Ja ja. Remélem kezdetét veszi egy közös fejlesztés és lenyomjuk a klónkonkurenciát.
Úgy vagyok vele, hogy azt gondolom, hogyha nekem tetszik, másnak is tetszeni fog.
Viszont nem tudok, akarok már ennyi orgonát itthon tárolni. Sok pénz áll benne feleslegesen és helyigényes. Úgyis mindig csak egyet használok valahogy :-)
Na ezért adnám el. Egyébként gyönyörű a külseje. Köröskörül igazi diófa. A megjelenés sem utolsó szempont. Így konténerrel baromi kompakt, hamarabb össze/el-rakom a színpadon mint a VK7-et.
A tervezett inkább ipari kinézetű lesz egyenlőre. Vannak szép, de könnyű külsőre is ötleteim.
HOMEWORK HAMMOND :))) ez teccik! :)
télleg megdumáltad a taljánokkal hogy küldjék el kitben? mesélhetnél vmit hogy halad a "közös orgonaépítés"! Mondtak már vmit hogy az 5leteidből mit fognak megvalósítani a DB6 ban (vagy mi lesz a neve az utód szériának...) ? :)
Nincs vele semmi gond, hibátlan, karcmentes. Nem tudok ebben a ketgóriában jobbat. Árban pont annyi mint a német Wheelmaker-nél, aki saját nevén hirdeti TWB 3-5. Meg egy egymanuálos DB3 is. Nagyon jó csóka az Alex. www.tone-wheelmaker.de Nála 2400+100 szállítás. Nálam is. Viszont nincs utazás, bizonytalanság, átutalás.
Érdekes az árakat összehasonlítani:
Hammond-Suzuki: (Hammond.de)
XB1- 1680.-
XK2- 1980.-
XK3- 2800.-
Roland: (Musik-Produktiv)
VK8- 2250.-
VK8M- 1164.-
VK88- 6031.-
Korg:
CX3- 2400.-
BX3- 5400.-
Viscount-OB-TWB (M-P, T-W)
DB3- 1250.-
DB5- 2400.-
A DB-k messze verik árban a többit és vannak olyan jók, ha nem jobbak.
Szóval, ha valakinek DB kell, nálam megkaphatja kinti áron, bontatlan csomagolásban.
Igazából lenne mégegy nekem, ugyanolyan. Annyit a másik DB5-ről, hogy annak nincs ez a gyönyörű fadoboza, csak a meztelen vas és billentyűzet. Kit-ben kapnám. Én csináltatok hozzá szekrényként egyben egy utazó konténert, hogy minnél kisebb, könnyebb legyen. A külső engem kevésbé érdekel, főleg az A102 mellett, de hogy egymagam cipelem, a méret és súly annál inkább. Némileg így orgonaépítésbe fogtam. Állítom, hogy szállítható méretben nincs jobb Hammondos megoldás a DB5+KBR3D összeállításnál.
Krisz bátyó nyakába szakadt egy csomó régi faorgona. B2, Rt3, M100... Biztos elad néhányat közülük ha valakit érdekel. Az 1,5 nem vicces szerintem, nagyságrendileg arrafelé van az ára.
Annyiért viszont elvihető a DeFrancescós A100-am. Dvd mellékletet adok!
nagyon jó ez a fórum! :) mosómasa a banneron, c3juice kartárs az újak közt :))
Tube! látom az absoluteon hogy hirdeted az db5öt. mi a gáz vele? csak nem meguntad a hangját? :) mellesleg odaát az apróba is hírdettek. Igen Krisz bátyó, nagyon frappáns RT3-ast meg miegyebet 1,5milkájért... viczes a csávó! :)
Hát igen :-) Nehéz feladat egy gitármarshall mellett, amelynek ugyebár 4 bilije néz előre, két körbetekert hangú hanxóróval versenyezni. A hagyományos csöves lezlik nem is a tolakodó hangerejükről híresek. Ámbár nekem negyedhangerőn is durvén berezegteti az üvegeket a fölsőbb szinteken a házban. Az a rekedtes magas, az a vastag, meleg mély... csak nehéz soxorozni. Állat az az Atlas driver. A mély viszont furcsa.
