Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2006.08.28 0 0 15454

Most már van iPod meg hasonlóm kütyük. Szépen fel kell venni az állásinterjút. És lehet a nyakukba akasztani egy jó kis munkaügyi pert. Lehet, hogy a melóst nem veszik fel*, de a cég jól rá fog fizetni.

 

*Ha csak szocskát kapna a bejárásért, akkor nem is menne el dolgozni.

 

 

Előzmény: Distván (15438)
Carpy Creative Commons License 2006.08.28 0 0 15453
"Volán is bukik, csak se itt ,se odaát a szaktopikban nem beszélnek róla.
Nem annyira látványos, a buszközlekedésnek nincs annyi külső és belső ellensége."

Úgy mondanám, nincs annyi belső, de annál több a külső.

A kudarcot vallott távolsági járatoknak általában megvan a maguk speciális története, ami a menetrendkönyv gyüjteményekből nem derül ki. Mind érdekes, csak nem mind publikus.
És egy-egy buszjárat kudarca forintosítva kb. 3-4 nagyságrenddel marad el egyes vasúti mellékvonalak éves kudarcaitól, az érintettek számát tekintve viszont csak egy kicsivel. Ezt nézve a mellékvonalak kész túlélőművészek. Vagy legalábbis eddig azok voltak.
Előzmény: f_k (15429)
Carpy Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15452
"Székesfehérvárra nem megy 7.20 8.20 ra beérő vonat (6.30 körül van évtizdek óta de minek csak akkor)"

Mert a vasutasok ezzel járnak munkába. És ez a legfontosabb szempont. Figyeld meg, hogy minden vonalról be lehet járni erre az időpontra, meg haza is. A fizetős utasok meg le vannak ejtve.

"Hazafelé Fehérvárról 12.40 13.40 14.40 16.40 17.40 19.40 kor illene vonatnak menni"

Pont a 18:40-et hagynád ki? És a 6-ig dolgozók mivel mennek haza?...
Előzmény: f_k (15436)
gumpy Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15451
"f_k: Hazafelé Fehérvárról 12.40 13.40 14.40 16.40 17.40 19.40 kor illene vonatnak menni
Illene, de honnan lenne rá Bz?"

Pl. a forgalomszüneteltetett vonalakról... (legalább valami haszon is legyen már belőle)
Előzmény: István Gyuri (15450)
István Gyuri Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15450

f_k: Hazafelé Fehérvárról 12.40 13.40 14.40 16.40 17.40 19.40 kor illene vonatnak menni
Illene, de honnan lenne rá Bz?

 

Van pár dolog ami pénz nélkül megoldható szervezéssel, vagy minimális többletköltséggel.

Na, ez pl. az 5-ös vonalon nem lenne megoldható. Ehhez minimum plusz 1 járgány kellene.

 

10 es út megbízhatalan.

Megbízhatatlanabb, mint a MÁV? Akkor mégis miért veszik annyian igénybe?

A belső szakaszok dugójára lehet számítani, ezzel együtt is versenyképes eljutást tud jelenteni...

 

bsasa: Ha a 4-es vonalon csak 12 fő/vonat utaslétszám van akkor miért nem kap a SZESZA illetékese fegyelmit,amiért ilyen kevés utasra minden megtett km-nél 100ft-al megkárosítja a vasutat (mivel mellék kocsival jár a Bz)?

Miből jön ki a plusz 100Ft/km? Az átlag pedig azt jelenti, hogy csúcsidőben, csoportok esetén nagyobb lehet ez a szám.

 

 

 

 

Előzmény: f_k (15436)
M63,002 Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15449
"10 es út megbízhatalan."
Ne aggódj, arra majd lesz 6,5 milliárd!:-(
Előzmény: f_k (15444)
f_k Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15448
Peronépítést, viszont, ha jól látom külön "hatósági" engedély nélkül is lehet, ha jól értelmeztem.
Előzmény: f_k (15447)
f_k Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15447

Ez egy rendelettervezet , de lényeg:

 

A üzemszünet után ismételten üzemengedélyt kell kérni, ami a forgalom felvétele szempontjából nagyon necces.

 

Ezért írtam azt, hogy teherforgalom, az ami segíthetne, de én nem pártolom a bezárást talán világos.

