Keresés

Részletes keresés

dreamfactory Creative Commons License 2023.07.23 0 3 87813

Azért is érdekes , mert ha egyik motorról leszállsz , és melegében átülsz egy olyan motorra , ami nincs hozzád igazítva , akkor nyilván azonnal különbségeket érzel . Ami ugye nem feltétlenül jelenti azt hogy sz@r a másik . 

 

Akkor milyen lenne a "teszt" - ami nem az , hanem inkább csak próba maradjunk abban -  ha nem Pan-nal érkezik a próbára , hanem autóval , és nincs benne az előző motor komfort érzése .... Akkor is más eredmény lenne . 

 

Harmadszor , tesztmotorokkal mennek , akármilyen beállítással , ami nem a rájder konfigurációja .... 

 

Ez nem teszt ! 

 

Ez egy ródsón KIPRÓBÁLT motorozás . Ennyi a véleményem . Ma már a jutyúbon egy motorral ha mész egy kör , úgy kerül fel hogy : motorteszt . Rohadtul nem az !!!!

 

Ez ilyen MAGYAR mentalitás , hogy le kell szarozni a másikat , a KTM-et is meg a DUCATI-t is .... mert nem japán , mert csak a japán a jó .... bullshit 

Előzmény: cliffgreen (87812)
cliffgreen Creative Commons License 2023.07.23 0 0 87812

Végignézni én sem bírtam, de átfutottam a hozzászólásokat, meg is találtam a konklúziót:

"Ez a teszt szubjektív, mert azt hallottad, amit mi éreztünk. De jó irányba halad a bmw, még kell egy kis idő és utoléri a 20 éves japán technikát. Na, ez volt objektív"

 

Aki egy videós teszttel kilép a nagy nyilvánosság, elé, annak felelőssége is van, meg egy bizonyos (nyelvi/szakmai) szintet is el kell(ene) érni. Azért ebből is látszik, hogy a tesztelés is egy szakma, széleskörű tapasztalat kell hozzá, alázat és szerintem sok gondolkodás: megérteni, mit akar a gyártó a koncepcióval, mire szánta és mennyire sikerült megvalósítania.

 

 

A motorokban az a jó, hogy nagy a sokféleség, koncepcionálisan nagyon eltérőek - ha csak a meghajtást nézem: 1-2-3-4-6 henger, soros - boxer - V, hosszában/keresztben beépítve, láncos/kardános és estig lehetne sorolni.

Na most ebből az is következik, hogy a viselkedése is más lesz. Akkor nem lepődök meg, hogy másként reagál gázra, bedöntésre, fékezésre.

Vagy ők azt szeretnék, hogy minden motor mindenhol ugyanúgy reagáljon?

 

Alázat: a BMW hosszú ideje reszelgeti a koncepcióit, sikeres is a piacon. Tavaly a Dolomitokban, állítom, a fele motor boxer BMW volt. Akkor honnan venném a bátorságot, hogy ráülök, és pár km után már egymásra licitálva fikázzuk?

 

 

 

 

 

Előzmény: tibizizi (87811)
tibizizi Creative Commons License 2023.07.23 0 1 87811

Én sem tudtam végignézni. Rettentő sok benne a káromkodás. Természetesen én is használom ezeket a trágár kifelyezéseket, de olyanoktól, akik megosztják a nagyközönséggel a felvételeiket, elvárnám, hogy kicsit érzékenyebbek legyenek a stílusukra. Egy-egy ilyen megnyilvánulás még elmegy szerintem, de ez már sok volt nekem. Az internet pöcegödrében persze elfér. Mondom ezt úgy, hogy fogalmam sincs, mi volt a végső tanulsága az egésznek.

