Keresés

Részletes keresés

trambi Creative Commons License 2005.09.16 0 0 2371

Szép korrekt megoldásnak tünik, a chorál fekvö lavorja /jensen?/ nem köpi ki a membránját? Vagy raktatok rá müterhelést, vagy valami védelemet?

Ezt csak azért kérdem mert a 800 -as az egyik legjobban "behuzható" /torzitási szintig való volume feltekerés/ ekkor aztán annyi felharmonikust volt képes az erösitéshez hozzárakni hogy mint  önnálló hangszerként is megállta a helyét. Régen

a gitárosok nem is használtak ehhez a tipushoz torzitot. De az a Lord nevü sem...

Állitható a keresztezési frekveciád vagy fix a hangváltóban? Hány khz nél vágnak ?

ezt azér kérdem , hogy a hangszóróid miként viselik? És gondolom nem elsöre sikeredett a dolog mire hátradöltél és mondtad , na máár egész jóó!

 

Előzmény: C3juice (2370)
C3juice Creative Commons License 2005.09.16 0 0 2370

trambi,

 

JCM800, JCM900 reverb nélkül.

A legjobb egy egyszerű egycsatornás lenne.

Az illesztés crossoveren keresztül.

A 760 -nokat sokan használják külső csöves erősítőkkel,

ezért a piacon forgalomban van crossover kimondottan ehhez a típusú leslie-hez.

Én M.Ansorge-től szereztem be.

Itt látható a képen.

   denis
trambi Creative Commons License 2005.09.16 0 0 2369

Az kétségtelen hogy minden RC elem változtatja értékeit , nagyobb gyártok ezért is adják +- százalékos értékarányokat minnél kisebb annál jobb.A régi kondik feltekert

"fegyverzetének"szigetelésére olajban átitatott papirt haszáltak , kiszáradás után teljesen más faradikus értékeket voltak  képesek  mutatni. Ezekben a ketyókban még szénszálas ellenálások is vannak , ami pl csövek  "fütése"környékén igen jópofa dolgokat tudnak müvelni. De ugyanugy a kontaktusok, és a kábelek minösége is komoly hangátviteli problémát jelenthet. Engem az érdekelne hogy milyen marshallokat használsz tipus szerint , és hogy is illesztetted?

Előzmény: C3juice (2368)
C3juice Creative Commons License 2005.09.16 0 0 2368

Laurens Hammond szia,

 

Az A100 -am évjáratában nem vagyok biztos, de utánanézek. Eddig nem nagyon érdekelt mert viszonylag olcsón, ár alatt vettem, de most már annál inkább kiváncsi vagyok.

 

 

 

C3juice Creative Commons License 2005.09.16 0 0 2367

szia Zsolt,

 

A TG-n a a kondik kiszáradása, értékvesztése a magas hangszin csökkenését eredményezi, tompább lesz a Hammond. Persze igazából akkor érzékelhető, ha ki van cserélve.

 

A Vibrato Line Box persze fontos, sokat emel az orgona hangszinén, hangjának stílusán, de én úgy értettem, hogy a Box nélkül is a hangzásban nagy különbségek vannak. A hang keltésében és előerősítésében is már szórások vannak. Sok minden számít pl. a csövek állapota, minősége, gyártmánya is.

Ez nem csak az én véleményem,  sokat beszélek külföldi hammondosokkal (ott sajnos nagyobb a hammondkultura, tapasztalat), és javítókkal. Ők hívták rá a figyelmemet és tényleg igazuk van.

 

Ez a kép nem kapcsolódik a témához, csak szép.

C3 + Marshall

 

tehtube Creative Commons License 2005.09.15 0 0 2366

A vibrátó line box gyártási ideje szerintem eléggé számít. Nemcsak a mérete, elrendezés más a korábbiaknak és későbbieknek, hanem a kapcsolása is. És más kapcsolás, más sound. Ami az A100-ban van, azzal a legsikítósabb a hang. Hallottam már eggyel előtti szériát, hát elég halovány (C3, M2, B2) és a legelső az meg mintha nem is lenne. Teljesen jelentéktelen. Ok, Hammondnál 90%-ban a c-3 számít utána a c-1, a többi elhanyagolható. Nagyon sok zenében, jazzben szinte mindenütt, a c-3 vibrátók ki sem kapcsolják az egész műsor alatt. Jimmy McGriff, Jimmy Smith, Joey..