Előzmény: f_k (15446)
f_k Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15446

http://www.gkm.gov.hu/ugyfelszolgalat/e_inform/jsz_tervezetek/kozlekedes/vasuti_epitm.html?query=null

 

gazdasági és közlekedési miniszter

......./2006. (.....) GKM rendelete

a vasúti építmények engedélyezéséről és

üzemeltetésük ellenőrzéséről

 

A vasúti közlekedésről szóló 2005. évi CLXXXIII: törvény 88. § (2) bekezdésének 10. pontjában kapott felhatalmazás alapján a következőket rendelem el:

 

 

(1)  Országos jelentőségű vasúti pályán és tartozékain pályavasúti társaság vagy integrált vasúti társaság (a továbbiakban: a vasúti pálya üzemben tartója) használatában lévő területek esetén hatósági engedély nélkül végezhető tevékenységek:

 

a)    a vasúti pálya olyan átalakítása és használatbavétele, amelynek az átalakítással megnövelt sebessége legfeljebb 60 km/h;

 

b)    60 km/h-nál nagyobb sebességre engedélyezett vasúti pálya olyan átalakítása, amely nem jár a pálya nyomvonalának áthelyezésével, a vágánykapcsolatok megváltoztatásával, az engedélyezett sebesség vagy az engedélyezett tengelyterhelés növelésével; valamint az ilyen átalakított vasúti pálya használatbavétele;

 

c)     állomási mellékvágány létesítése, átalakítása, használatbavétele és megszüntetése;

 

d)    peron, az épülettől független perontető, rakodótér-burkolat, térvilágítási berendezés, kerítés, kapu, kábelcsatorna, kábelakna létesítése, átalakítása, használatbavétele, megszüntetése;

 

e)    gyalogaluljáró kivételével a legfeljebb 5 méter szabad nyílású híd, az áteresz és - nyílásmérettől függetlenül - az utasfelüljáró és az üzemi gyalogfelüljáró létesítése, átalakítása, használatbavétele, megszüntetése;

 

f)      5 méternél nagyobb szabad nyílású híd olyan átalakítása, amely nem jár a nyílásméret vagy a teherbírás megváltoztatásával;

 

g)    utasperon megközelítését szolgáló, legfeljebb 5 m szabad nyílású utasaluljáró és üzemi aluljáró létesítése, használatbavétele, átalakítása, megszüntetése;

 

h)     vasúti alagút olyan átalakítása, amely annak erőtani szerkezetét nem változtatja meg, és az alagútra előírt szabadon tartandó teret nem csökkenti;

 

i)       tám- és bélésfal, görgetegfogó létesítése, átalakítása, használatbavétele, megszüntetése.

 

j)       oldal- és homlokrakodó olyan átalakítása, amely annak teherbírását nem változtatja meg, és az ilyen átalakított oldal- és homlokrakodó használatbavétele;

 

k)     állomási mellékvágány és üzemi vágány villamos felsővezetékének létesítése, átalakítása, használatbavétele és megszüntetése, minden egyéb vágány villamos felsővezetékének olyan átalakítása, amely nem jár a villamos felsővezeték kiépítési rendszerének megváltoztatásával;

 

l)       biztosítóberendezés és vágányfék berendezés, gurító-, folyamatirányító, valamint folyamatellenőrző automatika olyan átalakítása, amely a berendezés biztonsági szintjétől eltérő megoldást nem tartalmaz, nem teszi szükségessé az engedélyezési terv és a jóváhagyott előterv, alapáramkör és szoftver módosítását és az ilyen átalakított berendezés használatbavétele;

[U1] 

m)   vasúti átjárót fedező és biztosító berendezés létesítése, átalakítása, használatbavétele, megszüntetése, ha annak működése nincs összefüggésben vasúti forgalmat szabályozó vasúti főjelzővel vagy közúti forgalomirányító fényjelző készülékkel    [U2] 

 

n)     vasútüzemi távközlő berendezés, jelzőberendezés (nem biztosított jelző), jelzőtartó híd létesítése, átalakítása, használatbavétele, megszüntetése;

 

o)  utasforgalmi és tájékoztató berendezés létesítése, átalakítása, használatbavétele, megszüntetése.