Előzmény: dvorcsakl (87809)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.07.23 0 1 87810

AbbaN

Előzmény: dvorcsakl (87809)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.07.23 0 1 87809

Én nem szeretem őket, és nem is néztem végig a videót, de abba igazat kell nekik adnom, hogy ha kicsit húzod a gázt, akkor kicsit gyorsul úgy a motor, ha nagyon húzod akkor nagyot. 😀

Előzmény: HorváTH 69 István (87808)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2023.07.23 0 2 87808

Elbasztam a lépést ! Szar az összes BMW ! 20-éves Hondát kellett volna vennem ! :) 

 

Új motor teszt- BMW R1250GS, R1250RT, K1600GT - YouTube

A_Kupec Creative Commons License 2023.07.22 0 0 87807

Bármikor :)

 

Előzmény: Mortoff (87804)
Horpa1 Creative Commons License 2023.07.22 0 0 87806

Szia Kupec, 

 

igen, Köszönöm, de mégsem járhatok hetente a nyakadra😊

Hétfőn megyek Váci útra, ott 8 db van készleten, annak a felét lefoglaltam, rendben lesz ez így🙂👍

Előzmény: A_Kupec (87802)
Mortoff Creative Commons License 2023.07.22 0 1 87805

Mert a sima gs-nél hiányzik, csak az adv-nal van ott

Előzmény: Horpa1 (87799)
Mortoff Creative Commons License 2023.07.22 0 0 87804

Bár nem sürgős, de nekem is kéne 4 db… 😉

Előzmény: A_Kupec (87802)
dreamfactory Creative Commons License 2023.07.21 0 0 87803

Ezt jó hogy írtad , hogy Lavamünd , mert vacilláltam azon , hogy szlovén vagy osztrák oldalon menjünk . De osztrákra esett így a választás .

Köszönöm a tippet ! 

 

Azt , hogy Bled vagy Bohinj , a társak majd eldöntik . Én mindkettőnél jártam :) 

A Mangartra egy egész napot szánunk dobozok nélkül . Harmadik nap , megyünk a Vrsic hágón fel egészen Hallstadt-ig . Kipróbáljuk a kempingjüket , és 4. nap vasárnap haza . 

 

 

Előzmény: Stenmark1 (87794)
A_Kupec Creative Commons License 2023.07.21 0 2 87802

Tudod, hogy hova kell jönnöd a sürgős dolgokért ;)

Előzmény: Horpa1 (87790)
T1OK3 Creative Commons License 2023.07.21 0 0 87801

Köszönöm!

Előzmény: HorváTH 69 István (87798)
Stenmark1 Creative Commons License 2023.07.21 0 1 87800

11 nap volt, azaz kb 400 km naponta. Ha csak motoron ülsz, kevés nézelődéssel, akkor teljesíthető. A kanyaros részeken kevesebb is elég, de a megközelítésnél úgyis többet mész.

 

Bled bevezető útján volt dugó késő délelőtt. Azért motorral el lehet férni, és van egy öböl stranddal, csónak kikötővel, ahol le lehet állni a fűre akár több motorral is, mert amúgy kevés a hely a parton.

Előzmény: cliffgreen (87795)
Horpa1 Creative Commons License 2023.07.21 0 0 87799

Szia Motoroff, én ezt az ábrát sehol nem találtam😕

köszönöm Mindenkinek a segítséget!!!

 

lerendeltem Wallisból 750Ft / db áron, hétfőn megyek érte🤗

Előzmény: Mortoff (87791)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2023.07.21 0 0 87798

Szerintem egyforma . Én az 1250-eshez csináltam , de a DOHC-hoz is passzolt . A lyuk osztása is .

Előzmény: T1OK3 (87796)
T1OK3 Creative Commons License 2023.07.21 0 0 87797

Rosszul írtam: 2008-as évjáratú és az 1250-es felni középlyuk átmérője megegyezik-e?

Előzmény: T1OK3 (87796)
T1OK3 Creative Commons License 2023.07.21 0 0 87796

Tudja-e valaki, hogy a 2013-s évjáratú GS  és az 1250-es GS hátsó felni középlyuk megegyezik-e?