 

A mylar kondival nem szól másképp a TG? Ki ne próbáljam :-)

Üdv Zs

Előzmény: C3juice (2363)
LaurensHammond Creative Commons License 2005.09.15 0 0 2365
Koszi a gyors valaszt! Jo dolog olyan emberrel beszelgetni aki igy vagja a temat!:-) Mikori is az A100-ad, mintha emlitetted volna mar, de az nem tunt valoszinunek...vagy utolso eresztes lenne..? Az enyem 1962-es, es meg karcos ordas hangja van!Bar igaz ami igaz, most par napja, hogy a tranyos vegfoot kihajitottam belole ( kuka mellett hever):-) es egy regi amerikai csoves Fender 20watt-os al kuldom meg a crossoveren keresztul...nos azota hozza az a hangot, amire eddig azt mondtam, biztos a keveres.... Imadom a regi 50-es evek vegi, hatvanas evek elejen keszult Jazz felveteleket, a Hammond orgona azokon a felveteleken szol a legszebben! Nem hiaba, csupa csoves Leslie, 122, 21H, 31 H...stb csoadalatosak! Jimmy Smith-nek meg a nyolcvanas evekben is ugy szoltak a koncertfelvetelei, hogy kiraz a hideg ha meghallom! Igazi B3,C3, vagy A100, es csoves fatokos Leslie! Nincs mese, olyan fa is a hangja, es fem!:-) A percussion ut, es kozben rotyog, karcol a 888000008 hangzas meg chorus C3 nelkul is termolo Leslie-vel....na pl ez az amit a tranyos Leslie nem tudott! Nagyon meghalgatnam a C3-ast a Marshall csoves Leslie verzioval! Lehet ha mas nem akkor majd telefonon check-olom le:-) Erdekes modon a Hammond sajatos hangaj meg ugy is atjon:-) Igazad van, nekem nem is kell Orgab Mate, mert benne van az erosito az A100-ban, csak meg hogy jo minosegben hogyan keverjem osze a jelet azt nem tudom pontosan. Hammond forever!!!
Előzmény: C3juice (2364)
C3juice Creative Commons License 2005.09.15 0 0 2364

Laurens Hammond,

 

Az Organ Mate reverb közvetlenül a AO-28 -ra kell kötni a 12BH7 cső és a Tone control poti közé.

Tehát a kimeneti jelen, ami vagy a leslie-be (G-G ponton keresztül) vagy Line Out -on(nálom igy van) már, ha szükséges, zengetős jel van.

Mivel az  A100 -ban eredtileg be van épitve külön erősítővel, ott nem nagyon használatos.

Viszont gyakran használják a B3 és a C3 -ban.

Itt a  képen OrganMate -val szerelt B3 van (bal oldalt felül)

 

 

Az ára???

Én a www.ebay.com -on vettem, amugy nagyon keresett alkatrész. Az ára persze tág határok között mozog, 100 USD -t fizettem érte + szállítás.

 

denis

C3juice Creative Commons License 2005.09.15 0 0 2363

 Laurens Hammond,

 

a Vibrato Line Box ténylegesen a Hammond hangjához nem sok köze van, ill. csupán "effektként " üzemel.

Pl, ha az AO-28 erősítő  "D" pontjáról lekötöd (leforrasztod) a vezetéket, (a Scanner-hez megy) úgy megkapod a Hamondod tényleges hangját, persze a vibrátó kapcsolót hiába kapcsolgatod, nem fog üzemelni.

A Hammondod ugyan úgy fog szólni, mint azelőtt, amugy a vibrátort, vagy a chorust nem mindig használod.

