Ma jottek meg! Nagyon koszonom oket! Valoban, nemreg ertem a vegukre, es tenyleg a reboppin a legjobb a Joey-tol a 3 kozul! Masik ketto inkabb erdekesseg, es meg olyan jo iparos....de azert klassz! Meg a negyediket, a Mathias Baztzel-t nem hellgattam, de majd este otthon a nagy cuccon bedorrentem!:-)
Masolom Neked a Joey DVD-t, es meg mas Hammond-os finomsagot! Kuldom oket jovo heten! Koszi megegyszer!!!
HI LAURENS!
Megkaptad a Joey- cd-ket? Nagyon fiatal ugye? A Reboppin-cd nekem nagyon tetszik,már akkor őrült dolgokat tudott játszani.Teljesen kimegy a tonalitásból,ami olyan feszültté teszi pl. az Evidence,című számot is. A Matthias Baetzel lemez az elsők közé zartozik amit kiadott.A Cd-n játszó drummer-rel sokat játszottam én is még német-o.ban.Kiváncsi lennék azért a véleményedre.Ha van kedved,nyilatkozzál.Üdv.Posaune
Hogy az a......., RT3-as essen ra a labara a rendsternek!!!
Egy honapja nem tudtam belepni a forumba!!!!!!
Mindig azt irta ki hogy rossz a jelszavam....na most ujraregisztraltam magam, de azert jo lenne a regi....[image1]
Három, megragadod (bal egér gombot a képen lenyomva -egy kezet mutat kinyújtott mutatóujjal- és folymatosan nyomvatartva) felhúzod a szövegmezőbe. (ott már elengedheted :-)
B3-ról Miskolcon nem tudok. Egy embernek volt C3-asa ami most Pesten van.
3 B3-at Pesten tudok ha nem tévedek.
Egy másik Miskolcinak meg H100 és világos, modernebb vonalú (form A2) M3-asa.
Lord, azért kár a szép M3-asért. De tényleg tudjátok rendszeresen cipelni fellépésekre? Láttam Bertramos M3-ast is, én koncertre azt javasolnám, az való oda.
Ha tömör láb a cél, legfeljebb vékony fekete lapot csavarozol a krómozott lábakra oldalt és kész.
Posaune! Felújítottam egy szép M100-asnak a scanner-ét. Hibátlanul szó. Tocsogott az olajban, voltak denrite lerakódások is a lemezeken, amelyeken mégjobban megfolyt az olaj. Túl sokat kapott mindenütt a vazelinből :-) Most jön Misibácsi :-)
Az M100 vibrátóján vátoztattak az M3-hoz képest. Távolabb vitték az M3-B3-tól.
A jó chorus/vibrátót onnan lehet megismerni hogy élesebb, hangosabb, karcosabb lesz a hang, gyenge értékben csak amplitúdó moduláció, míg max értékben már frekimoduláció is van, de még lényegesebb hogy ezen moduláció az alsóbb hangtartományra terjed csak ki, míg a felső 15-20 hangerék-hang változtatlan marad. Ettől sikít, sír a bébi.
Don Airey is hordozhatós ABC-n játszik melyről fekete lepel lóg le körbe. Ez a legegyszerűbb, legkönnyebb tömör láb, fekete vásznat szorítok én is a DB5 alá ezentúl, ami bedobozoláskor plusz védelmet ad.
Aha! Igen, elképzelhető... Hát akkor szegény Pityi helyett a Zeffer került a képbe. Az viszont újdonság, hogy akkor neki ugyanolyan kockába dobozolt M3-as volt, de hát miért is ne? Ugyanolyan és nem az, mert avval meg Pityi Boxozott. Biztos Lóribácsi útmutatása szerint. Tudta hogy mi kell.
Tele vagyunk emhármakkal. A két Mobilos, melyből az egyik darabokban Őrbottyánban van, egyet tudok Miskolcon, egyet Tiszakécskén. Most is vett valaki honfitársunk egy szép dán M3-ast. Ez már 5. :-)
A100-ból 7-et, B3-ból 3-at, C3-ból kettőt., Rt3-ból kettőt, D100-ból egyet sem :-) Biztos van több is.
