Hasonlót tapasztaltam már én is, de csak forró nyári napokon és viszonylag ritkán. Valószínű túl dús lesz a benzin-levegő keveréke, mert a magas hőmérsékleten jobban gőzölög a benzin. Bár, ezt inkább karbis motorokra mondják, és talán padlógázzal indítózva szokták "kiszellőztetni" a motort. Nekem ezzel a padlógázas módszerrel megszokott oldódni gyorsan a probléma.
Udv mindenkinek! Egy Ford Probe-val akadt nemi gondom! 2.0 16v `95 evjarat es FS a motorkod! Az a gond h valamiert nincs szikraja es ezmiatt nem indul! Valakinek van e tapasztalata ez ugyben? Segitsegeteket elore is koszonom!
Nem rég vettem egy Escort Turnier Ghia MK VI 1,8i 16V-t. A problémám az, hogy melegen nem akar indulni. Hidegen minden rendben vele, egy pöccre indul, de ha hoszaóbb ideig megyek vele és leállok 5 percre, akkor indításnál csak forgatja a motort és nem indul. Olyan, mintha nem kapna benzint vagy szikrát vagy hasonlók. Második vagy harmadik indítózásra pedig elindul és utána nincs gond vele. Szép egyenletesen jár és a motorteljesítménnyel sincs baj. Segítsetek, szerintetek mi lehet az oka.
mármint nem nem eleget, hanem túl sokat:D Van rajta 1,6 millió hitel 6,5-es éves kamatra, és kb 1 milliót fizettünk be belőle...szóval attól függ mennyit mondanak diszquantálás után..
hát azért cserélnének, mert a fusion jobban néz ki, mégis csak ford, meg komfortosabb, ja, és van benne ABS, ami ebből hiányzik, meg CD-s rádió, meg még nagyon sokminden, ami a Thaliában nincs. Amúgy vezérműszíjat kell benne mostanában cserélni, meg most lesz rá nagyon sok szervízköltség, ezért akarjuk lecserélni. persze attól függ, hogy a Renault Credit mennyit kér vissza a hitelből, mert ha nem eleget, akkor sajnos nincs rá keret :
Az lenne a kérdésem, hogy 2003 X. havi Mondeo navigáviós rendszere a gyári dvd lemezen ( Nyugat - Európa ) kívül elfogad e mást, ha igen akkor az melyik program esetleg valaki mennyiért adna el 1 et nekem. Esetleg, ha eladnád nekem akkor üzenj a kubu25@gmail.com -ra.
Őszintén? Nem. 100.000 km-es kocsinak elvileg még kutya bajának nem kell lennie. Viszont az amortizációt már "bebuktad". Minek buknád be mégegyszer? Jó moci az 1,4 TDCi, de 2 millával többet nem ér meg...
'91 escorton nem annyira szar, légszűrőház le és a csatlakozó szét, meg 3 kicsi csavar ki. csak hát biztos ezt is jól megbonyolították az évek múlásával.
ha nem lenne olyan idióta hülye helyen az alapjárati motor, akkor már rég kitakarítottam volna:) 3 éve készülök rá, de majd ha fél éves lesz a gyerek, belevágok:)
A felpörgő alapjárat javításához van egy friss tapasztalotom.
Még csak 1 hetes, de hátha más is próbált ilyet.
Szépen kiszedtem az alapjárati motort, lehúztam a gumisapkát és telenyomtam egy univerzális tisztitó és kenő sprayvel. Azóte egyszer nem produkálta a felpörgést, bár minden gázadásnál félek, hogy elmulasztja az örömömet. :)
Nekem:) Ugyanaz a Mondeo, kicsit több km-rel:) (kicsit több, mint a 2001-es km-órá-állás duplája:) Meg apáméknak lett egy Escortjuk, két éve. Meg van egy 75-ös Alfánk.
A kormányszervó biztosan nem csinálja. Valószínűleg szálszakadt az egyik gumi elöl, próbáld ki, hogy felteszed a pótkereket először az egyik, majd a másik oldalra így elvileg megszűnik, ha tényleg szálszakadt.
Sajnos nem fűtőszálas az első szélvédedő, ez az extra nagyon hiányzik belőle. Már megfordult a fejemben, hogy kicserélem, de az ára elrettentett a cserétől.
Úgy látszik ez típus betegség. Nálam is berohadt a csomagtér zára az MK-VII-esen, csak a csere segített. A zármágus sem tudott vele mit kezdeni. (De aztán lehet, hogy már bontott ajtót tettek rá valakik,valamikor, és a zárral már nem foglalkoztak... ki tudja?)