 

 [U1]Indokolás: A kiegészítésként bejegyzett dokumentumokban történő bármilyen változtatás a közlekedés biztonságát oly mértékben érintik, hogy szükségesnek ítéljük ilyen esetben is az engedélykötelezettség fenntartását.

 [U2]Indokolás: az l) ponthoz hasonló.

 

Üzemszüneteltetési engedélyezési eljárás

 25. §

 

(1) Vasúti építmény üzemszüneteltetésére az engedélyt – az üzemszüneteltetés indokának megjelölésével - a létesítés engedélyezésére jogosult hatóságtól kell kérni. A kérelemhez mellékelni kell:

a)    az építmény tulajdonosának hozzájárulását,

b)    az üzemszüneteltetéssel érintett szakhatóságok és érdekeltek név- és címjegyzékét,

c)     az 5. számú mellékletnek megfelelő tervet három példányban,

d)    a szakhatósági elbíráláshoz szükséges tervrészleteket 3-3 példányban,

e)    a vasút által keresztezett, megközelített létesítmények üzemben tartóinak, kezelőinek az üzemszüneteltetésre vonatkozó nyilatkozatát.

 

(2) A kérelem elbírálására, a helyszíni bejárásra, valamint a megszüntetési engedélyre e rendelet 11-16. §-ait kell értelemszerűen alkalmazni.

 

(1)  Ismételt üzemeltetés igénye esetén a vasúti építményre újra meg kell szerezni a használatbavételi engedélyt a 19-22.§-okban meghatározott előírások értelemszerű alkalmazásával.

bsasa Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15445

Én is szólóról tudok Süttőre.

Vannak átszállásos megoldások is

 

Pl 2018 ról sok utas megy TÁT,Nyerges felé (busszal).

Pár ember Dorogon száll át buszról buszra

Vértes amikor mentem nagyon tömve volt , sokat késett.

 

A buszok rendre tömötten közlekednek.Ezért mondtam én azt,hogy a vasút semmit nem tesz azért,hogy itt legyen utas a vonaton.

Előzmény: f_k (15444)
f_k Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15444
Iskolaidőben kellett volna néznie.

Persze olyankor kell felmérni, meg utast számolni amikor legkevesebb van.

Én is szólóról tudok Süttőre.

Vannak átszállásos megoldások is

Pár ember Dorogon száll át buszról buszra

Vértes amikor mentem nagyon tömve volt , sokat késett.

VB szintén sokat késett.

10 es út megbízhatalan.
Előzmény: bsasa (15439)
f_k Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15443
Lényegében Taxxx nak lett volna válasz, de neki természetes már minden.
Előzmény: M41 2202 (15437)
bsasa Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15442
 Budapest - Süttőt megcsinálták.

Desíróval.

Szép.

Kényelmes ??

Pontos.

 

Működött.

Utas meg sehol.

 

 

 

Megcsinálták!!! De hogyan?

 

Azért még így is egyre több az utas.

 

És volna még egy észrevételem.Ha a 4-es vonalon csak 12 fő/vonat utaslétszám van akkor miért nem kap a SZESZA illetékese fegyelmit,amiért ilyen kevés utasra minden megtett km-nél 100ft-al megkárosítja a vasutat (mivel mellék kocsival jár a Bz)?

Előzmény: Törölt nick (15418)
Distván Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15441
Neki mindegy ebből a szempontból, nem ő utazik rajta.
Előzmény: bsasa (15440)
bsasa Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15440

taxxx :

 

Senki sem akarja bezárni a 4-es vonalat.

 

(másikat sem

 

Csak SZÜNETELTETNI a személyforgalmat  (mintha nem ugyan azt jelentené akkor amikor utazni akarok).

Előzmény: Törölt nick (15414)
bsasa Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15439

Útközben láttam elmenni a Bp-Süttő csuklós buszt is 3-4 emberrel Nyergesújfalunál, ami csak 55 perccel indult utánam Pestről, de azonos időben érünk Süttőre.

 

 

Rosszul láthattad,vagy véletlen volt.Az a járat szóló és jellemzően alig lehet felférni rá.

