Keresés

Részletes keresés

Econell99 Creative Commons License 2018.01.12 0 0 10445

Nincs mit.

Előzmény: _Metzger_ (10444)
_Metzger_ Creative Commons License 2018.01.12 0 0 10444

Köszönöm!

Előzmény: Econell99 (10443)
Econell99 Creative Commons License 2018.01.12 0 0 10443

4-es troli.

Előzmény: _Metzger_ (10442)
_Metzger_ Creative Commons License 2018.01.12 0 0 10442

Helló!

 

Tudtok nekem gyorsan mondani egy buszt, ami az Ótemető utca körül (vagy a Brassai gimnázium asszem) megáll, és elvisz a buszállomásig? (tehát a Mechwart környékén valahova). 

marky-511 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 10441

Fognak is, ha lesz rá pénz. Szerintem újat fognak építeni, az a legolcsóbb megoldás. Nem bánnám, ha a mostani arculatoz örökítenék át az újba :D

Előzmény: Econell99 (10440)
Econell99 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 10440

Valamit akkor is kezdeni kellene vele, elvégre egy nagyon fontos útvonal.

Előzmény: marky-511 (10439)
marky-511 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 10439

Az aluljáró lenne a legdrágább az összes közül, és abban se vagyok biztos, hogy nincs-e túl közel a vasúti pálya a kereszteződéshez. Úgy viszont nem opció az aluljáró. Lehet. hogy maradni fog a korlátozás, ameddig nincs pénz újat építeni. Már csak arra kellene figyelni, hogy időben felhívják a kamionosok figyelmét a változásra, ne csak a felüljáró lábánál. 

Előzmény: Econell99 (10438)
Econell99 Creative Commons License 2018.01.09 0 0 10438

A cikk alatti kommentekben volt olyan ötlet is, hogy csináljanak aluljárót, mint ahogy a Sámsonira terveznek, a felüljáró meg maradjon meg gyalogosoknak és kerékpárosoknak (meg max a tömegközlekedésnek - saját kiegészítés).

Előzmény: marky-511 (10437)
marky-511 Creative Commons License 2018.01.09 0 2 10437

http://dehir.hu/debrecen/nem-minden-jarmu-hasznalhatja-a-vagohid-utcai-feluljarot/2018/01/08/

 

Nem feltétlen tömegközlekedés, de kihat(hat) rá. Nem a legszerencsésebb, hogy egy ipari parkhoz vezető úton kell egy ilyen korlátozást bevezetni.

 

A felüljáró sorsa lehet érdekes. A videóban azt mondják, felújítani nem érdemes. Újat építeni viszont nincs pénz. Én sajnálnám, ha bontás lenne a vége, mert egyedi felüljáró, hozzá tartozik a város látképéhez. Az vajon nem opció, hogy a Homokkertihez hasonlóan épüljön mellé egy másik felüljáró, amin az ellenirányú forgalom haladna?

 

ckg471 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 10436

A szerződés lejárta előtt gondolom ki lesz írva a pályázat, amin nagy valószínűséggel a DKV fog nyerni, ami tovább fogja zülleszteni a város közösségi közlekedését.

Előzmény: 49-es villamos (10434)
Econell99 Creative Commons License 2018.01.06 0 1 10435

Ha jól tudom akkor már volt hosszabbítás, így legközelebb nem lesz rá lehetőségük. Valószínűleg új buszok lesznek. Nem nagyon fognak hiányozni a Cívisroncsok. És ezzel sokan vagyunk így, szerintem.

Előzmény: 49-es villamos (10434)
49-es villamos Creative Commons License 2018.01.06 0 0 10434

És mi lesz a Cívis buszokkal a szerződés lejárata után? Meghosszabbítják, vagy új buszok jöhetnek? Erről esetleg valakinek információja?

49-es villamos Creative Commons License 2018.01.06 0 0 10433

Köszönöm mindenkinek a kimerítő válaszát. Értek mindent. 

:)

Caf 518 Creative Commons License 2018.01.06 0 1 10432

Elég messze vannak azok a kertek azért az elektromos buszok sosem fognak igazán teret kapni, ameddig az olajlobbi érvényben marad, az a városvezetés illetve elnézést én sem akarok politizálni, de a volt polgármester gyermeteg álma, hogy Debrecennek legyen meg minden először, ez hülyeség a DKV is olyan lett mint egy állatorvosi ló tele mulya impotens emberrel akik nem akarnak kicsit se fejleszteni, Ha egy ütemes menetrend kerülne bevezetésre lehet az elején üresen járna néhány busz, de rá lehetne szoktatni az embereket főleg az új buszsávokkal a tömegközlekedésre de ehhez kellene sok csuklós. 

