Keresés

Részletes keresés

Lki1 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 175

Fényképet tudnál feltenni róla? Nagyon érdekel.

Előzmény: tigya74 (168)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 174

Szép napot Loadbeta!

 

Az a bontó ameik kint van a debreceni út felé? ahol a "nevét nem írom" nagy kék áruház van sárga 5 betűs felirattal? ahhoz viszonyítva a híd másik oldalán valahol "még nem jártam ott de hallottam róla"

akkor lehett kapni ezekhez a motorokhoz alkatrészt?

a főfúvókán ezekszerint sok múlik a lelke :/

valamit mgóbálok ügyködni hátha sikerrel járok, előbb a fúvókával kapcsolatos tippet kipróbálom,na és egy levegőszűrőt teszek rá "milyen folytás szükséges a légszűrőnek?"

és a szívatót akkor mellőzzem teljes mértékben?

az úszóház tetején levő "dúsítót" használjam :D

próba szerencse :)

 

Köszönöm a segítséget :)

 

mihelyst alakul valamit jelzem :)

 

További  szép napot :)

Előzmény: loadbeta (172)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 173

Szia Robi !

 

akkor lényegében fűzzem le a főfúvókát 125-ös van benne

 

nem nagyon variálnék az üzemanyagkevergetésén , szeretném tisztán 95-össel hajtani.

 

ezért is gondoltam az esetleges karbicserére Bááár akkor az eredetisége elvész valamelyest :/

mondjuk napi használatra tervezett erőműröl van szó szebb/csnyább körülmények közt, de a cél érdekében ha kell módositok valamit :)

mert traktorba szeretném épiteni "terv szerint"

 

A garázsajtó nyitva volt de így is megtelt a légkör a finomságokkal és győzött mert én álltam félre :D

 

Előzmény: t010traktor (171)
loadbeta Creative Commons License 2013.03.14 0 0 172

Válaszolva a kérdésedre, megpróbálnám a "FŐ" fúvókát egy kisebb méretűre kicserélni. Eredetileg 120-as van benne. A Nyíregyházi katonai bontóba elvittem a trakimat.A karbi pillangó tengelyét beperselyeztem ,hogy ne lóglyon.Ott leszedtek róla mindent (gyújtás ,karbi)  szelephézag ,ac csere zsiguli olasz utángyártottra,2db orosz gyertya és azóta indul nem füstöl. A trükköt nem árulták el, csak azt,hogy indítás előtt az úszót megúsztatni és indítani. A szivatókarhoz nem nyúlni csak -15 fok alatt. A karbimba 102-es vagy 112-es fúvóka van .A 120-as fúvókát visszadták. Ami még fontos az olajat lecserélték, mert az ac áltengedet  felhigult  az olaj amit a motor szépen fel is szipákolt.

Előzmény: józsika1986 (169)
t010traktor Creative Commons License 2013.03.14 0 0 171

Szia Józsika !

 

Igen jó a matekod !

Ez a moci nem most készült így egyszerűen 76 oktánhoz csinálták.

Abból több kellett!

Ez a fekete füst oka.

 

megoldások

 

1., Fogj egy darab sodrott vezetéket, vegyél ki belőle 2 szálat és a karbi alján van 

a fúvóka ami kívülről van benne, abba told bele a 2 szálat és hajrá.

 

2., Szaladj le a kútra és 50% etanolt tolj bele a benzinbe amivel a mocit járatod.

Mivel etanolból ( E85 ) 15-20%-al több kell és ha átalakítanka akkor fúrnak, így mivel 

nekünk nagy :-) ez is megoldás.

Ja ettől az illata is jobb lesz, de azért nem baj, ha a garázsajtót nyitva tartod :-)

 

Robi

Előzmény: józsika1986 (169)
t010traktor Creative Commons License 2013.03.14 0 0 170

Szia Tigya !

 

Ha jó a sejtésem akkor te kifogtál egy tirisztoros cuccot !

Mit nézz !?

Egy másik fejet kompletten !

Valószínüleg nyekk és egy másik fog segíteni !

15000 Ft az M zárolt !

 

Robi

Előzmény: tigya74 (168)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.13 0 0 169

Szép estét mindenkinek "most volt egykis érkezésem " benéztem :)

és a kérdésem lenne a következő:

hogy a 600ccm-es 2 hengeres motoromra ha egy 300ccm-es motor karburátorját eszkábálnám rá az működne?

mert elméletben igen mivel a hengerek "felváltva" használják a karbit, és ugye 600ccm a motor ami hengerenként 300ccm

 

mert gondoltam arra is,hogy 4 ütemű trabi karbit rámókolni "autómata szivatót lelökve manuálisra" :)

erre azért gondoltam az előző számolgatásom alapján,mert ugye a 4ütemű trabi 1043-1085ccm tehát durván 250ccm/henger 32mm átmérőjű szívótorok.