Előzmény: radio100jozsi (15413)
Distván Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15438

"Ha a távolabbi bejárók esetleg nem kapnak emiatt munkahelyet, meg térítést akkor a közlekedés nem éri el célját a dolgozók esetében"

 

Sajnos már most sem kapnak! Lásd pl.: Farádról ha valaki jelentkezik győri álláshirdetésre itt most nem Audi és társai vállalatokra gondolok, már nem veszik fel az embert, mert nem hajlandóak kifizetni a buszt. 15000Ft ért meg nem gürizik senki 10 órákat. A többi pénz elmenne buszra. Aztán még hol a rezsi? hisz minden emelkedik szeptembertől. Jól van ez így egyeseknek...

Előzmény: f_k (15436)
M41 2202 Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15437
Biztos igazad van. Ezt most nem tudom miért nekem írtad.
Előzmény: f_k (15436)
f_k Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15436
Az úthálózat, az le fog romlani, gyorsabban, mint hinnénk, mert hiába van sztráda ha a mellékutak, meg csapnivaló állapotban vannak

VOLÁN esetében a kistelepülések okoznak gondot.

De van jegyhamisítás bérlethamisítás, rossz gazdálkodás, vannak potyázók...

Közszolgáltzatást nem bírja majd abból a pénzből megoldani , mert 70 milliárdot (árkieg)szinten akarják tartatni velük

Közlekedési infláció magasabb mert a fogyasztói kosarukba, nem tej meg kenyér kell, hanem alkatrész, gázolaj, gumiköppany, stb, ennek at ára gyorsabban nő, mint a jegyáremelés.

Pár üdítő kivétel, a Tisza, meg a Zala Volán, de 24 cég szintje nem azonos egy két jobban menő céggel.

Mellékvonalanál meg gyengébb fővonalaknál is állomásbezárásokra koncentrátak, de zárt személyzet nélküli állomásokon is lehet kereszt, jó példa erre e Kecskeméti Kisvasút vagy más vonalak.

Keresztezési helyek nélkül, nehezebb menetrendet csinálni, de van jó pár olyan szakasz is ahhol, részben megvan ha rövid darabon is 2-ik 3-ik vágány

Pl.:

80 ason Rákoskeresztúrig van 3-ik vágány, részben nem használt, részben iparvágány.

Most a Józsefvárosi vágányt se használják, pedig szó volt Kőfelső-Keleti szakaszrról 3 vagy 4 vágánnyal

Királyvágány is jó ötlet, de a mostani Máv honalapon levő szavazás is érdekes....



80 c-n a 89 es meg a 128 as szelvények között beleértve egy állomást is van egy most is meglevő használaton kívűli 2-ik vágány

A sok iparvágányról nem szóltam, ami szintén lehetne kincs is, a vasút kezében

kb 1550 darab iparvágány van cca.

VOLÁN egyébbként sok helyen az elmarad helyi járati emelés miatt vagy más miatt nincs túl rózsás helyzetben feltőkésítve seleszó helyzetben, mert olyan buszt vesznek ami pattog az úton a kicsi kerekeivel, olyan mintha egy teherautó platóján ülnénk egy 25-30 éves műúton. IKARUS egy világmárka volt (exportáltunk belőle, az ország jövedelmet termelt vele), ma ez is leépült, ezek helyébe, olyan gépek lépnek, amik nem bírnak ki igénytelen kátyús utakon 20-25 évet mint jó öreg társaik.

Az egyéni közlekedésről:

5% al csökkent az új autó eladások száma. (ksh)


Ez sem lehet erőltetni, a végtelenségig
Autó lesz a garázsban de benzinre nem tellik a magyar fizetésekből.

Vonatjegyek árának busz szintjére való emeléséről:

Ha a távolabbi bejárók esetleg nem kapnak emiatt munkahelyet, meg térítést akkor a közlekedés nem éri el célját a dolgozók esetében

Itt ugyanis a munkába járás, termelő szférában, jövedelemhez GDP hez juttatja az államot

Mellékvonalak esetében a műszakezdésekhez meg a túlórák befejezéséhez igazodó munkarendhez illeszkedő menetrend nem jött létre

1991 1992 től évről évre vették el azokat a járatokat amivel be lehet járni

Általános munkakezdés ált. egész órás

de fontos a délelőtti 9 vagy 10 órás hivatali egyéb utazás is

ehhez 5.20 6.20 7.20 8.20 9.20 ra be kell érni.

