Valaki használ nem emelt fényerejű hanom konkrét nagyobb teljesítményű izzót? Látom lehet kapni 80 de még 100 as izzókat is. Használ ilyet valaki? Birja a lámpatest? Na meg szabályos? Ugye elvileg nem. Jól tudom?
Ha sűrűn használod érdemes lehet beleinvesztálni. Én egyszerűen két zártszelvényt szoktam minden ponton 2 gyorskötözővel felrögzíteni (alá szivacs, hogy ne tudjon elcsúszni), mivel ritkán kell ezért nem vettem bolti megoldást. Ez így autopályán bírja a 140-et simán, illetve a szerpentinezést is. Annyi, h amit felrakok a tetőre azt a gyári tetősínhez is rögzítem.
A Lidlben szoktak árulni csomagtartót, ami ár érték arányban verhetetlen. Még a Peugeotra nem próbáltam fel, mert másik autón van, de munkatársaim közt már többeket rábeszéltem és mindenki meg van elégedve. Nálam kapja a kiképzést rendesen. 12ből min. 10hónapot autón van. Süti a nap, áztataja az eső. A zárakat olajozom néha. A nagy 3tagos alulétrát én 2 nagy gumipókkal fogatom fel egy pillanat alatt, de tetőbox és alkalmanként akácoszlopok fuvarozása sem jelent gondot. Szerintem megérte az árát ami ha jól emlékszem 12ezer ft volt.
TU5JP4motorkódú 1.6os benzines motorral kapcsolatban kérném a segítségeteket. Hidegen eléggé hangos csattogó hangot hallat mostanában, ami melegen csillapodik, de eléggé bosszant. Mire számíthatok szerintetek?
2018.12.10.-én vásároltam (Számlát is adom hozzá). Feltöltés közben derült ki, hogy az én „Vérzsákom” lyukas, ezért újra meg kellett vennem, mert külön üres „vérzsákot” nem kaptam sehol…
Pontos adatok:
WALKER 80501 EOLYS 176 (Infineum F7995), Eredeti ára számlával igazolva: 38101.00 Ft / darab
Nekem ropogott, ahogy ment le, de még nehezen visza tudtam zárni. Ablakemelő szerkezet csere volt a megoldás. Lehet kapni felújító készletet, de az macerásabb. A bowden szokott szétmenni. Mondható tipushibának, bár nekem cc van, az gyakrabban mozgatja az ablakot.
Sziasztok,egy olyan porblémám lenne,hogy van egy 2006-os kiadású 307 1,4,16v cicám,es lambda szonda csere előtt állok.Töv szerelő is a gyari lambda szondát ajánlotta hogy azt vegyek bele,a kérdésem a következő lenne,milyen tipusú a gyári?es hogy mennyibe kerül?több helyről is azt hallottam hogy a bosch is ugyanolyan jó...
A városi forgalomban rendben van a dolog nyáron, mert 70 km/h körül nyilnak a lamellák a hűtő elött. Jobb időben érdemes lenne megnézni a két hűtő közötti részt, mert lehet elkoszolódott és azért túlmelegszik és a venti hűti vissza. Nincs olyan, hohy túlzottan füstöl. Kicait se füstölhet. Vízgőz jöhet a kipufogóból. Télen jól látszik. Minden katalizátoros autó gőzölög.
Sajnos nincs nagyon összehasonlítási alapom, így lenne pár kérdésem egy 2004-es 307cc -t (177LE) illetően.
Túl sok km-t még nem tettem vele, második autó így nem is megyek vele sokat. Másik autó pedig (Peugeot 5008) eHDI szóval nem tudom mihez hasonlítani mi a normális mi pedig problémás jelenség.
Egyik ilyen, hogy sima városi forgalomba (-2 fok körül volt a kint) felmegy a vízhőfok mutató 90 föle mondjuk egy vonással, majd szépen 90 alá vissza. Ez ismétlődik. Ez így hidegebb időben rendben van?
Második kérdésem a füstölés. Magasabb fordulatszámnál szerintem túlzottan füstöl.
A füst világos szinű és nem is állandó, de azért jön rendesen.
A rádió antennához tápfeladó kell, mert az antennában van az erősítő és ha az nem kap tápot, akkor a jelerősség nulla, mert a rádiójelet nem engedi át a rádióhoz.
Én korábban 307sw-be rd45-ös rádiót vettem egy másik kijelzővel, így lett mp3/usb meg kihangosító is. (azzal minden rd4 szerű volt)
Hasonló rendszerű 3008-asba szereltem be egy 9 colos fejegységet 2 hete, melynél azonosok a problémák mint a tiednél. Az antenna témában rendeltem egy erősítőt, még nem jött meg, más honlapokon írták hogy ez talán segít a vételen. Ez is csak gyújtáson müxik... nem néztem még utána ennek
Kiszerelte a szerelő az öninditót, annak nincs baja, nem kap áramot az egyik vezetéken, mi lehet a baj? Hol kellene megnézni? Esetleg az akksiról direktbe nem lehetne megoldani?