Keresés

Részletes keresés

Szkátó Creative Commons License 2003.06.25 0 0 15
Nekem volt egy ilyen jószágom 2 évig. Atyámtól "örököltem", igen megkímélt darab volt. Talán 6000km volt benne.
Ezután Simsonra váltottam. A két motor ég és föld.
A Jawa szerelhetősége katasztrófális. A szerelők többségének a haja égnek áll tőle. Iszonyatosan elfuserált, "sérülékeny" konstrukció a Simsonhoz képest. Motorja gyengébb, rugalmatlanabb. Futóműve, komfortja nulla. A kormányt ne próbáld meg elengedni menet közben...

Tipikusan az a motor, amit az ellenségemnek vennék.

Törölt nick Creative Commons License 2003.06.25 0 0 14
Ha füstöl, akkor romlik a menetteljesítménye, nincs alapjárat és nehezen pörög fel gázadáskor is. Arra gyanakszom, hogy a váltóműből szivárgog esetleg valami!

Nézd meg a dúsító/szivató bowdenjét.

Előzmény: sergei (10)
sergei Creative Commons License 2003.06.24 0 0 13
Üdv!

Az enyém gyárilag sárga volt, de iszonyat ocsmányul, iszonyat ocsmány kékre festették át!
Na most az a spec, hogy ma pl végig volt alapjáratom, de ha csomót tépek fele és felfő a blokk, akkor füstöl a kipu mint a gyárkémény, nincs alapjárat és 1-2sec késéssel reagál a gázra. ÜDv!

Törölt nick Creative Commons License 2003.06.23 0 0 12
Az alap 50-es Simóban 3,5 van, az én 70-esemben pedig ~7 LE.
Előzmény: Dóczi (9)
Dóczi Creative Commons License 2003.06.23 0 0 11
sergei!
Milyen színű?
PÁLé most lett felújítva( óezüst tank, fekete sárvédő, elöl aszfalt, hátul endurogumi) egész faszán néz ki, majd megpróbalok egy képet fölrakni. Az a próbléma nála is van hogy nincs alapjárat és a gázra se mindig reagál.
Üdv.:Dóczi
Előzmény: sergei (10)
sergei Creative Commons License 2003.06.23 0 0 10
Üdv!

Nemrég sikerült szereznem egy 79-es mustangot! A reptértől hazáig toltam, de le a kalappal előtte, mert amennyire koszos volt a tankja és össze volt gányolva csoda hogy ment! Mára helyre lett kapva egy kicsit! A kuplungja csúszik kicsit, esztétikailag se tökéletes és még 1 apró, hogy időnként valami érdekesen büdös olajat szed elő valahonnan! Megyek vele, egyszer füstöl egyszer nem! Ha füstöl, akkor romlik a menetteljesítménye, nincs alapjárat és nehezen pörög fel gázadáskor is. Arra gyanakszom, hogy a váltóműből szivárgog esetleg valami! Ez a motor még mindig betegnek minősül, ennek ellenére a 100 kilómat jó esetben 55 is viszi sík úton! Ennyi!

Üdv!

Dóczi Creative Commons License 2003.06.22 0 0 9
Az a baj szerintem hogy csak 2 paci van benne mint egy újjab babettába a simomba meh ha jól tudom 3,6LE van
Előzmény: Törölt nick (8)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.22 0 0 8
Nem gagyi, szerintem nem sokkal marad el a Simson-tól...
Előzmény: Dóczi (7)
Dóczi Creative Commons License 2003.06.22 0 0 7
MJL!
Csak te vagy itt még én aki ismeri ezt a motort?
Vagy annyira gygyi hogy inkább senki se foglalkozik vele?
Dóczi
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.22 0 0 6
A gyárinak 50-60 között, a tuningoltnak 80 volt.
Előzmény: Dóczi (5)
Dóczi Creative Commons License 2003.06.22 0 0 5
Egy ilyen motornak mennyi a vége?
Azt írjak könyvekben hogy 40 de ez tuti nem igaz, haver mustangján meg nem jó a km óra.
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.22 0 0 4
Ez 3 éve volt, akkor minden sebességváltós 50-est vertem... a mai tuningrobogók már más dimenziókban mennek :-)

Ja, és tagnap találtam egy Jawa Mustangot.
Szombethely, Hadnagy utca.

Előzmény: Dóczi (3)
Dóczi Creative Commons License 2003.06.21 0 0 3
Na és ki nyert?
Előzmény: Törölt nick (2)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.21 0 0 2
Találkoztam egy ilyen tuningolt géppel (illegális) gyorsulási versenyen ellenfelemként.
Egy falusi srácé volt, azóta túladott rajta.
Érdekesség, hogy a tankján a Ford-féle Mustang matrica volt :-)
Előzmény: Dóczi (0)
Dóczi Creative Commons License 2003.06.21 0 0 1
Erről van szó:
Dóczi Creative Commons License 2003.06.21 0 0 0
Aki szereti vagy utálja ezt a típust az írjon!
Tuning, történetek, szerelés, minden ami kell!
Üdvözlett: Dóczi és PÁL
Előzmény: Dóczi (-)
Dóczi Creative Commons License 2003.06.21 0 0 topiknyitó

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!