Ha nincs reggel óránként kínálat akkor mit ér az egész

Jó példa az 5 ös nem mellékvonal

Székesfehérvárra nem megy 7.20 8.20 ra beérő vonat (6.30 körül van évtizdek óta de minek csak akkor)
Hazafelé Fehérvárról 12.40 13.40 14.40 16.40 17.40 19.40 kor illene vonatnak menni

13.40 14.40 diákok 14.40 a dolgozók miatt a mostani indulás késői a 15.20 körüli ha valaki 14 órakkor végzett.
16.40 17.40 is fontos ebből az egyik elhagyható ill 16.40 fontosabb.

Van pár dolog ami pénz nélkül megoldható szervezéssel, vagy minimális többletköltséggel.

Tény, vannak hibák is, de egy mammutszervezet jelenleg nem elég rugalmas.

Régen violtak Térségi RV-k 98 körül de megszüntették őket.

Elindult valami de valaki meghúzta a vészféket.

Új megállók nélkül, megfelelő mennyiségű (minőségű) és közvetlen járatok nélkül nem nagyon lehet elérni valamit is.
Előzmény: M41 2202 (15435)
M41 2202 Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15435

"Volán is bukik,..."

 

Csak így tovább...:-))) 

 

 

"Volán is bukik, csak se itt ,se odaát a szaktopikban nem beszélnek róla."

 

Miért nem beszélnek róla?

 

 

"Másik dolog magasabb költséggel, dolgozik a vasút,..."

 

Ez viszonylagos, a jelenlegi úthálózat fenntartása, felújítása, új autópályák építése, fenntartása, felújítása sem két fillér, csak erről soha nem esik szó ebben a formában.

Előzmény: f_k (15429)
v_peti Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15434
Nem annyira látványos, a buszközlekedésnek nincs annyi külső és belső ellensége.
Azért a buszos cégek között lehetnek surlódások a közös szakaszokon.
Előzmény: f_k (15429)
M63,002 Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15433
"Nem értek egyet veled."
Én meg veled nem. Azért, ahogy érvelsz. Íme:
"A pályavasút személyi állományát - már amenyit ismerek közülük - egyáltalán nem tartom olyan aljas, gerinvtelen embereknek,... Véleményem szerint, felkészült, szakemberek."
Csakhogy a kettőnek az ég világon semmi köze nincs egymáshoz! Lehet valaki gerinctelenül is jó szakember vagy gerincesen is csapnivaló. A gerincességnek semmi köze a szakértelemhez.
Egyébként én is ismerek néhány vasutast, pályavasutast is és egy pillanatig nem csodálkoznék azon, ha nem mondanák a szemedbe a véleményüket -nem csak neked és nem csak rólad. Pedig adott esetben nem így születtek, nem így szocializálódtak, sőt néhány éve nem is így viselkedtek -ha tetszik, jóval többet engedtek meg maguknak. Akkor mégis mi történt? A válasz a másik téves felismerésedben van:
"Természetesen előfordulhat, hogy gyávák is vannak közöttük, akik nem merik megmondani a véleménüket, de szerintem a vasutasok közötti gyávák aránya, semmiben sem különbözik az orvosok közötti gyávák, vagy a tanárok közötti gyávák arányától."
Úgy látszik te az utóbbi öt évben nem beszélgetsz _vasutasokkal_. Vagy -az állítólag azonos arány miatt- más szakmákban is drasztikusan növekedett a "gyávák" száma. Mert amióta ezek a csövesek vezetik a mávot, amióta ez az embertelen szellemiség, a hozzánemértés, a vasútrombolás diktatúrája árad ebből a vezetésből (tisztelet a kivételnek -de azok nagyrészt már távoztak vagy ki lettek rúgva), azóta én nem csodálkozok, ha a _vasutasok_ inkább hallgatnak és csak maguk között beszélik meg a dolgokat.

