Nem villog a lámpa, azt direkt néztem, mert követem a fórumot és gyanús a hiba. 2002-es kombiról van szó egyébként, a balos lámpa lehet még ludas, ugye jól emlékszem? Vasárnap akkor arra is ránézek. Üzemanyagszűrőt érdemes lehet még megnézni esetleg? Még mindig látok egy kis esélyt a gané üzemanyagra, mert mióta teleraktam MaxxMotion-nel, azóta csak 200 km-t raktam az autóba, előtte meg tele volt az Auchan-os benzinnel.
P12 QG16DE vasárnap kezdte el csinálni, hogy állandó gázra, alacsony fordulaton rángat. Szinte biztos, hogy 186.000 km van benne, amiből 8.000 km-t én raktam bele. Auchan kúton tankolok, mióta nálam van. Lehet, hogy szar üzemanyagot kapott? Mit nézzek meg rajta a hétvégén? Gondolom úgyis lánc lesz a vége...
QG15DE motor alkatrésznek vagy felújításra eladó. Gyűrűzni kellene, és vezérlést cserélni (2dm nyúlás van a láncban), mert dobálta jeladó hibákat és megállt. Főtengely ilyesmi jó. Jól is húzott, de én nem akarok rákölteni van másik. Hengerfejárban vihető egyben 35ért de bontom is. Kopasz motor
Ilyesmit produkált az asszony kocsija is. MEg meg torpant néha, MIL nem világított. Aztán múlt héten megállt alattam az M6-oson MIL égve maradt. Főtengely jeladót írt hibának szelepfedelet levettem 2cm nyúlás a láncnak. Úgyhogy most cserélem a motort mert az olajat is csipegette. Hibatörlés után még kimentem a fatelepre aztán haza és onnan már megint nem indult. MAjd teszek fel képet.
Lenne meg egy batortalan tippem. Kicserelni nem nagy kunszt, de egyben bontva is draga (az ujat hagyjuk, az irrealis), darabokban meg lutri, hogy mi valo bele, nekem nem sikerult rajonnom.
Szoval ilyet produkal az uzemanyagszivattyu is. Igaz, hogy ott idovel a beindulas is gond.
Mi lehet a hiba? 2005-ös N16-os Almera, 157E km. fogyasztás 7 liter hegynek fel, hegynek le. produkció: pöcre indul, kicsit lusta de megy normálisan… 20-50 km után gázadásra „gondolkodik”.
Erőtlen, nem veszi fel a fordulatot – nagyon lassú gázadással lehet vele haladni, MIL nem világít. Olyasmi a tünet, mint a kéttorkú karburátornál amikor második torok és a gyorsító rendszer sztrájkol. 2-3 órás pihenés után kezdődik elölről. Indul – megy – torpan. Itt olvastam a pill.szelep tisztítását – megvolt. Gázpedál betanítása, hibakódok ellenőrzése (Gablini – semmit sem találtak) megvolt.
Arra tippelek, hogy talán egy zökkenő, fékezés, gyorsítás megmozdította a csatlakozót - erre utal, hogy egy alkalommal a közelmúltban az ABS hibalámpa is égett, de a következő indításnál már nem. Holnap át kell mennem a városon, az szép teszt lesz :)
Hát, ha az önindító tekert, akkor annyira nem volt laza a saru, ha meg már megy, akkor nem kell bele aksi... Bár a kontakthibánál van némi feszültségingadozás. Remélem tényleg csak ennyi.
Na akkor elmondom, hogy tegnap a mienk is megállt alattam az m6-oson(almera qg15) egyszer csak minden megállt fordulatszám stb, check engine maradt égve, az autó nem indult. Haza húz gépre tesz, a két jeladót hozta hibának. Alapjáraton, 11-17 fok körül ugrált az előgyújtás (hiba törlés után beindult), fordulaton stabil volt. Az enyémbe tudom hogy meg van nyúlva mivel. nem új lánc került bele, motor cserénél. De mivel az olajat is eszi szépen, ezért megy a motor a méhbe, aztán beteszem a tarcsi motort.
Nem hiszed el :) Az akkumulátor pozitív pólusán laza volt a saru ... Annak sem egy anyukája volt, aki azt a sarut kitalálta, az biztos. Remélem, ennyi volt csak a bibi, de az elkövetkező napokban kiderül. Nem hiszem, hogy 1 foknyi gyújtás ingadozás - kb. 12-15 fordulat ingadozás lánc hibát jelezne, ahhoz sokkal durvább fordulat ingadozás tartozna - a tévedés lehetőségét fenntartva. (!)
Tragédia ez a világ. Légzsák visszahívás, elmentem szervizbe lefénymásolták a papírt, keddre ígértek visszahívást, most mi van, szerda elmúlott. Könyörögjek vagymi?? Semmi nem tud normálisan működni.
Az önindító fogaskereke szorulhat,nekem félóra alatt megjavította /kitisztította/ a szerelő.Azóta semmi baja,bár közölte ha megint rákezdi cserélni kell,mert berágódott a tengely amin fut.
Önindító kontaktja. Úgy működik, hogy összekapcsolja a fogaskerekeket (a villanymotorét a váltóéval), és ugyanez a mozgás összezár egy érintkezőt, ami a villanymotor tekercsére adja a feszültséget. Ha kattanást hallasz, akkor az akku jó, csak nem zár a kontakt, hogy induljon az önindító. Vidd el egy szakihoz, és kérj teljes felújítást, aztán elfelejtheted 8 évre. Én nemrég csináltattam meg a generátorral együtt. Fájt a 30 ezer, de nyugodtan megyek bárhová. Ha ki akarod zárni az aksit, mérd meg, hogy indításkor mennyire esik le a feszültség. Ha 6 Volt alá, akkor baj van, de szerintem neked 11,5-nél nem lesz kevesebb. Ha nincs műszered, akkor kapcsold fel a világítást, jól fog látszani, ha nagyon elsötétül.