Feleségem ultimátumot adott nekem, hogyha most már nem építek azonnal-de-rögtön egy terepasztalt mert nagyon óhajtana villanyvasutazni (amiért mellesleg egy jó ideje nyúz már) akkor rettenetes dolgok fognak történni, amiket én nem óhajtottam megtudni, hogy micsodák, inkább építettem egyet.:-) Szeretném ha ez egy olyan topik lenne, ahol képes beszámolókkal, építési leírásokkal, ötletekkel, trükkökkel ismertetnénk meg egymást és jómagam szívesen olvasnék, néznék meg hasonló építési leírásokat mint amibe én fogtam.
Jogos! A fénykép régebbi. Azóta már szórakoztam vele. Másik dolog a fényképező is torzítja (vagy inkább máshogy érzékeli) a fényerősség különbséget. Mint írtam elég sokat időztem a fényerősség beállítással. Most ép füstölőkkel játszom, kevesebb sikerrel. Ma tört ki a nyári szünet, hátha több időm lesz rá. (Tanár vagyok)
Ami nekem alapból nem tetszik az asztalomon: Az árnyékok. Alap épületvilágítással borzasztóan hatnak. Időigényes kijavítani. Fóliával, felragasztgatott tükrökkel megoldható. Nekem legjobban tetsző megoldás: LED (nagyobb teljesítményű) Alulról felfelé. Felül a plafonon lefóliázva.
Ami tetszik és még mojolok vele: Kis lámpák a teraszokon, előterekbe. Nehéz szépen megcsinálni, de mutatósak. Kapható világító apróságok: Telefonfülke stb... (Veismannak vannak ilyenek) Több fokozatban kapcsolható világítás. (Hangulattól függően.) Külső fényerő szabályozás alapfénynek. Épületek aminek látszik a belső felépítése. (Nekem az állomás és a sörgyár)