 

Előzmény: Econell99 (10427)
Econell99 Creative Commons License 2018.01.06 -1 2 10431

Pont ez lenne a lényeg. A jelenlegi helyzetnél még az is jobb lenne az utazóközönségnek, hogy ha vennének helyette 30 csuklósbuszt, és értelmesebb vonalakat csinálnának. Jelenleg inkább akadály a troli egy értelmes hálózat útjában, mintsem segítség.

Előzmény: marky-511 (10430)
marky-511 Creative Commons License 2018.01.06 0 2 10430

A járműpark ugyanúgy elavult volna idővel, nagyobb hálózatra pedig több jármű kell. A különbség talán annyi, hogy nagyobb utazóközönséget érintett volna a megszűnés, és nagyobb lett volna az ellenállás.

Előzmény: Econell99 (10429)
Econell99 Creative Commons License 2018.01.06 0 2 10429

Ha anno megcsinálják a bővítést, akkor a troli még most is teljes biztonságban lenne. De így nem igazán.

Előzmény: marky-511 (10428)
marky-511 Creative Commons License 2018.01.06 0 2 10428

Üdv!

 

Nem akarom hogy politizálásba menjen át a topic, de hát ami tény, az tény. 1998-ban még nagyon máshogy álltak a trolihoz, konkrétan a választási kiadványukban is konkrét tervek szerepeltek a trolihálózat fejlesztéséről. A 3-as viszonylat a Széchenyi utcán kererszül érte volna el a Vincellér utcát, a 2-es (már 5-ös) és a 4-es pedig a Kishegyesi út - Derék utcákon keresztül. Ez több volt, mint biztos, hiszen magát a lakótelepet is úgy tervezték, hogy a lámpatestek alkalmasak legyenek felsővezeték-tartónak, és a Vincellér utcai buszforduló mögötti kiskertek tulajdonosai levelet kaptak arról, hogy a közeljövőben ott épül fel a DKV trolibusz-remíze.

 

A korábbi városvezetés is a bővítésben gondolkodott, a '99-ben megszűnt 4A viszonylat pont azért nem lett 4-es, hogy jelezze, a viszonylat nincs befejezve, hiszen a teljes (akkori) 27-es viszonylatot ki akarták váltani trolival. Ehhez már Ikarus 435-ös trolik beszerzése is el volt tervezve, állítólag ezek a trolik is a budapesti flottát gyarapítják - azok nem kaptak kijelzőket, csak táblával futnak. Bár a felújításuk óta ez már biztos nincs így.

 

 

Aztán 1999-ben (a választási győzelem után) nagyot fordult a kocka, elszaporodtak az olyan elemzések, mi szerint - idézem: "az üzemelő trolibuszok közül a 4A működik a legkisebb eredményességgel" és hasonlóak. A 4A '99 december 31-én megszűnt, a 3-as megszüntetése is napirendre került, mégpedig azért, mert a Kossuth utcáról meg akarták tiltani a balra kanyarodást a Burgundia utca felé. A 3-as megmenekült, a kereszteződésben végül a szemközti balra térést tiltották meg.

 

A teljes hálózatot 2004-ig akarták felszámolni, akkorra tervezték a 2-es villamos átadását, ami végül 10 évvel később sikerült.

A trolihoz való hozzáállásuk picit változott, mert érezték az enyhe (?) népharagot, 2005-re már nagyrészt megújították a flottát, de jóval kevesebb Solaris (és 1 db MAZ) troli közlekedik, mint amennyi ZIU közlekedett előtte.

 

Sajnos én is azt kell mondjam, hogy csak a lehetőséget várják a megszüntetésre. Az 5-ös ellen fel lehetett hozni, hogy a Petőfi téri aluljáró építése miatt ki kell váltani (hacsak részben is), mert új aluljáróba állítólag már tilos a felsővezeték építése.

De kezdem azt érezni, hogy az átépítés máshogy valósul meg, leginkább a fiumei buszok szükségtelensége miatt.

