Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

otto16V1,6i Creative Commons License 2009.10.29 0 0 8745

kevés az 1,8 16V. De nem rossz az 1,6 16V se. Ami nagyon fontos, hogy a kaszni sérülés mentes legyen.

Előzmény: kispeti78 (8743)
AAAAAAAAAAAAAAA
otto16V1,6i Creative Commons License 2009.10.29 0 0 8744
mosáskor letolták az érzékelőt. :) Tudtam a pöpec verdából alkudni 150e ft. 80 perces alkudozás árán.
Előzmény: Vlad19 (8742)
kispeti78 Creative Commons License 2009.10.29 0 0 8743
Sziasztok! Tóth Péter vagyok pest megyéből két gyermekes családapa. Mivel egy ideje megfogalmazódott bennem,hogy kadettem utódja is opel lesz,és méreteim miatt csak felfelé váltok.A legjobb megoldásnak a B vectra tűnt,ezért utána olvastam és így akadtam erre a fórumra és benne erre a szimpatikus társaságra. A fórumot már végigolvastam,és most már biztos,hogy ezt a tipust választom. A fő paraméterek:1.8 motor 2001-2002-es évjárat. Jövő év közepe táján lenne aktuális a vásárlás.Ha van jó tanács az autóval kapcsolatban szivesen meghallgatom.
Vlad19 Creative Commons License 2009.10.29 0 0 8742
Na akkor gratula neki az autóhoz! Ösztönözd, regisztráljon csak. egyébként mi baja volt a vizhőfokmérőnek?
Előzmény: otto16V1,6i (8741)
otto16V1,6i Creative Commons License 2009.10.28 0 0 8741

Szia Vlad.

Teremtettem egy új Vectrás olvtársat remélem.

 Vettünk ma egy BII 2001 es gépet Comfort 1,8. Az új gazdi egy igazán jó fej srác. Remélem regisztrál majd. Megtaláltam a hőfokmutató hibáját.

BANDO-5 Creative Commons License 2009.10.28 0 0 8740
Sorik23 köszönöm a tippet. Felkeresem őket!

ÚjraVectra igen gondoltam hogy nem sok értelme lett volna a talinak ilyen kevés létszámmal! Nekem idáig úgy néz ki hogy jó a november 7.
Nekem teljesen mindegy hogy hol lesz!
Előzmény: ÚjraVectra (8739)
ÚjraVectra Creative Commons License 2009.10.28 0 0 8739

Mivel hárman maradtunk (Hoppus, mumtaz és én) és Hoppus-nak dolga is volt, nem sok értelme maradt a talinak.

Felvetettem egy újabb időpontot: nov. 7. (szombat) 11 óra! Ez jó lenne-e??? Felmerült egy új helyszín lehetősége, az aréna parkolója. Tehát campona vagy aréna?? A kérdések mindazokhoz szólnak akik szeretnének talit!

Jövő szombatig még több mint másfél hét van. Ennyi idő csak elég lesz ahhoz, hogy összejöjjön a tali, ahol remélem nem csak hárman leszünk.

Előzmény: BANDO-5 (8733)
Sorik23 Creative Commons License 2009.10.28 0 0 8738
Müller Autó Kft. - Üzlet II.

XX. 1203. Helsinki út.26.
TEL: 06-1-283-1958

Nyitvatartás :
H - P : 8 - 17

Náluk 25.000,-Ft felett vásárolsz 25% kedvezmény
Előzmény: BANDO-5 (8733)
otto16V1,6i Creative Commons License 2009.10.27 0 0 8737
Szia. Holnap megyünk, de PÉCSRE, mert ott találtunk egy jó ajánlatot.
Előzmény: Vlad19 (8731)
veciv6 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 8736
Barki barmit mond-minden automnal tartom magam a 10K-hoz pedig,mostanaban raadasul Mobil-1-et hasznalok.....De a tudat megnyugtat-tehat ugy vagyok vele mint Te is... ;-)

Nekem is bekerte anno az 1lityit,de megerdemelte...... :-)
Előzmény: Vlad19 (8735)
Vlad19 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 8735
Pedig annyi. mármint kézikönyv szerint. Attól még lehet bele 4 litert is rakni, enyém nem reklamál, mindig annyit kap.. Most is lassan érik az olajcsere. még pár 100 km és benne van az olajban a 10ezer... 1 litert pótoltam eddig (tehát ca. 1,5 litert evett meg, mert már nincs MAX szintnél), Nincs okom panaszra :)