1 nap rock cimmel keszult egy film a 81-es koncertrol. a televideo kiadta anno vhs-en. ez volt a rottenbiller utcaban.
a masik ami miatt egyertelmu hogy 81-es a kep hogy akkor mar oldal volt egy alvany rendszer (ez lathato oldalt a beszurt kepen), mig 80-anban csak ket allo alvanyon par lampa volt.
azokrol a koncertekrol letezik TV-felvetel, a rottenbiller u. zenei konyvtarban lattam belole reszleteket, csak amiota lecsereltek ott a VHS-kazettakat, elveszett egy csomo vagy mi... szoval zsiros jazz felvetelekkel egyutt hever valami elfekvo raktarban.
ha valaki ismeros a TV-ben, talan meg az eredetit is meg tudja szerezni.
mondjuk nem vagyok kulonosebb rajongoja a fekete baranyos vonalnak, de azok a felvetelek nagyon fontosak magyar rocktortenetileg. nagy baromsag volt soha le nem adni meg titkolni.
jimmy smith house party = zsir :-) ma jott meg a cd, yeah
Ha már bogarat tettek a fülembe :-) Való igaz hogy a 81-es "szuperkoncert" is hatalmas tömeg előtt volt ott. Mostmár ismét beleolvastam a könyvbe. Igaz dögunalomnak írták, de ez most lényegtelen. Hát lehet hogy igazad van, de akkor KÉT M3-as volt ilyen kockába bedobozolva? Egyre érdekesebb.
Na elbizonytalanítottál. A forrást nézve - Rock évkönyv 1981 - már a Zeffer is lehet, csakhogy az első évben vettek fel velük ilyen nagyszabású koncertet és filmet? Nekem a Feketebarik ugrott be automatikusan, amit tényleg megörökítettek.
a hammondokhoz annyira nem ertek, viszont rengeteg keppel rendelkezem es egyertelmu hogy 80 nyaran amig pityi a mobilban volt nem fekete alapon feherrel hanem feher alapon feketevel volt kiirva hogy pmobil a hammond bal oldalan. a lesliejen viszont mar az "eggyen" mobil kiiras volt amit ezen a kepen is lehet latni.
valamint nem tudom emlekszel-e de pityinek nem volt a stilusa hogy magasba tartott kezzel jatszon. O inkabb mindig rahajolt, lebujt a hammond moge.
Hát lehet hogy igen, de Pityibá' Bencsikkel együtt távozott. Akkor a képen Zefi lenne? Neki L100-as Hammondja volt, Pityi meg a kockába csomagolt M3-asát vitte magával a Boxba. A képen M3 van. Azért nem volt olyan rövid a Samu haja sem :-)
Én egy évvel korábbra tenném. 1980, de hajógyári sziget, fekete bárányok: Bizottság, Ricse, Hobó, Mobil. Abból a dokumentumfilmből lehet a kép. Még a Bencsik-Cserhátis, de már Tunyós.
Trambibácsi! A szemem párásítja :-)
A Heartsman cédé számomra a többi amerikai blues-rock zenéhez hasonló. Ilyesmik vannak Walter Traut, David Gogo, Hubert Sumlin, Indigenous, Joe Bonamassa, John Mayall, Ronnie Earl-tól pl. Jó, de alapvetően gitáros zene, mégha a Hammond a szokásosnál intenzívebben is van jelen, de akkor is kísérőszerepben. Szinte mindenütt a kicsit eltérő 888000080 regisztrációt alkalmazza, nem bíbelődik a hangszínekkel. A hangszer önállósága kimerül néhány blúzkörre nyomott szólóval, szaggatottabb kísérettel. Ha ilyesmi, akkor a mai lemezek közül Tony Zamagni, Bruce Katz, Ron Levy. Még a DeFrancescónak is sok hasonló lemeze van, pl. Denny Gattonnal. Azt sokkal inkább javallom.
Ennek ellenére ezek a mai amerikai boogie-blues-jazz alapú, általában sétálóbasszusos zenékre nem tudom felkapni a fejemet. Jó, ügyes, de tucat mestermunkák jó mesterektől. Úgy folyik szép nyugodtan a zene egyik rifftől a másikig, egyixámtól a másikig. Amire felkaptam egy mai előadótól hogy hohó, álljunk csak meg, mi ez! az Sam Paglia, Larry Goldings, Capiozzo & Mecco. Ja, és a veterán Lonnie Smith is beérett, a mostani lemezei kiemelkedőek.