Te is, a kialakult "szakmai" diktatúra bárrmely felsőbb körökben mozgó tagja is, de lehet, hogy még a közönséges földi halandó is, majd akkor várhatja el az öszinte véleményt, ha mindenki biztos lehet abban, hogy annak negatív következménye nem lesz. Ehhez viszont, a szakma, a tudás, de legfőképpen az _ember_ tisztelete kell(ene). Tehát nem a véleményt (esetleg?) a hátad mögött nyilvánítóknak kell megváltozniuk!
Előzmény: Törölt nick (15410)
mattil Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15432
Ha jól láttam a reklámot, akkor ma 10.05-kor lesz valamilyen riportműsor a Hírtv-n...
f_k Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15431
Részben más útvonalon közlekedik.

De a lényeg: Kunság Volán marad a Volánbusz szűnt meg.

Más helyeken is ez van a Komádi szakaszon pl Zsadányig megmaradt egy Körös Volán mementónak

Vidéki cégek maradnak inkább, de van ennenpélda is.

Jász NAgykun Szolnok megyében sok buszos kísérlet bukott meg, a vasút itt a 146 és 130 kivételével jó pozícióban van.

Még a 86 vasúttal párhuzamosan sincs elég busz, nem sikerült az átszoktatás.

Előzmény: smith (15430)
smith Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15430
De volt Már Budapest Kelebia buszjárat is, bukással. (90 es évek eleje)

Bp-Tompa van ma is, sok év óta, hiába veri meg a 150-en a vonat egy órával, ha nem azonos településeket érint.
Előzmény: f_k (15429)
f_k Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15429
Szia

Van, 2 közvetlen vonatod, talán 5 átszállásos.

Ez neked 20 vagy 15 buszhoz képest, amiből 5-6 közvetlen ez megoldás?

Másik dolog:

A vasút is termék meg szolgáltatás.

Eddig az IC reklámra költöttek, ingyen szórólap, van amikor 1-1 vonal vagy volt amikor az egész ország IC menetrendjét ingyen adták hogy az utas tudja mikor megy az IC vonat árban mennyi stb

REKLÁM, MARKETING nélkül se árufuvarozás (személyes felkeresés, megfelelő szolgáltatás) se személyszállítás nem lesz.

El kell adni a piacon a szolgáltatást,.

Buszok esetében 3-4 év be is beletellik, míg 0 ra kijön, egy egy kísérlet, amibe esetleg belebuktak, az 1-1,5-2 év.

Pl Budapest-Szolnok , Budapest-Komádi, Szolnok-Miskolc(reggeli 6.15 Szolnokról , du vissza 12.15 kor Ms ről)

Ezekebe a Jászkun volán meg a Volánbusz belebukott.

De volt Már Budapest Kelebia buszjárat is, bukással. (90 es évek eleje)

Volán is bukik, csak se itt ,se odaát a szaktopikban nem beszélnek róla.

Nem annyira látványos, a buszközlekedésnek nincs annyi külső és belső ellensége.

Másik dolog magasabb költséggel, dolgozik a vasút, de részben ez is koordinálható lenne.
Előzmény: Törölt nick (15418)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15428
Igen!
Előzmény: István Gyuri (15427)
István Gyuri Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15427
Az 5010 legyen inkább 3010.
Előzmény: _nyunyuka (15425)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15426

Leszállni nem szabad, de lehet :-))).

 

Mivel a vonaton velünk volt egy megfelelő személy megfelelő papírokkal, akár még nyíltvonali fotómegállást is csinálhattunk volna, de nem akartuk a káli és a szilvásváradi csatlakozásokat és a mónosbéli keresztet elverni.

Előzmény: radio100jozsi (15424)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15425

Nem rejtvénynek szántam, de valóban az említett helyszínek.

 

A menetvonal egyébként: Bp. Keleti-Hatvan 5010, Kisterenye 5840, Kál-Kápolna 35812, Miskolc 512, Kazncbarcika 5422, Rudabánya 35314, Kazincbarcika 35315, Putnok 5406, Szilvásvárad 35543, Eger 35523, Rákos 5501.

 

Az Elveszett Vágányok Örs és a Vicinálisozó Úrigyerekek elvesző vágányokat utaztak be.

 

Többi kép majd később.

Előzmény: V42 515 (15422)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!