8 liter a mergába?? pfah, 20 rugó egy olajcsere... nem piskóta. milyen időközönként kell abba?
Előzmény: veciv6 (8734)
AAAAAAAAAAAAAAA
veciv6 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 8734
3.5 ??Wazze a pugba(1.48v)kellett ennyi.... ;-)
A v6-ba bo 5L most pedig 8L.....
Előzmény: Vlad19 (8730)
BANDO-5 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 8733
Csao Skacok!
Végül össze tudtatok hozni egy kisebb talit?
Nem tudom mikor lenne jó de én már nem merek semmit mondani, mert multkor is én voltam az akinek nagy volt a szája a talival kapcsolatban és végül többek közt én sem tudtam volna menni! Na de a következőre amit ÚjraVectra kollégánk szervez arra már mindent megteszek,hogy ott legyek!

Más.:
Voltam a Szeles Gábornál. Mit mondjak nem mondott semmi jót!
Elég sok alkatrészt ki kell cserélnem. Pl:- Kormányösszekötő gömbfej
- Első függőstabilizátor
- 4 lengőkar szilent
- gázolajszűrő
- Kipufogó flexicső
- Termosztát
Azt hiszem nagyjából ennyi!
Van valakinek tanácsa hogy hol tudnám ezeket olcsón beszerezni?
Lehetőleg Bp területén!
köszike
joci-01 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 8732
Állítólag a GM 10w-40 olaj sem rossz! Kb úgy 3,5l olaj kell bele!
Előzmény: ibrahim (8729)
Vlad19 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 8731
Ottó! Mikor mentek megnézni barátoddal a Vekit Sopronban?
Előzmény: otto16V1,6i (8727)
Vlad19 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 8730
Üdv!

Én Castrol magnatec 10w-40es olajat ajánlanék neked. ha jól tudom 3,5 litert kell bele tölteni.
Előzmény: ibrahim (8729)
ibrahim Creative Commons License 2009.10.27 0 0 8729
ja, és mennyi a gyári feltölt. mennyiség?
Előzmény: ibrahim (8728)
ibrahim Creative Commons License 2009.10.27 0 0 8728
Sziasztok!

Egy kis segítségek szeretnék kérni: '96-os 1,6i 16V-be milyen motorolajat javasoltok? Sajnos nincs már meg a gyári leírás.

Köszönöm!
otto16V1,6i Creative Commons License 2009.10.26 0 0 8727
Ügyes vagy. Én nekem ehhez nincs tehetségem. A terveket azért megnézném és ha nem túl sok az anyagköltség megpróbálnám megcsinálni.
Előzmény: mumtaz (8726)
mumtaz Creative Commons License 2009.10.25 0 0 8726
nem csináltattam, csináltam. a vectra b klubról Barta tervei alapján.
Előzmény: otto16V1,6i (8725)
otto16V1,6i Creative Commons License 2009.10.25 0 0 8725
Mármint az ablakfelhúzót csináltattad meg autómatára??
Előzmény: mumtaz (8724)
AAAAAAAAAAAAAAA
mumtaz Creative Commons License 2009.10.25 0 0 8724
Ami a Vectra B Klub fórumán van, az nagyon jó. Én is megépítettem és gyakorlatilag pár100 forintból megvan.
Előzmény: MBman (8723)
MBman Creative Commons License 2009.10.25 0 0 8723

A gyári vectrák nem tudják ezt a funkciót, csak ahogy te is írtad, kulcs elfordítva tartásával.

Ha szeretnéd, hogy felhúzza, akkor nézz körül ezen a fórumon, itt kifejezetten gyári ablakokhoz való felhúzó elektronika kapcsolási rajzot, és bekötést is találsz.

 

Én magam szereltem be az elektromos ablakokat (gyári bontottat), így a bekötés is egyedi, én univerzális ablakemelő modullal oldom meg a felhúzást.