Esztergáltatni akarok kerékkiegyensúlyozó állványhoz adaptert! Kerékcsavarok lyukosztása nem érdekes.

cliffgreen Creative Commons License 2023.07.21 0 0 87795

Szép túra lehetett, gratulálok. Komoly teljesítmény is.

 

Hány nap alatt abszolváltad a 4.250km-t? Mennyit célszerű egy napra betervezni?

 

"Blednél is voltam, de ott még motorral is nehéz volt bejutni"

Itt mire gondolsz pontosan? Olyan tömeg volt?

 

Előzmény: Stenmark1 (87794)
Stenmark1 Creative Commons License 2023.07.21 0 2 87794

Szerintem odafelé Lavamünd (69-es út), majd a Seebergsattel osztrák oldalán nagyon jó a szerpentin, de a szlovén oldalon szép hegy van (Grintovec), ahol egy kis tó mellett nagyon jó a főtt túrós rétes, sós és édes ízekkel, ami valami nemzeti kaja, odáig érdemes lemenni. Majd onnan vissza az osztrák oldalon, a hegy alatt Arnoldsteinig, majd Tarvisionál át szlovéniába a Mangartra fel (10 Euro), majd Vrsic hágón vissza Krajnska Gora. Blednél is voltam, de ott még motorral is nehéz volt bejutni, a víz viszont kiváló volt feürdésre. Szerintem a Bohinji tó is szép, ott régebben voltam (Triglav látvány). És az osztrák oldalon már nincsen messze a Nockalmstrasse, ami fizetős, de megéri.

 

Kb ennyi jutott eszembe.

Előzmény: dreamfactory (87788)
Stenmark1 Creative Commons License 2023.07.21 0 1 87793

Alpok 2023

 

A cél a Route de Grand Alpes É-i fele volt a párommal, de most nem vittem el a busszal a motort, hanem átvágtam oda-vissza a hegyeken, mint 2002-ben a Dominatorral.

 

Oda: Dunakanyar, Lavamünd, Karawankák és Karnische Alpen É-i oldala, Cortina d' Ampezzo, Dolomitok kör, Karersee, Passo di Tonale, Comoi, Maggiore, Lugano tavak, Aosta, Col du Petit St. Bernard hágó, Chambery

 

Ott: Chambery, Col de l' Iseran, Col d' Aravis, col d l Colombiere, és több kisebb hágó, ahol éppen a Tour de France zajlott, Chambery

 

Haza: Chambery, Chamony-Mont-Blanc, Col de la Forcaz, Sion, Simplonpass, Locarno, Lugano tavak, Chiavenna, Malojapass, St. Moritz, Pso del Bernina, P dello Stelvio, Merano, Jaufenpass, Pustertal, Karnische Dolomitenstrasse olasz oldal, Tarvisio, Mangart látványút, Vrsic hágó, Kranjska Gora, Seebergsattel, Lavamünd, Dunakanyar

 

Ahol rengeteg motoros volt: Dolomitok kör, Route de Grand Alpes, Stelvio hágó Ezeken az útvonalakon a lakókocsis, motoros és sok biciklis osztozott, egyes szakaszokon lépésben lehetett csak haladni, itt volt idő nézelődni. A közbenső részeken nagyon jó, kis forgalmú hegyi utakon mentem, este úgy estem le a motorról. Ezek között volt nagyon jó minőségű kiépített szerpentin, valamint szinte egynyomos, töredezett aszfaltú részek is. A keskenyebb részeken volt meglepetés, mikor bejött a teherautó szembe, a veszélyes részeken, ahol lefoglalta az egész kanyart, előtte dudált, de nem lassított :-) Ott meg kell állni azonnal. Érdekes, hogy balesetet alig láttam, pedig a RdGA útvonalon csapatos Gs-ek, cuccok nélkül, őrült tempót mentek (franciák). Én a lég-olajossal az 1100, 1150 szériával ritkaságnak számítottam, mindenki vizessel nyomta, abból is 1250-el. Azért voltak más típusok is vegyesen, nagy KTM sok volt és Triumph Tiger, Yamaha Xtz 1200, T700, Honda Transalp stb.

