Érdekelne, már csak azért is hogy ki tudjam próbálni hogy jó-e? a váltó. Csak az a baj hogy 1988 óta állt egy fészerben és a másik karburátor is össze van rohadva, fék sincs, de az önindíytó az forgatja a motort.
Haladgatok a 200D-vel és lenne megint egy kérdés: a kipufogó fölött a tanknál volt hővédő lemez? Az EPC akárhogy is írom be, nem hoz hozzá egy darabot sem. gyszerűen, mintha nem is lenne. A másik bajom vele, hogy a tank alatt van egy nagy védőlemez és annak a széle miatt nem is fér oda például a kupé hátsó lemeze, ami cikksám szerint teljesen ugyanaz lenne, mint a 200D-é (ha nem "ungültig" lenne a száma). Ami érdekes, hogy nem is találom egyálttalán a lemezt... Eltűnt, kidobtam, vagy nem is volt? Tipp valakinek?
Rég jártam erre felé, habár szorgalmasan olvasgatok, sok szép autót láttam, gratulálok hozzájuk:-) Tegnap sikerült vennem egy 69-es 230/6 autómata mercit. Még nem tudom eldönteni sorsát, de majd kiderül.Szépek a díszlécek és működik mindene, csak az egyik karburátor hiányzik, ezért nem idítható, reménykedem hpogy a váltója jó.
Üdv:nemrég vettem egy w115-öst sajna sportkormány van benne ami fábol van és a váltógomb is, ha még megvan a kormány kerék, érdekelne.az autóm 68-as kiadás ez illik rá.Köszi
Még mindíg vannak eladó alkatrészek! W115 Állólámpás Mercedes 220 Dízel komplett jó állapotú motor + váltó papírjaival! Van még bontva w115-ös 200, 220 Dízel egy 6 hengeres 230-as benzines motor bontva! Motor blokkok, vezérmű tengelyek, bakok, láncok, láncfeszítők, csapszegek hajtókarhoz, használt hüvely és dugó, gyűrű garnitúrák, főtengelyek (új köszörült is), 220-as is. Hajtókarok és jó állapotú csapágygarnitúrák (újcsapágyak is vannak) adagolók, önindítók, generátorok. Új csapszeg persely, váltó + harangház, szervo fék dob (tartály) porlasztók házzal és külön is, izzító gyertyák + összekötő drótok, difik + féltengelyek. Első és Hátsó rugók, kardántengely nagy + kicsi, első és hátsó lökhárító, fék, motorháztető bovdenek, termosztátok, hengerfejtömítések, főtengely szimeringek, burmanok, lökésgátlók, olaj és vákuum pumpák, olajteknők, (karter) hengerfejfedél, lenkerekek, kuplung szerkezetek + kuplungtárcsák, kinyomó csapágyak, kapcsolók, relék. Üzemanyag tank + tank műszer. Feszültség szabályzók generátorhoz, kilincsek, ajtó és csomagtér zárak komplett fűtőradiátorok + ventilátor, kormányoszlop, szivacsos puha kormánykerék, gyújtáskapcsoló. Műszerfalak, vízpumpák, ventillátor, és kipufogó + levegő csonkok. Ablaktörlő motorok, meghajtó szárak, levegő és olajszűrő házak, első, hátsó kerékagyak, futóművek bontva, csapágyak, gumi bakok, 2 db csomagtartó tető, Féktárcsák, fékbetétek (kézifék betét is) díszlécek, szivacsos szőnyegek, belső burkolatok, 3 db vas felni, fék nyergek, féktuskók fék munkahengerek, kerékagy csapágyak, komplett kerékagyak, kormányművek + kormány lökésgátlók, gömbcsuklók. És még sok kisebb meg nagyobb alkatrész a motorhoz és a karosszériához is! Ugyanitt autó és motor visszapillantó tükör javítása! Tel.: +36 30 587-5347; + 36 30 321-2917 Web: www.uvegestukor.gportal.hu E-mail: tukorlap@gmail.com
Na! Ma direkt kimásztam a műhelybe, megnézni mi van ezzel a gombozattal. :)
Van maga a keret, amin rajta van a kapcsoló. A kereten van egy vezetőfurat, amibe bedugod a gombot és az vezeti rá a kapcsoló furatára.
A gomb egybe van a tengelyével, nem lehet leszedni róla. A tengely vége le van lapítva, és így két állás van összesen, ahogy belemegy a kapcsolóba. Hogy az egész ne maradjon az ember kezében, a lapítás után van egy horony is rajta, amibe belemegy szerintem egy rugó által feszített golyó, aminek a vázon van kialakítva a háza.
Mi lehet a baj:
- meg van görbülve a tengely pont a vezetőrészen, de ez nem lehet, mert akkor forogni sem bírna
- a kapcsolóba bele van szorulva, de ez sem túl valószínű
- a kis golyós cucc van elakadva, eltörve vagy megszorulva és emiatt nem jön ki
Ez utóbbi veszélyes lehet, mert ha az autó sokat volt kis hazánkban, akkor lehet, hogy az első kézbemaradás után a végére ragasztó lett cseppentve és egy életre beleragasztották a kapcsolóba. Ha viszont nincsen beleragasztva a kapcsolóba, akkor ez a golyós biszbasz lehet megszorulva. Első körben telefújnám wd40-nel, majd óvatosan mozgatva ki-be próbálnám gyors fordítások közepette kiakasztani. Ha nem megy, akkor esetleg megpróbálnám jó nagy nyomással a tengely mellett való levegőbefújást a tengely felső oldalán (mert ott van a golyós cucc). Így hátha kimozdul a helyéről. A legvégső eset, hogy lefűrészeled a gombot és csumi, aztán keresel egy új tengelyt, gombostul, bár ez alpári megoldás és a beszorult tengelyt még mindig ki kell majd barmolni a keretből (kis golyóház megfúr, golyó és rugó kiszed).
A fűtéskezelő konzolról továbbra sem tudom leszedni a ventilátor tekerőjét. Próbáltam húzni, ahogy 3.0 DIESEL ajánlotta, de nem! Van egy szétbarmolt konzolom, amin próbálkozok, befogtam satuba és úgy sem bírtam kitépni. Tuti, hogy nem ez a módja. Gabó, benned bízok, hogy kideríted a tiéd hogyan jött szét!
B Bokonon! A benzin jeladó engem is érdekelne (230.6-ba), ha nem az a méretű ami Te o-nak kell, valamint a csillag az apósomnak, ahogyan telefonon már jeleztem.
Laci! Amennyiben nem én nyerem meg a jeladót, megnézném a javítási segítséget. Valamint még egy: tudnál segíteni, vajon mit kellene megcsináltatnom OT-ra? Pesten lakom XVIII.ker, de P rendszámmal tudok mozogni.