 

Más viszonylatokat kiváltani nem lenne nehéz. A régi 24-est (ami csak a Vincellér ás a Doberdó között közlekedett) lehetett volna a legkönnyebben kiváltani. A mostani két körjáratot már nehezebb, de ha önjáró járművek érkeznének, megoldható lenne. Korábban hasonló útvonalon terveztek egy 3K viszonylatot is.

Előzmény: 49-es villamos (10426)
Econell99 Creative Commons License 2018.01.06 0 1 10427

Hát ez egy érzékeny kérdés.

 

Voltak tervek (sőt, nagyszabású tervek) a bővítésről, elsősorban a Tócóskert felé, de aztán nem valósult meg ezek közül semmi se.

 

A városvezetés hozzáállása a trolihoz kritikus. Szerintem alig várják, hogy megszüntethessék.

 

Bár jelenlegi formájában tényleg nem a legjobb, mert csonk. Két út választható a jövőben, szerintem: bővítés vagy megszüntetés (mint már korábban írtam, az utóbbi valószínűbb). A városvezetés e-buszokban gondolkodik hosszútávon, meg egyébként tényleg nem biztos, hogy megérné-e bővíteni most, amikor a kiforott e-buszok már a kertek alatt vannak.

Előzmény: 49-es villamos (10426)
49-es villamos Creative Commons License 2018.01.05 0 0 10426

Üdvözlet.

 

Nem vagyok debreceni, a topikot sem szoktam olvasni, viszont a trolibuszhálózattal kapcsolatban lenne kérdésem. Elnézést, ha erről már volt itt szó.

Azt tudom, hogy trolibuszok csak hétköznap futnak a Cívis buszos szerződés miatt. De érdeklődnék, hogy továbbfejleszteni a hálózatot nem volt-e terve a városnak? Pl. újabb vonalak trolibusszal történő kiszolgálása autóbusz helyett? Teszem azt, ha kapna a város mondjuk 30 db alacsonypadlós trolit, akkor ki tudna velük váltani a buszokat a helyéről? Csak ötlet szinten merült fel a kérdés. Egyáltalán a város hozzáállása milyen a trolibuszokhoz. Gondolom itt a fórumban azért van debreceni.

Köszönöm válaszát.

 

 

És mi lesz a Cívis szerződéssel a lejárat után?

 

 

LMG-140 Creative Commons License 2018.01.05 0 0 10425

Ezt nem tudom sajnos.

Előzmény: marky-511 (10423)
Joe0401 Creative Commons License 2018.01.05 0 0 10424

Hova lettek az Integro O550-ek?
Eredetileg a kettő közül az egyik járt a Curver-ba.

Előzmény: LMG-140 (10422)
marky-511 Creative Commons License 2018.01.05 0 0 10423

Köszi az infót!

Azt lehet tudni, hogy csak átmenetileg, vagy az az egy busz marad is itt?

Előzmény: LMG-140 (10422)
LMG-140 Creative Commons License 2018.01.05 0 2 10422

Curver dolgozoi szállítást végeznek 

Előzmény: marky-511 (10418)
Econell99 Creative Commons License 2018.01.04 0 1 10421

Csak az a baj, hogy a végén inkább csak vesztesek szoktak lenni.

Előzmény: ARC187V (10414)
Econell99 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10420

Én is láttam ma egyet, és valamelyik város címere volt oldalán. Már nem emlékszem hogy nézett ki pontosan, úgyhogy nem tudom megmondani, hogy a debreceni volt-e vagy sem.

Előzmény: marky-511 (10418)
Econell99 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10419

Most is lenne helyük a felfordulások nélkül is.

Előzmény: marky-511 (10418)
marky-511 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10418

Ez azért meglepett. Gyakran láttam őket (legalábbis az egyiket) a Nyugati utcán (ma is), de lehet, onnan a 4-es úton Pest felé vette az irányt :D

 

Kíváncsi lennék, miért nem lesz rájuk szükség. Nem lesz nagy átépítés a Petőfi téren, vagy ki tudják spórolni (pl. a józsai buszok megkurtításával)?

Előzmény: LMG-140 (10411)
LMG-140 Creative Commons License 2018.01.04 0 2 10417

Biztos. A DKV matricák is eltűntek róla

Előzmény: Econell99 (10415)
Econell99 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 10416

Én egyik helyi járaton se tudom elképzelni. :D

Előzmény: marky-511 (10413)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!