 

11 nap, 4250 km és több ezer kanyar.

 

Mikor párom felült mögém Chamberyben, kicsit aggódtam a többlet súly miatt, de Wilbers rugóim meg sem érezték a plusz terhelést. Szerintem nincs még egy olyan nagy motor, ami 2 személlyel, cuccokkal még ilyen jól motorozható marad a szerpentineken, ezt tudja a nagy Gs. Chamberyben van egy elefántos kút, onnan jutott eszembe, hogy most már megérdemli a Gs, hogy nevén nevezzem, így lett Hannibál.

 

Sok szépet láttam, és az idővel is szerencsém volt. Azért 4-5 ször eláztam. Az egyik után, ráadásul este, szállás nélkül, egy barkács áruház padján aludtam, úgy ahogy voltam. Szerencsére hideg nem volt, inkább a meleg viselt meg pl Bolzanoban a városon át. Legdrágább kempingem a Dolomitok É-i részén 74 Euro volt, másnap szlovéniában, hasonló szép helyen, 24 Euro.

 

Nagy élmény volt!

tcaoe Creative Commons License 2023.07.21 0 0 87792

 

Valószínűleg 07129904329.

Az egyik haverom ugyanígy járt, csak kettőt talált meg, de az ugyanaz, mint az 1100-aké. A K25 végénél van más fajta csavar csak.

Előzmény: Horpa1 (87790)
Mortoff Creative Commons License 2023.07.21 0 0 87791
Előzmény: Horpa1 (87790)
Horpa1 Creative Commons License 2023.07.21 0 0 87790

Sziasztok!

 

1200 GS LC gyári tanksapka rögzítő csavarjaihoz tud valaki cikkszámot esetleg, vagy valakinek 4 db csavar elfekvőben? 
BMW24-en nem találom ezeket a csavarokat, Givi tanklock lekerült, de a gyári csavarok nincsenek meg😕

Köszönöm a segítséget!

hamvasat Creative Commons License 2023.07.21 0 0 87789

Engem is érdekelne egy kis beszámoló :-)

Előzmény: Stenmark1 (87786)
dreamfactory Creative Commons License 2023.07.21 0 0 87788

Föbb célpontok / helyszínek / mik voltak , ha szabad kérdeznem ? 

 

Én csütörtökön indulok , egy kis Szlovén-Osztrák kanyarra , rá 3 hétre megint Albánia-Montenegro tájaira megyünk / immár 3x / . Amit tavaly nem tudtunk megnézni ...majd most ! 

 

Az én GS-em a Csillagromboló nevet kapta , de már a legelején , mikor megvettem . :D

 

 

Előzmény: Stenmark1 (87786)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.07.21 0 0 87787

“a rúd folyamatosan húzva van a beállított helyzete helyett”

😀 😀 😀

Előzmény: tcaoe (87781)
Stenmark1 Creative Commons License 2023.07.21 0 2 87786

Megvolt a nagy Alpok túrám, 4250 km, oda vissza a hegyekben. Most már, a méltó teszt után, nevet kapott a vas, Hannibál lett a keresztségben, mert olyan rendítetlenül mászta meg a hágókat, mint annak idején a nagy vezér elefántjai. Ja és én is kibírtam, ami talán a legnagyobb teszt volt, a 20 éves évfordulóra. Gyönyörű volt, azonnal visszamennék!

A_Kupec Creative Commons License 2023.07.21 0 6 87785

Lehet, hogy sokakat megtudsz téveszteni, de engem nem! Összetekert hullámpapírt mindenki tud fotózni :DDD

Előzmény: cliffgreen (87780)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2023.07.21 0 0 87784

Nekem mostmár időm lenne , de se pénzem , se kedvem hozzá . 

Előzmény: hamvasat (87783)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!