Nekem volt egy ilyen jószágom 2 évig. Atyámtól "örököltem", igen megkímélt darab volt. Talán 6000km volt benne.
Ezután Simsonra váltottam. A két motor ég és föld.
A Jawa szerelhetősége katasztrófális. A szerelők többségének a haja égnek áll tőle. Iszonyatosan elfuserált, "sérülékeny" konstrukció a Simsonhoz képest. Motorja gyengébb, rugalmatlanabb. Futóműve, komfortja nulla. A kormányt ne próbáld meg elengedni menet közben...
Tipikusan az a motor, amit az ellenségemnek vennék.
Ha füstöl, akkor romlik a menetteljesítménye, nincs alapjárat és nehezen pörög fel gázadáskor is. Arra gyanakszom, hogy a váltóműből szivárgog esetleg valami!
Az enyém gyárilag sárga volt, de iszonyat ocsmányul, iszonyat ocsmány kékre festették át!
Na most az a spec, hogy ma pl végig volt alapjáratom, de ha csomót tépek fele és felfő a blokk, akkor füstöl a kipu mint a gyárkémény, nincs alapjárat és 1-2sec késéssel reagál a gázra. ÜDv!
sergei!
Milyen színű?
PÁLé most lett felújítva( óezüst tank, fekete sárvédő, elöl aszfalt, hátul endurogumi) egész faszán néz ki, majd megpróbalok egy képet fölrakni. Az a próbléma nála is van hogy nincs alapjárat és a gázra se mindig reagál.
Üdv.:Dóczi
Nemrég sikerült szereznem egy 79-es mustangot! A reptértől hazáig toltam, de le a kalappal előtte, mert amennyire koszos volt a tankja és össze volt gányolva csoda hogy ment! Mára helyre lett kapva egy kicsit! A kuplungja csúszik kicsit, esztétikailag se tökéletes és még 1 apró, hogy időnként valami érdekesen büdös olajat szed elő valahonnan! Megyek vele, egyszer füstöl egyszer nem! Ha füstöl, akkor romlik a menetteljesítménye, nincs alapjárat és nehezen pörög fel gázadáskor is. Arra gyanakszom, hogy a váltóműből szivárgog esetleg valami! Ez a motor még mindig betegnek minősül, ennek ellenére a 100 kilómat jó esetben 55 is viszi sík úton! Ennyi!
Találkoztam egy ilyen tuningolt géppel (illegális) gyorsulási versenyen ellenfelemként.
Egy falusi srácé volt, azóta túladott rajta.
Érdekesség, hogy a tankján a Ford-féle Mustang matrica volt :-)