ELADÓ A KÉPEN LÁTHATÓ GYÁRI AUDI S4/ A6 / S6 / S6 PLUS / ALUFELNI + HOZZÁ TARTOZÓ 255/40ZR17 GOODYEAR EXCELLENCE nyári gumi. 8J17H2 ET40 5x112 Nem ráz a felni, ezt garantálom.
Gumi 255/40R17
6-6,5 mm GOOD YEAR Excellence 2005-ös gyártásúak, esztétikailag van rajta 1-2 hiba, de szerkezetileg hibátlan.
A szett egyben 125.000 Ft, felni gumi nélkül 100.000 Ft
Én AUDI S6 pluson használtam, használatból eredő karcok vannak rajta, de így is szépek a felnik.
Érdeklődni e-mailban a zoli910609@hotmail.com email címen lehet.
A tank durran mert vákuumot szív rá a motor és behorpad.Gondolom a szellőztető cső van eldugulva de nemtudom hol találom.
Ha valaki megfejtené a rejtélyeket annak nagyon megköszönném.
Ha kiszeded hátul a tankbeöntő oldalán a kárpitot, akkor a szellőzőhöz hozzáférsz .. De ebben nem vagyok biztos, rég volt ilyen Audim.. Lehet a tanksapka szellőzője is eldugulva....
kiszedtem a termosztátot de csilli villi semmi nincs rajta be tudtam nyomni.Mi lehet a hiba?
Az hogy kézzel betudod nyomni a termosztátot, nem azt jelenti hogy jó is... Tedd bele egy lábosba, és kezd el a vizet melegíteni.. Ha a melegedés hatására forrás előtt nyit, akkor talán jó....
.Ma elindítottam és olyan mintha nem menne valamelyik henger és ha odalépek neki bazinagy fehér füstöt nyom.Elmentem egy próbakörre hogy hátha beindul az a bizonyos henger de semmi javulás.Mitől füstöl ennyire?
Vedd ki a gyertyákat ellenőrizd le őket, nézd át a gyújtáskábeleket is....
Bazi nagy fehér füst elvileg vízgőz szokott lenni.. Hengerfejpakolás hiba esetleg..
Üdv mindenkinek,új vagyok,most vettem egy 97-es A4-est 1.6 motorral.300 ezerért vettem,azért volt ennyi mert behajtásból származik,a gazdája kibaszásból elvágta a vezetékeket az ajtónál.Se elektromos ablak se centrál zár se tükör semmi. vannak hibái,de mindíg többet veszek észre rajta.Pl:hazafele a kereskedésből jött az első.Felforrt a víz ,a termosztát alatt hideg a cső.Mindíg félreálltam kb 15 kilóméterenként ha jelzett a lámpa.Ha 50-60 között jöttem akkor nem volt baj 90 fokon megállt.Szakaszosan hazajöttem vele,másnap kiszedtem a termosztátot de csilli villi semmi nincs rajta be tudtam nyomni.Mi lehet a hiba?A második:amikor megvettem és kipróbáltuk szépen járt a motor,nem is füstölt.Ma elindítottam és olyan mintha nem menne valamelyik henger és ha odalépek neki bazinagy fehér füstöt nyom.Elmentem egy próbakörre hogy hátha beindul az a bizonyos henger de semmi javulás.Mitől füstöl ennyire?Harmadik:ha elindítom fél perc mulva egy durranó hang hallatszik.A tank durran mert vákuumot szív rá a motor és behorpad.Gondolom a szellőztető cső van eldugulva de nemtudom hol találom.
Ha valaki megfejtené a rejtélyeket annak nagyon megköszönném.
Ja azt benéztem :) valamiért a B5 volt előttem... Egy 2.0-ás jó választás lehet, de az szerintem városban 10-11 -et benyeli.... Nekem dízelem van ezek a 7 liter feletti számok nagyon csúnyának tűnnek :)
A sokat fogyaszt az mit jelent?turbo benyasat nem szivesen vennek,a szivo csak egyszerubb konstrukcio...
Jaja azt thdom h hivatalosan hogylehet xenont:-S de ha ,sufniba, akarom akkor eleg lesz egy gyari xenon lampat,trafot venni?a gyarilag xenonos lamptest az vmivel masabb mint a sima?
Hogyha mar xenont tennek bele akkor mar ugy h jo legyen..:-)
Azt honnan tudom h van e benne komfortelektronika?
1.6 benya, meg a 2.0-ás szerintem sokat fogyaszt.. Ha hivatalos xenont akarsz akkor lámpacsere, lámpamosó a lökösbe , plusz a két futóműbe előre hátra szintszabályzó.... Ha utólagos xenon, akkor meg egy H7-es szettet kell venned , otthon beszerelhető, de azzal esélyes hogy a rendőr meg sexuál.... Felniben meg az ET 42-45 körülit keress az nem fog beleérni... DE előtte azért próba!!!
Tempómat kar csak abban az esetben elég, ha van az autóban komfortelektronika... Burkolat meg evidens, hogy másik kell...
A4 B6os vásárlás előtt állok.évi kb 15ezret megyek,ezért szerintem jobb lenne a benzines,amelyikből az 1.6 és 2.0 sima benzines érdekel.utóbbival kapcsolatban mik a tapasztalatok?
Továbbá az előttem hozzászólóktól kérdezném akik cseréltek már gyári lámpát xenonra hogy a mezei lámpásba beszerelhető e,vagy ahhoz az egész lámpatestet is cserélni kell?
másik kérdés: 17es felnit szeretnék 7,5-8 col széleset,225ös gumikkal.ehhez a felnihez melyik a megfelelő ET szám amivel még nem koppan a kerék a sárvédő ívekbe?
és még egy kérdés: ha utólag akarok tempomatot,ahhoz mi szükséges?elég egy használt tempo kar meg egy másik kormányburkolat?
aha értem! nagyon köszönöm a segítségeteket. és ezeket a benzines 1,6 lehet tuningolni? már mint ugy gondolom hogy a motoron húzni hogy menjen mint az ökör? mert a barvámat is csak azért cserélném le mert 1,4 es és pont ezt a típust nem lehet chippelni. nincs vele gond elmegy a világból is átlagban 5,5 a fogyasztása pedig taposom neki. és akartam hogy egy kis + legyen de mindenhol azt mondják ne is próbálkozzak vele inkább vegyek vagy egy 1,2 est vagy nagyobbat 1,6 vagy felette. az 1,4 es 80 loval bőségesen elég nem tudok belőle többet kihozni. volt már valakinek 1,6 os audi a4 es ami 100 paripáról mondjuk 150 ig fel lett volna tuningolva? és ha igen akkor bírta? dízelt nem akarok mert a munkahelyemen nehogy az legyen azért vettem dízelt mert tocsogunk a gázolajban.