a másik ,hogy miért is gondoltam erre a megoldásra.

egyik van 3is...

másik pedig ,hogy mivel kifinomultabb szerkezet (bár annyival bonyolultabb is ) mint az oroszoké ,de így lehet,hgy valamennyi üzemanyagot is spórolni lehetne "elméletileg" gyakorlatban valaki próbálkozott már ilyesmivel?

mert Lki fórumtárs amit linkelt videót az MZ karbival az se rossz :)

mert ma este szétkaptam a K-16 tipusú karburátort az UD2-M1motoromrol és egy primitív egyszerű szerkezet .

a motor ahogy beindul viszont okádja a fekete füstöt "garázsban indítottam" de nem olaj hanem az elégetlen benzin :/ tehát valószínű ,hogy rengeteget kap :(

mert ha jól égeti a motor a benzint akkor a kipuffogón majdnem ,hogy gáz jellegű szagot kellene érezni nem?

tudom ezeknél a motoroknál kicsi vagy éppen semmi rá az esély :/

de ezért szeretjük :)

 

ki mit tud javasolni? jó az elvem,avagy nem?

 

Jóéjszakát Mindenkinek!

 

 

tigya74 Creative Commons License 2013.03.13 0 0 168

Heló mindenkinek! Ha valaki tud segítsen nekem, van egy t-012 -es trakim és nincs szikra még az eredeti magnetó van rajta, én nem látok benne megszakítót mitnézzek vagy keressek ami miatt nem megy! Infókat várok köszi. 

t010traktor Creative Commons License 2013.03.13 0 0 167

Benne van a kezelési és használati útmutatóban

Előzmény: loadbeta (166)
loadbeta Creative Commons License 2013.03.12 0 0 166

Heló olajmenyíségeket tudtok?

józsika1986 Creative Commons License 2013.03.11 0 0 165

Nincs mit örülök ,hogy tudtam segiteni :)

Sok Sikert :)

Előzmény: Lki1 (164)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.11 0 0 164

Tökéletes!

 

Köszönöm.

Előzmény: józsika1986 (163)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.11 0 0 163

gyorsban megmértem pár dolgot :) remélem a képen jól látható painntal be is jelölgettem a méreteket :)

 

 

a képröl lemaradt , a kupak belső  msagassága (piros) 4mm

és a szintjelző rovátkák 1mm . "vasfűrészlapvastagság kb " :)

 

Remélem tudtam segíteni :)

Előzmény: józsika1986 (162)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.11 0 0 162

Szép napot választ küdtem :)

természetesen este folyamán töltökfel képet a nívórol ,méreteit is megpróbálom feljegyezni :)

ugye min-max-hossz-anyagátmérő dugóátmérő stb... :)

 

Előzmény: Lki1 (157)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.11 0 0 161

Van egy optimális alap...   ...kb 60000ft...

Előzmény: Lki1 (160)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.11 0 0 160

Még egy kardán katalógus:

 

http://www.web-set.hu/kardantengely/#bekezdes4

 

Lki1 Creative Commons License 2013.03.11 0 0 159
Lki1 Creative Commons License 2013.03.11 0 0 158
Lki1 Creative Commons License 2013.03.11 0 0 157

Lenne egy kérésem! Az olajnívóról tegyél fel egy képet, mert nekem ez hiányzik.

Persze érdekelnek a méretei is!

 

Ment mail. Megkapad?

Előzmény: józsika1986 (156)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 156

értem tehát nem egy bonyolult szerkezet a kurbli :)

 

szívesen megnézném azt a leírást :)

trabis_jozsika245@hotmail.com

 

Trabantjaimat javítgattam ,avval végeztem utána nem birtam magammal előcipeltem a motort :)

próbáltam indítani be is indult nagynehezen "kb 20. rántásra :/" a ventillátor felöli henger hol ment hol nem :/ (csak nagyobb fordulaton de alapjáratot nem tudtam állítani rajta a karbi sem az igazi mert alol ahogy van a regulátor(ezen már egy darab drót!) ott a tengelynél folyik a benzin . De még ha járt is csak úgy ,hogy a szivatót pillanatnyilag ráhuztam és vissza...

na de ráttettem egy kétütemű trabant karburátort avval viszont be sem indult,ezután épp az elébb fejeztem be a gyújtórészt szétszedtem és a megszakítót síkba reszeltem mert eléggé furán volt kopva :/

na de meghajtottam pisztolyfúróval gyönyörű erőteljes szikrát ad :D :D :D

(a gyújtás elosztón szemböl nézve (ventillátor felöl) balra mutató nyíl van! akkor balol forgásiránya lenne a helyes? de viszont van mégegy dolog szikrát csak jobbra ad amerre a motoron szükséges :)

Létezne ,hogy a gyújktás szívatott volna ennyire? na és megcseréltem a két kábelt végül úgy lett (jó) de most eleve úgy teszem vissza a gyújtórészt ,hogy 180 fokkal elforgatva és a kábelek mennek az előző helyükre a hosszú a ventillátor felé a rövid pedig a lendkerék felé.

nos mert ha a gyújtás szo.atott ennyire akkor a karbit kicsit rendbe rakom és az megy rá nem nagyon vagyok híve a tákolásnak :/

még egy kérdés:

honnan számoljuk ennél a motornál az 1-és 2-es hengert a ventillátor felöl?

mert a németeknél pl a trabant ,ifa, stb... a lendkerék felöl van számozva emlékeim szerint.