Ahogy mondod, a Hammondok között óriási a különbség, értve azonos típuson belül. Ez adódik a gyártás időközbeni változtatásokról ill. az azóta eltelt idő meg a beállítás miatt. (wax-pair-elkó kondik öregedése miatt).

Igy én is tapasztalom a különbséget a C3 és a A-100 között, ami már az évjárat miatt is sok gyártási változáson ment keresztül.

Az A-100  puhább, a C3 érdesebb, karcosabb.

A C-3 -ban és a AO-28 -ban az összes kondit lecseréltem Mylar-ra és gyári új ELKO-kra, kivéve a Vibrato Line Box-ban találhatókat.

Az A-100 -ban már gyárilag az újfajtával van szerelve.

 

denis

LaurensHammond Creative Commons License 2005.09.15 0 0 2362
Mennyi volt az Organ Mate zengeto erosito, nekem is lehet kellene egy! Hangban mi a difi az A100-ad, es a C3 kozt? Elvileg semminek nem szabadna, de megis van szoras, es ahogy emlitetted, a kondik, szurok...stb A vibrato shift line panel viszont valoban mas meg a C3-asodban...legalabbis legjetseges! A Ravasz laci baratonak is egy olyasmi korbol valo C3-ja, van, egeszen pontosan 1955-os, es nem olyan meg a chorus/vibrato hangzas rajta!
Előzmény: C3juice (2360)
Ylex Creative Commons License 2005.09.15 0 0 2361
Van egy új SM 12 jelzésű 30 cm-es hangszóróm eladó.( Hohner Solid State lesliből való)- esetleg valakit érdekel.
C3juice Creative Commons License 2005.09.15 0 0 2360

 

visszatérve a split A100 -hoz, még nem is mondtam, hogy kilöktem a hangszorókat meg az erősítőjét.

Hogy megtarthasam a reverb-et vettem hozzá egy Organ Mate típusú csöves zengetőt. Nagyon tutti.

 

 

Ezt a típust nagyon gyakran használják a B3 és C3-ban A gyár is a Hammondokhoz ajánlotta a részletes leírásában is az AO-28 -hoz kapcsolási rajzot is mellékelt.

Persze már a gyár időközben megszünt.

 

denis

trambi Creative Commons License 2005.09.15 0 0 2359
A tudott két "t" én is tudom . nahát!
Előzmény: trambi (2358)
trambi Creative Commons License 2005.09.15 0 0 2358

Gratulálok ez egy igen szép tausendmaister megoldás, alulra egy nyilásos dobot tettétek? 

Nem tudom de szerintem   a rotosoniknak az igazi nagybaja, hogy nem csináltak neki igazi hangvágást és ugyanazon frekit kapja mint a fekvö lavor, eleve nem szólhat jó .  Háromutas frekivátóval ég és föld. 

Más , 1954 ben a Hammond tudot huros hangszert is gyártani ö ezt a hangszert zongorának hivta

 

Előzmény: tehtube (2356)
C3juice Creative Commons License 2005.09.15 0 0 2357

sziasztok, szia Zsolt,

 

a bulletin esetében a Hammond által 1965 -ben kiadott szervizutasítást értettem, amelyben visszamenőleg is a generátorok szürését írja elő.

Igy aztán 1965 -től már az összes generátor (a képen látható módon) meg van szürve.

 

A wax, vagy papir kondik cseréjét piros Mylár kondikra a nagyon indokolt. A régi wax kondik kb 10 év alatt kiszáradnak, veszitenek értékükből, instabillá válnak. Nos a Hammondok jobb esetben 40 évesek!!! A Mylar kondik élettartama korlátlannak mondható! Ig a Hammond is később ezeket használta a generátorokban és a preamp -okban.

 Még valami.... Én már megjártam...

A Hammond is hivatkozott a AO-28 esetében a trafó mellett található 6X4 cső hibájára, aminek a következtében a trafó leég. Nem vettem komolyan, gondoltam, hogy valakinél biztos már leégett, miért pont az enyémmel lenne gond.

