jó észrevétel kihalt egy topik:( a mustangoknál a max teljesitmény 65km/h. az alkatrész ellátás télleg nem túl jó:( de a mustangok álltalába jó motorok:D
Üdv! Látom igen csak kihalt a topic. Szóval az elejétől elolvastam az üziket és arra jutottam, hogy 2 fajta Mustang van: - amit mindig szerelsz, és nem is nagyon megy, mert mindig új baja lesz(pl: szkátóéké). - amit szerelsz-mész vele-szerelsz- mész vele (pl: sergei-é)
Arra lennék kíváncsi, hogy mennyi ezeknek a motoroknak a végsebessége? Neten olvastam 40-80ig mindenféle számot... Sík úton, szélcsendes időben mennyit bír? (Egyszóval nem 100% os lejtőn, hátszéllel :D)
Légyszi ne írjatok kamu számokat!
Az ilyen motorikusan felújítottak 30 körül vannak... Azok megbízatóak legalább? Mert ha azok se akkor marad az S51N. Nekem eddig nagyon bejött a Jawa-m (Jawa 210-essel szaggatok) és alkatrészt akárhol kaptam... A Mustangoknál azt írták, hogy már régebben is problémás volt az alk. beszerzése! Igaz ez?
Ja igen, szereztem rá rezót, nem lett tőle jobb, csak nagyobb lett a hangja, meg össze lehetett téveszteni egy simsonéval :-D, de nem ment gyosabban, sőt... Szal van egy eladó simson rezóm 1000-ér, ha vkinek kell, annyiér eladom.
Hali, találtam egy jókis tuning lehetőséget, (garantált eredmény) a kipuff. könyökcsöve az itthon forgalmazott típusokban kb 25 centit belelóg a kipuffogóba, namost ezt a könyökcsövet meg kell rövidíteni akkorára, hogy max 3 cm-ig menjnen a kipuff-ba (kb 20 centit levágni). nekem eredetileg 40-nélmárkönyörgött, hogy lassítsak, most röhögve viszi a 65-öt :-D
nézd meg ezt a lapot itt van egy pár egyszerü tuning (ugyan babettához) de ez a mustangon is müködik.:www.666coolman.gportal.hu szerintem az s50 rezot probáld rárakni.
Sziasztok, lenne egy kérdésem: Van egy JAWA Mustangom, és azt szeretném megtudakolni, hogy egy Simson rezonátor-t rá lehetne-e rakni, mármint nem fizikailag, mert mindent rá lehet rakni, hanem hogy picit jobban "harapjon" tőle a motor, és ha igen, akkor melyik ajta simsonra valót? Star, S51, S50? Meg még annyi lenne hogy szereztem tuning leírásokat, ha valakit érdekelnek, és megaosztaná utána velem a tapasztalatait, írjon nekem egy levelet. Köszönöm. Címem:tyeri@net.info.hu
hy! a hétvégén sikerült vennem egy turbóhütéses simson schwalbe blokkot. szeretnék hozzá egy valamien blokk nélküli motort és azt szeretném megkérdezni milyen árban vannak a blokk nélküli mustangok elöre is köszönöm! H.K.Iván
a melegedős bajra meg nézzétem meg a gyújtókondenzátort hogy biztosan jó-e, ill hogy a gyújtótekercsnél ill. a kalapácsnál tiszta,e minden nincs-e olajfolyadék. (a berugókar előtti kis háromszög alakú lemezt le, és ott) majd irj mi volt.
nem azért hanem mert a berugókarnak a fogaskerekei, ami a blokk jobb oldalán van szépen elkoptak. és elcsúsznak egymások a fogak. ezért van az hogy sokszor csak alúl fog. majd próbáld meg hogy a jobb oldali lábtartót kitekered, és úgy rugd le a kart. sokkal könnyebben be fog indulni ez tuti.
Hello mindenkinek!
Volt ilyenem nekem is 2évig... Nem volt az rossz csak borzalmas volt a megbízhatóság! De én vettem rá simson külsőt, simson s51B karburátort, átfúrtam a csonkot tettem szívatót (kormány) és így már egész jó!! De a legnagyobb baj mindíg megmaradt. Állandóan kék zöld volt a bokám a berugókartól!! ÁÁ!! De amúgy tanulni jó volt.
Egy ideje már írtam ötletet, de most látom, hogy az index mégse tette be, aminek tudok örülni!
Gyújtás, gyújtásidőpont, karbi, szívócsonk tömítettség, fals levegő szívás, itt kell tapogatózni.
Neked úgy tűnik jó mustangod van. Haveromnak is van egy de neki elég sok baj van vele. Most olyan baja van, hogy ameddig hideg addig minden jó, de ahogy bemelegszik egyből aalig húz, 2esbe már nem is gyorsul csak lassul...
És ne tudunk rájönni hogy mi lehet a problem...
Ötlet?
Gondoltam írok pár sort... Egy ideje ugyanolyanok a szürke hétköznapok, már több hónapja. Minden reggel irány suliba, ki a mustangot, beindit irány suliba, aztán délután haza vele. Tegnap döbbentem rá arra, hogy mennyire megszoktam, hogy a mustang is ugyanugy lehet közlekedni. Láttátok a fényképen, hogy nagyon lestrapált állapotban van az enyém és ennek ellenére is indul minden reggel és megy, nincs vele baj. Ennyi pénzért, tényleg jó, nincs rá panaszom. Féltem a téltől, hogy nem fog beindulni, mert nincs szivatója, csak úszóház telítöje a Jikovon, de ennek ellenére se indul nehezebben, mint nyáron... a km spirálom egy ideje elszakadt, még nem cseréltem ki, de már túl vagyok az 1500 km-en, amit én tettem bele. Tavasszal venni fogok egy nagy JAWA-t, de a mustang helyi közlekedésre megmarad, jó kis járgány ez... Nem ér fel a Simsonnal, az ok, nem is kell felérnie, 10 ezer forintért. A maga kis tökéletlenségeivel együtt használható, az enyém immáron 25 éve és érdekes színfoltja a közlekedésnek...
A váltó könnyen megszokható dolog! Nem mondom 1-2x 2-esben üvöltö motornál toltam volna 3-ba és 1-be sikerült visszatenni, szal akkor felsikerült tornázni 10ezres fordulat felé :) de bírta :) Amugy a nagy JAWA-knak is fordítva van a váltás.
Beköszöntött a hideg idő, ma reggel 8 fok volt és mentem mustanggal 7 órakor. Ez a motor hidegindítási rekordos. Ne higyje senki, hogy elfogult vagyok, mert nincs miért az legyek :) de benzincsap kinyit, egyet rugtam és az első dugattyúátfordulásra be is indult. Nem olyan gáz az, ennyi pénzért jó, mert el lehet vele járni, csak nem szabad sz@rt venni, de ez így van mindennel, nagyjából ennyi...