És a lényeg belőle: "Egy barátom csak annyit fűzött hozzá a márkához, hogy úgy tíz-tizenöt évvel ezelőtt akkora volt a különbség a Jawa Mustang és a Riga között, mint manapság az EVO Harley és a Shovel között. Míg a Jawások fel-alá motorozgattak a városban "céltalanul" (ami mellesleg akkoriban komoly büntetést vont maga után), a Rigások folyton csak szereltek, és soha nem volt pénzük benzinre, mert mindig alkatrészre kellett. Ebből az időből származik az amondás is, hogy "Laza, mint a Rigalánc" "
nem látál még ideal-t? :D Tok egyet 8k-ért, csak a gyújtás oldali dekni, meg a gyújtás nincs benne asszem, meg gumik kellenek rá, elég lepusztult állapotban van, de egy 10-15k-ból fel lehet újítani, gyere msn-re és beszélhetünk róla.
hali mindenkinek én nem rég lettem tulaja egy mustangnak jó kis gép csak van egy sanda gyanúm hogy a f@szba viszi a 80 nál többet ahogyy a képeket nézegettem rájöttem hogy nekem nem mustang blokk van benne:D
Melyik gépről van szó? A mustangról, vagy a 210-es babiról? (Ugyanis mindkettőnél kb. ugyanolyan hosszan nyúlik be a dobba a kipufogó könyök.)
Jó kis gépek ezek! Csak nem kell a simsonhoz hasonlítani őket. Egyébként is más a blokk konsturkciója. Nekem van 210-es, 207-es babim, mustangom, sőt IDEAL-om is (ami tulajdonképpen a mustáng elődje, a pioneer utódja volt.)
Üdv! faxa kis moped, bár nem nagyon szokták egy lapon említeni az s51-el, ikább az s50-hez szokás hasonlítani, de nekem bevált, már az enyémbe 300 km van a felújítás óta, nem kellett gyújtást állítani eddig, csak egy tekercset, meg 2 kondit cserélni :-D az első 50 km-ben, azóta semmi baja, csak tankolni kell, meg szivatózni, és már pöccre indul. :-D Én meg vagyok vele elégedve, ajánlom neked is, ha akarsz olcsón viszonylag jó motort. Ha nem megy elég jól, olvasd el a korábbi üzeneteimet, garantált a hatás, és otthon is könnyen elvégezhető.
jó észrevétel kihalt egy topik:( a mustangoknál a max teljesitmény 65km/h. az alkatrész ellátás télleg nem túl jó:( de a mustangok álltalába jó motorok:D
Üdv! Látom igen csak kihalt a topic. Szóval az elejétől elolvastam az üziket és arra jutottam, hogy 2 fajta Mustang van: - amit mindig szerelsz, és nem is nagyon megy, mert mindig új baja lesz(pl: szkátóéké). - amit szerelsz-mész vele-szerelsz- mész vele (pl: sergei-é)
Arra lennék kíváncsi, hogy mennyi ezeknek a motoroknak a végsebessége? Neten olvastam 40-80ig mindenféle számot... Sík úton, szélcsendes időben mennyit bír? (Egyszóval nem 100% os lejtőn, hátszéllel :D)
Légyszi ne írjatok kamu számokat!
Az ilyen motorikusan felújítottak 30 körül vannak... Azok megbízatóak legalább? Mert ha azok se akkor marad az S51N. Nekem eddig nagyon bejött a Jawa-m (Jawa 210-essel szaggatok) és alkatrészt akárhol kaptam... A Mustangoknál azt írták, hogy már régebben is problémás volt az alk. beszerzése! Igaz ez?
Ja igen, szereztem rá rezót, nem lett tőle jobb, csak nagyobb lett a hangja, meg össze lehetett téveszteni egy simsonéval :-D, de nem ment gyosabban, sőt... Szal van egy eladó simson rezóm 1000-ér, ha vkinek kell, annyiér eladom.
Hali, találtam egy jókis tuning lehetőséget, (garantált eredmény) a kipuff. könyökcsöve az itthon forgalmazott típusokban kb 25 centit belelóg a kipuffogóba, namost ezt a könyökcsövet meg kell rövidíteni akkorára, hogy max 3 cm-ig menjnen a kipuff-ba (kb 20 centit levágni). nekem eredetileg 40-nélmárkönyörgött, hogy lassítsak, most röhögve viszi a 65-öt :-D
nézd meg ezt a lapot itt van egy pár egyszerü tuning (ugyan babettához) de ez a mustangon is müködik.:www.666coolman.gportal.hu szerintem az s50 rezot probáld rárakni.
Sziasztok, lenne egy kérdésem: Van egy JAWA Mustangom, és azt szeretném megtudakolni, hogy egy Simson rezonátor-t rá lehetne-e rakni, mármint nem fizikailag, mert mindent rá lehet rakni, hanem hogy picit jobban "harapjon" tőle a motor, és ha igen, akkor melyik ajta simsonra valót? Star, S51, S50? Meg még annyi lenne hogy szereztem tuning leírásokat, ha valakit érdekelnek, és megaosztaná utána velem a tapasztalatait, írjon nekem egy levelet. Köszönöm. Címem:tyeri@net.info.hu
hy! a hétvégén sikerült vennem egy turbóhütéses simson schwalbe blokkot. szeretnék hozzá egy valamien blokk nélküli motort és azt szeretném megkérdezni milyen árban vannak a blokk nélküli mustangok elöre is köszönöm! H.K.Iván
a melegedős bajra meg nézzétem meg a gyújtókondenzátort hogy biztosan jó-e, ill hogy a gyújtótekercsnél ill. a kalapácsnál tiszta,e minden nincs-e olajfolyadék. (a berugókar előtti kis háromszög alakú lemezt le, és ott) majd irj mi volt.
nem azért hanem mert a berugókarnak a fogaskerekei, ami a blokk jobb oldalán van szépen elkoptak. és elcsúsznak egymások a fogak. ezért van az hogy sokszor csak alúl fog. majd próbáld meg hogy a jobb oldali lábtartót kitekered, és úgy rugd le a kart. sokkal könnyebben be fog indulni ez tuti.