Nos én is igy jártam.

A cső kb 3 ezer forin, a trafó 35-45 ezer!!!  Érdemes odafigyelni, vagy biztivel levédeni!

 

tehtube Creative Commons License 2005.09.15 0 0 2356

Laurens 710-es lacikájából lassan tényleg 122-es lesz.

A rotosonic dobot kioperálva, a klasszikus fadob lett helyette beépítve.

A rotosonic az egy kicsit kisebb fadob lent, amiben van egy ovál szélessávú hangszórócska. Itt tényleg a hang forog, de nem az a hangkép és a nagy tömeg miatt túl lomha.

 

Ezt végeztük vele:

-Rotosonic ki.

-A csapágyak, tengely át lett helyezve a basszhangszóró alá, mert 95%-ban megegyezik a hangyományos tengellyel. Annál kicsit hosszabb. Alsó csapágy befaragva a doboz aljába, a fölső csapágytartó fémlemezt meg egy újra, hosszabbra kellett cserélni.

-A polcról lelógó duplamotort a polcra fordítva fölállítottuk, hogy a középső basszustérben legyen, mint egyébként a 122/147-eknél. Ehhez a lassú motor rugóját át kellett tennünk a túloldalra.

-Ez kétcsatornás lezli. 55W=tölcsér+rotosonic, 35W=oldalhanxórók+mélynyomó.

Átalakítva, hogy a 35W csak az oldalsókra menjen, míg az 55W a hagyományos két forgattyúra a crossoveren keresztül.

-Egyenlőre itt tart a tuning. Így gyakorlatilag egy tranyós 147-es, vagyis 770-es leslie lett belőle.

 

Még hátravan az íííre a pont:

Az (egyébként nem rossz) crossover kicserélése az autentikus 122/147esére és:

csöves végfok beépítése. Ebből gyakorlailag háromféle jöhet számításba: a szimmetrikus: 22H, 122, az asszimmetrikus: 47, 147, ill az asszimmetrikus, kétcsatornás 51C, 251.

Viszont megmarad a tranyós, tirisztoros lezlivezérlés, mert az háromsebességes (stop/lassú/gyors) és nem csattog mint a régiek elektromágnesesei. Szóval a csöves vasból csak az erősítőrész lesz felhasználva. Akár majd ezt is nevezhetjük 122XB-nek.

 

Az eredmény Kecskeméten leellenőrizhető. 8^)

 

Az a mosógép mennyire víz,- ill. energiatakarékos? Milyen mosópor kell hozzá?

Előzmény: LaurensHammond (2355)
LaurensHammond Creative Commons License 2005.09.14 0 0 2355
En meg meg Leslie epitesben vagyok, vagyis alakitasban! Eddig is munkalkodtam vele,Tehtube segitsegevel elonyere! Most csovesitem, valahogy jobb az a hang a fene egye meg!:-)
Előzmény: djuice (2352)
trambi Creative Commons License 2005.09.14 0 0 2354

Az ezermester ujságban olvastam  annó hogy hogyan alkitsuk át marsall jcm 800 vintage sorozatu toppunkat és hajdu mosógépünket  leslinek látszó tárgyá.

 

 

de hát

a magyar  különösen kreativ ...

 

szóval 250dollár ,mire idekerül az kb 55 ezer forint

nem  hiszem hogy annyival jobban szól mint pl jensen az RCL hez képest.

de mint tudjuk a puding próbája.... 

Előzmény: tehtube (2349)
tehtube Creative Commons License 2005.09.14 0 0 2353

Ja ja. Remélem kezdetét veszi egy közös fejlesztés és lenyomjuk a klónkonkurenciát.

Úgy vagyok vele, hogy azt gondolom, hogyha nekem tetszik, másnak is tetszeni fog.

Viszont nem tudok, akarok már ennyi orgonát itthon tárolni. Sok pénz áll benne feleslegesen és helyigényes. Úgyis mindig csak egyet használok valahogy :-)

Na ezért adnám el. Egyébként gyönyörű a külseje. Köröskörül igazi diófa. A megjelenés sem utolsó szempont. Így konténerrel baromi kompakt, hamarabb össze/el-rakom a színpadon mint a VK7-et.