Viszont nem vagyok biztos hogy koncertre kell e annyira a soxorozás. Ez nekem is nagy dilemma. Egy nagy Hammond és Leslie igazából csak nagy koncerten, sztárprodukciókban szerepel, márcsak a költségek miatt is. Ott viszont a közönség gyakorlatilag a kimikrofonozott hangot hallja. Ha a lezlit közel tettem magamhoz (Allsound) akkor a durván kihajtott Marshall mellett is jól hallottam. Ha távolabb kellett tennem, a kontrolba visszakértem a hangját kiegészítésként.
A mostani Motion Sound-dal is ebben reménykedem, de még nincs túl sok tapasztalatom. Mivel az komplett billentyűalap, a sztereó full összekevert canonjelet kiküldöm a keverősnek és szintén visszakérek, ha kevés a színpadon magában.
Ha viszont klubban, alapról megyünk, akkor csak elmegy egy lacika is hangerőben.
AZ EMÓ 71-es koncertfilmje nagyon érdekes lezliügyben. Egy falat rakott belőlük, amiben minden van. Alcsonyabb, magasabb csöves, tranyós fekete, minden szinte szinte minden. Mondjuk és nem az Emós soundtra esküszöm :-) A keze alatt jobban tetszik amikor az L102-est nyomja.
Ebben az előírt szűrőkben a TG tetején lévő kondikra gondolsz? A papírkondikat azzal a kis bordókkal 1965-ben váltották fel tudomásom szerint.
Évjáratban vitatkoznék. 1958-ig még korábbi vibrátó shift line-nal szerelték, a nagyobb fajtával, és azokkal nem sikít annyira, más kissé a kapcsolása. Szóval én 1958-65-re tenném az aranykort.
Annak rendes hangja lehet Marshall csovesrol!:-)
Szoval nem a tranyost reszesiited elonyben Leslie eseteben? Pedig sokan azt mondjak, hogy tisztabb, es hangosabb hangja van....
Kivancsi vagyok a velemenyedre, latom jartas vagy az ugyben:-)
En sajnos nem ingazok sokat, igy azon a kornyeken nagyon ritkan jarok...de egyszer megneznem, kiprobalnam a hangszert!
Szép orgonák, gratulálok. Látom, ott vagy a Lengyel Zoli honlapján is.
Érdekesnek tűnik az az A100-as. Ugyanis amerikában 1968-tól gyártanak feliratos húzóregisztereket, de az A100-akat 1965-ben fejezték be. Lehet hogy valami összeépítés? Biztos nem európai? Angliában, Németországban "titokban" egész 1975-ig gyártották azokat.
A Marshallt már nem bírják a Jensenek? Vigyázz, a csöves lezlik mélyhangszórója 16 ohmos, míg a tranyósoké 6 ohmos.
A szállítás nagyon gazdaságtalanná teszi a legtöbb koncertet. Néha már a DB5-ösömet is túlzásnak érzem kisebb helyeken. Nem is miattuk viszem, hanem mert jobban esik rajta a játék.
Azzal a szép német E100-al kapcsolatban passz. Volt.
debreceni vagyok, helyesebben itt dolgozok, de már kb 3 éve Miskolc az otthonom.
Sokat ingázok.
A C3 -nak valóban jó karcos hangja van. 760 -nal használom, de nem a tranyós erősitővel, hanem egy 100 -as Marshall csöves fejjel. Igy valóban dögösen szól.
A 40W gyári Leslie hangszorót nem igazán erre az erősítőre tervezték, ezért mostanában érkezik Goff -tól a 100W Ferro-Fluid sugárzó. Remélem az majd jobban bírja a strapát. Kiváncsi vagyok....
hmmmm, baba! Szep, meg a mintas amerikai elso eresztes!
Volt szerencsem egy ilyet probalnom kb 2 es fel eve egy baratomnal Pesten! Az 1955-os elso eresztes, igazi karcos hangja volt, van!
Egyszer kiprobalnam ezt, is tapasztalatszerzes miatt, ha van ra lehetoseg mod!
Merre vagy, vagy a hangszer merre talalhato?
En Kecskemeten, ha barmikor erre jarsz, szivesen latlak!
Udv
Laurens Viktor:-)
Hogy van kettévágva az az A100as? Ugyanis annak fejjel lefelé van az előerősítője, az osztópolc alatt, mert a TG mögött nincs neki hely.
