Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Tapasztalatok, hibák, vélemény ezekről a gázriasztókról
Kedves Fórumozó, olvasó! Kérjük, hogy személyes adataid védelme érdekében emailcímedet ne hozd nyilvánosságra a fórum topikokban. Címedet nyilvánossá teheted adatlapodon, ahol azok érik el, akiket érdekel. Kéréseiddel mindkettőtök érdekében lehetőleg közvetlen emailben fordulj beszélgetőtársadhoz. Szakmai társak és rajtuk keresztül kiegészítők keresése lehetséges. Kérjük, tartózkodjatok ebben a topicban a kettős felhasználású eszközök átadásának nyilvános közlésétől. Köszönjük!
Be kellene hegeszteni azt a xar lukat, utána meg furni bele egy 3-as méretűt... de hegesztőmasinériám sincs.
Az lesz asszem, hogy 7végén kiborítom a mindenes csavarosládikómat és mindent megpróbálok beletuszkolni a csőbe, aminek kb. ~3mm a belső átmérője. Így vagy úgy, erőszakkal vagy anélkül; de most már meg kellene oldanom :o
A hatóanyagtartalomnak nem sok köze van a megbízhatósághoz, tegyél bele kisebb szúkítőt. De a gázpatronnal való megbízhatatlan működés nem meglepő az öntöltők körében, főleg a grp-nél, de gondolom nem önvédelemre vetted...
A cső kiszedése nekem is nehézkes volt, de mivel akkor még időm rengeteg volt, én biza beáztattam körbe break freevel (nem használt semmit), majd finoman gumikalapáccsal rábeszéltem ,hogy jöjjönk ki a tokból. :))
Én még innopresséknél krómoztattam pár alkatrészt, asszem 6k HUF volt. :(
De nem szorult sömmi, minden faszán megy azóta is, de csak riasztóval (9mmPAK)
Fut most egy csavarrugó variálós projektem, de már nem vok időmilliomos. :( Csináltattam pár rugót hozzá, kisérletezéshez,majd meglátjuk sikerül e finomabbra hangolni a szerkezetet.
Jah, a krómozáshoz annyit,hogy nem a tükörfényes króm lesz, inkább a keréktárcsaezüsthöz hasonlít :)), de ez keménykróm,ez ilyen. (vagy én nem jártam eléggé körül a témát) Viszont kemény mint a kavics (58-62 Hrc), gyakorlatilag nem fogja a reszelő. :))
Hát, ha ráér, úgy kb. hét vége fele tudok vetni rájuk pillantást. Elég későn érek haza minden nap ezen a héten, ezek pedig elzárva vannak, nem akarom a családot szórakoztatni az éjszaka. Önvédelemre HW88-at hordok.
Ezt nem terveztem, csak érdekelt, hogy változtattak-e a kialakításon mostanában (nem valószínű), vagy csak a nyomódugót cserélték egy egyszerűbb kis bigyóra (valószínű). Ezek szerint az utóbbi a helyzet. Azért ha vetnél erre a részre (illetve a hozzá tartozó tokrészre) egy pillantást, amikor mindkettő a kezed ügyében van, azt megköszönném. Bár már eddig is sokat segítettél, kösz! :)
IMHO, tök ua. Mind GRP-vel, mind GRPK-val rendelkezem. Tehát a GRP-t át tudod építeni a GRPK tokjára, csak minek, mivel "vinned kell" mindent, így a szánt is. Így lenne egy eltérő számozású tokod és szánod.
Az van, hogy az újakon is ott a luk. Csak egy dugo van benne, ami az "ördöglakatot" nyomja lefelé. A kérdésem az, hogy ez a furat eltérő-e. bauci képein tisztán látszik mind a luk, mind a kis dugasz.
IMHO, a tok ua. Csak a mostani GRPK-knél egy gyűrűt tettek be, ami zárja ezt a fészket/furatot. Lsd. lenti vacak minőségű fotóim. A szán az, ami tök más.
De vajon a tok és benne a furatok elhelyezkedése. Az eltérő-e? Vagy ezen nem változtattak?"
Hat persze, hogy eltero, hiszen a tokon a tárfészek mögött van egy furat, melyből ki-be mozog a passziv utoszegbiztosito nyomodugoja, gyk: egy acelrud.
aha, ezt értem, engem igazából az érdekelne, hogy a tok kialakítása eltér-e. Vagyis nem a furatba illesztett biszbaszok különbözősége izgat, azt tudom, hogy más (meg az ütőszeg alagútja is persze).
De vajon a tok és benne a furatok elhelyezkedése. Az eltérő-e? Vagy ezen nem változtattak?
Azt, hogy a GRPK nem passzív ütöszegbiztosítású, bár repülő ütőszeges. GRP esetén, amikor a szán nyit, az ütőszeg lefele mozdul. Azon a részen, ahol a(z) (egyes) GRPK tokjában egy furat látszik, a GRP esetén egy emelő van, ami a szán zárt helyzete esetén felnyomja és vízszintes pályára állítja az ütőszeget.
De GRPK-ból is van passzív ütőszegbiztosítású a régebben gyrátottak között, bár én ilyet még nem láttam.
nem olvastam el alaposan. Sajna, csak GRPK-9-emről voltak fotók a gépemen, az is inkább csak a krómozás bemutatása miatt, ill. volt GRP-9 tulaj, akit érdekelt, miben más a most kapható GRPK. Sajnos, GRP-mről nincsenek képeim...
Más: valakinek, akinek passzív ütőszegbiztosítós darabja van, nincs véletlen egy fotója a toknak a passzív üt. szeg bizt. nyomódugújának környékéről. Csak összevetésképpen érdekelne, hogy eltér-e a tok kialakítása ezeken a modelleken attól, ami nekem is van (sima rep. ütőszeg, de abból is az überbiztonságos fajta, a kakas csak akkor tud hozzáérni, ha az elsütőbillentyű teljesen hátra van húzva. Előreengedett helyzetben 2-3 mm-el előtte megáll. Király!)
Majdnem biztos vagyok benne, hogy volt itt valaki, aki szétszedve krómoztatta. Talán Zoller, vagy P9R. Nem emlékszem és szar a net, nem jönnek le a képek, megnézni sem tudom...
Szóval, ha jól értem, mindenkinek kalapáccsal kivevős a cöve... :)
Vagyis nem árt rajta finomítani, amíg patent nem lesz, ha külön akarom krómoztatni. Értem.