A tervezett inkább ipari kinézetű lesz egyenlőre. Vannak szép, de könnyű külsőre is ötleteim.

Előzmény: djuice (2352)
djuice Creative Commons License 2005.09.14 0 0 2352
HOMEWORK HAMMOND :))) ez teccik! :) télleg megdumáltad a taljánokkal hogy küldjék el kitben? mesélhetnél vmit hogy halad a "közös orgonaépítés"! Mondtak már vmit hogy az 5leteidből mit fognak megvalósítani a DB6 ban (vagy mi lesz a neve az utód szériának...) ? :)
tehtube Creative Commons License 2005.09.14 0 0 2351

Szia,

Nincs vele semmi gond, hibátlan, karcmentes.  Nem tudok ebben a ketgóriában jobbat. Árban pont annyi mint a német Wheelmaker-nél, aki saját nevén hirdeti TWB 3-5. Meg egy egymanuálos DB3 is. Nagyon jó csóka az Alex.  www.tone-wheelmaker.de Nála 2400+100 szállítás. Nálam is. Viszont nincs utazás, bizonytalanság, átutalás.

 

Érdekes az árakat összehasonlítani:

Hammond-Suzuki: (Hammond.de)

XB1- 1680.-

XK2- 1980.-

XK3- 2800.-

Roland: (Musik-Produktiv)

VK8-    2250.-

VK8M- 1164.-

VK88-  6031.-

Korg:

CX3- 2400.-

BX3- 5400.-

Viscount-OB-TWB (M-P, T-W)

DB3- 1250.-

DB5- 2400.-

A DB-k messze verik árban a többit és vannak olyan jók, ha nem jobbak.

Szóval, ha valakinek DB kell, nálam megkaphatja kinti áron, bontatlan csomagolásban.

 

Igazából lenne mégegy nekem, ugyanolyan.  Annyit a másik DB5-ről, hogy annak nincs ez a gyönyörű fadoboza, csak a meztelen vas  és billentyűzet. Kit-ben kapnám. Én csináltatok hozzá szekrényként egyben egy utazó konténert, hogy minnél kisebb, könnyebb legyen. A külső engem kevésbé érdekel, főleg az A102 mellett, de hogy egymagam cipelem, a méret és súly annál inkább. Némileg így orgonaépítésbe fogtam. Állítom, hogy szállítható méretben nincs jobb Hammondos megoldás a DB5+KBR3D összeállításnál.

Krisz bátyó nyakába szakadt egy csomó régi faorgona. B2, Rt3, M100... Biztos elad néhányat közülük ha valakit érdekel. Az 1,5 nem vicces szerintem, nagyságrendileg arrafelé van az ára.

Annyiért viszont elvihető a DeFrancescós A100-am. Dvd mellékletet adok!

 

Előzmény: djuice (2350)
djuice Creative Commons License 2005.09.14 0 0 2350
nagyon jó ez a fórum! :) mosómasa a banneron, c3juice kartárs az újak közt :)) Tube! látom az absoluteon hogy hirdeted az db5öt. mi a gáz vele? csak nem meguntad a hangját? :) mellesleg odaát az apróba is hírdettek. Igen Krisz bátyó, nagyon frappáns RT3-ast meg miegyebet 1,5milkájért... viczes a csávó! :)
tehtube Creative Commons License 2005.09.13 0 0 2349

Szia Denis!

Hát igen :-) Nehéz feladat egy gitármarshall mellett, amelynek ugyebár 4 bilije néz előre, két körbetekert hangú hanxóróval versenyezni. A hagyományos csöves lezlik nem is a tolakodó hangerejükről híresek. Ámbár nekem negyedhangerőn is durvén berezegteti az üvegeket a fölsőbb szinteken a házban. Az a rekedtes magas, az a vastag, meleg mély... csak nehéz soxorozni. Állat az az Atlas driver. A mély viszont furcsa.