Itt egy szép semi chop A100:
Sajnos nem volt és nincs kultúrája Magyarországon a Hammondozásnak, így nem könnyű a Hammondos esete.
Leginkább az a helyzet hogy egy gitárorientált rokkzenekarban szőnyegez nagy hajlongások közepette, lehetőleg harcsabajusszal, nagyritkán egy-egy rövid szólócskával.
Vagy a másik, egy dzsesszrokkzenekarban valami vörksztésünben valami ócska pcm hangon teljesen ízetlen vinnyogóskavarást hallani.
Ennél többet csak Patakitól, Pressertől, Lerchtől lehetett hallani 70-73 közt.
Egy Sam Pagliás, Joey DeFrancescós csapatot szívesen látnék itthon!
Sok sikert!. Néha beszállhatnál hozzánk is a Főnixbe. Kollégáknak ha eljönnek, mindig be kell szállniuk pár szám erejéig. Nem ragaszkodom foggal-körömmel a státuszomhoz mint egyesek, mégha itt van bőven Hammond téma, márcsak azért is, mert nem vesszüxigorúan a számok eredetét. A baj csak az, hogy én Pesten, a többiek Győrött.
Ha jol ertelmeztem, akkor Neked van egy C3-sod? Gratula ha igy van, szep "kis" hangszer! Sokaig en is azt szeretem volna! Honnan szervaltad, milyen gyartmany, Angol, amerikai?
Mi az a split?:-)
B3 nem is volna jo akar?
Van igenye a bandanak, de csak igy tovabb, ne adjak alabb!
Igaz nem sok A,B,C-t tudok az orszagban relative!
Mósünszánd. Ez tényleg válasz egy magát ródoló billentyűsnek. John Fisher ügyesen újragondolta ezt a lezlitémát. Pár koncert után a saját beállításokkal nagyon jól használható. Fél napon belül mindig válaszol.
Szétszedtem, mert ahhoz hogy állítani lehessen a sebességein, értékein, igencsak szét kell (meg vissza), de megérte. Csak érdekességként pár kép:
A lezlitölcsér lapos, de rövid, széles. Lapos, rövid, hogy ne foglaljon nagy helyet (kisebb doboz, kisebb súly), de széles, hogy ne kelljen a kupak. Az éxíj nagyon ügyes.
Egy darab cső. Teszi a dolgát, mindenhová kéne.
A mikrofonok csakúgy meztelenül leragasztva a polcra fölfelé, működik. 60° az optimális miksiszög Harangozó Misi szerint is.
A crossoveres, kettős szélessávúak a bika mágnesekkel hatalmasat szólnak.
Holnap pedig a lemezborze a Krudy Gyula utcaban, a Darshan udvarban!
11.-en, 9-tol kb 3-4 oraig tart! CD lemez, es bakelit minden mufajban szinte! Gyertek!
Nalam Hammond-os lemezek is lesznek!:-)http://img.index.hu/imgfrm/4/1/2/9/THM_0000824129.jpg
Ma jottek meg! Nagyon koszonom oket! Valoban, nemreg ertem a vegukre, es tenyleg a reboppin a legjobb a Joey-tol a 3 kozul! Masik ketto inkabb erdekesseg, es meg olyan jo iparos....de azert klassz! Meg a negyediket, a Mathias Baztzel-t nem hellgattam, de majd este otthon a nagy cuccon bedorrentem!:-)
Masolom Neked a Joey DVD-t, es meg mas Hammond-os finomsagot! Kuldom oket jovo heten! Koszi megegyszer!!!
HI LAURENS!
Megkaptad a Joey- cd-ket? Nagyon fiatal ugye? A Reboppin-cd nekem nagyon tetszik,már akkor őrült dolgokat tudott játszani.Teljesen kimegy a tonalitásból,ami olyan feszültté teszi pl. az Evidence,című számot is. A Matthias Baetzel lemez az elsők közé zartozik amit kiadott.A Cd-n játszó drummer-rel sokat játszottam én is még német-o.ban.Kiváncsi lennék azért a véleményedre.Ha van kedved,nyilatkozzál.Üdv.Posaune
Hogy az a......., RT3-as essen ra a labara a rendsternek!!!
Egy honapja nem tudtam belepni a forumba!!!!!!
Mindig azt irta ki hogy rossz a jelszavam....na most ujraregisztraltam magam, de azert jo lenne a regi....[image1]