Jah, egyébként találtam valami gyújtásbeállítás-leírás félét, de nem tom, h hova rakhattam :S annyira emléxem belőle, hogy a mexa hézagot 0.4mm-re kell beállítani, ugyanúgy, mint a simsonnál, de előkeresem a papírt, igérem! Egyébként tetszik nekem is az a csopper, épp most csinálok egy babetta csoppert:"The real ízirájder" :D nah mentem le üdv mindenkinek
Hali! Simsonnal küzdeni? hm te is jó nagy bűvész lehetsz :D Kristóf! 2 hete küldtél egy képet amin ott van az asztalodon a 2 gyújtásod, az egyik a te gépedé, méghogy nem nyúlsz hozzá :D:D Egyébként eleinte én is szenvedtem a gyújtással, mert a motor előző tulajnál kinn volt az esőn egy ideig, és a gyújtásnál lévő tömítés csak alul volt jó, és 5 centinyi víz állt benne, látszik is a víz egykori szintje, azóta beraktam egy plexi lapot a gyújtás elé, és látom, h mi az ábra... :D Egyébként aki még nem tudná: jawamustang.extra.hu Rakok fel még majd oda cikkeket, fain kis oldal lesz ;) Üdv.:Ty. Tamás
Zsír gyári a karbi. Gyujtás van elbaszva de nem sürgettem az állitását mert nincs stroboszkopom (anélkül meg elég nyügös) meg ha most hozzányúlok nem fog így húzni.
Hű de jó olvasni ezeket az üziket! Meglepődtem hogy valakinek ennyire bevált a Mustang... Az a 65-ös végsebi pedig... huhh kedvet kaptam venni egyet :D
Nekem egyszer márciusban volt egy (az első motoros) rossz élményem, a frissen vásárolt kiskerekű babettámmal estem, épp mentem le az útról a házhoz közeli térre, és egy bukanót akartam kikerülni (ha jól emléxem) mehettem vagy 10-zel :D nah és hirtelen balkormányzásra nem reagált az elsővilla, csak a kormány (ez egy 78-as gép volt, aminek a kormánya olyan egyrudas felfogatású volt, mint a mustangé, csakhát a kormány nem volt túlságosan odahúzva) így egy szépet eldőltem vele:D A Babetta 6 napig volt az én tulajdonom, mert eladásra vettem. Sajnálom, hogy el kellett adnom... Friss élményem pedig:Köbö ugyanez, mint 1-2 üzenettel előttem szólónak, csak épp itt az volt, hogy én a simsonommal egy verhovinával közlekedő "szobafestő segédmunkás" (a ruhájából ítélve) mellé álltam be a pirosnál, (és nekem ez újdonság volt, mivel én verhovinát nemhogy közlekedni, hanem még élőbe egyáltalán nem láttam, csak képem, és hallottam róla egy-s mást :D) Ránéztem a pedálos csodárakedvesen rákérdeztem: "verhovina?" Válasz: azám!.... Zöldre váltott aztán én mentem előre, ő meg mögöttem, és pont a lakásunkhoz közeli kocsmánál állt meg, és ott kezdtünk el beszélgetni, elmondta, h most szerzett nemrég egy 12-es rigát, (vagy egy másik verhovinát, már nem is tudom) amiben 46 km van, mivel az első tulaj megvétel után nemsokkal, (a jóöreg "masszív" szovjet rigalánc hamar bekövetkezett megnyúlása, és szakadása miatt) egy jókorát zuhant, és utána bevágta a sfniba. nah köbö ennyi, tudom, h ez egy Mustangos topik, de jól esett elmondani :D
Én nem tudok benne segiteni de mesélni tudok a mustang gyujtásról:) amikor hozzám került (álmaim motorja) a mustang juliusban, dadogott a gyújtás. És ha felmelegedett teljesen le is ált. Kicseréltem a trafót annak reményében hogy jobb lesz valamivel, de semmi. ekkor fogtam kicseréltem a kondenzátort egy trabant kondenzátorra (csak azt kaptam:D) máris olyan volt a motor "hogy csak rákellett nézni a berugókarra és beindult" :D én enyit füznék a gyujtáshoz. Kristóf
Az orvosok nem értik ezt :D Nekem is volt egy szép emlékem pár hete. Állok a vassal az egyik lámpánál, mellettem lévő sávba beáll egy motoros csóka /Böhöm nagy chopper bőrszerkó hatalmas szakáll napszemcsi/ átnéz végigmér+ a Mustangot /1971/ ad két nagy gázfröccsöt a saját mocijának naná hogy király hangja volt. Mit tehettem én is húztam kettőt az enyémnek ujra átnézett mosolygott és bólogatott aztán zöld és elhúzott a fenébe! Hogy mit gondolt nem tudom vagy tetszett neki vagy sajnált ez van!
Faterom vett egyet nekem kb 12 éves koromban és azt 5-6 évig ütöttem vágtam de soha nem tudtam tönkretenni a blokkját. A fékbovdeneket rendszeresen elszaggattam rajta meg a rúgók is kaptak rendesen, mert ugye kellett a tempót tartani a Simson Endurós haverokkal :)))
A blokkot egyszer kétszer szétszedtem, dugót, gyűrűt, csapszeget cseréltem, kuplungoztam (célszerszámok hiányában a rugókkal szoptam), de minden olyan egyszerű volt, hogy tizenévesen is simán megcsináltam.
Menetteljesítmények 1-25, 2-45, 3-65 km/h, fogyasztást nem mértem, mindíg azt öntöttem bele ami otthon volt. hígitó + benzin apám Ladájából + valami motorolaj
simán nyelte!
Egyszer hatalmasat estem vele: a Simsonos haverral versenyeztem hosszú egyenesben egyikünk sem tudott elmenni azonos végsebesség miatt, így hát leszorítani kezdtük a másikat és összeakadt a kormány és végsebességnél rövidgatya+póló öltözetben csúsztam az aszfalton vagy egy fél utcányit. Utána helyszínen bekötöztek a haverok, vissza a motorra és irány a kórház. Orvos kérdezte, hogy jöttem be, mondom motorral, csak nézett. (Ha tudta volna, hogy azzal is mentem haza miután összevarta a könyökömet)
Na! Óra probléma megoldva sikerült gyári hozzávaló spirált keríteni! Viszont benya szinttel gondok vannak kb hol kell állnia a benzin szintnek az úszóházban kivett úszónál mondjuk a főfúvóka csatornájához képest?
Sziasztok megint itt rontom a levegőt :) bár ahogy elnézem nem igazán tolongunk a fórumon. Na szóval valaki le tudná irni pontosan gyujtás előgujtás beállításának menetét Mustangra?
sziasztok! azt szeretném kérdezni hogy nem tud valaki fejérmegyében egy olyan motorosboltot ahol Jawa Mustangom-hoz alkatrészt vagyis pontosan blok tömítést,hengerfej tömítést, kipufogo tömitést! vagy esetleg valakinek nincs elado? jah és azt szeretném megkérdezni hogy valaki nem tudja megmondani hányas zégergyűrű kell a kuplunghoz? Előre is kösz! e-mail címem:csakany.tamas@vipmail.hu Üdv:mustangos08
Sziasztok most vettem egy 1975-ös Mustangot de nincs Km-óra spirálja azt hiszem ez népbetegsége ennek a motornak valakinek van ötlete melyik motoréval lehet pótolni amelyiket be is lehet szerezni?