 

Viszont nem vagyok biztos hogy koncertre kell e annyira a soxorozás. Ez nekem is nagy dilemma. Egy nagy Hammond és Leslie igazából csak nagy koncerten, sztárprodukciókban szerepel, márcsak a költségek miatt is. Ott viszont a közönség gyakorlatilag a kimikrofonozott hangot hallja. Ha a lezlit közel tettem magamhoz (Allsound) akkor a durván kihajtott Marshall mellett is jól hallottam. Ha távolabb kellett tennem, a kontrolba visszakértem a hangját kiegészítésként.

A mostani Motion Sound-dal is ebben reménykedem, de még nincs túl sok tapasztalatom. Mivel az komplett billentyűalap, a sztereó full összekevert canonjelet kiküldöm a keverősnek és szintén visszakérek, ha kevés a színpadon magában.

Ha viszont klubban, alapról megyünk, akkor csak elmegy egy lacika is hangerőben.

 

AZ EMÓ 71-es koncertfilmje nagyon érdekes lezliügyben. Egy falat rakott belőlük, amiben minden van. Alcsonyabb, magasabb csöves, tranyós fekete, minden szinte szinte minden. Mondjuk és nem az Emós soundtra esküszöm :-) A keze alatt jobban tetszik amikor az L102-est nyomja.

 

Ebben az előírt szűrőkben a TG tetején lévő kondikra gondolsz? A papírkondikat azzal a kis bordókkal 1965-ben váltották fel tudomásom szerint.

Évjáratban vitatkoznék. 1958-ig még korábbi vibrátó shift line-nal szerelték, a nagyobb fajtával, és azokkal nem sikít annyira, más kissé a kapcsolása. Szóval én 1958-65-re tenném az aranykort.

Üdv, Zs.

Előzmény: C3juice (2348)
C3juice Creative Commons License 2005.09.13 0 0 2348

A leslieben a magasat cserélem, az 16 Ohmos, mint a csövesben. Igaz gondoltam a mély cseréjére is JBL -re, de pillanatnyilag azzal nincs gondom.

Ja igen, nálam a magasat és a mélyet egy passiv crossover választja szét.

Ezt egy nemet hammondos varázslótol szereztem be (M.Ansorge).

Németországban kipróbáltam egy-két Leslie -t.

Amelyben Atlas PD60 és JBL mély volt, az tetszett hangszinre és hangerőre is a legjobban.

Az Atlasz -ra sokan cserélik a Jensen -t. De 100Watt -os Ferro-Fluiddal szerelt Leslie -t még nem hallottam. Baromira kiváncsi vagyok.

Itt egy Atlas-JBL házasítás.

R.Wilson -nál C3 -al teszteltem. Istenien szólt.

 

 

Persze az eredeti a legjobb, de a 40W erősítőjével sajna nem igazán

szinpadi játékra tervezték. Nem véletlen, hogy komolyabb szinpadokon leslie falakat lehet látni.

Az biztos, hogy a gyári 122 -es  is az eredetiével szól a legjobban.

Nekem sajnos állandóan hangerőhiányom volt. Innen jött a Marshall, de hát persze nem az én agyamban született az ötlet.

Most a 100W Marshall -t nem tudom koppig kitekerni, a hangszórók félúton siránkoznak... Remélem egyszer végére járok!

Volt szerencsém egy helyen egy C3 -sal sok Lesliet tesztelni csöveseket, tranyóst és külső erősitésest is.

A tranyósról a véleményem a következő: jól szól, de olyan a hangja, mint egy 72 -es évjáratú B3 -nak:

szép, sima, kedves, tiszta, aranyos...

De az, hogy észvesztően brutális, harapós vagy dögös -legelvetemültebb indulatomban sem mondhatnám!

Nekem Hammondban ez a szép, és igazából ez a HAMMOND, hangjában állandóan ezt keresem, ez elégit ki, és ekkor vagyok nyugodt.

