam meg :) ,ma még csak 5-nél járok kb ;) . Egyébként elmondom hogyan csinálom ,hátha ti nagy öregek találtok benne valami hibát :
1/ Alap game felrak (Gold kiadás)
2/ Red Hammer-Gold Upgrade cd felrak (ez 1cd-n van ezek vannak ráírva)
3/ Resistance felrak
4/ itt b@szik be a jóég mikor az összes létező 1.85 ,vagy 1.9 ,vagy 1.91 patch hibát jelez (idézem : \OperationFlashpoint\RES\ADDONS\NOE.PBO.tmp: bad checksum: 29599620 (expected=29599616)
File E:\OperationFlashpoint\RES\ADDONS\O.PBO.tmp: bad checksum: 401594427 (expected=401594415)
) valszeg azért ,mert ez a két .PBO nincs is az adott könyvtárban :) ,de miért? :)
A gond a következő: az OFPEC-en találtam egy jó kis megoldást arra, hogy ne hagyja el minden jótét lélek a kiszabott játékteret - ám nem igazán akar működni nékem...
A téma így nézne ki:
Trigger 8(ha jól értem, ez csupán azt határozza meg, hogy mely terület legyen biztonságos)
X: 450
Y: 250
Angle : 15
Activate: by Anybody
Text: Safe Zone
Name: SafeZone
Trigger 9(ez lenne a Nuke Zone, az a triger, ami megsebezné azt, aki elhagyná a Safe Zone-t. A műküdése elméletben: ha valaki kilépett a biztonságos területről, megsebzi (+0.2 Dammage), majd a Trigger kikapcsolja magát)
Trigger 10(Ez a késleltető, ennek kellene 3 másodpercenként újra üzembe állítani a Nuke Zone-t, ha valaki "kisütötte" volna)
X: 0
Y: 0
Activate: Repeatedly
TimeOut: min 3 max 3 avg 3
Condition: !KillBastar
Activation: KillBastar = True
Mi lehet a gond, miért nem hajlandó nálam ez működni?????
A másik, amivel nem boldogulok jelenleg, az az, hogy ha egy adott objektum elpusztul (legyen a neve "cel"), akkor azt hogy tudom megoldani, hogy győzelemnek minősítse? Az "Alive" dolog esetén ugye ilyenkor "False" jön vissza lekérdezésnél, de azzal nem tudok egy Triggert üzembe helyezni :(
Tudna valaki linket adni egy működő 1.9 patch-hez? Mert nálam érdekes módon egyik sem müxik :( . Már a fene esz meg hogy tegnap este óta nem tudom kipróbálni a multit ;)