Előzmény: Lki1 (155)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 155

Kipróbáltam egy Moszkvics kurblivassal.

A köranyag keresztül van fúrva, és egy csap van menesztőnek átdugva rajta.

Egyszerű nagyon. 

Előzmény: józsika1986 (147)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 154
Írj egy mailt, és tolok egy gépkönyvet. Sokat segít.
Előzmény: józsika1986 (153)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 153

Szép napot ign mondta az volt tulaja aki hozta,hogy ami a gyújtás előtt van egy fedél abban van a regulátor is ott piszkáltak valamit :/

ahogy benzéztem a fedél alá ott megtaláltam az elosztó és a meghajtás találkozását.

na viszont ahogy néztem ott a tengelyre rá van fogatva a "közvetitő" elem... amit 10-es kulcs fog ... és ott nem e forgathattak el valamit :/

"megmondom őszintén marhára tudom útálni az olyat mikor valaki nem ért hozzá azt belenyul :S " biztos értik mire gondolok :s

én épp ezért kérdezrek mert nem szeretnék még nagyobb kárt tenni benne esetlegesen

igaz növénytermesztő-gépész, végzettségem van ennek edllenére nem ismerem ezt a tipusú motort azért kérdezgetek :)))

 

Előzmény: t010traktor (152)
t010traktor Creative Commons License 2013.03.10 0 0 152

Nálunk a gyújtásban ahol a regulátor meg a gyújtófej találkozik 

ott van egy bakelit "fánk" amiben van 2 oldalról bevágás.

Na ott lehet elcseszni az összerakást.

Mint Lk1 is írta, a kábel csere nem segít.

4 ütemű.

 

Szóval óvatosan szedd szét, a gyújtásfejen tekerj 180 fokot és rakd össze.

 

Még esetleg egy dolog lehet.

Ebből a gyújtásból van jobbra illetve balraforgós is.

Az a baj, hogy nem tudjuk az előéletét.

Ha sejtené az ember, hogy az előd mit, hol piszkált az sokat segítene.

Lki1 Creative Commons License 2013.03.09 0 0 151

Mit találtam! Az oroszok is cseszegetik az eredeti gyújtást:

 

józsika1986 Creative Commons License 2013.03.09 0 0 150

Köszönöm a segitséget :)

 

most én megyek aludniha nem gond.

Jóéjt :)

Előzmény: Lki1 (149)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.09 0 0 149

Fogasíves a berúgója.

Így tudsz rákeresni:

Двигатель УД-2

 

Más is építette trakiba:

 


Előzmény: józsika1986 (147)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.09 0 0 148

igen van súlya :D saccra kb 70kg :D

ketten cipeltük a garázsba be,de esetlegesen ha kistraktor erőmű lesz belőle valamikor akkor előny a nagy súly  :)

 

igen a hengerek ,ami kindtröl látszik na meg gondolom a főtengely,hajtókarok,stb... :)

 

Előzmény: Lki1 (146)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.09 0 0 147

Szép estét :)

tehát akkor vegyem le a gyújtórészt és a tengelyen forditsak 180-fokot?

azért gondoltam megcserélni a két kábelt,mert ugye 180-fokonként ad le egy szikrát ,

Igen ennél külön jár a két dugattyú nem úgy mint pl a "kispolszkinál"

akkor durván 8-10 lóerő körül van? :)

és fogyasztására mire számoljak normál körülmények közt, óránként kb ? 2-3 liter?

mert megmondom őszintén ,hogy én gondoltam ,hogy kistraktorba épiteni "inkább vontatásra"

vagy csak simán dísznek szeretem az ilyesmit :)

pár képet esetleg ha valahonnan lehetne neten találni, annak örülnék például a "kurblija hogy néz ki"? mert csinálnék egyet hozzá... gondoltam hogy vascsőböl kivágni a körmöket,és a csőre hegeszteni egy laposvasat merőlegesen arra pedig egy tekerőt :)

csak jobb mint a madzagot tekergetni

 

Előzmény: Lki1 (145)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.09 0 0 146

Jut eszembe! Atomnehéz az UD2-es! Öntöttvas sokmindene!

Előzmény: Lki1 (145)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!