Akikkel csak találkoztam, mindenki az 58-59 évjáratút isteniti.

Érdekes, hogy a Buletinban előírt és az összes későbbi A-B-C-D-RT típusok generátorjaiban beszerelt RC szürőt is szivesen átkötik annak ellenére, hogy

a gyár hivatkozott az oktávok közötti nem egyenlő hangerőre és a jelentkező generátor zajra.

Én biztos, hogy a saját C3 -ba nem szerelem be. Igy tökéletes!

 

Lassan utazom, irány Miskolc!

Holnap nem leszek gép közelben.

 

Sziasztok,

 

denis

 

 

 

 

 

LaurensHammond Creative Commons License 2005.09.13 0 0 2347
Annak rendes hangja lehet Marshall csovesrol!:-) Szoval nem a tranyost reszesiited elonyben Leslie eseteben? Pedig sokan azt mondjak, hogy tisztabb, es hangosabb hangja van.... Kivancsi vagyok a velemenyedre, latom jartas vagy az ugyben:-) En sajnos nem ingazok sokat, igy azon a kornyeken nagyon ritkan jarok...de egyszer megneznem, kiprobalnam a hangszert!
Előzmény: C3juice (2343)
tehtube Creative Commons License 2005.09.13 0 0 2346

Szép orgonák, gratulálok. Látom, ott vagy a Lengyel Zoli honlapján is.

Érdekesnek tűnik az az A100-as. Ugyanis amerikában 1968-tól gyártanak feliratos húzóregisztereket, de az A100-akat 1965-ben fejezték be. Lehet hogy valami összeépítés? Biztos nem európai? Angliában, Németországban "titokban" egész 1975-ig gyártották azokat.

A Marshallt már nem bírják a Jensenek? Vigyázz, a csöves lezlik mélyhangszórója 16 ohmos, míg a tranyósoké 6 ohmos.

A szállítás nagyon gazdaságtalanná teszi a legtöbb koncertet. Néha már a DB5-ösömet is túlzásnak érzem kisebb helyeken. Nem is miattuk viszem, hanem mert jobban esik rajta a játék.

Azzal a szép német E100-al kapcsolatban passz. Volt.

Üdv, Zsolt

Előzmény: C3juice (2345)
C3juice Creative Commons License 2005.09.13 0 0 2345

 

   Van egy E-100 -am, eladó.

 

Nem tudtok valakit, akit esetleg érdekelné?

Mennyit ér szerintetek?

C3juice Creative Commons License 2005.09.13 0 0 2344

Ja, a 760 csatlakozása a Marshall -hoz.

Ha eredetiével tranyóssal akarnám (de nem akarom!) használni, csak egy kapcsolót kell átbillenteni.

C3juice Creative Commons License 2005.09.13 0 0 2343

 debreceni vagyok, helyesebben itt dolgozok, de már kb 3 éve Miskolc az otthonom.

Sokat ingázok.

A C3 -nak valóban jó karcos hangja van. 760 -nal használom, de nem a tranyós erősitővel, hanem egy 100 -as Marshall csöves fejjel. Igy valóban dögösen szól.

A 40W gyári Leslie hangszorót nem igazán erre az erősítőre tervezték, ezért mostanában érkezik Goff -tól a 100W Ferro-Fluid sugárzó. Remélem az majd jobban bírja a strapát. Kiváncsi vagyok....

 

 

 

LaurensHammond Creative Commons License 2005.09.13 0 0 2342
hmmmm, baba! Szep, meg a mintas amerikai elso eresztes! Volt szerencsem egy ilyet probalnom kb 2 es fel eve egy baratomnal Pesten! Az 1955-os elso eresztes, igazi karcos hangja volt, van! Egyszer kiprobalnam ezt, is tapasztalatszerzes miatt, ha van ra lehetoseg mod! Merre vagy, vagy a hangszer merre talalhato? En Kecskemeten, ha barmikor erre jarsz, szivesen latlak! Udv Laurens Viktor:-)
Előzmény: C3juice (2341)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!