Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
>+ 6 fokozatú váltó: ez annyira nem hiányzott, de bajom sincs vele... ez olyan kettős dolog, mert adott esetben többet kell váltogatni, viszont autópályán jobb, hogy valamivel kevesebbet pörög
ez sajnos nem igaz. meg regebben amerikai kollegakkal (amcsi fjr-es FB pagen is fennvagyok) beszeltunk errol, az a 6-os ugyanannyit forog 160-nal mint az enyem (2007 RP13) 5-osben.
szoval adtak a szarnak egy pofont, lehet tobbet valtogatni de a vegfokozat ugyanaz. elosztottak kozotte a sebessegeket.
FJR vásárlása előtt állok, ki is néztem már a leendő gépet, kérdésem a következő lenne, a 2014-es ( RP23 ) mennyivel jobb, ha jobbak egyáltalán mint az elődjeik. Kinek van tapasztalata az újabb típusról.
Csatlakozva az előttem szólókhoz tényleg megszokást igényel a gép, az enyém még sok egyebet is az elhanyagoltság miatt. Idén már sikerült javítani a túlmelegedésen-remélem később a nagy melegben is hatásos lesz (Miután 12 fokban is felforralta a tankot, leszereltem a gyári pluszborítást ami szerintem egy elbabrált konstrukció. Azóta sokkal kevésbé melegszik, és jelenleg nem is rángat) Vettem egy GIVI plexit, bár ez teljesen felemelve pont a szemem elött van az éle. A terhelten lengő hátulját is sikerült orvosolni-de ennek a módjáért asszem meglincselnétek. Még csak pár száz kilométert mentem idén vele, de már sokkal jobban élvezem mint a tavalyi év bármely km-ét. Szóval marad, és kap majd egy túraülést is a béna derekam miatt.
A lábtartó koptatócsavarjait kicseréltem rozsdamentesre, és a felső részére ami leér az aszfaltra felhegesztettem esztergakésből levágott ezüstacél szeletet nagyon nehezen kopik el sőt inkább soha és ami a lényeg hogy nem sorjásodik így nem bántja a csizmát és a nadrágszárat....
Vedd le a hátó ülést, és nézz be. Amit ott látsz aluból, az a segédváz. Tulajdonképpen azon ültök, meg a csomagok is azon vannak. A hátsó lámpa tájékán nézz szét, nekem ott repedt.
Jó szöveg, tetszik! Termèszetesen tisztaba vagyok vele, ahogy egyre jobban osszeforr az erzekszervekkel a moci, annál inkabb ki tudom hasznalni, ergo jobban kopik. Csak mert vasarlas elott minden tesztet, leirast elolvastam errol a mocirol, azert tunt soknak a fogyasztas( ott5- 5, 5 litert irnak, 400km es hatotavval), no nekem 250 nel valt tartalekra a szamlalo..ergo, ha a teszt igazat ir akkor beteg a motorom, de mivel mar tobben megnyugtattak, igy en is megnyugodtam...
Köszönöm a képeket. Érdekes, hogy itt már nincs az a műanyag adapter, a régebbieknél miért tarthatták ezt szükségesnek? Quattroman: Te hogy látod, szerinted sem lehet az új konzolt felrakni a régi helyére?
Van rá esély, én is foglalkoztam vele, de nem találok rendes fotót az új, nagyobb doboz aljáról, hogy az milyen mechanikával illeszkedik.
Nem is teljesen értem, hogy a fém konzolra a gyári doboz alá kell még egy műanyag adapter. Ha jól gondolom ha ezt cserélnénk, akkor biztosan illeszthető lenne, legalábbis ez alapján a link alapján lehet ezt gondolni. De nem tudom ez az adapter hogyan rendelhető, ez a doboz tartozéka?
Hát, azert èn annál jobban adom neki....amikor csapatunk akkor azert 140 felett joocskán( persze ismert uton, ) turan utassal is 120-140 , aktiv elozesekkel....akkor lehet nem is eszik sokat....