Előzmény: otto16V1,6i (8722)
otto16V1,6i Creative Commons License 2009.10.25 0 0 8722
Érdekes nekem nem emeli föl az ablakokat, csak ha kulcsal folyamatosan elfordítvatartom.
Előzmény: MBman (8720)
MBman Creative Commons License 2009.10.25 0 0 8721

1.7 Isuzu motoros B vectrám van. Van egy kis gondom vele.

 

Már jó 2 hónapja megfigyeltem, hogy esős, párás, latyakos időben

rendetlenkedik a fordulatszámmérő. 1500-as fordulat alatt nem a valós értéket mutatja, hanem leugrik 500 körülire. Ez csak akkor fordul elő, ha esős időben hideg motorral indulok. Egy jó 10-15 km után, meleg motornál a probléma megszűnik.

 

Ma egyéb dolgokra is figyelmes lettem, ezzel összefüggésben. Hidegen elindítottam a motort, és a fordulatszámmérő kb 550- körüli értéket mutatott. Ez nyilvánvalóan hibás, mert a motor a megszokott hideg alapjárati fordulatszámmal forgott (700 körül). Picit ráléptem a gázra, ekkor nyikorgó hangot hallottam. A nyikorgással egyidőben a fordulatszámmérő kicsit visszaesett, miközben a motor felpörgött.

A nyikorgó hang olyan volt, mintha valamelyik szíj csúszna (gondolom mindenki tudja mire gondolok, lehet hallani az utcán egynéhány autónál). Ahogy melegedett be a motor, már csak egyre magasabb fordulatszámra pörgetve produkálta ezt a nyikorgó hangot, majd kb 1-2 perc járatás után megszűnt. (a szervoszivattyú szíja tutira nem csúszik, nagyon feszes, a gerenrátoré is megfelelőnek tűnik nekem, bár alapjáraton a kerékdobnál benézve a főtengely és a generátor közitti ágon nem nyugodt a járása)

 

Ezzel párhuzamosan mást is megfigyeltem: Miután a nyikorgás megszűnt. ahogy szépen lassan nyomtam be a gázt, a fordulatszámmérő kb 950 környékéről 1300 ig nem egyenletesen ment fel, hanem ezt a közt mintegy átugrotta. Később, ahogy melegedett be a motor, mindez megszűnt.

 

Olyan az egész, mintha a fordulatszám jeladót az egyik szíj hajtaná (vezérműszíj feszítőgörgő, esetleg generátor?), ami hideg motornál gázadásra elcsúszik valami miatt. Valószínű emiatt lehet az esős párás időben történő fordulatszámmérő szarakodás, illetve a susogó hang is... Mi a véleményetek? Volt valakinek hasonló tapasztalata? Illetve tudja valaki véletlenül, hogy az X17DT motorban hol van a fordulatszámmérő jeladója?

MBman Creative Commons License 2009.10.24 0 0 8720

A jobb oldali A oszlopnál a burkolat alatt van a központi zár vezérlője. Ennek van egy 28as csatlakozója, amelynek 10es lába másodszori távkapcsoló gombnyomásra ad ki jelet. Ez nemcsak a riasztó vezérlésére tökéletes, hanem például ablakemelő moduléra is.

Első távkapcsoló gombnyomásra bezár a centrálzár, másodszorira pedig bekapcsol a riasztó illetve felmennek az ablakok.

 

Előzmény: Keca (8714)
Keca Creative Commons License 2009.10.23 0 0 8719
Bal első ajtó alatt a bal első ajtó zárjára gondoltam.
Előzmény: Keca (8718)
Keca Creative Commons License 2009.10.23 0 0 8718
Köszönöm!
Igen, a működése tiszta volt, mert a bal első ajtókárpitot leszedtük és úgy próbáltuk ki, csak nyilván nem oda kötjük a riasztó kábelét. :)
Akkor a bal első ajtó ha nem megy a többivel, az motor hiba ugye?
Előzmény: mumtaz (8716)
otto16V1,6i Creative Commons License 2009.10.23 0 0 8717
Nagyon köszönöm a barátom nevében.
Előzmény: Vlad19 (8713)
mumtaz Creative Commons License 2009.10.23 0 0 8716
Azt elfelejtettem mondani, hogy tudomásom szerint az 1-es vagy 2-es lábra testet kell kötni és nem +12V-ot.
Előzmény: mumtaz (8715)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!