Részeről ez nagy dícséret, mert a mai lemezek hangzása számomra egyszerűen pocsék. A stúdiók "tökéletessége" miatt minden mai lemez minden száma egyformán hangos, egyformán ciceg, brummog, agyonkompresszorozott, masteringolt. Mintha csak az lenne a cél mindenütt, mindenkor hogy a plázákban kellemes, selymes aláfestőzenének megfeleljen és mégcsak véletlenül se zavarja meg a boldog vásárlók nyugalmát. Olyan, mintha Videoton hifitornyot hallgatnék.
A 80-as évek hangzása volt a legjellegtelenebb. A zene is.
A hetvenes éveké szép tiszta, dinamikus, de kissé éllettelen.
A hatvanas évek a mennyország. Brutális hangkép, dinamika, zenei invenciók.
Az ötvenes évekből is fantasztikus felvételek vannak. A kevésszámú koncertet kiemelném, dehát akkor gyakorlatilag minden stúdiófelvétel is egy egyszerű élő sztereófelvétel volt. Ok, ebben az időszakban a zenei előadók frissessége nyomott méginkább a latban.
Lassan elmegyek újságírónak ennyi körmöléstől. Csak tudnék aludni ettől a rohadt allergiától :-( No jóccakát.........
B3/122 (Rv, 142) minden színben a sötétdiótól a világos cseresznyéig:
Tehtube! ha van privát emil címed (gondolom: biztos) küldj már 1 mélt nekem, hogy tudjak írni. Pest óta akarok veled is "beszélgetni" pár dologról merhát sok minden kimaradt aznap este....:) (+ a Cd kritikát ne feledd!!!)
Nos igen! Ez az mikor valakik fél szavakból még nem értik egymást. Az ember nem írhat le minden 1es gondolatot ami eszébe jut mert akkor ide copy-paste-ezhetné az "Egri csillagokat". Mindenkinek mást vesz be a gyomra! Van aki egy levágott csirkefejtől is rosszul lesz, van aki + egyenesen odavan pl. a mészárlós horrorért. (jelentem én egyikbe sem tartozom - tudomásom szerin) Szóval egyszerűen csak felmerült bennem ez a legacy kérdés és mint mondtam nem is szándékszom Hammondot venni, Csak jött a kérdés. Ennyi! Nem több! Máskülönben meg olyat is láttam már videón hogy sportversenyt csináltak belőle, ki hogy és milyen rövid idő alatt tud a legbrutálisabban szétverni egy hangszert. (asszem 1 pianino volt) Elég durva hogy 1esek ennyire értékelnek 1 hanxert mégha az rossz állapotú is. Valaki azért minimum azon komponálta 1szer legmeghatóbb szerelmi áriját... Tehát ebből azt kéne levonni, hogy fél fejjel erre is gondoltam, kár lenne ha ilyen vandálok kezébe jutna a "felszentelt" Hammond. De innentől tényleg igaz: "semmi közöm hozzá"! Én úgy gondoltam (kellő tapintattal) talán nem lesz ilyen gáz belőle, minthogy a példa mutatja másban is felmerült azonos kérdés. A végeredmény: több körültekintés mielőtt kinyitjuk a szánkat és ezzel tényleg utólagosan is 1000*1000 bocsi mindenkitől akit esetleg mélyen érintett állítólagos "faragatlanságom", "mínusz IQ-m". (zárójelben, azért nem kéne rögtön "anyáskodó" hangulatba csapni! PÍÍÍÍÍÍSZ FOREVER!!!)
TEHTUBE!!! még1x: Jonny Heartsman kritika??? már nem tudom nagyobb betűvel írni! lécci! :))
(amúgy köszi hogy próbáltál védeni, rendes csákó vagy, még ha 1x találkoztunk is! és Hammond-őrült :))))
Ja! Srácok (már akik nem pickelnek rám) segítsetek már a MAGI KRISZTIÁN elérhetőségét számomra eljuttatni vhogy! Már a Joey buli óta akarom kérdezni és sosem jutott idáig sz-embe. (lehet hogy a "mínusz IRQ" miatt? :))) Szóval lécci-lécci >>> 70-311-4352 vagy djuice@estmail.hu vagy ide a fórumra vhova. Köszi!